loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 98 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
رادامل فالکائو - تداوم صدرنشینی موناکو با غلبه بر سن اتین
 

در ادامه رقابت‌ها از هفته نهم لوشامپیونه فرانسه شش مسابقه برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال مونالو در ورزشگاه خانگی خود لویی دوم موفق شد سنت اتین را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد..

جواد حسین پور بازدید : 101 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
 
ادینسون کاوانی - برنامه بازی های هفته هشتم لوشامپیونه فرانسه
 

پیکارهای هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه فردا (شنبه) با 7 دیدار آغاز می شود.در مهم ترین دیدارهای این تاریخ پاری سن ژرمن، قهرمان فصل گذشته میزبان تولوز در ورزشگاه پارک دوپرنس خواهد شد..

جواد حسین پور بازدید : 101 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
 
زلاتان ایبراهیموویچ - پاری سن‌ ژرمن 1-1 موناکو؛ گل‌های ستاره‌ها
 

پاری سن‌ژرمن با تساوی یک بر یک مقابل موناکو بخت رسیدن به صدر جدول را از دست داد. دو ستاره در این مسابقه گل زدند: زلاتان ایبراهیموویچ برای پاریسی‌ها و رادامل فالکائو برای موناکو..

جواد حسین پور بازدید : 112 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)
 
لوشامپیونه فرانسه - برنامه کامل دیدار های هفته پنجم لوشامپیونه فرانسه
 

پس از یک هفته وقفه که به خاطر برگزاری دیدارهای ملی در سراسر جهان به وجود آمد، پیکارهای این لیگ اروپایی از فردا (جمعه) از سرگرفته خواهد شد..

جواد حسین پور بازدید : 152 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 
کریستیانو رونالدو - محبوب ترین بازیکن های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت ورزش 11 می توانند بازیکن مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین بازیکنان جهان، از نگاه کاربران سایت ورزش 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 139 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
باشگاه فوتبال آث میلان - محبوب ترین باشگاه های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت می توانند باشگاه مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین باشگاه های جهان، از نگاه کاربران سایت 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 133 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

رده بندی 10 تیم اروپایی که بیش ترین هزینه را کرده اند

 

 

 

جواد حسین پور بازدید : 129 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7914172040/lig.jpg

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امشب طی مراسمی در موناکو فرانسه انجام شد که از مهترین قرعه ها مصاف غول های اسپانیا و ایتالیا در مرحله گروهی است.

جواد حسین پور بازدید : 88 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال المپیک مارسی حریف خود والنسین را با شکست مواجه کرد..

از هفته سوم لوشامپیونه فرانسه شب گذشته پیگیری که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال المپیک مارسی موفق شد میزبان خود والنسین را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل این دیدار را ژینیاک در دقیقه ۸۴ به ثمر رساند.

در سایر دیدارها نیز نتایج زیر به دست آمد:

بوردو ۱ باستیا ۰

اویان ۱ رن ۲

گنگام ۲ لوریان ۰

مون‌پلیه ۲ سوشو 1

جواد حسین پور بازدید : 83 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم کلمبیایی موناکو شایعه جدایی اش از این تیم را رد و اعلام کرد که می خواهد تا پایان قراردادش در این تیم بماند..

عکس رادامل فالکائو

رادامیل فالکائو در فصل جابجایی تابستانی با وجود پیشنهادهای زیاد سر از موناکو درآورد اما از فرانسه خبر می رسد که این مهاجم کلمبیایی برای فرار از مالیات می خواهد موناکو را ترک کند و به لیگ اسپانیا برگردد و این بار پیراهن رئال مادرید را بر تن کند.

فالکائو در صفحه اجتماعی خود در توییتر در واکنش به احتمال جدایی اش از موناکو گفت: من پنج سال با موناکو قرارداد دارم و می خواهم تا پایان قراردادم در این تیم بمانم. شایعات کافی است. رسانه های سخنان زیادی را درباره من منتشر می کنند. نمی خواهم به این شایعات توجه کنم چرا که تمام تمرکزم بر روی تیم کنونی ام است.

او افزود: من بازیکن موناکو هستم و می خواهم در این تیم بمانم. از اینکه در تیم موناکو بازی می کنم بسیار خوشحالم. موناکو پروسه جدیدی را آغاز کرده است که با اندیشه من در سازگاری است. دلیلی برای جدایی نمی بینم و می خواهم در فرانسه به فوتبال خود ادامه دهم. رسانه‌ها آنچه را که می خواهند بر زبان می آورند. اطلاع رسانی آنها درست نیست. حتی رقم انتقال من از آتلتیکو مادرید به موناکو هم اشتباه اعلام شد و این نشان می دهد که خلاف واقعیت سخن می گویند.

فالکائو در دو سالی که با پیراهن اتلتیکو مادرید به میدان رفت نمایش خیره کننده ای داشت و سهم بسزایی در قهرمانی های این تیم در لیگ اروپا و سوپر جام اروپا و جام حذفی اسپانیا داشت.

رئال مادرید که در فصل گذشته هدایت آن را ژوزه مورینیو بر عهده داشت علاقه زیادی به جذب فالکائو داشت اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت. از چلسی و رئال مادرید به عنوان مقصد بعدی فالکائو در صورت جدایی از موناکو سخن به میان می آید.

 

جواد حسین پور بازدید : 76 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

فالکائو بازیکن تیم فوتبال موناکو خبر حضورش در تیم رئال مادرید را تکذیب کرد..

عکس رادامل فالکائو

به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز؛ فالکئو بازیکن تیم فوتبال موناکو که طی چند هفته اخیر اخبار و شایعات فراوانی در رابطه با جدایی‌اش از این تیم منتشر شده در واکنش به این اخبار گفت: اخباری که در مورد آینده کاری من منتشر شده هیچیک درست نبوده و صحت ندارد. من هرگز به دنبال جدایی از این تیم بوده و درخواستی هم بر این اساس از رؤسای باشگاه نداشته‌ام زیرا به پروژه‌هایی که در حال حاضر در تیم موناکو دنبال می‌شود اعتقاد دارم.

من در این تیم مانده و به کارم در آن طبق روال قبل ادامه خواهم داد بنابراین اخباری که در مورد حضور من در تیم‌های رئال مادرید و منچسرسیتی درست نبوده و صحت ندارد. امیدوارم که بتوانم در این تیم عملکردی بسیار خوب و کاملا موفق داشته باشم.

 

جواد حسین پور بازدید : 85 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

پاری سن ژرمن در گام دوم رقابت های لیگ به تساوی دست یافت ولی موناکو حریف را در هم کوبید..

هفته دوم لیگ باشگاهی فوتبال فرانسه با انجام سه دیدار به پایان رسید.

در مهم ترین دیدار پاری سن ژرمن در زمین خانگی با تساوی یک بر یک مقابل آژاکسیو متوقف شد. بنویت پدرتی ۱۰ برای آژاکسیو گل زد و ادینسون کاوانی در دقیقه ۸۶ کار را به تساوی کشاند تا امتیازهای این دیدار تقسیم شود. پاریسی‌ها با این تساوی صاحب دو امتیاز از دو بازی شدند و در رتبه نازل سیزدهم جای گرفتند.

نتیجه سایر دیدارها به شرح زیر است:

موناکو ۴ - مون پلیه یک

رادامل فالکائو ۱۸، امانوئله ریویره ۴۴، ۵۷ و ۸۹ برای موناکو

ویکتور مونتانو ۲۴ برای مون پلیه

لوریان ۲ - نانت یک

وینسنت ابوبکر ۳۹، ژرمی آلیادیره ۶۱ برای لوریان

فابیان اوداد ۱۷ (گل به خودی) برای نانت

 

جواد حسین پور بازدید : 81 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

بعد از اینکه والدس تصمیم گرفت یک فصل دیگر در نوکمپ بماند، موناکو برای به خدمت گرفتن رومرو دست به گار شد و امروز انتقال این ملی پوش آرژانتینی را نهایی کرد..

عکس سرخیو رومرو

باشگاه موناکو با انتقالی قرضی و یک ساله، سرخیو رومرو، دروازه آرژانتینی سمپدوریا را به خدمت گرفت. این انتقال در صورت توافق طرفین در پایان فصل می تواند دائمی شود.

باشگاه فرانسوی سخت به دنبال به خدمت گرفتن یک دروازه باتجربه در این تابستان بود و از ویکتور والدس، دروازه بان بارسا به عنوان گزینه اصلی آنها نام برده می شد.

اما بعد از اینکه والدس تصمیم گرفت یک فصل دیگر در نوکمپ بماند، موناکو برای به خدمت گرفتن رومرو دست به گار شد و امروز انتقال این ملی پوش آرژانتینی را نهایی کرد.

در بیانیه باشگاه سمپدوریا آمده است:" سمپدوریا تایید می‌کند که باشگاه موناکو، سرخیو رومرو را برای یک سال، به طور قرضی به خدمت گرفت و در صورت توافق، می توانند در پایان فصل این بازیکن را بخرند."

رومرو دوران حرفه ای اش را از راسینگ کلاب آغاز کرد و در سال ۲۰۰۷ به آلکمار هلند پیوست.
او بعد از قهرمان در لیگ هلند با آلکمار، در سال ۲۰۱۱ راهی سمپدوریا شد.

 

جواد حسین پور بازدید : 65 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

سران باشگاه موناکودر صحبت هایی اعلام کرده اند که در آینده نزدیک ستاره کلمبیایی شان را به فروش نخواهند رساند.

سران باشگاه موناکو در صحبت هایی احتمال به فروش رساندن رادامل فالکائو در آینده ای نزدیک را رد کرده اند.شنیده می‌شد که سران موناکو ممکن است به خاطر مسائل مالیاتی مجبور به فروش ستاره کلمبیایی شان شوند.

اخیرا سران باشگاه موناکو با مشکلاتی در زمینه مالیات مواجه شده اند .چرا که تا پیش از این به دلیل قرارداشتن دفتر این باشگاه درموناکو، آنها از قوانین مالیاتی متفاوتی تبعیت می کردند ولی از ژوئن سال ۲۰۱۴ باید از قوانین مالیاتی فرانسه پیروی کنند و از همین رو میزان مالیات پرداختی از سوی آنها افزایش خواهد یافت. از همین رو شنیده می‌شد که تعدادی از ستاره های بزرگ این تیم از جمله فالکائو، ژائو موتینیو و جیمز رودریگس ممکن است از این تیم جدا شوند.

روزنامه مارکا در روز پنجشنبه در گزارشی به این نکته اشاره کرد که ژرژ مندس، مدیربرنامه های فالکائو در حال مذاکره با تیم هایی مثل چلسی، منچستریونایتد و رئال مادرید است تا این ستاره به خاطر ابهامات موجود در مورد قوانی مالیاتی در موناکو از این تیم جدا شود.

دراین میان سران موناکو اعلام کرده اند که فالکائو به این زودی‌ها استاد لوئیس۲ را ترک نخواهد کرد.

در صفحه رسمی باشگاه موناکو در توئیتر می خوانیم:« باشگاه موناکو هرگونه شایعه مبنی بر فروش فالکائو را تکذیب می کند. این مهاجم کلمبیایی قراردادی ۵ ساله را با موناکو به امضا رسانده.»

فالکائوی ۲۷ ساله هفته گذشته در اولین بازی رسمی اش برای موناکو یک گل به ثمر رساند تا در برد ۰-۲ تیمش مقابل بوردو سهیم باشد

 

جواد حسین پور بازدید : 81 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

هواداران فوتبال فرانسه معتقدند پاری‌سن‌ژرمن از مقام قهرمانی خود دفاع کرده و یک‌بار دیگر مقام نخست را از آن خود خواهد کرد..

پیکارهای هفته نخست فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ این لیگ موسوم به «لوشامپیونه» ‌جمعه شب آغاز شد و یکشنبه به پایان رسید. هفته‌نامه اکیپ،‌ چاپ پاریس در نظرخواهی از هواداران در مورد بخت قهرمانی فصل جدید سؤال کرد که بیشتر رای‌دهندگان، سن‌ژرمنی‌ها را که فصل قبل با مربیگری کارلو آنچلوتی (سرمربی کنونی رئال مادرید) قهرمان شدند،‌ امسال با هدایت لوران بلان (سرمربی اسبق تیم ملی فرانسه) شانس اول معرفی کردند.

از این رو ۵۰ درصد رای‌دهندگان بخت اول را تیم پاریسی دانستند. پس از آن المپیک مارسی با ۲۱ درصد آرا در رده بعدی، دومین مدعی قهرمانی نام گرفت.

همچنین آ.اس.موناکو که امسال به دسته اول صعود کرده،‌ با مربیگری کلادیو رانیری فرانسوی صاحب ۱۵ درصد رای‌ها شد.

المپیک لیون با ۱۱ درصد و سایر تیم‌ها با سه درصد در رده‌های بعدی این نظرخواهی جای گرفتند.

در این رای‌گیری ۵۳۰۰ نفر شرکت کردند.

 

جواد حسین پور بازدید : 93 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

مربی ایتالیایی تیم فوتبال آ.اس.موناکو گفت: در کنار ما،‌ مون‌پلیه، مارسی و پاری‌سن‌ژرمن مدعی قهرمانی لوشامپیونه هستند..

عکس کلاودیو  رانیه ری

کلادیو رانیری در‌ گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی کانال پلاس اظهار داشت: باید در نظر گرفت شمار تیم‌های خوب لیگ زیاد است. نگاه کنید اکنون مون‌پلیه، المپیک مارسی، پاری‌سن‌ژرمن و چند تیم دیگر مدعی هستند.

وی که تیمش در نخستین بازی تیمش در فصل جدید دو بر صفر بوردو را مغلوب کرد،‌ در این گفت‌وگو به نکاتی چند چنین اشاره کرد:

*آقای رانیری، در اولین بازی فصل جدید دو بر صفر موناکو را مقابل بوردو به پیروزی رساندید. خودتان را مربی خوش‌شانس می‌دانید؟

بله. خیلی خوشانس هستم. قبل از بازی گفتم که به خوش‌شانسی نیاز داریم. چون بوردو واقعا تیمی خوب در لوشامپیونه است. بوردویی‌ها بازیکنان قدرتمند زیادی دارند که فوق‌العاده هستند. می‌خواستم تیمم را مقابل حریفی قدرتمند سربلند ببینم که خوشبختانه چنین نیز شد. فکر می‌کنم در این جدال،‌به خصوص نیمه اول بازی بسیار عالی ارائه کردیم. نیمه دوم شرایط ۵۰ به ۵۰ بود. در پایان هم ما برنده شدیم.

*انتظار داشتید در اولین گام، موناکو تا این حد یکپارچه باشد؟

بله. جلسات تمرینی بسیار سختی داشتیم. به همین دلیل بازیکنان از تمرینات دامنه‌دار و پرفشار خسته بودند. قبلا مقابل تاتنهام آزمایش خیلی خوبی از بازیکنانم گرفته بودم. اطمینان داشتم در همین بازی نخست،‌ موفق می‌شویم.

*با این برد آیا موناکو پیام یکه‌تازی به لوشامپیونه می‌دهد؟

یکه‌تازی؟ نه. خیلی زود است در این مورد صحبت کنیم. باید در نظر گرفت شمار تیم‌های خوب لیگ زیاد است. نگاه کنید اکنون مون‌پلیه، المپیک مارسی، پاری‌سن‌ژرمن و چند تیم دیگر مدعی هستند. اما همیشه به تدریج درست می‌شود. برای ما قبل از هرچیزی مهم این است که برنده بازی نخست شدیم...

*... و فالکائو هم در اولین بازی لیگی‌اش گل زد.

بله. واقعا حقش بود. البته لوشامپیونه شرایطش با لالیگا اسپانیا فرق می‌کند. در اینجا بیشتر آمادگی جسمانی حرف اول را می‌زند. با این حال گمان می‌کنم او فصل خوبی داشته باشد.

*چرا ژائو موتینو بازی نکرد؟

قبل از بازی او گفت پایش‌ درد می‌کند. من هم نمی‌خواستم ریسک کنم. ترجیح دادم یک بازی را بدون او انجام دهیم تا اینکه در بازی باشد و مصدوم شود که یک ماه او را نداشته باشیم.

 

جواد حسین پور بازدید : 103 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

سرآلکس فرگوسن از سوی سایت ESPN در صدر فهرست برترین مربیان تاریخ فوتبال جهان قرار گرفته است..

عکس سر الکس فرگوسن

سرآلکس فرگوسن در نظرسنجی سایت ESPN درباره بزرگ‌ترین مربیان تاریخ فوتبال جهان با پیشی گرفتن از رینوس میشل و باب پیزلی در صدر این فهرست قرار دارد. در بین مربیان فعال ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی در رده چهارم قرار دارد.

فهرست ۲۰ سرمربی بزرگ تاریخ فوتبال جهان به انتخاب کاربران و کارشناسان ESPN به این شرح است:

۱- سرآلکس فرگوسن

۲- رینوس میشل

۳- باب پیزلی

۴- ژوزه مورینیو

۵- برایان کلوگ

۶- سرمت بازبی

۷- وینسته دل‌بوسکه

۸- هلینو هررا

۹- بیل شنکلی

۱۰- آریگو ساکی

۱۱- پپ گوآردیولا

۱۲ – اوتمار هیتسفلد

۱۳- جووانی تراپاتونی

۱۴- مارچلو لیپی

۱۵- والری لوبانفسکی

۱۶ – فابیو کاپلو

۱۷- ارنست هاپل

۱۸- جک استین

۱۹- بله گاتمن

۲۰- ادو لاتک

نظر‌سنجی برترین مربیان تاریخ فوتبال جهان که کارشناسان و کاربران ESPN در آن شرکت کردند، در حال جریان است.

 

جواد حسین پور بازدید : 77 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

در دیدارهای مقدماتی راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میلان با آیندهوون روبه‌رو می‌شود و آرسنال با فنرباغچه دیدار خواهد کرد..

قرعه کشی دیدارهای راهیابی به لیگ قهرمانان سال جاری در اروپا انجام شد که در آن ۲۰ تیم‌های حاضر حریفان خود را شناختند.

در این قرعه کشی تیم‌های آرسنال انگلیس و فنرباغچه ترکیه باید با هم روبه‌رو شوند. این در حالی است که تیم‌ ترکیه‌ای منتظر اعلام حکم دادگاه بین المللی تخلفات ورزشی به اتهام تبانی در لیگ داخلی این کشور است.

در حال حاضر هیچ حکمی نمی‌تواند فنرباغچه را از برگزاری دیدارهای رفت و برگشت مقابل آرسنال باز دارد ولی به محض مشخص شدن حکم، این باشگاه باید به آن عمل کند.

نتیجه کامل قرعه کشی به شرح زیر است:

دینامو زاگرب - آستریا وین

لودوگورتس - بازل

ویکتوریا پلژن - ماریبور

شاختیور گاراکاندا - سلتیک

استوا بخارست - لژیا ورشو

لیون - رئال سوسیداد

شالکه - متالیست خارکیف

پاکوس فریرا - زنیت سنت پترزبورگ

آیندهوون - میلان

فنرباغچه - آرسنال

گفتنی است دیدارهای رفت ۲۰ و ۲۱ آگوست (۲۹ و ۳۰ مرداد) و دیدارهای برگشت نیز ۲۷ و ۲۸ آگوست (۵ و ۶ شهریور) برگزار خواهند شد.

 

جواد حسین پور بازدید : 74 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، برای دیدار دوستانه هفته آینده مقابل بلژیک، اریک آبیدال را هم به اردوی تیمش دعوت کرد..

عکس اریک آبیدال

این مدافع باتجربه آخرین بار در فوریه ۲۰۱۲ برای خروس‌ها به میدان رفت و پس از آن به دلیل پشت سر گذاشتن دوران نقاهت بعد از عمل پیوند کبد نتوانسته بود برای این تیم بازی کند.

سمیر نصری هم بعد از دو غیبت در دو دیدار دوستانه اخیر فرانسه مقابل اروگوئه، به اردوی تیم ملی کشورش فراخوانده شد.

دشان به خبرنگاران گفت:" تور آمریکایی جنوبی، نسبت به آنچه من انتظار داشتم، ناامید کننده بود.

آبیدال نمی توانست در ماه ژوئن برای ما بازی کند اما اکنون بار دیگر شرایط بازی را پیدا کرده است. ما بازیکنانی که مانند او، تجربه ملی زیادی داشته باشند، در اختیار نداریم.

نصری باید در آمریکا جنوبی ما را همراهی می کرد. از موقعی که او شرایط بازی را به دست آورد، من او را انتخاب کردم. این مورد ویژه ای نیست. او می تواند در تیم من جایی برای خود داشته باشد. ما در موارد زیادی با هم به توافق رسیدیم."
فهرست کامل فرانسه برای دیدار مقابل بلژیک:

دروازه بان ها: میکائیل لندرو، هوگو لورس، استیو مانداندا

مدافعان: اریک آبیدال، گائل کلیشی، متیو دبوشی، پاتریس اورا، لورن کوشیلنی، ایلیاکیم مانگالا، عادل رامی، باکاری سانیا

هافبک ها: اتین کاپو، کلمنت گرنیه، جاشوا ژیلاووگی، جفری کوندوگبیا، ریو ماووبا، موسی سیسوکو
مهاجمان: کریم بنزما، الیویه ژیرو، سمیر نصری، دیمیتری پایه، فرانک ریبری، متیئو والبوئنا

 

جواد حسین پور بازدید : 82 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

تاتنهام دریافت که زندگی بدون گرث بیل بسیار دشوار خواهد بود. آنها در دیدار ماقبل آخر خود در پیش‌فصل پنج گل از موناکو خوردند..

عکس رادامل فالکائو

بیل که به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله ران بازی نکرد احتمالا در راه رئال مادرید خواهد بود. جرمین دفو هم در این مسابقه در همان دقایق ابتدایی از ناحیه همسترینگ مصدوم شد و به بیرون رفت.

آندره‌آ راگی در دقیقه ۱۴ گل اول را زد. روی دفع بد هوگو یوریس بود که راگی دروازه تاتنهام را گشود. موناکو در ادامه نیمه اول تیم برتر میدان بود. آنها در دقیقه ۴۷ هم گل دوم را زدند. ضربه ایستگاهی بسیار دقیق ژوائو موتینیو را لوکاس اوکامپوس با سر گل کرد.

این بازیکن آرژانتینی ثانیه‌هایی بعد گل سوم را ساخت. سانتر زمینی او را رادامل فالکائو به سقف دروازه کوبید.

هری کین ۲۰ساله در دقیقه ۵۷ یک گل برای لندنی‌ها زد.او توپ را تحت فشار کنترل کرد و دروازه دانیل سوباسیچ را گشود.

اوکامپوس همچنان به درخشش ادامه داد و گلی دیگر ساخت. او در دقیقه ۶۴ از کناره میدان حرکت کرد و پاسی عالی داد که موتینیو از روی توپ رد شد و فالکائو گل دومش را زد.

موناکو در دقیقه ۷۰ گل بعدی را زد. تاتنهامی‌ها یک ضربه ایستگاهی در موقعیتی خطرناک یافتند و به جلو تاختند، اما موناکو در ضدحمله‌ای سه به یک گل زد. کاراسکو توپ را به منیر اوبادی سپرد و او هم گل زد.

در نهایت آندروس تاونسند در دقیقه ۸۴ یک گل برای تاتنهام به ثمر رساند. شوت زمینی او اما تنها اندکی از سنگینی شکست کاست.

 

جواد حسین پور بازدید : 63 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال تاتنهام روز شنبه بدون گرت بیل، مهاجم ولزی خود در دیداری دوستانه به مصاف موناکو فرانسه می رود..

عکس گرث بیل

گرت بیل که مورد توجه مسئولان باشگاه رئال مادرید اسپانیا قرار گرفته است، به علت مصدومیت این بازی تدارکاتی را از دست خواهد داد.
او همچنین در دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ولز با ایرلند در چهاردهم اوت در کاردیف غایب خواهد بود.
دانیل لوی رئیس باشگاه تاتنهام قرار است هفته آینده نخستین بار با فلورنتینو پرز همتای مادریدی خود در میامی دیدار کند.
رئال مادرید که هم اکنون در فلوریدا آمریکا اردو برگزار کرده، امیدوار است قبل از دیدار نخست خود در لا لیگا در ۱۸ اوت مقابل بتیس انتقال گرت بیل را نهایی کند.
بیل ۲۴ ساله در صورت انتقال به رئال می تواند گران قیمت ترین قرارداد تاریخ فوتبال را به خود اختصاص دهد.
رکورد فعلی به کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید ( ۹۴ میلیون یورو - ۸۲ میلیون پوند در سال ۲۰۰۹ ) تعلق دارد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، رئیس باشگاه تاتنهام ۱۰۵ میلیون پوند ( ۱۲۰ میلیون یورو ) برای انتقال این بازیکن خواستار است اما رئال امیدوار است او را با حدود ۸۵ میلیون پوند ( ۹۸ میلیون یورو ) به اضافه فابیو کونترائو پرتغالی به خدمت بگیرد.

 

جواد حسین پور بازدید : 100 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

در میان ۱۰ ورزشکار پرطرفدار در توئیتر، هشت فوتبالیست دیده می شوند و شش تا از آنها در لالیگای اسپانیا توپ می زنند..

عکس کریستیانو رونالدو

روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید پادشاه بی چون و چرای ورزشکاران در صفحه توئیتر است.

تعداد هواداران این ستاره پرتغالی در شبکه اجتماعی توئیتر از ۲۰ میلیون نفر فراتر رفته است که البته این آمار در مقایسه با محبوبترین های توئیتر درسرتاسر دنیا فاصله زیادی دارد. جاستین بیبر، خواننده نسل جوان در حال حاضر ۴۲.۴ میلیون هوادار در توئیتر دارد و کتی پری، دیگر خواننده سرشناس، ۴۰ میلیون هوادار دارد.

اما تعداد هواداران کریستیانو رونالدو، از تمام ورزشکارهای دیگر بیشتر است.کاکا با ۱۶.۲ میلیون هوادار در رده دوم است .

در میان ده ورزشکار محبوب در توئیتر، نام ۸ فوتبالیست دیده می شود که شش تا از آنها در لالیگا بازی می کنند. علاوه بر کریستیانو رونالدو و کاکا، نیمار، اینیستا ، پیکه و سسک هم سایر بازیکنان محبوبی هستند که در لالیگا بازی می کنند.

رنکینگ ۱۰ ورزشکار محبوب در توئیتر بدین ترتیب است
۱-کریستیانو رونالدو: ۲۰.۱ میلیون هوادار

۲-کاکا : ۱۶.۲ میلیون هوادار

۳- لبرون جیمز : ۹.۳ میلیون هوادار

۴-نیمار: ۷.۸ میلیون هوادار

۵- شکیل اونیل : ۷.۴ میلیون هوادار

۶- رونالدینیو: ۶.۹ میلیون هوادار

۷- وین رونی: ۶.۸ میلیون هوادار

۸- آندرس اینیستا: ۶.۵ میلیون هوادار

۹- جرارد پیکه: ۶.۴ میلیون هوادار

۱۰-سسک فابرگاس: ۶.۴ میلیون هوادار

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,776
  • بازدید ماه : 3,051
  • بازدید سال : 56,201
  • بازدید کلی : 3,074,671
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.