loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 114 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
 - نتایج دیدارهای امشب سری آ؛ هفته هفتم
 

در ادامه دیدارهای این هفته سری آ، دقایقی پیش شش دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار، تیم ناپولی توانست با پیروزی 4-0 مقابل لیوورنو، جایگاهش در رتبه دوم جدول را تثبیت کند. در این دیدار پاندف، اینلر، کایخون و همسیک برای ناپولی گلزنی کردند..

جواد حسین پور بازدید : 96 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
فرانچسکو توتی - اینتر میلان 0-3 آ اس رم؛ درخشش توتی
 

از هفته هفتم سری آ ایتالیا دو دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین و حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال اینتر میلان در ورزشگاه خانگی خود جوزپه مه‌آتزا میزبان آ.اس رم صدرنشین بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود آ.اس رم به پایان رسید..

جواد حسین پور بازدید : 102 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
 
ایگنازیو آباته - برنامه بازی هفته ششم سری آ ایتالیا؛ میلان در اندیشه پایان طلسم
 

هفته ششم رقابت های سری آ ایتالیا فردا (شنبه) به روال همیشه با دو دیدار آغاز خواهد شد. در نخستین دیدار جنووا پذیرای ناپولی خواهد شد..

جواد حسین پور بازدید : 102 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
 
اینتر میلان و فیورنتینا - اینتر میلان 2-1 فیورنتینا؛ نراتزوری در رده دوم جدول
 

اینتر فصل بی‌شکست خود را با بازگشتی درخشان مقابل فیورنتینا ادامه داد. این چهارمین برد والتر ماتزاری با اینتر بود و آنها را به رده دوم جدول رساند. مردان وینچنتزو مونتلا هم اولین شکست فصل خود را تجربه کردند..

جواد حسین پور بازدید : 103 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
 
اینتر میلان ، یوونتوس  - اینتر میلان 1-1 یوونتوس ؛ هفته سوم سری آ ایتالیا
 

در اولین بازی از هفته سوم سری آ ایتالیا تیم فوتبال اینتر میلان در دربی ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا میزبان یوونتوس بود که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید..

جواد حسین پور بازدید : 104 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
 
اینتر میلان و یوونتوس - پیش بازی: اینترمیلان - یوونتوس؛ نبرد ماتزاری و کونته
 

هفته سوم سری آ ایتالیا شنبه شب با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد و در مهمترین بازی دو تیم اینترمیلان و یوونتوس در جوزپه مه آتزا برگزار کننده دربی ایتالیا خواهند بود..

جواد حسین پور بازدید : 96 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 
ساموئل اتوئو - کناره گیری ساموئل اتوئو از تیم ملی کامرون
 

پس از آنکه تیم ملی فوتبال کامرون با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست لیبی شد و حضورش در جام جهانی 2014 برزیل را قطعی کرد، ساموئل اتوئو به دوستانش در تیم ملی گفت که می‌خواهد از بازی‌های ملی کناره گیری کند..

جواد حسین پور بازدید : 152 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 
کریستیانو رونالدو - محبوب ترین بازیکن های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت ورزش 11 می توانند بازیکن مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین بازیکنان جهان، از نگاه کاربران سایت ورزش 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 139 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
باشگاه فوتبال آث میلان - محبوب ترین باشگاه های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت می توانند باشگاه مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین باشگاه های جهان، از نگاه کاربران سایت 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 133 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

رده بندی 10 تیم اروپایی که بیش ترین هزینه را کرده اند

 

 

 

جواد حسین پور بازدید : 125 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

http://up.football-fans.ir/up/football-fans/footballnews/mi-c.png

در ادامه رقابت‌ها از هفته دوم سری آ ایتالیا هشت مسابقه برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال رم در ورزشگاه المپیکو با سه گل ورونا را شکست داد.

جواد حسین پور بازدید : 129 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7914172040/lig.jpg

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امشب طی مراسمی در موناکو فرانسه انجام شد که از مهترین قرعه ها مصاف غول های اسپانیا و ایتالیا در مرحله گروهی است.

جواد حسین پور بازدید : 94 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال اینتر میلان در هفته اول فصل جدید سری ایتالیا به پیروزی رسید..

عکس تیم جنووا و تیم اینترمیلان

در یک بازی از هفته اول سری آ ایتالیا تیم فوتبال اینتر میلان در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا در در حضور ۴۶ هزار تماشاگر میزبان جنوا بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

ناگاتومو در دقیقه ۷۵ و پالاسیو در دقیقه ۹۲ روی پاس گل گوارین موفق شدند برای اینتر گلزنی کنند.

 

جواد حسین پور بازدید : 81 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

استبان کامبیاسو، ستاره باتجربه اینتر در صحبت هایی به اهمیت شروعی خوب در رقابت های این فصل سری آ اشاره کرده است. آنها فصل جدید رقابتهای سری آ را با دیدار مقابل جنوا آغاز خواهند کرد..

عکس استفان کامبیاسو

بازیکنان اینتر عزم خود را جزم کرده اند تا بعد از ناکامی در فصل ۳-۲۰۱۲ ، رقابتهای این فصل را با موفقیت پشت سربگذارند. اینتر فصل گذشته را در رده نهم جدول به پایان برد و کامبیاسو حالا در صحبت هایی اعلام کرده که اینتر زیر نظر والتر ماتزاری جان تازه ای خواهد گرفت.

کامبیاسو ادامه داد:« جدای از خطراتی که حریفان هرفصل ممکن است ایجاد کنند، ما به این نیاز داریم تا تلاش کنیم و هویت و شخصیت خاص خودمان را بنا بگذاریم. این است که به شمار می آید.»

کامبیاسو در ادامه صحبت هایش به مدیاست گفت:« اینتر باید فصل را در شرایطی آغاز کند که زخم خورده است. به همین خاطر مهم و سرنوشت ساز است که از همان روز اول کار را خوب و درست شروع کنیم.»

این ستاره آرژآنتینی کمی هم در مورد احتمال بازگشت ساموئل اتوئو به رختکن تیمش صحبت کرد و به تمجید از او پرداخت:« ساموئل فوتبالیست بزرگی است. ما او را می شناسیم و ازتوانایی هایش مطلعیم. او می تواند مهاحم مضاعف و خوبی برای تیممان باشد.»

اتوئو در طول سالهای ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ پیراهن اینتر را برتن می کرد وبعد از جدایی از این تیم، به آنژی ماخاچ قلعه پیوست

 

جواد حسین پور بازدید : 75 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

جوزپ ماریا اوروبیتگ ،مدیر برنامه های مارتین مونتویا، مدافع جوان بارسلونا، اعلام کرد که در این تابستان باشگاه هایی مانند اینتر و ناپولی برای خرید این بازیکن پیشنهادهایی ارائه دادند اما مدیران باشگاه کاتالانی این پیشنهادها را رد کردند..

او همچنین اعلام کرد که در حال مذاکره با باشگاه بارسلونا برای تمدید قرارداد مونتویا هستند.قرارداد این بازیکن در پایان همین فصل به اتمام می رسد.

اوروبیتگ به کالچو مرکاتو گفت:" اینتر و ناپولی در مورد شرایط فروش مونتویا از بارسا سوال کردند اما بارسا اعلام کرد که این بازیکن فروشی نیست.

در هفته های پیش رو، باید در مورد تمدید قرارداد صحبت کنیم. در فوتبال هرگز نباید از کلمه "غیرممکن" استفاده کرد اما بعید است مارتین نوکمپ را ترک کند."
مونتویا یکی از بازیکنان کلیدی تیم زیر ۲۱ ساله های اسپانیا در رقابت های قهرمان اروپا در این تابستان بود.

 

جواد حسین پور بازدید : 80 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

باشگاه اینتر اعلام کرد که سفیر تایدر، هافبک جوان بولونیا را به خدمت گرفته است..

عکس سفیر تایدر

این بازیکن ۲۱ ساله الجزایری قراردادی ۴ ساله با اینتر امضا کرد. البته نرآتزوری با پرداخت ۵.۵ میلیون یورو، تنها ۵۰ درصد از حق انتقال او را در اختیار دارد.

والتر ماتزاری، سرمربی اینتر، در آستانه آغاز فصل جدید سری آ، به دنبال تقویت خط میانی تیمش بود و در نهایت تایدر را به خدمت گرفت.

تایدر بعد از نهایی شدن انتقالش، به خبرنگاران گفت:" اینتر چه معنایی برای من دارد؟ اینتر تیمی بزرگی است که به همه جام‌ها دست پیدا کرد."

تایدر یکی از محصولات آکادمی جوانان گرونوبل است و در سال ۲۰۱۱ به بولونیا پیوست.

او فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی بولونیا بود و با بازیهای خوبی که ارائه داد، توجه اینتر را جلب کرد.

 

جواد حسین پور بازدید : 87 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی میلان بر این باور است که پیروزی مقابل آیندهوون در مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند روی کل فصل این تیم تاثیر داشته باشد..

دیدار رفت تیم‌های آیندهوون و میلان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، امشب (سه شنبه) و از ساعت ۲۳ و ۱۵ در ورزشگاه فیلیپس آغاز خواهد شد.

ماسیمیلیانو آلگری در مورد این دیدار گفت: شکست دادن آیندهوون می‌تواند روی کل فصل ما تاثیرگذار باشد. باید تمام کارهایی که از دستمان بر می‌آید را انجام دهیم تا بتوانیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم. تصور من بر این اساس است که شاگردانم می‌توانند این کار را انجام دهند. چند ماه دیگر می‌توانیم بگوییم در طول این فصل می‌توانیم چه کارهایی انجام دهیم. اکنون بهتر است روی بازی‌های بعدی‌مان تمرکز کنیم.

آلگری افزود: می‌خواهیم عملکرد خوبی مقابل ورونا در آغاز لیگ داشته باشیم. می‌توانم بگویم که یوونتوس بار دیگر شانس نخست رسیدن به قهرمانی است. آنها این موضوع را در دیدار با لاتزیو در سوپر جام ایتالیا نشان دادند. امیدوارم بازیکنان آسیب دیده‌مان به زودی به ترکیب بازگردند تا بتوانیم نتیجه‌های بهتری بگیریم.

 

جواد حسین پور بازدید : 81 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

مربی نراتزوری از تیمش خواسته به بهبود اوضاع ادامه دهند..

والتر ماتزاری، مربی اینتر می‌گوید آنها هنوز ۶۰ درصد پتانسیل خود را نشان داده‌اند.

اینتر در جام حذفی مقابل تیم چیتادلا از سری ب چهار بر صفر پیروز شد. این اولین مسابقه رسمی اینتر با ماتزاری بود. او می‌گوید: «یکشنبه ۶۰ درصد از توانمان را دیدیم. هرچند در نهایت موقعیت‌های بسیاری ساختیم و متمرکز ماندیم.

به نتیجه که نگاه می‌کنیم انگار کار ما آسان بوده. اما ماجرا چیز دیگری بود. چیتادلا خوب سازمان یافته بود و فضا را بر ما بسته بود. زمان مناسبش که فرا برسد می‌خواهم بازیکنان سرعت بیشتری داشته باشند.

من می‌خواستم دروازه‌مان را بسته نگاه داریم و در زمان دفاع عملکرد بهتری داشته باشیم.

ما به عنوان یک تیم هم خوب بودیم. تیم ما جوان است و فرصت برای پیشرفت دارد.»

 

جواد حسین پور بازدید : 70 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

در دور سوم رقابت های جام حذفی فوتبال ایتالیا تیم های اینتر و آتالانتا بر حریفان غلبه کردند..

دیدارهای دور سوم جام حذفی فوتبال ایتالیا با انجام دو دیدار پیگیری شد.

اینترمیلان در زمین خودی میزبان سیتادلا بود که توانست با حساب چهار بر صفر این تیم را مغلوب کند. جاناتان در دقیقه ۱۸، رودریگو پالاسیو ۳۱ (پنالتی) و ۵۹ و آندرا رانوکیا ۶۳ برای نرآتزوری گلزنی کردند.

در دیگر دیدار انجام شده آتالانتا با حساب سه بر صفر بر باری غلبه کرد. مارکو لیویا ۷ و ۳۱ و جوزپه د لوکا ۷۵ برای آتالانتا گل زدند.

 

جواد حسین پور بازدید : 82 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

والتر ماتزاری، سرمربی اینتر، تاکید کرد که از تصمیمش برای ترک ناپولی و برعهده گرفتن هدایت نرآتزوری پشیمان نیست..

عکس والتر ماتزاری

اینتری‌ها در دیدارهای پیش فصل عملکرد ضعیفی داشتند و شرایط مالی نامساعدشان باعث شد تا نتوانند خریدهای خوبی انجام بدهند؛ با این وجود، ماتزاری همچنان معتقد است که تصمیم درستی گرفته است.

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" البته اگر زمان به عقب برگردد، باز هم همین تصمیم را خواهم گرفت. دلیلی ندارد که نخواهم به اینتر بیایم. صحبت های رئیس باشگاه برای من تعیین کننده بود. چیزهایی که او گفت باعث شد تا من به اینجا بیایم.

ما بحث های خیلی خوبی داشتیم و صحبت های او واقعا انگیزه من را افزایش داد. ما خیلی زود یکدیگر را درک کردیم.

به من گفته می شود که می توانیم از نقطه صفر شروع کنیم و تیمی برای آینده بسازیم. شاید به کمی زمان نیاز داشته باشیم اما می خواهم اینتر را به جایی که به آن تعلق دارد، برگردانم."
اینتر فصل گذشته در رتبه نهم سری آ قرار گرفت و این فصل در هیچ یک از رقابت های اروپایی حضور ندارد

 

جواد حسین پور بازدید : 83 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

بازیکن تیم فوتبال اینتر میلان گفت: نتایج کسب شده در رقابتهای دوستانه آمریکا مثبت و خوب نبود..

عکس استفان کامبیاسو

به نقل از پایگاه خبری کالچو نیوز استفان کامبیاسو بازیکن تیم فوتبال اینتر میلان گفت: واقعیتی انکار ناپذیر وجود دارد و آن این است که نتایجی که در رقابتهای دوستانه در آمریکا برای اینتر رقم خورد نتایجی بسیار ضعیف بوده و من از آنها رضایت ندارم.

هر چند که این رقابتها همه در جهت بالا بردن آمادگی تیم انجام می گرفت و نباید خیلی زیاد از آنها انتظار داشت ولی با این وجود تاکید می کنم که از اینتر انتظارات بیشتری داشتم و فکر می کردم بازیکنان بتوانند حتی در این رقابتها هم موفق پیش رفته و به عنوان پیروزی دست یابند.

 

جواد حسین پور بازدید : 72 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم آنژی ماخاچکالای روسیه تمایل خود برای همکاری دوباره با مورینیو را اعلام کرد..

ساموئل اتوئو که مورد توجه باشگاه‌های اینترمیلان و ناپولی قرار دارد اعلام کرده دوست دارد بار دیگر زیر نظر ژوزه مورینیو کار کند.

این دو در روزهای حضور در اینترمیلان به همراه هم موفق به فتح سه گانه‌ای تاریخی در سال ۲۰۱۰ شدند.

اتوئو که اکنون در آنژی ماخاچکالای روسیه بازی می‌کند در این مورد گفت: فقط یک مورینیو در تمام دنیا وجود دارد. با مربیان زیادی در طول دوران فوتبالم کار کردم ولی هیچ کدام شخصیت مورینیو را نداشتند. با هم جام‌های زیادی را در اینترمیلان به دست آوردیم. به همین خاطر دوست دارم بار دیگر در کنار هم کار کنیم.

وی افزود: چلسی تیم خوبی است ولی فقط زمانی با مدیر برنامه‌هایم در مورد مقصد آینده‌ام صحبت خواهم کرد که پیشنهاد رسمی دریافت کرده باشم.

 

جواد حسین پور بازدید : 87 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

خاویر زانتی اسطوره فوتبال آرژانتین و باشگاه اینتر براین باور است که نرآتزوری به زودی و زیر نظر سرمربی جدیدش والتر ماتزاری برای کسب جامهای قهرمانی به مبارزه خواهد پرداختو

عکس  زانتی

ینتر فصل گذشته را در رده نهم جدول سری آ به پایان برد و زانتی مطمئن است که تیمش نسبت به فصل آینده پیشرفت خواهد کرد.

زانتی در صحبت هایی به لا دومنیکا اسپورتیووا گفت:« همان طور که قبلا هم گفتم، فکر می کنم که ما با مربی جدیدمان به بازسازی تیم پرداخته ایم. او ایده های جدیدی دارد. من می دانم که بازیکنان تیممان به شدت در اردوی پیش فصل کار کرده اند و ما تلاش می کنیم که این مسیر را دنبال کنیم و رقابتی باشیم. برخی از ما هنوز مصدوم هستیم ولی می خواهیم با بازیکنان جوانمان بازگردیم و تیمی را داشته باشیم که بتواند برای کسب جامها رقابت کند.»

زانتی ادامه داد:« برای قضاوت کردن خیلی زود است.ما تازه کارمان را شروع کرده ایم و کمی باید صبر کنیم. ما در حال آماده سازی برای کوپا ایتالیا هستیم تا کار را خوب شروع کنیم.»

زانتی که اخیرا ۴۰ ساله شده در حال رهایی از بند مصدومیتی است که از ناحیه تاندون آشیل گربانگیر شده و در اولین بازی اینتر دررقابت های این فصل سری آ، در خانه میزبان جنوا است.

 

جواد حسین پور بازدید : 87 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم پیشین اینترمیلان ایتالیا با کاهش دستمزد به این تیم بازمی‌گردد..

برخی از نزدیکان به ساموئل اتوئو اعلام کرده‌اند او حاضر است با کاهش چشمگیری در دستمزد دریافتی‌اش، آنژی ماخاچکالا را ترک کرده و به اینترمیلان بازگردد.

این مهاجم کامرونی از شرایط خود در آنژی راضی نیست زیرا سران این باشگاه از او خواسته‌اند دستمزدش را کاهش دهد. به همین دلیل نام این بازیکن در ارتباط با باشگاه‌هایی چون ناپولی، لس آنجلس گلکسی و تعدادی از تیم‌های لیگ برتر انگلیس شنیده شده ولی برخی از دوستان وی بازگشت به اینترمیلان را نیز دور از ذهن ندانستند.

یکی از دوستان وی در این مورد به RMC گفت: اتوئو اعلام آمادگی کرده برای بازگشت به اینترمیلان حاضر است دستمزد دریافتی خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهد.

این بازیکن ۳۲ ساله در سال ۲۰۱۰ با اینترمیلان موفق به فتح سه گانه شد ولی یک سال بعد این تیم را به مقصد آنژی ماخاچکالا ترک کرد تا با ۱۸ میلیون یورو در سال، به پردرآمدترین بازیکن در جهان بدل شود.

 

جواد حسین پور بازدید : 85 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی جدید اینترمیلان پس از دیدار با رئال مادرید اعلام کرد اگر ۳ بر ۲ شکست می‌خوردند چنین احساس بدی نداشت..

اینترمیلان در دیدار دوستانه آخر خود در آمریکا مقابل رئال مادرید با حساب سه بر صفر شکست خورد.

در این دیدار کاکا ۱۱، کریستیانو رونالدو ۳۸ و ریکاردو آلوارز ۶۸ (گل به خودی) گل‌های رئال مادرید را به ثمر رساندند.

والتر ماتزاری در مورد این دیدار گفت: هر کسی که دیدار ما با رئال مادرید را ندیده باشد و فقط بداند که نتیجه سه بر صفر به سود حریف شده است، فکر می‌کند رئالی‌ها در طول ۹۰ دقیقه حاکم بر بازی بودند ولی این چیزی نبود که در طول بازی رخ داد. ریکی آلوارز، رودریگو پالاسیو و ایکاردی فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند ولی برایم جالب بود که هیچ کدام از توپ‌های آنها وارد دروازه نشدند. اگر سه بر دو به رئال می‌باختیم، آنقدر احساس بدی نداشتم. اینتر پنج یا ۶ فرصت بسیار خوب جلوی دروازه حریف داشت. روشن است که باید روی قدرت تمام کنندگی خودمان بیش از اینها کار کنیم. البته از کل نمایش تیمم راضی هستم.

وی افزود: بازیکنان من از ابتدای دیدار می‌خواستند با حرکت‌هایشان به سمت دروازه حریف گل نخست را به ثمر برسانند. باید کارهایی انجام می‌دادیم که به پیشرفت تیم‌ در دیدارهای رسمی کمک کند. ما در این دیدار همه کار کردیم ولی گل نزدیم. مهم همین بود که بتوانیم دروازه حریف را باز کنیم.

 

جواد حسین پور بازدید : 79 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری دوستانه اینتر میلان را با شکستی سنگین مواجه کرد..

عکس ریکاردو کاکا

از سری رقابت‌های دوستانه باشگاهی و در یک دیدار حساس تیم فوتبال رئال مادرید ملقب به قوهای سپید با هدایت کارلو آنجلوتی موفق شد اینتر میلان ایتالیا را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد.

کاکا در دقیقه ۱۱، رونالدو ۳۸ و آلوارز ۶۸ برای رئال گلزنی کردند.

در سایر دیدارها نیز نتایج زیر به دست آمد:

سلتیک ۱ لیورپول ۰

تاتنهام ۱ اسپانیول ۱

نیوکاسل ۱ براگا ۱

اوساسونا ۱ وایادولید

جواد حسین پور بازدید : 71 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

نرآتزوری فصل گذشته در سری آ در رتبه نهم قرار گرفت و هاندانوویچ تایید کرد که این تیم، نسبت به سال ۲۰۱۰ افت زیادی داشته باشد..

عکس سمیر هندانوویچ

سمیر هاندانویچ، دروازه بان اینتر، تایید کرد که تیمش دیگر یکی از قدرت های فوتبال اروپا نیست.

نرآتزوری فصل گذشته در سری آ در رتبه نهم قرار گرفت و هاندانوویچ تایید کرد که این تیم، نسبت به سال ۲۰۱۰ افت زیادی داشته باشد.

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" ما نباید دیگر فکر کنیم که یکی از قدرت های فوتبال اروپا هستیم. نباید خودمان را گول بزنیم. شرایط ما همین است که می بینید.

اینتر دیگر مانند زمان مانچینی و مورینیو، ۱۱ بازیکن بزرگ ندارد."

در این تابستان شایعات زیادی در مورد انتقال این دروازه بان اسلوونیایی به بارسا منتشر شده بود اما او تاکید کرد که چنین موضوعی صحبت نداشت.

" اگر باشگاهی واقعا یک بازیکن را می خواهد، ابتدا باید باشگاه رقیب و خود بازیکن از این مسئله مطلع شوند.

این تنها شایعه روزنامه‌ها بود و من به چنین اخباری اهمیت نمی دهم. من تنها می خواهم روی بازی های خودم تمرکز کنم. من در حال حاضر بازیکن اینتر هستم و باید ببینیم در آینده چه رخ خواهد داد."
هاندانوویچ تا سال ۲۰۱۶ با اینتر قرارداد دارد.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,679
  • بازدید ماه : 2,954
  • بازدید سال : 56,104
  • بازدید کلی : 3,074,574
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.