loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 192 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
فیفا - تشکر نایب رئیس فیفا از ایران
 

نشست کمیته‌ اجرایی فیفا چند روز پیش در زوریخ سوئیس برگزار شد. شاهزاده علی بن حسین، نایب رییس اردنی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در بیانیه‌ای از دستاوردهای جلسه اخیر کمیته‌ اجرایی فیفا سخن گفت..

جواد حسین پور بازدید : 206 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
مجید جلالی و علی دایی - روایت مجید جلالی از فساد پشت پرده فوتبال ایران
 

درباره مسائل رخ داده در رزهای اخیر در فوتبال ایران درباره وجود فساد در فوتبال ایران اظهار کرد: دو سال پیش در برنامه «90» راجع به این فساد مفصل صحبت کردم و در انتهای برنامه گفتم که مقابله با این فساد از دست نهادهای فوتبال خارج است و آنها نمی‌توانند با شبکه فساد برخورد کنند..

جواد حسین پور بازدید : 119 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
 
علی كريمی - علی كريمی: قدرتی تمرين مي كنم تا به شرايط بازی برسم
 

حضور علي كريمي در تراكتورسازي تبريز خيلي از معادلات و پيش‌بيني‌ها را بر هم زد. بعضي‌ها بر اين باور بودند كه او و مجيد جلالي كارشان به هفته ششم و هفتم نمي‌رسد، عده‌اي فكر مي‌كردند بحث كاپيتاني شايد مساله‌ساز شود و در اين ميان هم بودند كساني كه فكر مي‌كردند او به لحاظ فني خيلي به كار تراكتورسازي نمي‌آيد اما غير از بازي هفته اول مقابل پرسپوليس كه همه تيم خوب نبودند، او در بقيه بازي‌ها يكي از تاثيرگذارترين بازيكنان مجيد جلالي بود..

جواد حسین پور بازدید : 131 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
 
لیگ برتر فوتبال ایران - برنامه کامل بازی های هفته 13 لیگ برتر فوتبال ایران
 

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال پس از وقفه بدلیل اردوی تیم ملی و دیدار برابر تایلند از سری مسابقات جام ملت‌های آسیا، طی سه روز از پنجشنبه بیست و پنجم مهر ماه 1392 پیگیری می‌شود..

جواد حسین پور بازدید : 85 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
ورزشگاه یادگار امام تبریز  - مسئول مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز مشخص شد
 

به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان، در حکم صادره آمده است: با توجه به سوابق و تجرییات و بنا به پیشنهاد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز به موجب این ابلاغ مسئولیت مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز به جنابعالی محول می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 104 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)
 
علی دایی - دایی در کنفرانس مطبوعاتی: با توجه به برد تراکتور ماهم باید ببریم
 

دایی در این کنفرانس مطبوعاتی از صبا تعریف کرد و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ماجراهای محسن قهرمانی تاکید کرد که دیگر در این‌باره صحبتی نخواهد کرد..

جواد حسین پور بازدید : 90 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
 
مجید جلالی - جلالی: منشأ تشنج را پیدا کرده‌ام و به زودی معرفی می‌کنم
 

تراکتور این هفته در خانه یک بازی 6 امتیازی با نفت تهران دارد اگرچه بازی برای تراکتور در خانه کمی سخت شده اما مجید جلالی اعتقاد دارد در طول هفته روی بچه‌ها خیلی کار کرده و به آنها آرامش داده و با کشف توطئه در تبریز می‌خواهد آنها را به مردم معرفی کند. حرف‌های جالب مجید جلالی با سایت گل را بخوانید..

جواد حسین پور بازدید : 105 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)
 
جام حذفی ایران - مرحله یک‌ شانزدهم نهایی جام حذفی قرعه‌کشی شد
 

مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی امروز با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد و تیم‌های میزبان و میهمان مشخص شدند. در این مراسم از باشگاه استقلال نماینده‌ای حضور نداشت و حمید عباسی نماینده باشگاه پرسپولیس بود. صدیقی، محمودزاده و حجت‌الله بهمنی قرعه‌کشی این مراسم را انجام دادند. تیم‌هایی که در لیگ دسته دوم هستند باید در ورزشگاه های استاندار میزبان باشند..

جواد حسین پور بازدید : 106 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
 
بازیکنان تراکتورسازی  - بازیکنان باشگاه فوتبال تراکتورسازی اعتصاب کردند
 

تمرین امروز (دوشنبه) تراکتورسازان قرار بود از ساعت 10 در استادیوم اختصاصی تراکتورسازی برگزار شود، ولی بازیکنان این تیم به دلیل عدم پرداخت مطالبات مالی خود از تمرین کردن صرف نظر و اعتصاب کردند..

جواد حسین پور بازدید : 103 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)
 
علی کریمی - دوری ۸ الی ۲۱ روزه علی کریمی از میادین به دلیل مصدومیت
 

 رسول صادق معاونت پزشکی تیم تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد وضعیت مصدومیت علی کریمی گفت: علی کریمی در تمرین دیروز از ناحیه همسترینگ پای راست دچار کشیدگی شد. قرار است این بازیکن امروز از پای خود MRI بگیرد تا میزان مصدومیتش مشخص شود.

جواد حسین پور بازدید : 117 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)
 
سید جلال حسینی - تابلوی کامل نتایج بازی هفته‌ی نهم لیگ برتر ایرن + جدول رده‌بندی
 

هفته ی نهم رقابت های لیگ برتر برگزار شد و طی آن استقلال برای سومین هفته ی متوالی نتوانست به پیروزی برسد و دایی و شاگردانش با کمک خلعتبری توانستند به رتبه ی دوم صعود کنند. در سوی دیگر نفت تهران در دیدار با سایپا به تساوی بدون گل رضایت داد تا یحیی گل محمدی صدر جدول را پس بزند و فولاد هم چنان در صدر بماند..

جواد حسین پور بازدید : 101 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)
 
لیگ برتر ایران - برنامه بازی های هفته نهم لیگ برتر ایران
 

هفته نهم لیگ برتر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود. دو تیم تراکتورسازی و استقلال روز پنج‌شنبه مقابل حریفان‌شان به میدان می‌روند و شانس صدرنشینی یک روزه و موقت را در لیگ برتر دارند. البته در صورت توقف فولاد خوزستان در روز جمعه ممکن است استقلال، تراکتورسازی یا نفت صدر جدول را از فولاد بگیرند. ضمن اینکه زمان و مکان دیدار سایپا و نفت هم با حکم کمیته انضباطی تغییر کرد و این بازی قرار است روز شنبه برگزار شود..

جواد حسین پور بازدید : 117 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 
کارلوس کی‌ روش - کارلوس کی‌روش: ترجیح دادم در این مقطع ایران نباشم
 

 پس از مشکلاتی که برای آماده‌سازی تیم ملی در راه حضور در جام جهانی پیش آمد، کارلوس کی‌روش هم ایران را ترک کرد تا بر نگرانی‌ها افزوده شود. حدس و گمان‌های زیادی درباره علت ترک ایران از سوی سرمربی تیم ملی وجود دارد، موضوعی که کی‌روش ترجیح می‌دهد به طور شفاف درباره آن صحبت نکند و مسئولیتش را بر عهده کفاشیان و تاج می‌گذارد..

جواد حسین پور بازدید : 128 جمعه 15 شهریور 1392 نظرات (0)
 
سپاهان و راه آهن - تابلوی کامل نتایج هفته هشتم: گلزن‌ها + جدول رده‌بندی
 

هفته هشتم از لیگ برتر باشگاه‌های ایران با برگزاری ۷ بازی آغاز شد تا با انجام تک‌بازی پرسپولیس و استقلال در ساعات پایانی جمعه‌شب به اتمام برسد..

جواد حسین پور بازدید : 96 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

تمرین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با مصدومیت و بیهوش شدن محمد ابراهیمی همراه شد!.

عکس محمد ابراهیمی

تمرین امروز تیم فوتبال تراکتورسازی ساعت ۱۸ در زمین اختصاصی باشگاه تراکتورسازی در حال پیگیری است که حدود ۴۰۰ نفر از هواداران تراکتورسازی از این تمرین استقبال کرده‌اند.

بازیکنان تراکتورسازی با انگیزه زیادی تمرین می‌کنند و طبق گفته خودشان برای کسب سه امتیاز بازی با سایپا آماده می‌شوند.

محمد ابراهیمی در جریان این تمرین در صحنه‌ای با حامد لک دروازه‌بان این تیم برخورد کرد که منجر به بیهوشی چند ثانیه‌ای ابراهیمی شد. ابراهیمی به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

بازیکنان این تیم پس از گرم کردن بدن‌های خود شروع به تمرین‌های پاسکاری در چند گروه و ضربات پنالتی بودند که مهدی کریمیان نیز در تمرین‌های گروهی شرکت می‌کند.

مرتضی اسدی کاپیتان تراکتورسازی پسر کوچک خود را نیز به تمرین آورده بود که پیراهن بارسلونا را بر تن کرده بود.

حمید زینی‌زاده مدیرعامل این باشگاه نیز در اواخر تمرین تراکتورسازی به ورزشگاه اختصاصی تیمش آمد و کار بازیکنان خود را از نزدیک تماشا کرد.

 

جواد حسین پور بازدید : 83 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

هافبک تیم تراکتورسازی تبریز در کد هواداری خود مطلبی را درباره پهلوان و پهلوانان منتشر کرد..

علی کریمی در کد هواداری خود پیام جدیدی منتشر کرده که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

سلام به مردم خوب ایران، پهلوانی به زور بازو، سینه ستبر و اندام ورزیده نیست. قهرمانی به روح بلند است و قلب پاک. پهلوانی به زمین زدن حریفان ریز و درشت نیست. من به آنان که زمین خورده را از زمین بلند می‌کنند، می‌گویم پهلوان.

روز ترویج فرهنگ پهلوانی به آنان که مرام پهلوانی دارند و در راه کمک به همنوع خود گام برمی‌دارند مبارک.

خاک پای پهلوانان ایران، علی کریمی

 

جواد حسین پور بازدید : 81 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

در شرایطی که استقلال و پرسپولیس به عنوان تیم‌های پرطرفدار فوتبال ایران جا افتاده‌اند و چند سالی است که سپاهان به عنوان قطب سوم فوتبال ایران شکل گرفته، تراکتورسازی تبریز با طی کردن روند صعودی به آهستگی به جمع تیم‌هایی پیوسته است..

عکس مجید جلالی

مجید جلالی با دانستن چنین شرایطی جایگزین تونی اولیورا در تراکتورسازی شد که فصل قبل سرخ‌پوشان تبریز را به نایب قهرمانی لیگ رسانده بود. تراکتورسازی پس از گذشت شش هفته‌ از شروع لیگ برتر با دو پیروزی، سه تساوی و یک شکست با ۹ امتیاز در مکان ششم جدول قرار دارد.

ابتدا از تیم تراکتورسازی بگویید و این که پس از گذشت شش هفته‌ از لیگ برتر چه وضعیتی دارید؟

شاخصه‌های آن چیزی که به ما به عنوان کادرفنی مربوط است و باید انجام می‌دادیم، رو به پیشرفت بوده و پیشرفتش نیز کاملا مشهود است. وقتی کارمان را در لیگ شروع کردیم، در بخش دفاع مشکلاتی داشتیم که در اولین قدم سعی کردیم آن را برطرف کنیم. سپس به مبحث مالکیت توپ رسیدیم. این مشکل هم در دیدار با فجرسپاسی خیلی ترمیم شد و حالا مقداری در تمام کردن و گلزنی مشکل داریم.

پس از گذشت شش هفته‌ اول لیگ سعی کردید قدم به قدم مشکلات را برطرف کنید؟

تیم همین است. باید مشکلات را قدم‌به‌قدم حل کنیم. به مرور در حال بهتر شدن هستیم. مثلا در شیراز خیلی به توپ و میدان مسلط بودیم ولی همچنان موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دهیم.

آیا در شش هفته‌ سپری شده از لیگ برتر به هدفگذاری پیش از فصل خود در حوزه نتیجه‌گیری رسیده‌اید؟

هدف ما این بود که اکنون ۱۲ امتیاز داشته باشیم در حالی که فقط ۹ امتیاز داریم. از هدف خود سه امتیاز عقب هستیم ولی در دو بازی گذشته که به تساوی رسیدیم واقعا در حد یک تیم پیروز کیفیت بالایی داشتیم. این را هم نباید فراموش کنیم که از شش بازی انجام شده فقط دو بازی در تبریز بود و این مساله در دور برگشت می‌تواند نکته مثبتی برای ما باشد.

تراکتورسازی ۹ امتیاز دارد و ششم است. در حالی که سپاهان و پرسپولیس هم فقط یک امتیاز بیشتر دارند. با این حال مدام از تیم شما انتقاد می‌شود و از اولتیماتوم سخن به میان می‌آید؟

اصلا دوست ندارم افکارم را به این چیزها معطوف کنم. می‌خواهم تیمم را بسازم و آن را در کورس قهرمانی قرار دهم. بنابراین باید تمام افکارم را روی این مساله متمرکز کنم. من و همکارانم در روز بیش از ۱۴ ساعت کار می‌کنیم و مطمئن هستم در مسیری که پیش می‌رویم به اهدافمان می‌رسیم.

به نظر شما چرا هواداران تراکتورسازی این قدر کم‌حوصله هستند؟ آنها سال قبل با آن که تیم‌شان نایب قهرمان لیگ برتر شد، خواهان برکناری تونی بودند و امسال هم این خواسته را درباره شما دارند.

مسئولیت من به عنوان سرمربی این نیست که مساله را آسیب‌شناسی کنم. باید تیمم را آسیب‌شناسی کنم که بدانم مشکلش چیست و به رفع آن بپردازم. مسئولیت من این است که تیمم را بسازم و حتی این حرف‌ها را نخوانم. این مساله فقط به من مربوط نیست که همه مجموعه مربیان باید مسئولیت خود را بدانند. باید تا جایی که از دستمان برمی‌آید به تیم خدمت کنیم و آن را به پیشرفت برسانیم. مسلما در برخی افراد این دیدگاه‌ هست که اگر نتیجه‌ مطلوب است، همه چیز خوب است و اگر نتیجه‌ مطلوب نیست، همه چیز بد است. ما باید کار خودمان را بکنیم.

دیدگاه خوبی نسبت به مساله حواشی دارید. چقدر سعی کرده‌اید که این دیدگاه را به بازیکنان‌تان هم انتقال دهید؟

تقریبا هر هفته‌ دو تا سه جلسه با بازیکنان دارم. با آنها صحبت می‌کنم. به آنها هم می‌گویم که باید روی مشکلات فنی تیم تمرکز کنند. تلاش می‌کنم که ذهن آنها را به این مسائل معطوف کنم که زمانی که در تمرین نیستند هم روی آنها تمرکز کنند.

شش هفته‌ از لیگ برتر سپری شده است. اگر بخواهید از این شش هفته‌ ارزیابی داشته باشید به چه نقاط ضعف و قوتی اشاره می‌کنید؟

در این مدت به موضوعات بسیار کلیدی رسیده‌ایم که برخی خوب هستند و برخی نیستند. این مسائل باید در جایی مطرح شوند که بشود برایشان راهکاری پیدا کرد. این که صرفا در جایی مطرح شود که فقط خبرسازی و حاشیه‌سازی کند، مناسب نیست. به نظرم این مسئولیت سازمان لیگ و فدراسیون است که جلسه‌ای را ترتیب دهند که همه مربیان در آن حداقل ۱۵ تا ۲۰ دقیقه‌ صحبت کنند و دیدگاه‌شان را نسبت به لیگ بیان کنند. این جلسه می‌تواند در تعطیلات نیم‌فصل برگزار شود. این که هر کدام از مربیان در رسانه‌ها ضعف‌ها و خوبی‌های لیگ را بگویند، فقط باعث خبرسازی و جنجال‌آفرینی می‌شود و کمکی به پیشرفت فوتبال نمی‌کند.

در سال منتهی به جام‌جهانی هستیم. آیا این مساله توانسته روی کیفیت لیگ برتر و انگیزه بازیکنان موثر باشد؟

اگر کیفیت می‌خواهد بالا برود، به این معادلات بستگی ندارد. این طور نیست که چون به جام‌جهانی صعود ‌کرده‌ایم، انگیزه بازیکنان و در نتیجه‌ کیفیت لیگ بالا برود! کیفیت سازوکار خودش را می‌خواهد و باید تخصصی‌تر دنبال شود. کیفیت سرمایه‌گذاری، طراحی، نظارت و ارزشیابی می‌خواهد که باید برایش فراهم کنیم. کیفیت ربطی به انگیزه ندارد. شاخص‌هایی دارد که باید در دیدگاه مسئولان، مدیران، مربیان و حتی مردم شکل بگیرد. وقتی که در لیگ برتر از اوت‌دستی به عنوان یک عنصر تهاجمی استفاده می‌شود، یعنی در کیفیت دچار بحران هستیم. بنابراین اگر می‌خواهیم کیفیت فوتبال بالا برود، راهش این نیست که به صعود به جام‌جهانی اکتفا کنیم، مگر در سال ۲۰۰۶ که به جام‌جهانی رفتیم، کیفیت لیگ ما بالا رفت؟

تیم ملی برای حضور موفق در جام‌جهانی کمتر از یک سال وقت دارد. در این مدت همه کشورهای حاضر در جام‌جهانی برنامه‌های ویژه‌ای برای تدارکات خود دارند؛ در حالی که اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دومین بار به علت بی‌پولی لغو شد! نظر شما در‌این‌باره چیست؟

اطلاعاتی درباره بی‌پولی یا پرپولی ندارم ولی می‌دانم که تیم ملی باید در مقاطع مختلف در یک سال آینده برنامه داشته باشد. همچنین در این مدت باید بازیکنان بیشتری در چرخه تیم ملی دیده شوند. اگر گستردگی فوتبال ملی را بیشتر کنیم، می‌توانیم در بازیکنان شاغل در لیگ امیدواری ایجاد کنیم که به تیم ملی دعوت شوند. این مساله کمک می‌کند که هم تیم ملی بهتر شود و هم کیفیت لیگ بالاتر برود.

در لیگ برتر بازیکن یا بازیکنانی را دیده‌اید که در حد و اندازه تیم ملی باشند و کادرفنی تیم ملی بتواند آنها را دعوت کند؟

نظر من مهم نیست. هر کسی دیدگاه خودش را دارد. مسئولان تیم ملی باید به این دیدگاه برسند که لیگ برتر را بیشتر ببینند و بازیکنان را امیدوار کنند. مخصوصا بازیکن‌ها این امید را پیدا کنند که شانس دعوت به تیم ملی را دارند. مثلا در خط دفاعی ما مدافعانی هستند که قطعا شایستگی ملی‌پوش شدن را دارند، چون بسیار باطراوت و خوب کار می‌کنند. اگر این‌گونه بازیکنان دیده شوند، انگیزه بیشتری پیدا و در لیگ هم بهتر بازی می‌کنند.

 

جواد حسین پور بازدید : 89 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی که چند هفته‌ای است بازی نمی‌کند از احتمال بازگشتش به میادین فوتبال در هفته هفتم لیگ برتر خبر داد..

سعید دقیقی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: آسیب دیدگی‌ام ۸۰ تا ۹۰ درصد خوب شده و از روز سه‌شنبه یا چهارشنبه در تمرینات گروهی تیم تراکتورسازی شرکت خواهم کرد.

وی در ادامه افزود: در این مدت مراحل درمانی را به صورت منظم پشت سر گذاشتم و باید از آقای مولایی پزشک تیم تشکر کنم که در این مدت تلاش کرد تا خیلی زود سلامتی‌ام را به دست آورم. ۲ تا ۳ روز دیگر در تمرین حاضر می‌شوم و اگر کادر فنی صلاح بداند شاید این هفته بازی کنم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش در فصل جاری نوسان زیای دارد، گفت: قرعه تراکتورسازی امسال خوب نبود و در همین هفته‌های ابتدایی بازی‌های سختی در خارج از خانه داشتیم و در بعضی از بازی‌های خانگی هم با استرس به میدان رفتیم. در ضمن مصدومیت چند بازیکن تراکتورسازی به این تیم ضربه زد اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده و به اندازه کافی فرصت داریم تا خودمان را به بالای جدول برسانیم.

دقیقی در خاتمه تصریح کرد: همه بازیکنان تلاش می‌کنند و من هم خیلی انگیزه دارم که برگردم و با گلزنی‌هایم، هواداران تراکتورسازی را خوشحال کنم. فقط از آنها می‌خواهم که تیم را همچنان حمایت کنند تا در آینده نتایج بهتری بگیریم.

 

جواد حسین پور بازدید : 70 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: همه از این تیم تراکتورسازی انتظار قهرمانی دارند و این فشار را روی ما زیاد کرده ‌است..

عکس فرشید طالبی

فرشید طالبی در مورد ۲ تساوی اخیر فجرسپاسی گفت: فکر می‌کنم در فوتبال اکثر افراد به نتیجه نگاه می‌کنند و کسی کاری به انجام بازی خوب ندارد. همه چیز در نتیجه آخر بازی خلاصه می‌شود. متاسفانه خوب بازی می‌کنیم و می‌توانستیم مس کرمان و فجرسپاسی را شکست دهیم اما این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد اینکه مجید جلالی به عدم گل شدن موقعیت‌ها توسط بازیکنانش اعتراض داشت، عنوان کرد: بحث گل زدن و این چیزها نیست. تیمی که گل می‌زند همه بازیکنان در آن نقش دارند و تیمی که گل می‌خورد نیز چنین شرایطی دارد. کمی درگیر مسائل روحی و روانی هستیم و باید خودمان را هر چه زودتر با شرایط مناسب تطبیق دهیم. این اتفاق ممکن است برای هر تیمی بیفتد. مسائل زیادی در برد و باخت دخیل است و باید تمرکز بیشتری داشته باشیم.

طالبی در مورد اینکه فاصله تیم‌ها با یکدیگر بسیار کم شده است، خاطرنشان کرد: در لیگ امسال فاصله تیم‌ها بسیار کم شده و تقریبا بازیکنان در همه تیم‌ها تقسیم شده‌اند. همین موضوع کار را یک مقدار سخت کرده و شرایط فنی و تاکتیکی تمامی تیم‌ها را بهبود بخشیده است. در لیگی که ۴ تیم اوت شدند، بازیکنان خوب آنها به عضویت سایر تیم‌ها درآمدند. به همین خاطر وضعیت سخت شده است.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه فکر می‌کنم بتوانم با پیروزی مقابل سایپا به وضعیت خود سروسامان دهم، اظهار داشت: اصلا در مورد بازی‌ها نمی‌توان صحبت کرد. در یک بازی از لحاظ فنی شرایط خوبی داریم اما نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. ما از لحاظ روحی و روانی مشکلی نداریم اما فشار روی تراکتورسازی و مخصوصا این تیم بسیار زیاد است. همه با توجه به مهره‌ها و ستاره‌هایی که جذب شدند انتظار قهرمانی دارند. یکی دو هفته نتوانستیم نتیجه بگیریم باید عجله کنیم و به شرایط خود سامان دهیم. در لیگ امسال یک پیروزی یا یک شکست باعث می‌شود ۴-۵ رده جایگاه شما در جدول تغییر کند.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنان تراکتورسازی از شرایط مالی ناراحت هستند و قصد اعتصاب داشتند، عنوان کرد: این صحبت‌ها حاشیه‌هایی است که برای تیم ما درست می‌کنند بازیکن و باشگاه به فکر شرایط‌شان هستند و اگر مشکلی باشد باید حل شود. البته بحث مالی برای ورزشکار انکارناپذیر است اما این موضوع دلیلی بر نتیجه‌ گرفتن نیست.

طالبی در مورد هواداران تراکتورسازی اظهار داشت: تمام فکر و ذهن تیم شاد کردن دل هواداران پرشور تیم است. وقتی یک بازی را با تساوی بدون گل به پایان می‌رسد خود ما ناراحت می‌شویم و دوست نداریم هوادارانمان غمگین شوند. انشاءالله تیم تلاش خود را می‌کنیم تا با کسب نتایج مناسب تیم را به وضعیت خوبی برسانیم.

 

جواد حسین پور بازدید : 84 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

مدافع تراکتور در آستانه بازی با فجر اعتقاد دارد که هیچ اختلافی بین او و جلالی نیست و تراکتور در شرایط خوبی است که می‌تواند با شکست فجر خودش را در جمع مدعیان نگه دارد. مصاحبه محمد نصرتی را بخوانید..

عکس محمد نصرتی

بازی با فجر در شیراز با توجه به برد آنها مقابل سپاهان سخت به نظر می‌رسد؟
خب فجر در هفته قبل سپاهان را برده و نشان داده است که خطرناک است ما فیلم بازی آنها را دیدیم و روی نقاط ضعفشان کار کرده‌ایم. امیدوارم بتوانیم با شکست آنها اول برای خودمان و خانواده و بعد تماشاچی شادی فراهم کنیم.
اینکه می‌گویند آقای جلالی با تو کاظمیان مشکل دارد درست است؟
(می‌خندد) چه مشکلی داشته‌ایم؟! من با آقا مجید ۲ سال در پاس بودم و همیشه رابطه خوبی با ایشان داشته‌ام. هیچگونه اختلافی آقای جلالی با من و کاظمیان ندارد و همه این‌ها شایعه‌ای خنده‌دار است.
قبول داری تیمتان چند بازی را با خوش‌شانسی برد؟
به نظر من بی‌ا نصافی است چرا که ما در بازی با سپاهان ۳ تا تک به تک داشتیم که رحمان احمدی گرفت. در بازی با ذوب آهن هم موقعیت‌های زیادی داشتیم و در نهایت هم بردیم. بی‌ انصافی است که بگویند با شانس این بازی‌ها را بردیم. ما هم خوب بازی کردیم هم بازی‌ها را بردیم. در بازی با مس هم اگر بازی مساوی شد آنها با خوش‌شانسی مواجه شدند و ما نتوانستیم از موقعیت‌های فوق‌العاده‌‌مان استفاده کنیم.
کلا انگار در خانه بدشانس هستید، علت خاصی دارد؟
بدشانسی نیست به نظرم چون مدتی است که نبردیم مقداری برایمان سنگین شده است. باید سعی کنیم در بازی‌هایی که در خانه داریم در ۱۵، ۲۰دقیقه اول بتوانیم گل بزنیم تا بتوانیم بازی را به کنترل خودمان در بیاوریم تا بتوانیم بازی ببریم.

 

جواد حسین پور بازدید : 84 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: با شرایط فعلی خصوصی‌ شدن فوتبال ایران تقریباً محال است..

عکس مجید جلالی

مجید جلالی در نشست خبری پیش از بازی با فجر سپاسی اظهار کرد: شرایط فوتبال در ایران به گونه‌ای نیست که بخش خصوصی بتواند از این مسیر کسب سود کند. همه درهای درآمدزایی روی فوتبال ایران بسته است.

وی همچنین گفت: برای کیفی سازی فوتبال در ایران نیازمند تغییر دیدگاه‌ها هستیم. امروز ۴۰۰ – ۵۰۰ میلیارد تومان در هر دوره لیگ هزینه می‌شود اما خروجی فنی در کمترین سطح است.

وی ادامه داد: تغییر دیدگاه از یک نقطه باید آغاز شده و تسری پیدا کند. باید ارزشیابی داشته باشیم و تیم‌هایی که در مسیر پیشرفت قرار گرفته‌اند را مشخص و معرفی کنیم.

وی ادامه داد: امروز تنها یک خط‌کش برای ارزیابی تیم‌های حاضر در لیگ حرفه‌ای ایران وجود دارد آن هم برد یک تیم است. تنها نگاه می‌کنیم ببینیم کدام تیم بازی را برده حال آنکه نیاز است یک بخش ارزیابی در فدراسیون و لیگ ایجاد کرده و پایان هر هفته تیم‌هایی که در مسیر رشد قرار گرفته‌اند را معرفی کنیم.

جلالی در مورد بازی فردای تیمش نیز گفت: فردا ۸ مصدوم داریم که به دلیل آسیب دیدگی یا به هر دلیل دیگر نمی‌توانند تیم را یاری کنند.

سرمربی تراکتورسازی تبریز همچنین تصریح کرد: رسانه‌ها در رشد کیفی بازی‌های فوتبال در ایران می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای داشته باشند.

 

جواد حسین پور بازدید : 68 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

آخرین تمرین تراکتورسازی تبریز پیش از دیدار مقابل فجرسپاسی در شرایطی برگزار شد که سرمربی و بازیکن باتجربه این تیم در گلزنی ناموفق بودند..

عکس تیم تراکتورسازی تبریز

آخرین تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی پیش از دیدار مقابل فجر سپاسی از ساعت ۱۸ امروز چهارشنبه در زمین اختصاصی این تیم برگزار شد که حاشیه های آن را در زیر می خوانید:

* میثم بائو به دلیل مصدومیت در این تمرین غایب بود و به فیزیوتراپی پرداخت.

* سعید دقیقی و میلاد فخرالدینی به دلیل مصدومیت به طور جداگانه تمرین کردند. حدود ۲ هزار تماشاگر از نزدیک شاهد آخرین تمرینات تراکتور سازی بودند و بازیکنان این تیم را تشویق می کردند.

* بازیکنان تراکتورسازی ابتدا با گرم کردن و حرکات ترکیبی تمرینات خود را آغاز کردند و سپس در دو گروه زیر نظر مجید جلالی کارهای تاکتیکی مورد نظر برای بازی با فجر را انجام دادند.

* در بخشی از تمرین مجید جلالی به سمت دروازه حامد لک ضربه زد که موفق به باز کردن دروازه گلر شماره یک تیمش نشد.

* بعد از حرکات تاکتیکی تمام بازیکنان زیر نظر مجید جلالی و پورغلامی کارهای هوازی را انجام دادند و در قسمت آخر تمرین در سه گروه به کارهای اختصاصی پرداختند.

* در قسمت پایانی تمرین علی کریمی اقدام به زدن ضربه پنالتی به سمت دروازه حامد لک کرد که ضربه چیپ او با اختلاف به بیرون رفت.

* سوت پایان این تمرین بعد از سرد کردن بدنهای بازیکنان توسط جلالی زده شد.

اعضای تیم تراکتورسازی برای برگزاری دیدار مقابل فجرسپاسی فردا ساعت ۱۴ عازم شیراز می شوند. بازی این دو تیم روز جمعه در هفته ششم لیگ برتر برگزار خواهد شد.

 

جواد حسین پور بازدید : 73 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم مصدوم تراکتورسازی می‌گوید که از هفته‌ هشتم در کنار تیم خواهد بود و امیدوار است با حضور در بازی‌ها به تیم خود کمک کند..

عکس سعید دقیقی

سعید دقیقی، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز درباره بازی پیش‌روی این تیم با فجر شهید سپاسی، اظهار کرد: بازی سختی خواهیم داشت و آرزوی موفقیت برای تیم دارم و امیدوارم با سه امتیاز این مسابقه نتایج خوب این تیم ادامه یابد. تیم تمرینات خوبی را انجام داده است و برای این دیدار آماده می‌شود.

وی درباره مصدومیت خود، بیان کرد: آقای دکتر مولایی تلاش زیادی برای بهبودی هر چه سریع‌تر من انجام می‌دهند. هر روز بهتر می‌شوم و ان‌شاءالله از هفته‌ هشتم در خدمت تیم خواهم بود. می‌توانستم این هفته‌ نیز در کنار تیم باشم، ولی ریسک پذیر بود. می‌خواهم مصدومیتم به طور کامل برطرف شود تا فصل خوبی را در خدمت تراکتورسازی باشم و بتوانم درخواست‌های هواداران را به نحو احسن انجام دهم.

مهاجم تراکتورسازی درباره کیفیت توپ‌های لیگ برتر، اظهار کرد: من در چند بازی در کنار تیم نبوده‌ام، ولی در تمرینات که از آن توپ‌ها استفاده می‌کنیم کیفیتش چندان جالب نیست. ان‌شاءالله سازمان لیگ باید برای بهتر شدن کیفیت توپ‌ها فکری بیندیشد.

دقیقی درباره این که آیا نبودنش در تیم احساس می‌شود یا خیر؟ تصریح کرد: ما نفرات خوبی را در کنار تیم داریم و من هم امیدوارم که به شرایط خوبی برسم و به تیم کمک کنم.

بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز درباره این که آیا نتایج خوب این تیم ادامه خواهد یافت یا خیر؟ اظهار کرد: آرزوی ما این است و دوست داریم به این شکل باشد. تیم مربی و بازیکنان خوبی دارد و هواداران فهیم و با تعصبی در کنار تیم هستند و ان‌شاءالله همه کمک کنند تا تیم شرایط ایده‌آل خود را داشته باشد.

 

جواد حسین پور بازدید : 83 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی می‌گوید که سه رشته ورزشی را تا پایان سال راه‌اندازی خواهند.. کرد.او همچنین از جذب سه میلیارد تومان از طریق اسپانسر خبر می‌دهد.

عکس حمید زینی زاده

حمید زینی‌زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در کنفرانس خبری خود با رسانه‌ها اظهار کرد: موفق شده‌ایم سه میلیارد تومان از طریق جذب اسپانسر به باشگاه درآمدزایی کنیم. پیگیر تبلیغات دور میدان و کسب مبلغ واقعی پخش تلویزیونی مسابقات هستیم و اگر صدا و سیما شرایط ما را قبول نکند پیشنهادات خارجی که وجود دارد را بررسی خواهیم کرد.

وی درباره برنامه باشگاه برای ایجاد سایر رشته‌ها در این باشگاه بیان کرد: معاونت تربیت بدنی‌مان را مکلف کرده‌ایم تا با هیات‌ها صحبت کند و بررسی کرده‌ایم که چه رشته‌هایی را می‌توانیم در باشگاه فعال کنیم و می‌خواهیم اولین رشته را مختص معلولان و جانبازان تشکیل بدهیم. سعی داریم ان‌شاءالله تا پایان امسال دو رشته مخصوص آقایان و یک رشته مخصوص بانوان تشکیل بدهیم.

زینی‌زاده درباره تیم دوم این باشگاه بیان کرد: تیم دوم را می‌خواهیم با بازیکنان تیم‌های زیر ۲۳ سال و پایه تشکیل بدهیم و بررسی خواهیم کرد تا اگر این امکان وجود داشت از امتیاز شهرداری استفاده کرده و نگذاریم این امتیاز به خارج از استان منتقل شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درخصوص وضعیت فلاویو لوپز و عقیل اعتمادی دو بازیکن سال گذشته این تیم بیان کرد: با فلاویو لوپز قرارداد دو ساله داشتیم که یک سال آن باقی مانده است ولی از ایران خارج شده و با یک تیم لهستانی صحبت کرده بود تا به این تیم بپیوندد ولی ما خواستار ۴۰ درصد مبلغ قرارداد او با این باشگاه هستیم تا رضایت‌نامه او را صادر کنیم. ولی لوپز این موضوع را قبول ندارد. به عقیل اعتمادی نیز مبلغی بدهکار هستیم و به او گفتیم که به ایران بیاید تا تسویه حساب کنیم و از راه دور نمی‌توان این موضوع را حل کرد.

وی درخصوص گزینه‌های سرمربیگری این تیم در ابتدای فصل و انتخاب مجید جلالی بیان کرد: کمیته‌ای تشکیل داده بودیم تا شرایط مربیان مختلف را بررسی کند و در نهایت رای جمع حاضر بر این شد تا آقای جلالی انتخاب شود.

زینی‌زاده درباره شایعه اولتیماتوم به این مربی گفت: بحث اولتیماتوم دو بحث دارد؛ یکی بحث زمان است ولی ما زمانی مشخص نکرده‌ایم ولی یادآوری و تذکراتی درخصوص وضعیت فعلی تراکتور داده‌ایم. همانند این تماشاگران خوب و باتعصبی در هیچ کجای کشور وجود ندارد و باید کسانی که به این تیم می‌آیند توجیه شوند. برد و باخت در فوتبال است ولی ما باید اکثر قدرتمان را نشان دهیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره شائبه‌های مربوط به تصادف مهدی کریمیان بازیکن این تیم گفت: ما وقتی به بیمارستان رفتیم و از همسر آقای کریمیان پرسیدیم که چه شده است، اظهار داشتند که بعد از تصادف کریمیان را ضرب و شتم کردند ولی وقتی که من گفتم او بازیکن تراکتورسازی است عذرخواهی کرده و به بیمارستان انتقال دادند ولی تحقیقات در حال بررسی است. ما علم غیب نداریم و نمی‌توانیم قبل از پایان یافتن تحقیقات در مورد صحنه تصادف یا سایر مسائل اظهارنظر کنیم.

 

جواد حسین پور بازدید : 74 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان معتقد است که پس از گذشت ۵ هفته از لیگ تیم‌ها نسبت به هم شناخت کافی را پیدا کرده‌اند..

محمود یاوری در مورد دیدار تیمش در هفته ششم لیگ برتر که در زمین سایپا برگزار می‌شود، گفت: ما پس از بازی با تراکتورسازی شرایط خوب داشته و روند روبه‌رشدی را طی کرده‌ایم. وضعیت تیم روزبه‌روز بهتر شده و تمرینات‌مان بهتر و منظم‌تر انجام می‌شود. خوشبختانه مشکلی نداریم و آماده دیدار با سایپا هستیم.

سرمربی تیم فوتبال مس با تاکید بر اینکه شاگردانش از نظر روحی برای دیدار مقابل سایپا آماده هستند، افزود: ITC بازیکن خارجی‌مان هم صادر شده است و شاید به این بازی برسد.

وی با اشاره به شناخت تیم‌ها از یکدیگر گفت: در هفته ششم لیگ برتر هستیم و در این شرایط دیگر تیم‌ها نسبت به هم از شناخت خوبی برخوردارند و نسبت به بازیکنان، تیم حریف و ویژگی‌های آنها آگاهی کافی دارند.

یاوری با اشاره به تیم سایپا گفت: سایپا یکی از تیم‌های حرفه‌ای است و امسال هم از امکانات خوبی برخوردار است. سایپا از وجود مربی خارجی‌ای بهره می‌برد که در کنار مربیان و بازیکنان ایرانی کار کرده است. آنها بازیکنان خوبی مانند صادقی، کاوه رضایی و شاه علی‌دوست را در تیم خود دارند و چون این تیم پیش از آغاز فصل تغییرات زیادی نداشته تیم خوب و آینده‌داری است.

سرمربی مس کرمان درباره بازیکنانی که در اختیار نخواهد داشت اظهار داشت: ترشیز، سیف پناهی مصدوم هستند. ابراهیمی هم در تمرین دیشب (سه شنبه) دچار مصدومیت ساده‌ای شد اما فکر می‌کنم امروز یا فردا به تیم اضافه شود.

 

جواد حسین پور بازدید : 81 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه بازیکنان این تیم باید در بازی .ا تراکتورسازی هر چه دارند در زمین بگذارند، گفت: برای مهار علی کریمی نباید اجازه بدهیم این بازیکن صاحب توپ شود.

غلامحسین پیروانی در خصوص دیدار تیم‌های فجرسپاسی شیراز مقابل تراکتورسازی تبریز ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: یکی از بدشانسی‌های ما این بود که در هفته‌های ابتدایی باید با تیم‌هایی که در صدر جدول هستند، بازی کردیم. منهای دو بازی با نفت تهران و گسترش فولاد، در سه مسابقه دیگر بد بازی نکردیم؛ بخصوص در بازی با استقلال که یک پنالتی نزدیم و چند موقعیت تک به تک از دست دادیم.

وی در ادامه افزود: با این حال بازی ساده‌ای با تراکتورسازی نداریم. آنها تیم توانمندی هستند که علاوه بر دارا بودن یک مربی با دانش، از مهره‌های خوبی هم برخوردار هستند. بازیکنانی که هر کدام برای خودشان سرنوشت ساز هستند.

سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز با اشاره به بازیکنان این تیم یادآور شد: ما هم بازیکنانی داریم که رگ غیرت در وجودشان است. شاید آنها نامشان در حد بازیکنان تراکتورسازی نباشد ولی دونده و جنگنده هستند. بازیکنان فجر مقابل تراکتورسازی باید هرچه دارند در زمین بگذارند و مغرور وارد زمین نشوند.

وی درباره برنامه‌اش برای مهار علی کریمی هم خاطرنشان کرد: برای مهار کریمی باید کاری کنیم که این بازیکن صاحب توپ نشود. او بازیکن توانمندی است و تمام تیم‌ها برایش برنامه دارند.

پیروانی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اولتیماتوم مسئولان باشگاه فجر به وی برای کسب نتایج بهتر؟، تاکید کرد: من با مسئولان فجر دوستی ۳۰ ساله دارم. نباید اجازه بدهم کار به جاهای باریک کشیده شود. شاید آنها برای شوک دادن به تیم راحت نباشند. به همین دلیل خودم می‌دانم هر موقع تیم نتیجه نگرفت باید دست آنها را باز بگذارم. به هر حال همه چیز در برد است و وقتی شما می‌بازید این مسائل هم به وجود می‌آید.

سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز درباره تشویق محمود یاوری در بازی گذشته تیمش مقابل سپاهان تاکید کرد: آنها دو، سه نفر بودند و دوست داشتند یاوری را تشویق کنند. من وارد این برنامه‌ها نمی‌شوم و کار خودم را می‌کنم.

وی در پایان با اظهار ناراحتی از مسائل مطرح شده نسبت به توپ‌های لیگ برتر تاکید کرد: واقعا در برنامه نود دلخور شدم که این مسائل بوجود آمد. کیفیت توپ‌ها نسبت به سال قبل بهتر است. نمی‌خواهم از فردی نام ببرم ولی وقتی که تیم‌شان می‌برد توپها خوب است و وقتی می‌بازند توپ‌ها بد می‌شود.

تیم‌های فوتبال فجر سپاسی و تراکتورسازی روز جمعه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

 

جواد حسین پور بازدید : 95 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی معتقد است که بر خلاف انتظار، صعود ایران به جام جهانی فوتبال باعث بالا رفتن کیفیت فنی لیگ برتر نشده است..

مجید جلالی درباره تاثیر صعود تیم ملی فوتبال به جام جهانی برزیل روی کیفیت مسابقات لیگ برتر، اظهار کرد: این مساله از نظر فنی تاثیری روی لیگ نداشته است. نمی‌توانیم همه چیز را به حال خود رها کنیم و انتظار داشته باشیم که از نظر فنی رشد کنیم. سازمان لیگ باید بخشی برای ارزشیابی داشته باشد که هر هفته‌ مسابقات را از نظر فنی طبقه بندی کند و آن را اعلام کند. جامعه باید بینش صحیحی درباره کیفیت داشته باشد و بداند که امتیاز گرفتن وقتی با ارزش است که با کیفیت همراه باشد. متاسفانه اکنون این بینش وجود ندارد.

وی در ادامه درباره کیفیت لیگ در پنج هفته‌ اول، گفت: نتوانسته‌ام که همه بازی‌ها را ببینم. فقط بازی‌های تیم خودم و چند تیم حریف را دیده‌ام و نمی‌توانم اکنون قضاوت درستی درباره لیگ داشته باشم.

جلالی همچنین درباره برنامه‌های تیم ملی و سازمان لیگ، اظهار کرد: هم برنامه لیگ معلوم است و هم برنامه تیم ملی؛ از نظر اجرایی این برنامه‌ها تداخلی با هم ندارند. درست است که مقداری سختی بر لیگ وارد می‌شود، ولی طبیعی است و همه باید انتظارش را داشته باشیم.

وی درباره موضع باشگاه استقلال مبنی بر این که باید بازیکنانش به جای اردوی تیم ملی در بازی‌های آسیایی این تیم حاضر باشند هم گفت: باید اولویت‌ها را مشخص کنیم و سپس بر اساس آن تصمیم بگیریم. هر دو سمت این قضیه باید کمی از خواسته‌های خود کوتاه بیایند تا مشکلی پیش نیاید.

جلالی در ادامه درباره راهکار کشاندن تماشاگران به ورزشگاه‌ها، گفت: تماشاگران باید امیدوار شوند که فوتبال متفاوت و بهتری می‌بینند. ما باید بیش از این‌ها روی کیفیت لیگ تمرکز کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه درباره وضعیت تیم خودش نیز گفت: در بازی آخرمان موقعیت‌های زیادی ایجاد ‌کرده‌ایم، ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در چند روز اخیر برای آن که مشکل به ثمر رساندن موقعیت‌ها را حل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که پس از گذشت پنج هفته‌ از لیگ برتر تیمش چقدر به اهداف از پیش تعیین شده رسیده است، گفت: اکنون از نظر امتیازی، دو امتیاز نسبت به هدفگذاری ابتدای فصل عقب هستیم، اما از نظر فنی، هفته‌ به هفته‌ بهتر می شویم.

جلالی در واکنش به انتقاد برخی که معتقد هستند تراکتورسازی در تبریز نمی‌تواند پیروز شود، اظهار کرد: در هر دو بازی که در تبریز داشتیم، شایسته پیروزی بودیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌های خوبمان استفاده کنیم. این مساله محدودیت تیم ماست که باید برای برطرف کردنش تمرین کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه درباره بحث بازی جوانمردانه و حرف و حدیث‌هایی که در چند هفته‌ اخیر درباره آن مطرح شده است، گفت: فدراسیون فوتبال باید کمیته‌ای برای ارزیابی جنبه‌های مختلف فوتبال داشته باشد. این کمیته‌ باید شاخص‌های بازی جوانمردانه، کیفیت فنی و مانند آن را اعلام کند و بر اساس آنها، بازی‌های لیگ را هفته‌ به هفته‌ بررسی و در پایان هفته‌ نتایج را اعلام کند. رسانه‌ها هم باید بدانند که مردم فقط از دعوای رسانه ای و جنجال خوششان نمی‌آید، بلکه از صداقت فوتبالیست‌ها هم استقبال می‌کنند.

وی ادامه داد: وقتی در برنامه «۹۰» بازیکن اعتراف می‌کند که رویش خطای پنالتی نشده یا این که خطا کرده، ولی داور ندیده است، این صداقت با واکنش خوب مردم روبرو می‌شود . باید به جنبه‌های خوب ماجرا هم مانند جنبه‌های بد پرداخته شود.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,729
  • بازدید ماه : 3,004
  • بازدید سال : 56,154
  • بازدید کلی : 3,074,624
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.