loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 163 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
 
رونالدينيو -  احتمال بازگشت رونالدينيو به پاری سن ژرمن
 

به گزارش سايت Spox  آلمان، رونالدينيو در گفتگويي ضمن تمجيد از كادر فني پاری سن ژرمن گفته است:"پاری سن ژرمن هنوز در قلب من جاي دارد، چون اين تيم اولين ايستگاه من در اروپا بوده است. من هنوز با طرفداران اين تيم در ارتباط هستم، آنها براي من هنوز پيام و نامه مي فرستند.".

جواد حسین پور بازدید : 101 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
 
زلاتان ابراهیموویچ - پاری سن‌ ژرمن 3-0 بنفیکا؛ پیروزی نچندان سخت
 

پاری سن‌ ژرمن در اولین دیدار از گروه C در پاریس به دیدار بنفیکا رفت. تیم فرانسوی این بازی را هجومی آغاز کرد و موفق شد تا 30 دقیقه نخست ، 3 بار دروازه مهمان خود را باز کند. زلاتان ابراهیموویچ 2 بار در دقایق 5 و 31 و مارکوئینهوس در دقیقه 25 گلهای پاری‌سن ژرمن را به ثمر رساندند..

جواد حسین پور بازدید : 85 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
 
زلاتان ابراهیموویچ - ۸۲ درصد هواداران مخالف حرف‌های ایبراهیموویچ در مورد گواردیولا
 

روز گذشته پس از آنکه مصاحبه بحث‌انگیز زلاتان ایبراهیموویچ علیه پپ گواردیولا با نشریه اشپیگل منتشر شد، یک سایت اینترنتی مونیخ اقدام به نظرخواهی از هواداران کرد..

جواد حسین پور بازدید : 89 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
 
زلاتان ابراهیموویچ - صدرنشینی موقت پاری‌ سن‌ ژرمن با غلبه بر تولوز
 

در ادامه‌ رقابت‌ها از هفته هشتم لوشامپیونه فرانسه شش بازی برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار تیم فوتبال پاری سن ژرمن موفق شد میهمان خود تولوز را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد..

جواد حسین پور بازدید : 101 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
 
ادینسون کاوانی - برنامه بازی های هفته هشتم لوشامپیونه فرانسه
 

پیکارهای هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه فردا (شنبه) با 7 دیدار آغاز می شود.در مهم ترین دیدارهای این تاریخ پاری سن ژرمن، قهرمان فصل گذشته میزبان تولوز در ورزشگاه پارک دوپرنس خواهد شد..

جواد حسین پور بازدید : 85 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
 
ادینسون کاوانی - والنسین 0-1 پاری سن ژرمن؛ پیروزی با تگ گل کاوانی
 

از هفته هفتم لوشامپیونه فرانسه شش دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها تیم فوتبال والنسین مقابل میهمان خود پاری سن ژرمن تن به شکست یک بر صفر داد..

جواد حسین پور بازدید : 101 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
 
زلاتان ایبراهیموویچ - پاری سن‌ ژرمن 1-1 موناکو؛ گل‌های ستاره‌ها
 

پاری سن‌ژرمن با تساوی یک بر یک مقابل موناکو بخت رسیدن به صدر جدول را از دست داد. دو ستاره در این مسابقه گل زدند: زلاتان ایبراهیموویچ برای پاریسی‌ها و رادامل فالکائو برای موناکو..

جواد حسین پور بازدید : 83 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)
 
لوران بلان - بلان: امیدوارم امسال در لیگ قهرمانان عملکرد بهتری داشته باشیم
 

لوران بلان سرمربی باشگاه پاری سن ژرمن امیدوار است که تیمش بتواند بهتر از فصل گذشته عمل کرده و به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا برسد؛ البته خود او هم می داند که تیمش کار سختی را پیش رو دارد..

جواد حسین پور بازدید : 96 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)
 
زلاتان ابراهیموویچ - کاریکاتور: زلاتان ابراهیموویچ، عاشق هم تیمی ها
 

 زلاتان ابراهیموویچ بار دیگر در گفتگو با خبرنگاران از تصویری که رسانه ها از او ساخته اند انتقاد کرد و گفت که نه تنها آدم خودخواهی نیست بلکه به قلب بزرگی دارد و همیشه به هم تیمی هایش فکر می کند./

جواد حسین پور بازدید : 112 پنجشنبه 21 شهریور 1392 نظرات (0)
 
لوشامپیونه فرانسه - برنامه کامل دیدار های هفته پنجم لوشامپیونه فرانسه
 

پس از یک هفته وقفه که به خاطر برگزاری دیدارهای ملی در سراسر جهان به وجود آمد، پیکارهای این لیگ اروپایی از فردا (جمعه) از سرگرفته خواهد شد..

جواد حسین پور بازدید : 152 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 
کریستیانو رونالدو - محبوب ترین بازیکن های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت ورزش 11 می توانند بازیکن مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین بازیکنان جهان، از نگاه کاربران سایت ورزش 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 139 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
باشگاه فوتبال آث میلان - محبوب ترین باشگاه های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت می توانند باشگاه مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین باشگاه های جهان، از نگاه کاربران سایت 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 133 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

رده بندی 10 تیم اروپایی که بیش ترین هزینه را کرده اند

 

 

 

جواد حسین پور بازدید : 129 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7914172040/lig.jpg

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امشب طی مراسمی در موناکو فرانسه انجام شد که از مهترین قرعه ها مصاف غول های اسپانیا و ایتالیا در مرحله گروهی است.

جواد حسین پور بازدید : 87 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

شاگردان لورن بلان فصل را با دو تساوی آغاز کردند تا انتقادات از آنها شدت بگیرد اما شب گذشته موفق شدند با نتیجه ۲-۱ نانت را شکست بدهند..

عکس زلاتان ابراهیموویچ

ستاره سوئدی با ابراز خشنودی از پیشرفت تیمش، اظهار امیدواری کرد که بتوانند با فشار اضافی که به قهرمانی فصل گذشته روی تیم شان است، کنار بیایند.

زلاتان به خبرنگاران گفت:" این پیروزی واقعا اعتماد به نفس ما را افزایش داد. ما در این دیدار، خیلی بهتر از دیدارهای اخیرمان بازی کردیم.

ما برای کسب سه امتیاز مقابل نانت قرار گرفتیم زیرا به آن نیاز داشتیم. البته فصلی طولانی در پیش است.

ما قهرمان فصل قبل هستیم و همه می خواهند ما را شکست دهند. ما این فشار به عنوان مدعی اصلی را دوست داریم."
پی اس جی هفته آینده در خانه میزبان گواین گمپ خواهد بود.

جواد حسین پور بازدید : 94 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پیروزی برابر نانت را ارزشمند دانست و گفت، تیمش هنوز نمی‌تواند تمام توانایی خود را اجرایی کند..

عکس لوران بلان

پاری‌سن‌ژرمن در هفته‌ سوم لیگ فرانسه (لاشامپیونه) موفق شد با نتیجه‌ دو بر یک برابر میزبانش نانت به پیروزی برسد و نخستین سه امتیاز خود را در فصل جدید ثبت کند.

لوران بلان، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن در نشست خبری بعد از بازی از سختی‌های این مسابقه گفت: "امیدوارم این اولین پیروزی از دوره پیروزی‌های ما باشد. بازیکنان ما تا لحظه آخر تلاش کردند تا اولین برد فصل را کسب کنند. این برد سخت به دست آمد اما بسیار ارزشمند بود. هر بازی باید ما را به آن چه می‌خواهیم و بهترین حالت نزدیک کند. فکر می‌کنم می‌توانستیم بازی آسانتری داشته باشیم. شروع فصل برای ما کمی پیچیده بود. حتی پیروزی‌هایمان نیز سخت و پیچیده بود. شاید هوشیاری لازم برای آنچه را باید انجام می‌دادیم، نداشتیم. فکر می‌کنم هنوز بازیکنان ما در بهترین شرایط فیزیکی نیستند. نیمه دوم بازی بسیار سخت بود. حریف بسیار به ما فشار آورد و برای ما سخت بود تا پاسخ این فشار را بدهیم. هدف و تلاش ما خوب بود. مسابقه خوبی داشتیم اما به دلیل ضعف در شرایط فیزیکی بازیکنان هنوز نمی‌توانیم تمام توانایی خود را اجرایی کنیم. با این وجود مطنئنم که این کار را خواهم کرد.

بلان در پاسخ به این سوال که چرا سیستم‌ همیشگی ۲-۴-۴ را در این بازی ۳-۳-۴ کرده بود، گفت: می‌خواستم سیستم‌ دیگری را امتحان کنم. تیم ما در میانه متعادل‌تر است.

ماتویدی، هافبک پاری‌سن‌ژرمن نیز از پیروزی‌شان اظهار خشنودی کرد و گفت: باید می‌بردیم. این بازی آسان نبود و این را می‌دانستیم. بعد از گل کمی عقب‌نشینی کردیم اما باید سه امتیاز را به دست می‌آوردیم. هفته‌ قبل مقابل آژاکسیو موقعیت‌های زیادی داشتیم اما به امتیاز کامل نرسیدیم. با سیستم‌ ۳-۳-۴ بهتر توانستیم توپ را حفظ و مقابل مهاجمان حریف مقاومت کنیم. تغییر سیستم‌ نانت برای ما مشکل ایجاد کرد. باید به این سیستم‌ جدید عادت می‌کردیم و دوباره بازی را به دست می‌گرفتیم. درست است که بازی کردن با سه مهاجم خطرناک است ولی موقعیت‌های زیادی را به دست آوردیم.

 

جواد حسین پور بازدید : 80 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

ژان پی یر پاپن، ستاره سابق فوتبال فرانسه، معتقد است که با پیوستن ادینسون کاوانی به پی اس جی، زلاتان ابراهیموویچ دیگر ستاره اول این باشگاه نیست..

عکس زلاتان ابراهیموویچ و ادینسون کاوانی

زلاتان مانند فصل گذشته، در دیدارهای ابتدایی این فصل هم در گلزنی دچار مشکل شده و در سه بازی اخیر، موفق به گلزنی نشده است.

پاپن معتقد است که زلاتان باید با این مسئله که یکی از دو مهاجم بزرگ پی اس جی است، کنار بیاید و بپذیرد که اگر این روند ادامه پیدا کند، باید پشت سر کاوانی قرار بگیرد.

او به خبرنگاران گفت:" اکنون مشکل این است که زلاتان دیگر مرکز توجهات نیست.

با پیوستن کاوانی، پی اس جی دو سوپراستار دارد و واضح است که یکی از آنها، موفق تر از دیگری خواهد بود. احتمالا دیدن گلزنی کاوانی در دیدار هفته قبل (مقابل آژاکسیو)، در حالی که خودش موفق به این کار نشد، باعث ناراحتی اش شده است.

اما من مطمئنم که اولویت اصلی زلاتان، پیروزی پی اس جی است. بقیه بازیکنان تیم هم باید از او پیروی کنند."

شاگردان بلان امشب در هفته سوم به مصاف نانت خواهند رفت و امیدوارند که بتوانند پس از دو تساوی، به یک پیروزی دست پیدا کنند.

 

جواد حسین پور بازدید : 88 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال المپیک مارسی حریف خود والنسین را با شکست مواجه کرد..

از هفته سوم لوشامپیونه فرانسه شب گذشته پیگیری که در مهم‌ترین مسابقه تیم فوتبال المپیک مارسی موفق شد میزبان خود والنسین را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

تک گل این دیدار را ژینیاک در دقیقه ۸۴ به ثمر رساند.

در سایر دیدارها نیز نتایج زیر به دست آمد:

بوردو ۱ باستیا ۰

اویان ۱ رن ۲

گنگام ۲ لوریان ۰

مون‌پلیه ۲ سوشو 1

جواد حسین پور بازدید : 98 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

ادینسون کاوانی، مهاجم پاری سن ژرمن، علی رغم گلزنی در دیدار شب گذشته تیمش مقابل آژاکسیو، از اینکه در هفته دوم هم نتوانستند به پیروزی برسند، ابراز نارضایتی کرد..

عکس زلاتان ابراهیموویچ و ادینسون کاوانی

این ستاره اروگوئه ای که در این تابستان از ناپولی به پاری سن ژرمن پیوست، تک گل تساوی بخش تیمش در دیدار شب گذشته را به ثمر رساند اما معتقد است که تیمش شایسته نتیجه بهتری بود.

او در گفتگو با اکیپ گفت:" فوتبال همین است. ما شایسته پیروزی بودیم. ما موقعیت های زیادی داشتیم. البته با سخت کوشی رفته رفته بهتر می شویم و می توانیم به اهداف مان برسیم.

این اولین گل من برای پی اس جی بود. اتفاق جالبی بود اما وقتی در نهایت به پیروزی نرسید، خیلی خوب نیست."
کاوانی همچنین در مورد همکاری اش با زلاتان در خط حمله پاری سن ژرمن گفت:" هیچ مشکلی بین من و زلاتان نیست. ما مکمل هم هستیم و با گذشت زمان، مطمئنا بهتر یکدیگر را در زمین پیدا می کنیم.

 

جواد حسین پور بازدید : 83 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاری سن ژرمن، پس از تساوی ۱-۱ تیمش مقابل آژاکسیو، تیمش را به خاطر از دست دادن موقعیت‌ها مورد انتقاد قرار داد..

عکس زلاتان ابراهیموویچ

شاگردان بلان که در هفته ابتدایی مقابل مون پلیه هم به سختی به یک تساوی رسیده بودند، شب گذشته هم تنها به لطف گلزنی ادینسون کاوانی از یک شکست خانگی گریختند.

ستاره سوئدی اعلام کرد که نباید از دست دادن امتیاز در دیدار مقابل آژاکسیو را تنها به پای بدشانسی گذاشت و از هم تیمی هایش خواست تا مسئولیت این نتیجه را بپذیرند.

زلاتان به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم ما تیم برتر میدان بودیم اما نتوانستیم به گل برسیم.

ما موقعیت های زیادی داشتیم و گفتن اینکه آنها خوش شانس بودند یا دروازه بان خوب کار کرد، درست نیست. وقتی این همه موقعیت دارید، باید بیشتر گل بزنید. ما در این دیدار نتوانستیم از موقعیت های مان استفاده کنیم.

فکر می کنم کاوانی گل فوق العاده ای زد اما در نهایت ما فقط یک امتیاز گرفتیم.

ما باید همچنان به سختی کار کنیم تا ریتم مورد نظرمان را به دست بیاوریم. باید بهتر کار کنیم و وقتی صاحب موقعیت می شویم، گل بزنیم.

فکر می کنم کاوانی بازی خوبی پشت سر گذاشت و گل فوق العاده ای زد. این اولین گل او در پارک دو پرنس بود و می تواند تصور کنم که چه احساسی دارد زیرا من هم در اولین بازی خانگی پی اس جی گل زدم. احساس فوق العاده ای بود.

او گل های بیشتری به ثمر خواهد رساند و من نگران این مسئله نیستم. وقتی تیم بهتر کار کند، مهاجمان هم بهتر می شوند. این شروع خوبی برای او بود."

 

جواد حسین پور بازدید : 77 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

پاری سن ژرمن در بازی با آژاکسیو با تساوی متوقف شد تا لوران بلان از عدم آمادگی شاگردانش صحبت کند.

لوران بلان سرمربی جدید پاری سن ژرمن از ناکامی تیمش در کسب ۳ امتیاز بازی مقابل آژاکسیو به شدت ناراحت است. با تساوی ۱-۱ دو تیم در بازی یکشنبه شب،امتیازات میان این دوتیم تقسیم شد.

بازی دوتیم پی.اس.جی و آژاکسیو با تساوی به اتمام رسید و در پایان این بازی لوران بلان به خبرنگاران گفت:« ما هنوز آماده نیستیم. خودمان هم این را می دانیم. ناامیدی واقعی مان برای از دست رفتن ۲امتیاز بازی است. ما شایسته پیروزی بودیم.»

بلان در ادامه صحبت هایش گفت:« آژآکسیو و مون پولیه در بازی با ما از فرصتهایشان بهره بردند و گل اول بازی را زدند. شاید ما در نیمه اول بازی عالی نبودیم و شروع ایده آلی نداشتیم ولی در نیمه اول بد هم کار نکردیم.»

در نهایت وظیفه به ثمر رساندن گل تساوی بخش پاری سن ژرمن برعهده ادینسون کاوانی قرار گرفت که به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده بود. درپایان بازی بلان اعلام کرد که تردیدهای زیادی برای به میدان فرستادن کاوانی داشته:« من دربرنامه هایم این بود که کاوانی را برای ۹۰ دقیقه در ترکیب تیم نگذارم. ما ریسک کردیم ولی اتفاق خوبی رخ داد. چالش پیش روی ما استفاده از زلاتان و ادینسون به عنوان زوج هجومی تیم است. اگر آنها با هم جور شوند، گلهای فراوانی به ثمر خواهند رساند.»

 

جواد حسین پور بازدید : 85 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

پاری سن ژرمن در گام دوم رقابت های لیگ به تساوی دست یافت ولی موناکو حریف را در هم کوبید..

هفته دوم لیگ باشگاهی فوتبال فرانسه با انجام سه دیدار به پایان رسید.

در مهم ترین دیدار پاری سن ژرمن در زمین خانگی با تساوی یک بر یک مقابل آژاکسیو متوقف شد. بنویت پدرتی ۱۰ برای آژاکسیو گل زد و ادینسون کاوانی در دقیقه ۸۶ کار را به تساوی کشاند تا امتیازهای این دیدار تقسیم شود. پاریسی‌ها با این تساوی صاحب دو امتیاز از دو بازی شدند و در رتبه نازل سیزدهم جای گرفتند.

نتیجه سایر دیدارها به شرح زیر است:

موناکو ۴ - مون پلیه یک

رادامل فالکائو ۱۸، امانوئله ریویره ۴۴، ۵۷ و ۸۹ برای موناکو

ویکتور مونتانو ۲۴ برای مون پلیه

لوریان ۲ - نانت یک

وینسنت ابوبکر ۳۹، ژرمی آلیادیره ۶۱ برای لوریان

فابیان اوداد ۱۷ (گل به خودی) برای نانت

 

جواد حسین پور بازدید : 76 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

پی اس جی فصل جدید را با تساوی آغاز کرد تا بلان خیلی زود از فشار کار در این باشگاه آگاه شود.

عکس لوران بلان

لورن بلان، سرمربی پاری سن ژرمن، اعلام کرد که قصد ندارد اجازه بدهد فشار مربیگری در این باشگاه، تمرکزش را از بین ببرد.

پی اس جی که فصل گذشته قهرمان لوشامپیونا شد، فصل جدید را با تساوی ۱-۱ مقابل مون پلیه آغاز کرد؛ این در حالی است که آنها در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید کاوانی و لوکاس دیگنه هزینه کردند.

اما بلان مشکلی با فشار کار در پارک دو پرنس ندارد و آن را بخشی از کار در یک باشگاه بزرگی می داند.

او به خبرنگاران گفت:" فشار زیادی روی شانه های سرمربی پاری سن ژرمن که یکی از بزرگترین باشگاه های فرانسه محسوب می شود، است اما من این پست را پذیرفتم پس باید با این فشار هم کنار بیایم.

من از اینکه این پست را برعهده گرفتم، بسیار خوشحال هستم. نباید فراموش کنیم که من چند ماه قبل بیکار بودم، بنابراین فشاری هم روی من نبود. در خانه نشسته بودم و آب خنک می خوردم.

فشار بخشی از زندگی یک مربی است. بله، تحمل آن دشوار است اما وقتی چنین مسئولیتی را قبول می کنید، می دانید که باید در انتظار چه چیزی باشید و باید از آن لذت ببرید."

 

جواد حسین پور بازدید : 77 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

تیاگو سیلوا، کاپیتان پاری سن ژرمن، با رد شایعات پیوستن به بارسا، اعلام کرد که تا سال ۲۰۱۷ در پارک دو پرنس خواهد ماند..

عکس تیاگو  سیلوا

این مدافع برزیلی که سال گذشته از میلان به پاری سن ژرمن پیوست، به تازگی قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد با این وجود، همچنان شایعاتی در مورد پیوستن او به بارسا به گوش می رسد. اما سیلوا تاکید کرد که قصد ندارد پاریس را ترک کند.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وظیفه من این است که در پاریس بمانم؛ تا پایان قراردادم با باشگاه. شایعاتی در مورد رفتن به من بارسا منتشر شده اما من همیشه به طور شفاف موضعم را اعلام کرده ام.

من از اینکه اینجا هستم، خیلی راضی ام و می خواهم اینجا بمانم. من به پروژه باشگاه ایمان دارم و حتی با جدایی کارلو آنچلوتی و لئوناردو، هیچ چیز تغییر نکرده است.

خبر تصمیم من برای جدایی، درست نیست. من خیلی شفاف با رئیس باشگاه صحبت کردم و گفتم که تا آخرین روز قراردادم در اینجا می مانم. البته اگر باشگاه بگوید که دیگر به من نیاز ندارد، شرایط متفاوت خواهد بود.

من کاملا مطمئنم که تا پایان قراردادم در پی اس جی می مانم و از این نظر کاملا آسوده خاطر هستم."

 

جواد حسین پور بازدید : 72 چهارشنبه 23 مرداد 1392 نظرات (0)

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره پاری سن ژرمن، اعلام کرد که علی رغم شایعاتی که در مورد جدایی اش از این باشگاه به گوش می رسد، قصد دارد تا پایان قراردادش در پارک دو پرنس بماند..

عکس زلاتان ابراهیموویچ

این ملی پوش سوئدی سال گذشته با پی اس جی قهرمان لو شامپیونا شد اما گفته می‌شد پیوستن ادینسون کاوانی به این باشگاه، ممکن است به جدایی او بینجامد.

اما زلاتان اعلام کرد که می خواهد تا زمانی که با مدیران باشگاه به توافق برسد، در پاریس بماند.

او به خبرنگاران گفت:" تا هر زمان که ممکن باشد، برای پی اس جی بازی می کنم. تا زمانی که از نظر ذهنی و بدنی آماده باشم، به بازی کردن ادامه خواهم داد. من تا دو فصل دیگر با پاری سن ژرمن قرارداد دارم و مطمئنا به آن احترام خواهم گذاشت. بعد از آن، باید ببینیم چه رخ خواهد داد."
زلاتان در تابستان ۲۰۱۲ با انتقالی ۲۰ میلیون یورویی از میلان به پاری سن ژرمن پیوست.

 

جواد حسین پور بازدید : 81 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

هواداران فوتبال فرانسه معتقدند پاری‌سن‌ژرمن از مقام قهرمانی خود دفاع کرده و یک‌بار دیگر مقام نخست را از آن خود خواهد کرد..

پیکارهای هفته نخست فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ این لیگ موسوم به «لوشامپیونه» ‌جمعه شب آغاز شد و یکشنبه به پایان رسید. هفته‌نامه اکیپ،‌ چاپ پاریس در نظرخواهی از هواداران در مورد بخت قهرمانی فصل جدید سؤال کرد که بیشتر رای‌دهندگان، سن‌ژرمنی‌ها را که فصل قبل با مربیگری کارلو آنچلوتی (سرمربی کنونی رئال مادرید) قهرمان شدند،‌ امسال با هدایت لوران بلان (سرمربی اسبق تیم ملی فرانسه) شانس اول معرفی کردند.

از این رو ۵۰ درصد رای‌دهندگان بخت اول را تیم پاریسی دانستند. پس از آن المپیک مارسی با ۲۱ درصد آرا در رده بعدی، دومین مدعی قهرمانی نام گرفت.

همچنین آ.اس.موناکو که امسال به دسته اول صعود کرده،‌ با مربیگری کلادیو رانیری فرانسوی صاحب ۱۵ درصد رای‌ها شد.

المپیک لیون با ۱۱ درصد و سایر تیم‌ها با سه درصد در رده‌های بعدی این نظرخواهی جای گرفتند.

در این رای‌گیری ۵۳۰۰ نفر شرکت کردند.

 

جواد حسین پور بازدید : 66 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

ادینسون کاوانی، مهاجم پاری سن ژرمن، در حمایت از هموطنش، لوئیس سوارس، به شدت برندان راجرز را مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد که او باید برود و معنی کلمه وفاداری را یاد بگیرد..

عکس ادینسون کاوانی

سوارس سخت به دنبال جدایی از قرمزهای مرسی ساید در این تابستان بود و باشگاه هایی مانند آرسنال و رئال مادرید برای به خدمت گرفتن او ابراز تمایل کرده بودند اما لیورپولی‌ها تاکنون حاضر به فروش او نشدند. این در حالی که سوارس ادعا کرده مدیران باشگاه به او قول داده بودند در صورتی که نتوانند جواز حضور در لیگ قهرمانان را به دست بیاورند، به او اجازه جدایی را خواهند داد.

در مقابل راجرز اعلام کرد که چنین قولی به سوارس داده نشد و از او خواست از هم تیمی‌ها و هواداران لیورپول عذرخواهی کند.

اما کاوانی اعلام کرد که سوارس سال قبل، و زمانی که می توانست به یوونتوس برود، وفاداری اش را به این باشگاه نشان داد.

او به اسکای اسپورت گفت:" سرمربی لیورپول می تواند در مورد وفاداری و عدم احترام صحبت کند اما باید برود و معنی این کلمات را یاد بگیرد.

لوئیس می توانست سال قبل به یوونتوس برود و در سری آ به قهرمانی برسد. اما ترجیح داد در لیورپول بماند. این معنای وفاداری است.

من از این توافق بین سوارس و لیورپول مطلع بودم و درک می کنم که با توجه به نرفتن آنها به چمپیونزلیگ، او می خواهد به باشگاه دیگری برود."

 

جواد حسین پور بازدید : 73 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

ستاره پیشین باشگاه پاری سن ژرمن بر این باور است که مهاجمان این تیم بسیار خودخواه هستند و ممکن است نتوانند با هم کنار بیایند..

دیوید ژینولا که پیشینه به تن کردن پیراهن پاری سن ژرمن را در کارنامه دارد بر این باور است که زلاتان ایبراهیموویچ و ادینسون کاوانی که به تازگی در این تیم هم‌‌بازی شده‌اند نمی‌توانند باهم همکاری داشته باشند.

ایبرا در فصل گذشته با به ثمر رساندن ۳۰ گل موجب قهرمانی پاریسی‌ها در لوشامپیونه شد و از سوی دیگر هم کاوانی با گل‌های خود، تیم فصل گذشته‌اش یعنی ناپولی را به عنوان دوم در سری A ایتالیا رساند.

کاوانی سپس با ۶۴ میلیون یورو از سن پائولو راهی پاریس شد تا در کنار ایبراهیموویچ دوران فوتبال خود را پی بگیرد.

ژینولا در این مورد به نشریه اکیپ گفت: مهم‌ترین سوالی که در مورد پاری سن ژرمن به وجود می‌آید این است که آیا ایبرا و کاوانی می‌توانند با هم کار کنند یا نه. اینکه خاویر پاستوره هم در ترکیب قرار خواهد گرفت نیز سوال دیگری است که مطرح شده است. برای کاوانی مهم است که بتواند گل بزند. او به عنوان یک مهاجم، با تعداد گل‌هایی که می‌زند مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. هم کاوانی و هم ایبراهیموویچ مهاجمان خوب و خودخواهی هستند. منتظر این هستم تا ببینم چطور این دو با هم کنار خواهند آمد.

وی در ادامه افزود: حضور کاوانی در پاری سن ژرمن شرایط را برای پاستوره هم بسیار سخت کرده است. او سال گذشته نمایش خوبی در ترکیب این تیم نداشت. فصل پیش رو بسیار سخت‌تر از گذشته است. علاوه بر آن، بازیکنان خوب بسیار زیادی هم در ترکیب پاریسی‌ها وجود دارند که ممکن است بازی به پاستوره نرسد.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,831
  • بازدید ماه : 3,106
  • بازدید سال : 56,256
  • بازدید کلی : 3,074,726
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.