loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 141 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
 
ژوزه مورینیو - انتقاد تند ژوزه مورینیو از نیمار و  ماریو بالوتلی
 

ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی چلسی کسی بود که در بازی هفته گذشته تیمش مقابل تاتنهام از تمارض یان فرتونگن، بازیکن تاتنهام که منجر به اخراج فرناندو تورس شد، بیش از هر فرد دیگری عصبانی شده بود. او حالا ابراز امیدواری کرده که هیچ یک از شاگردانش برای فریب دادن داور تلاش نکند..

جواد حسین پور بازدید : 114 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
 - نتایج دیدارهای امشب سری آ؛ هفته هفتم
 

در ادامه دیدارهای این هفته سری آ، دقایقی پیش شش دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار، تیم ناپولی توانست با پیروزی 4-0 مقابل لیوورنو، جایگاهش در رتبه دوم جدول را تثبیت کند. در این دیدار پاندف، اینلر، کایخون و همسیک برای ناپولی گلزنی کردند..

جواد حسین پور بازدید : 138 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
یوونتوس و آث میلان - پیش بازی: یوونتوس - آث میلان؛ میهمانی بدون بالوتلی،کاکا و الشعراوی
 

یوونتوس قهرمان فصل گذشته سری آ و مدافع عنوان قهرمانی هنوز در این فصل سری آ شکست نخورده اما یکشنبه شب برابر میلان چالشی سخت خواهند داشت..

جواد حسین پور بازدید : 104 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
 
مذاکرات پرسپولیسی‌ها با میلانی‌ها - آخرین مذاکرات پرسپولیسی‌ها با میلانی‌ها برای انجام بازی دوستانه
 

پس از ناراحتی مهدی مهدوی کیا برای برگزاری بازی خداحافظی‌اش توسط باشگاه پرسپولیس که در چند وقت اخیر به امروز و فردا کشیده می‌شود، مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند با موافقت محمد رویانیان به هر طریقی که شده ستاره‌های آ.ث میلان را به تهران دعوت کنند..

جواد حسین پور بازدید : 81 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
 
ماریو بالوتلی - آژاکس 1-1 میلان؛ فرار میلان از شکست در دقیقه 94 با گل بالوتلی
 

آژاکس در گروه آخر به دیدار میلان رفت و در نهایت به تساوی یک بر یک رسید. دو تیم در نیمه نخست بازی برابری را به نمایش گذاشتند . البته میزبان در دقایق پایانی مسابقه فرصت این را داشت تا گل اول بازی را به ثمر برساند. بازیکنان آژاکس در ادامه بازی خوب خودش را در نیمه دوم ادامه داد و در نهایت مزد برتری خود را با گل استفانو دونسفیل در دقیقه 90 گرفتند اما این پایان کار نبود و ماریو بالوتلی موفق شد در ثانیه‌های پایانی گل تساوی تیمش را به ثمر برساند تا میلان جایگاه دوم خود را در این فصل حفظ کند..

جواد حسین پور بازدید : 80 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
 
بازی آث میلان و سمپدوریا - پیروزی آث میلان و صدرنشینی ناپولی
 

در ادامه رقابت‌ها از هفته ششم سری آ ایتالیا، تیم فوتبال آث میلان در ورزشگاه خانگی خود سن‌سیرو با تک گل دقیقه 46 روبینیو موفق شد سمپدوریا را از پیش رو بردارد..

جواد حسین پور بازدید : 102 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
 
ایگنازیو آباته - برنامه بازی هفته ششم سری آ ایتالیا؛ میلان در اندیشه پایان طلسم
 

هفته ششم رقابت های سری آ ایتالیا فردا (شنبه) به روال همیشه با دو دیدار آغاز خواهد شد. در نخستین دیدار جنووا پذیرای ناپولی خواهد شد..

جواد حسین پور بازدید : 115 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)
 
باشگاه آث میلان - محبوب ترین باشگاه های جهان در این هفته، از نگاه کاربران ورزش ۱۱
 

کاربران سایت  می توانند باشگاه مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین باشگاه های جهان، از نگاه کاربران سایت  هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 152 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 
کریستیانو رونالدو - محبوب ترین بازیکن های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت ورزش 11 می توانند بازیکن مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین بازیکنان جهان، از نگاه کاربران سایت ورزش 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 139 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
باشگاه فوتبال آث میلان - محبوب ترین باشگاه های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت می توانند باشگاه مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین باشگاه های جهان، از نگاه کاربران سایت 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 133 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

رده بندی 10 تیم اروپایی که بیش ترین هزینه را کرده اند

 

 

 

جواد حسین پور بازدید : 95 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

پاتو جايگزين فرد در تيم ملي برزيل شد

 

 

جواد حسین پور بازدید : 125 دوشنبه 11 شهریور 1392 نظرات (0)

http://up.football-fans.ir/up/football-fans/footballnews/mi-c.png

در ادامه رقابت‌ها از هفته دوم سری آ ایتالیا هشت مسابقه برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال رم در ورزشگاه المپیکو با سه گل ورونا را شکست داد.

جواد حسین پور بازدید : 129 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7914172040/lig.jpg

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امشب طی مراسمی در موناکو فرانسه انجام شد که از مهترین قرعه ها مصاف غول های اسپانیا و ایتالیا در مرحله گروهی است.

جواد حسین پور بازدید : 92 پنجشنبه 07 شهریور 1392 نظرات (0)

https://rozup.ir/up/football-fans/footballnews/mil-ay.jpg

در دور برگشت مرحله پلی آف لیگ قهرمانان اروپا امشب 3 بازی برگزار شد که در مهترین آنها تیم میلان موفق شد با سه گل از سد تیم آیندهوون بگذرد.

جواد حسین پور بازدید : 81 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

آندرا پولی ستاره ۲۳ ساله ایتالیایی باشگاه میلان در آستانه دیدار حساس برابر پی اس وی از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان با خبرنگاران به صحبت پرداخت.

عکس آندره‌آ پولی

در صورتی که میلان می خواهد راهی رقابت های لیگ قهرمانان شود باید در بازی برگشت پیروز میدان شود و یا دست کم گلی دریافت نکند چرا که آنها در بازی رفت که در هلند برگزار شد به تساوی ۱-۱ رسیدند.

این دیدار حساس و نفس گیر چهارشنبه شب در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهد شد جایی که دو تیم قطعا آخرین تلاش های خود برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ قهرمانان را انجام خواهند داد.

پولی در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه میلان گفت :"می خواستیم در سری آ شروع خوبی داشته باشیم اما از اینکه موفق به گلزنی شدم بسیار خوشحالم نه از باخت"

"خوشبختانه یک بازی مهم بزرگ دیگر در پیش داریم که می توانیم به روند مسابقات بازگردیم.باخت شنبه برابر ورونا به دلیل عملکرد بدمان بود.آن بازی کاملا آنالیز و بررسی شده و می خواهیم در کوتاه ترین زمان ممکن همه این موارد را پشت سر بگذاریم"

" هنوز بازی های مهم زیادی باقی مانده و دیدار چهارشنبه شب بسیار حیاتی ا ست.ما در دور رفت بسیار خوب بازی کردیم اما می دانیم برابر چه تیم خوبی بازی خواهیم کرد"

" باید به هر قیمت که شده راهی لیگ قهرمانان اروپا شویم و برای این مهم تمام ابزار لازم را داریم"

میلان و پی اس وی چهارشنبه شب در ورزشگاه سن سیرو به جدال هم خواهند رفت

 

جواد حسین پور بازدید : 81 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

ریکاردو مونتولیوو کاپیتان و هافبک بازیساز میلان امیدوارست که تیمش بتواند شکست ۲-۱ برابر ورونا را فراموش کند و با آمادگی کامل به جدال پی اس وی بروند..

عکس ریکاردو  مونتولیوو

او به خبرنگاران گفت :" هر یک از ما باید به عملکردمان برابر ورونا با دفت نگاه کنیم و برای بردن بازی‌ها بیشتر از این‌ها تلاش کنیم.خوشبختانه این هفته ما یک دیدار مهم در پیش داریم و باید با آمادگی کامل به مصاف این بازی برویم"

"نمی توانیم شروعی بد به مانند سال گذشته داشته باشیم.خوشبختانه چهارشنبه شب یک دیدار حیاتی از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان برابر پی اس وی داریم"

" به خوبی می دانیم که این بازی برای این فصل ما چقدر مهم و تاثیرگذار خواهد بود.باید ورق را برگردانیم و با تمرکز کامل به مصاف این دیدار برویم"

میلان موفق شده بود در دقیقه ۱۵ بازی به لطف تک گل آندرا پولی از ورونا پیش افتادند اما در نهایت با دریافت دو گل از روی ضربه سر تونی متحمل شکست تلخی شدند.

 

جواد حسین پور بازدید : 87 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

http://up.tarafdaran-football.ir/up/football-fans/footballnews/alegrii.jpg

طرفداران فوتبال:سرمربي ميلان عملکرد تيمش برابر هلاس ورونا را بسيار ضعيف توصيف کرد.ميلان فصل جديد سري A را با شکست آغاز کرد و با نتيجه‌ دو بر يک برابر تيم تازه وارده ورونا تن به شکست داد تا زنگ خطر خيلي زود براي آلگري به صدا درآيد.

جواد حسین پور بازدید : 74 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

مهاجم میلان گفت دوست دارد پیراهن کهکشانی‌ها را به تن کند..

رئال‌مادرید محل تجمع بسیاری از ستاره‌های فوتبال جهان است و بازیکنان زیادی آرزو دارند تا پیراهن این تیم را به تن کنند.

ماریو بالوتلی، ستاره میلان اعتراف کرد که عاشق رئال‌مادرید است و دوست دارد با پیراهن این تیم به میدان برود. او گفت: رئال‌مادرید را دوست دارم‌؛ چرا که پرآوازه‌ترین تیم فوتبال جهان است. امیدوارم که برای بهترین تیم اروپا بازی کنم. وقتی بچه بودم‌، رئال‌مادرید را دوست داشتم و بازی‌های این تیم را نگاه می‌کردم؛ چرا که ستاره‌های زیادی همچون روبرتو کارلوس و زین‌الدین زیدان در این تیم بازی می‌کردند. رئال‌مادرید سالهاست که در لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کند و افتخار به دست می‌آورد. مدتهاست که دوست دارم با پیراهن این تیم به میدان بروم.

بالوتلی که در حال حاضر برای میلان بازی می‌کند، افزود: باید این را بگویم که از حضور در میلان خوشحال هستم. میلان باشگاه بزرگی است اما چه اشکالی دارد از میلان به بزرگ‌ترین تیم تاریخ جهان یعنی رئال‌مادرید بروم. بازی‌های ال‌کلاسیکو را نگاه می‌کنم و طرفدار رئال‌مادرید هستم.

بالوتلی اواسط فصل گذشته پس از چند سال حضور جنجالی در منچسترسیتی از این تیم جدا شد و به میلان پیوست. نکته جالب درباره این مهاجم رنگین پوست این است که در کودکی در مدرسه لاماسیا آموزش دید اما الان به یکی از مخالفان اصلی آبی-اناری‌ها تبدیل شده است و چند بار سخنان تحریک‌آمیز و جنجالی را علیه بازیکنان بارسا به زبان آورد.

 

جواد حسین پور بازدید : 79 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

سرمربی میلان عملکرد تیمش برابر هلاس ورونا را بسیار ضعیف توصیف کرد..

عکس ماسیملیانو  آلگری

میلان فصل جدید سری A را با شکست آغاز کرد و با نتیجه‌ دو بر یک برابر تیم تازه وارد هلاس تن شکست داد تا زنگ خطر خیلی زود برای آلگری به صدا درآید.

ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی میلان از عملکرد تیمش اصلا راضی نیست. او گفت: بسیار بد بودیم. فرصت‌های زیادی را به راحتی از دست دادیم. هلاس ورونا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و از نقاط ضعف ما نهایت استفاده را برد و سه امتیاز شیرین را دشت کرد. در کل تیم میزبان شایسته این پیروزی بود. از این نمایش ضعیف ناراحت و خشمگین هستم. بازی را خوب آغاز کردیم اما تمرکز خود را در وسط میدان از دست دادیم. اگر می‌خواهیم کابوس فصل قبل تکرار نشود باید سبک بازی خود را تغییر دهیم. در بازی‌های آغازین فصل شرایط بدنی بازیکنان خوب نیست. به همین خاطر باید همه در کارهای دفاعی شرکت کنند که این در بازی امشب میلان وجود نداشت.

میلان با هدایت آلگری در فصل قبل سری A هم آغاز ناامیدکننده‌ای داشت اما رفته‌رفته نتایج این تیم بهتر شد و در نهایت در جایگاه سوم قرار گرفت. به نظر می‌رسد که تیم آلگری همان رویه فصل قبل را در پیش گرفته است.

آلگری همچنین گفت: امیدوارم که این شکست را فراموش و روی دیدار آیندهوون تمرکز کنیم. بازیکنانی چون هوندا، نقش تاثیرگذاری در بازگشت تیم به روزهای اوج و روند پیروزی خواهند داشت.

 

جواد حسین پور بازدید : 89 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال آث میلان مقابل میزبان خود ورونا تن به شکست داد..

عکس ماریو  بالوتلی

در نخستین بازی از هفته اول سری آ ایتالیا تیم فوتبال ورونا میزبان آث میلان بود و موفق شد میهمان پر آوازه خود را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

هر دو گل ورونا را لوکا تونی در دقایق ۳۰ و ۵۳ به ثمر رساند و تک گل میلان را پولی در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند.

در دیگر بازی امشب از ساعت ۲۳:۱۵ سمپدوریا میزبان یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی است.

 

جواد حسین پور بازدید : 71 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

الشعراوی جوان که نتوانسته بود از ماه فوریه به بعد در یک دیدار رسمی گلزنی کند موفق شد برابر پی اس وی در لیگ قهرمانان نخستین گل فصل اش را به ثمر برساند هر چند که میلان پیروز نشد.

استفان الشعراوی مهاجم آینده دار میلان موفق شد در جریان تساوی ۱-۱ میلان برابر آیندهوون در هلند گلزنی کند هر چند که کمک نکرد تا میلان به پیروزی برسد.میلانی‌ها در این بازی موقعیت های گلزنی بسیاری داشتند که نتوانستد به گل تبدیل کنند.

این بازی از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و سرنوشت تیم صعود کننده به مرحله گروهی لیگ قهرمانان بعد از دیدار برگشت که یک هفته دیگر برگزار می شود مشخص خواهد شد

به نقل از ac-milan.ir-الشعراوی به خبرنگاران چنین گفت :"اینکه ما در شرایط بدنی خوبی برای این باز نبودیم طبیعی است اما بسیار عالی و درگیرانه بازی کردیم.اما متاسفانه موفق به پیروزی نشدیم"

"بعد از ماه فوریه به بعد که با گلزنی من در دربی برابر اینتر همراه بود این نخستین گل رسمی من برای من میلان است بنابراین بسیار خوشحالم"

دیدار برگشت دو تیم هفته آینده در سن سیرو برگزار خواهد شد تا در نهایت یک تیم راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا شود.

 

جواد حسین پور بازدید : 74 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی میلان تاکید کرد در دیدار با آیندهوون فرصت‌هایی داشتند که باید بازی را با اختلاف دو گل به پایان می‌رساندند..

میلان در دیدار رفت راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پی اس وی آیندهوون هلند با تساوی یک بر یک متوقف شد.

در این دیدار استفن الشراوی در دقیقه ۱۵ دروازه آیندهوون میزبان را باز کرد تا تیمش را پیش بیندازد. این نتیجه تا دقیقه ۶۰ پابرجا بود تا اینکه تیم ماتاز موفق شد گل تساوی را وارد دروازه میلان کند. بدین ترتیب با تساوی یک بر یک در پایان این دیدار، همه چیز به دیدار برگشت در سن سیرو میلان کشیده شد.

ماسیمیلیانو آلگری در مورد این دیدار به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در ابتدای بازی کمی متزلزل ظاهر شدیم. توپ را خیلی ساده از دست می‌دادیم که این موضوع موجب شد آنها چندین شانس گلزنی به دست آورند. در نیمه دوم اما کمی بهتر بودیم و کنترل توپ را در دست داشتیم. به خصوص در خط دفاعی هم عملکرد خوبی داشتیم. این در حالی بود که در نیمه نخست فاصله بازیکنان از هم زیاد بود که موجب می‌شد به پاس‌های بلند رو بیاوریم. خیلی ناراحتم از اینکه فرصت‌های بسیار زیادی را حتی پس از آنکه گل تساوی را خوردیم به دست آوردیم ولی نتوانستیم پیروز میدان شویم. اکنون همه چیز به دیدار برگشت در زمین خودمان کشیده شده است. اگر می‌توانستیم با اختلاف دو گل آیندهوون را شکست دهیم آنگاه می‌توانستیم در دیدار برگشت راحت‌تر به مصاف آنها برویم.

آلگری افزود: از حالا باید به دیدار روز شنبه مقابل ورونا در سری A فکر کنیم. پس از آن می‌توانیم نگران دیدار برگشت باشیم. میلان نسبت به فصل گذشته پیشرفت بیشتری کرده و بازیکنان شناخت بیشتری از هم دارند. با بازگشت پاتزینی، دی کلیه و روبینیو تیم بهتری هم خواهیم شد.

 

جواد حسین پور بازدید : 87 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

پابلو اوسوالدو، خرید جدید ساوتهمپتون، اعلام کرد اشتباهاتی که هموطنش، ماریو بالوتلی، در لیگ برتر مرتکب شد را تکرار نخواهد کرد..

عکس پابلو اسوالدو

اوسوالدو دو روز قبل با انتقالی ۱۷.۵ میلیون یورویی به ساوتهمپتون پیوست و قراردادی ۴ ساله با این باشگاه انگلیسی امضا کرد.

این ملی پوش ایتالیایی در دوران حضورش در رم، مشکلات انظباطی زیادی داشت اما قصد ندارد مانند ماریو بالوتلی به پسر بد لیگ برتر تبدیل شود.

او به خبرنگاران گفت:" من فرشته نیستم اما آدم بدی هم نیستم. اتفاقاتی در رختکن رم رخ داد که نباید رسانه ای می شد. چنین اتفاقاتی باید در رختکن حل شود.

در رم هر اتفاقی رخ می داد، من مقصر شناخته می شدم؛ این خیلی نامنصفانه بود.به همین خاطر خیلی خوشحالم که به ساوتهمپتون آمدم.

من با بالوتلی صحبت کردم اما نه درباره پیوستن به ساوتهمپتون. او در لیگ برتر روزهای خوبی نداشت و من نمی خواستم مسائلی منفی از لیگ برتر بشنوم."

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,780
  • بازدید ماه : 3,055
  • بازدید سال : 56,205
  • بازدید کلی : 3,074,675
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.