loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 79 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
نوری شاهین - مونشن گلادباخ 2-0 دورتموند؛  اولین شکست زردها
 

در ادامه رقابت‌ها از هفته هشتم بوندس لیگا آلمان پنج مسابقه برگزار شد که در مهم‌ترین آنها تیم فوتبال بروسیا دورتموند میهمان مونشن‌گلادباخ بود که این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود مونشن‌گلادباخ به پایان رسید..

جواد حسین پور بازدید : 113 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
کوین بواتنگ - نتایج دیدارهای امشب بوندس لیگا: شکست دورتموند، پیروزی شالکه
 

در ادامه دیدارهای این هفته بوندس لیگا، دقایقی پیش پنج دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی، دورتموند در خانه مونشن گلادباخ 2-0 شکست خورد..

جواد حسین پور بازدید : 102 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
 
یورگن کلوپ - یورگن کلوپ در ديدار برابر آرسنال روی نيمکت دورتموند نخواهد بود
 

یورگن کلوپ مربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند در پی افزایش محرومیت از همراهی این تیم، در دیدار حساس دورتموند برابر آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت نخواهد بود..

جواد حسین پور بازدید : 93 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
 
یورگن کلوپ - یورگن کلوپ: ۶ کیلومتر بیشتر از مارسی دویدیم و برنده شدیم
 

شب گذشته بورسیادورتموند موفق شد در ادامه مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با درخشش بسیار 3 بر صفر المپیک مارسی را درهم شکند..

جواد حسین پور بازدید : 84 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
 
بازیکنان بورسیا دورتموند - بورسیا دورتموند 3-0 المپیک مارسی؛ اولین برد نایب قهرمان
 

بورسیا دورتموند نیز در حالی که رومن وایندن فالر دروازه بان خود و یورگن کلوپ سرمربی خود را به دلیل اخراج در بازی قبل در اختیار نداشتٰ ، موفق شد در خانه دومین شکست را به مارسی تحمیل کند و با سه گل به پیروزی برسد. اولین گل این دیدار را روبرت لواندوفسکی مهاجم گلزن لهستانی در دقیقه 19 به ثمر رساند تا نیمه نخست با همین نتیجه به پایان برسد. دورتموندی‌ها در نیمه دوم نیز بازی را بهتر شروع کردند و در دقیقه 52 به گل دوم خود نیز رسیدند. اینبار مارکو رویس موفق شد برای دورتموندی‌ها گلزنی کند. لواندوفسکی در دقیقه 80 موفق شد از روی نقطه پنالتی سومین گل تیمش را نیز به ثمر برساند تا این پیروزی خانگی به اسم دورتموند نوشته شود..

جواد حسین پور بازدید : 85 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
 
یورگن کلوپ - پیش بازی: بورسیا دورتموند - مارسی: کلوپ در اندیشه اولین برد
 
 

بورسیا دورتموند امیدواراست سه شنبه شب با پیروزی برابر المپیک مارسی انتقام شکست اخیرش برابر ناپولی را از این تیم بگیرد و به روند مسابقات در لیگ قهرمانان نیز بازگردند..

جواد حسین پور بازدید : 84 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
 
مارسل اشملتزر - مصدومیت اشملتزر از ناحیه همسترینگ
 

مارسل اشملتزر مدافع 25 ساله بوروسیا دورتموند برای سه هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. چرا که در جلسه تمرینی روز جمعه، با مصدومیتی از ناحیه همسترینگ روبرو شده است..

جواد حسین پور بازدید : 99 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)
 
رابرت لواندوفسکی - رابرت لواندوفسکی ۲ ژانویه با بایرن مونیخ قرارداد می‌بندد
 

طبق گزارش یک روزنامه چاپ ورشو، روبرت لواندوفسکی امکان امضای قرارداد با بایرن را در تاریخ 2 ژانویه 2014 (13 دی‌ماه 1392) خواهد داشت..

جواد حسین پور بازدید : 99 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
 
باستین شواناشتایگر - بایرن مونیخ با غلبه بر شالکه همسایه دورتموند در صدر شد
 

بایرن مونیخ موفق شد تا با نتیجه 0-4 ازسد میزبانش شالکه عبور کرده و با کسب سه امتیاز این بازی، خود را از نظر امتیازی به بوروسیا دورتموند، صدرنشین جدول بوندس لیگا برساند..

جواد حسین پور بازدید : 90 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)
 
یورگن کلوپ - یورگن کلوپ: من مانند یک میمون رفتار کردم!
 

سرمربی بورسیا دورتموند، یورگن کلوپ در مصاحبه اش سرخوردگی اش را از رفتارش در حین بازی با ناپولی نشان داد و گفت که مانند یک میمون رفتار کرده است. داور پس از انجام شدن مداوا بر روی سر سوبوتیچ به او اجازه ورود به زمین را نداد و در همین حین دورتموند گلی را دریافت کرد و کلوپ به این دلیل خیلی عصبانی بود..

جواد حسین پور بازدید : 93 پنجشنبه 28 شهریور 1392 نظرات (0)
 
بورسیا دورتموند و ناپولی - ناپولی - بروسیا دورتموند؛ نبرد نایب قهرمان با شاگردان بنیتز
 

دورتموند، فصل قبل با شکست دادن رئال مادرید توانست به فینال صعود کند اما در یک بازی جذاب مغلوب رقیب دیرینه خود، بایرن مونیخ شد. شاگردان کلوپ با این که در این تابستان ماریو گوتزه را از دست دادند اما نسبت به سال قبل پر قدرت تر ظاهر شدند..

جواد حسین پور بازدید : 96 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)
 
بورسیا دورتموند و هامبورگ - بورسیا دورتموند 6-2 هامبورگ؛ گلباران در سیگنال ایدونا پارک
 

در آخرین بازی امشب از هفته پنجم بوندس لیگا آلمان تیم فوتبال بورسیا دورتموند در ورزشگاه خانگی خود سیگنال ایدونا پارک و در حضور 80 هزار و 645 تماشاگر خودی هامبورگ را گلباران کرد و با نتیجه 6 بر 2 میهمان خود را شکست داد..

جواد حسین پور بازدید : 91 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
 
ایکر کاسیاس - بورسیا دورتموند مشتری جدید ایکر کاسیاس
 

این روزها گمانه زنی ها در مورد احتمال جدایی ایکر کاسیاس از باشگاه رئال مادرید افزایش یافته و صحبت های اخیر سارا کاربونرو همسر کاسیاس که گفته که ممکن است بچه درراهش در مادریدو یا در خارج از اسپانیا متولد شود، به این گمانه زنی ها دامن زده است..

جواد حسین پور بازدید : 83 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)
 
بوندسلیگا آلمان - برنامه کامل دیدار های هفته پنجم بوندسلیگا آلمان
 

پس از یک هفته وقفه که به خاطر برگزاری دیدارهای ملی در سراسر جهان به وجود آمد، پیکارهای لیگ باشگاهی آلمان از فردا (شنبه) از سر گرفته خواهد شد..

جواد حسین پور بازدید : 152 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 
کریستیانو رونالدو - محبوب ترین بازیکن های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت ورزش 11 می توانند بازیکن مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین بازیکنان جهان، از نگاه کاربران سایت ورزش 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 139 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
باشگاه فوتبال آث میلان - محبوب ترین باشگاه های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت می توانند باشگاه مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین باشگاه های جهان، از نگاه کاربران سایت 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 133 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

رده بندی 10 تیم اروپایی که بیش ترین هزینه را کرده اند

 

 

 

جواد حسین پور بازدید : 129 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7914172040/lig.jpg

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امشب طی مراسمی در موناکو فرانسه انجام شد که از مهترین قرعه ها مصاف غول های اسپانیا و ایتالیا در مرحله گروهی است.

جواد حسین پور بازدید : 88 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

ایلکای گوندوگان، هافبک بوروسیا دورتموند، از اظهار نظر در مورد زمان دقیق بازگشتش به میادین خودداری کرد..

عکس ایلکی گوندوغان

مصدومیت کمر این ملی پوش آلمانی در دیدار دوستانه ژرمن‌ها مقابل پاراگوئه تشدید شد و در ابتدا گفته می‌شد تا او تا پایان آگوست باید از میادین دور باشد.

اما براساس گزارش نشریه بیلد، هنوز دلیل اصلی ناراحتی گوندوگان مشخص نیست و به همین دلیل، این بازیکن هم نمی داند چه زمانی به میادین بازخواهد گشت.

او به خبرنگاران گفت:" من تلاش می کنم تا هرچه زودتر به آمادگی مطلوب برسم اما نمی خواهم چیز بیشتری بگویم."

گوندوگان که در سال ۲۰۱۱ از نورنبرگ به دورتموند پیوست، فصل جدید را بسیار خوب آغاز کرد و نقش مهمی در پیروزی تیمش برابر بایرن مونیخ در سوپرکاپ آلمان داشت.

 

جواد حسین پور بازدید : 82 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال بایرن مونیخ مقابل میهمان خود نورنبرگ به پیروزی رسید.

عکس تیم بایر مونیخ

از هفته سوم بوندس لیگا آلمان پنج دیدار به طور همزمان از ساعت ۱۸:۰۰ آغاز شد که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها موفق شد به سومین پیروزی پیاپی خود دست یابد و تا اینجا به امتیازات کامل برسد.

فرانک ریبری در دقیقه ۶۹ روی پاس زیبای فیلیپ لام قفل دروازه نورنبرگ را گشود و در ادامه آرین روبن در دقیقه ۷۸ نتیجه را دو بر صفر کرد.

همچنین در این دیدار آلابا در دقیقه ۳۳ یک ضربه پنالتی را برای بایرن از دست داد.

۷۱ هزار تماشاگر این دیدار را در ورزشگاه آلیانز آرنا از نزدیک تماشا کردند.

بایرن با این برد از سه بازی صاحب ۹ امتیاز شد و در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت ضمن اینکه لورکوزن و ماینس نیز با پیروزی برابر حریفان خود نیز به سومین برد پیاپی دست یافته و ۹ امتیازی شدند.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:

لورکوزن ۴ مونشن گلادباخ ۲

هانوفر ۲ شالکه ۱

هوفن‌هایم ۳ فرایبورگ ۳

ماینس ۲ ولفسبورگ

جواد حسین پور بازدید : 94 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

مهاجم لهستانی که اخیرا موافقت کرده که تا پایان قراردادش در دورتموند بماند، حالا اعلام کرده که با پرس، مورینیو و فرگوسن تماس هایی داشته.

عکس روبرت لواندووسکی

روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی باشگاه بوروسیا دورتموند در صحبت هایی اعلام کرده که به پیشنهاداتی برای انتقال به رئال مادرید، چلسی و منچستریونایتد پاسخ منفی داده.

این ستاره لهستانی که در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته ۴ بار دروازه رئال مادرید را باز کرد، اخیرا اعلام کرد که در فصل پیش رو در سیگنال ایدونا پارک خواهد ماند و تا پایان قراردادش برای این تیم بازی خواهد کرد.این درحالی است که تا پیش از این صحبت هایی درمورد احتمال انتقال او به بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات تابستانی به گوش می رسید.

لواندوفسکی اعلام کرده که بعد از بازی رئال مادرید و دورتموند در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فلورنتینو پرس رئیس باشگاه مادریدی با او صحبت کرده.

لواندوفسکی در صحبت هایی به روزنامه سان گفت:« بعد از بازی رئال مادرید- دورتموند در برنابئو با پرس صحبت کردم. این صحبت در دفتر کاری او در نزدیکی رختکن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و بلافاصله بعد از اتمام بازی اتفاق افتاد. ما گفتگوی کوتاهی داشتیم و باهم صحبت کردیم. من به آنها «نه» نگفتم و بیشتر داشتم به صحبت های آقای پرس گوش می دادم.»

او اعلام کرد که بعد از آن هم اس.ام.اسی از ژوزه مورینیو گرفته که از او می خواسته تا به تیم آتی اش که حالا مشخص شده چلسی بوده بپیوندد. لواندوفسکی ادامه داد:« بله شرایط مشابهی هم با ژوزه مورینیو داشتم ولی دوست ندارم که زیاد در این باره صحبت کنم.»

لوا ادامه داد:« این مذاکره ای خصوصی بود . پس نمی خواهم حرفهای زیادی در این باره زده شود فقط تائید می کنم که با مورینیو صحبت کردم. ما قبل از آن هم چند باری با هم صحبت کرده بودیم. من شماره مورینیو را در گوشی موبایلم دارم. خیلی خوشحالم که سرمربی بزرگی مثل او بدین ترتیب به من اس.ام.اس می دهد. خیلی خوب است که بتوان با او صحبت کرد ولی این اولین باری نیست که من در چنین شرایطی قرار می گیرم.»

لواندوفسکی همچنین یادآوری کرد که سرالکس فرگوسن نیز با او تماس گرفته بوده؛ هرچند که تلاشهای فرگوسن برای جذب او نتیجه ای نداده و او در دورتموند ماند:«یک سال پیش با سرالکس فرگوسن هم صحبت کردم و این حس فوق العاده ای بود. خداحافظی سرالکس تاثیری در تصمیم من برای آمدن یا نیامدن به انگلیس نداشت. او یک سال پیش با من صحبت کرده بود و آن موقع، زمان مناسبی نبود . من می دانستم که باید با دورتموند به موفقیت های بزرگی برسم تا بعد به تیم بزرگتری بروم.»

 

جواد حسین پور بازدید : 65 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

بوروسیا دورتموند در بازی با برمن فرصت های زیادی را از دست داد ولی سرمربی این تیم نگران نیست.

عکس یورگن کلوپ

یورگن کلوپ سرمربی باتجربه بوروسیا دورتموند در صحبت هایی اعلام کرده که نگران ناکامی تیمش در زمینه گلزنی در رقابت های این فصل بوندس لیگا نیست

بوروسیا دورتموند در بازی جمعه شب خود مقابل وردربرمن در دقیقه ۵۵ توسط روبرت لواندوفسکی به گل رسید تا با نتیجه ۰-۱ از سد حریفش عبور کند ولی آنها در جریان این بازی موقعیت های زیادی را بلرای گلزنی از دست دادند.

در پایان این بازی کلوپ در صحبت هایی اعلام کرد که تیمش فضای زیادی برای پیشرفت پیش رو دارد و به تمجید از لواندوفسکی پرداخت. کلوپ در صحبت هایی به خبرنگاران گفت:« فکر می کنم که ما بازی را خوب شروع کردیم و تاثیرگذار کار کردیم ولی نتوانستیم به خوبی از سد مدافعان حریف عبور کنیم. ما می خواستیم سرعتی کار کنیم ولی خیلی سریع بازی گیج کننده شد. بعد از ۲۷ یا ۲۸ دقیقه دیدم که برنامه‌ها پیش نمی رود و با خودم فکر می کردم که چه اتفاقی در جریان است؟ بعد از آن کمی عقب نشینی کردیم.»

سرمربی دورتموند ادامه داد:« ولی درنیمه دوم بهتر بودیم. دیگر بازیکنان پایشان را از روی پدال گاز برنداشتند و هدایت و رهبری تیم هم مهم بود.البته اینکه لواندوفسکی گل تیم را به ثمر رساند اصلا مرا سورپرایز نکرد. او مثل یک گاو نر تلاش می کرد. درنهایت باید بگویم که ما باید کمی روی بازی دفاعی مان کار کنیم ولی نگران نیستم . فکر نمی کنم که بعد از کسب ۹ امتیاز از سه بازی، نگرانی گزینه خوبی باشد. ما در بخش هایی از بازی موقعیت هایی را از دست دادیم و باید دراین زمینه پیشرفت کنیم. در سایر فضاهای زمین هم جای زیادی برای پیشرفت داریم ولی نمی توانم گله گذاری کنم.»

سباستین کهل کاپیتان دورتموند هم در صحبت هایی گفت:« من بارها پیش از این تاکتیک های وردربرمن را دیده بودم. آنها خیلی هوشیارانه کار می کنند. ما هم فرصت هایی داشتیم و درنهایت این ما بودیم که به گل رسیدیم. درست است که ما به پیروزی رسیدیم ولی اگر می توانستیم از فرصت هایمان بهره ببریم، این برد آسان تر به دست می آمد ولی درنهایت شایسته این پیروزی بودیم.»

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,834
  • بازدید ماه : 3,109
  • بازدید سال : 56,259
  • بازدید کلی : 3,074,729
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.