loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 192 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
فیفا - تشکر نایب رئیس فیفا از ایران
 

نشست کمیته‌ اجرایی فیفا چند روز پیش در زوریخ سوئیس برگزار شد. شاهزاده علی بن حسین، نایب رییس اردنی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در بیانیه‌ای از دستاوردهای جلسه اخیر کمیته‌ اجرایی فیفا سخن گفت..

جواد حسین پور بازدید : 118 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
 
محسن قهرمانی - قهرمانی و کمک‌داور دوم بازی سپاهان و پرسپولیس محروم شدند
 

آخرین جلسه رسیدگی به پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان در ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال برگزار شد که در پایان علیپور دبیر این ستاد در جمع خبرنگاران از محرومیت داور و کمک‌داور دوم بازی سپاهان و پرسپولیس خبر داد..

جواد حسین پور بازدید : 131 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
 
لیگ برتر فوتبال ایران - برنامه کامل بازی های هفته 13 لیگ برتر فوتبال ایران
 

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال پس از وقفه بدلیل اردوی تیم ملی و دیدار برابر تایلند از سری مسابقات جام ملت‌های آسیا، طی سه روز از پنجشنبه بیست و پنجم مهر ماه 1392 پیگیری می‌شود..

جواد حسین پور بازدید : 101 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
 
قهرمانی - کفاشیان مانع شکایت قهرمانی علیه دایی در دادسرای انقلاب
 

در روزهای گذشته مطالبی در رسانه ها منتشر شده مبنی بر اینکه قهرمانی از طریق مولایی، بدنساز مشهدی پرسپولیس به دایی شماره حساب یا شماره کارت داده است. در این بین علی دایی در برنامه دیشب نود هم حرف هایی زد که نشان از داشتن برخی اطلاعات و اسناد و مدارک درخصوص تخلفات محسن قهرمانی داشت. اینکه قهرمانی چندی پیش از او درخواستی داشته و دایی پاسخ منفی داده و نتیجه اش شده بازی پرسپولیس و سپاهان..

جواد حسین پور بازدید : 98 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
 
محرم نویدکیا - نویدکیا عصا را کنار می‎گذارد؛ بازگشت کاپیتان سپاهان تا 3 ماه دیگر
 

 محمد رشادی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: نویدکیا آرام آرام در حال کنار گذاشتن عصا است، فیزیوتراپی این بازیکن به خوبی در حال انجام است و سه هفته دیگر به وی اجازه داده می‎شود به آلمان سفر کند..

جواد حسین پور بازدید : 97 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
 
مجتبی جباری - جباری به خاطر پول از استقلال شکایت کرد
 

درحالی که این روزها بحث پایان رسمی همکاری مجتبی جباری با سپاهان و حضور این تیم در قطر مطرح شده و از سویی رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مصاحبه روز گذشته خود با خبرگزاری فارس اعلام کرد که تلاش می کند این بازیکن را به این تیم بازگرداند امروز نامه ای به باشگاه استقلال رسید تا ثابت شود روابط بین او و باشگاه استقلال چندان هم حسنه نیست..

جواد حسین پور بازدید : 99 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)
 
بازیکنان سپاهان - ذوب آهن 0-1 سپاهان؛ برتری سپاهان در داربی اصفهان
 

در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های اصفهانی سپاهان و ذوب آهن به مصاف هم رفتند که در این دیدار زردپوشان سپاهان که مهمان این دیدار نیز محسوب می‌شدند با تک گل امید ابراهیمی در دقیقه 24 حریف خود را شکست دادند..

جواد حسین پور بازدید : 89 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
 
باشگاه سپاهان - اطلاعيه باشگاه‌ فوتبال سپاهان خطاب به کميته‌ انضباطی
 

به نقل از سايت باشگاه سپاهان، مسئولان تيم فوتبال سپاهان اصفهان با ارسال بيانيه‌اي خطاب به کميته انضباطي فدراسيون فوتبال از آنها درخواست کردند تا رفتار هواداران پرسپوليس در ورزشگاه فولادشهر را فراموش نکنند..

جواد حسین پور بازدید : 105 چهارشنبه 03 مهر 1392 نظرات (0)
 
جام حذفی ایران - مرحله یک‌ شانزدهم نهایی جام حذفی قرعه‌کشی شد
 

مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی امروز با حضور نمایندگان باشگاه‌ها برگزار شد و تیم‌های میزبان و میهمان مشخص شدند. در این مراسم از باشگاه استقلال نماینده‌ای حضور نداشت و حمید عباسی نماینده باشگاه پرسپولیس بود. صدیقی، محمودزاده و حجت‌الله بهمنی قرعه‌کشی این مراسم را انجام دادند. تیم‌هایی که در لیگ دسته دوم هستند باید در ورزشگاه های استاندار میزبان باشند..

جواد حسین پور بازدید : 103 دوشنبه 01 مهر 1392 نظرات (0)
 
محمدرضا خلعتبری - خلعتبری: می‌ترسم آینده را از دست بدهیم/باید سپاهان را فراموش کنیم
 

محمد‌رضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص بازی با سپاهان اظهار داشت: در این چند روز خیلی درباره این بازی حرف زدیم و من می‌ترسم خدای ناکرده آینده را از دست بدهیم. همه تصمیمات داور بازی را دیدند که چطور همه چیز خراب شد و واقعا اتفاقاتی افتاد که زیاد درباره‌اش نباید بحث و صحبت‌ کرد اما من هم این اتفاقات را مثل خیلی دیگر از بچه‌ها  ندیده‌ بودم..

جواد حسین پور بازدید : 258 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
 
محسن قهرمانی - محسن قهرمانی اعتراف کرد: اشتباه کردم!
 

علی خسروی ساعتی پیش در برنامه ای رادیویی حاضر شد و پیرامون مسائل داوری روز گذشته به صحبت پرداخت. به گزارش گل خسروی در این برنامه گفت: امروز با محسن قهرمانی صحبت کردم و قهرمانی گفت قبول دارم اشتباه کردم . او به من گفت صحنه ی خطای شجاع خلیل زاده روی حسینی را ندیده است و فقط ضربه ی حسینی به کمر خلیل زاده را دیده است که آن صحنه هم قطعا اخراج داشته است..

جواد حسین پور بازدید : 103 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)
 
محسن قهرمانی - نظرخواهی: اشتباهات محسن قهرمانی سهوی بود یا عمدی؟!
 

انگار دیدار سپاهان پرسپولیس در اصفهان ختم به خیر نخواهد شد. پس از اتفاقات عجیب غریب آب های اصفهان در سال گذشته , در دیدار امروز اخراج میثم حسینی در دقیقه ی 2 حاشیه های فراوانی به وجود آورد..

جواد حسین پور بازدید : 96 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)
 
بازی پرسپولیس و سپاهان - نامه اعتراض‌آمیز پرسپولیس به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران
 

پس از قضاوت بحث‌انگیز محسن قهرمانی در دیدار روز گذشته پرسپولیس و سپاهان و اخراج میثم حسینی واکنش‌های شدیدی از سوی دایی و محمد رویانیان به نحوه قضاوت این داور صورت گرفت..

جواد حسین پور بازدید : 107 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)
 
سعید شیرینی - سعید شیرینی: قهرمانی بهترین داور جهان است!
 

 سعید شیرینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از شکست مقابل سپاهان اظهار داشت:‌ محسن قهرمانی بهترین داور آسیا و جهان است، او اصلا اشتباه نداشت و حتی می‌توانست دو بازیکن ما را اخراج کند..

جواد حسین پور بازدید : 98 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)
 
علی دایی - علی دایی: آقای قهرمانی! اگر تو داوری، من پروفسور داوری‌ام
 

علی دایی در نشست خبری پس از دیدار برابر سپاهان گفت: وقتی داوری بازی را در دقیقه 2 ده نفره می‌کند، چیز خاصی نمی‌توان گفت. از دیشب می‌دانستیم که قهرمانی به آن طرف غش کرده است و آمادگی دارد که ما را ده نفره کند. فدراسیون از ابتدا بگوید که قرار است ما ده نفره بازی کنیم و من بر همین اساس آن تیمم را بچینم. یک اخراج اشتباه همه چیز ما را به باد داد و من مطمئنم هر چه می‌گوییم و بقیه می‌گویند باز هم پاسخ می‌دهند که این اشتباه سهوی بوده است..

جواد حسین پور بازدید : 115 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)
 
محسن قهرمانی - رویانیان: این برد را به قهرمانی و دست‌های پشت پرده تبریک می‌گویم
 

 محمد رویانیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: نمی‌خواهم با حرف‌هایم اعلام کنم که جنبه باخت نداریم. اما این برد سپاهان از پرسپولیس را اول به آقای قهرمانی و دوم به دست‌های پشت پرده فوتبال تبریک می‌گویم و امیدوارم که موفق باشند..

جواد حسین پور بازدید : 97 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)
 
هوشنگ نصیرزاده - هوشنگ نصیرزاده: قهرمانی در دادن کارت قرمز و پنالتی اشتباه کرد
 

 هوشنگ نصیرزاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اخراج سیدمیثم حسینی توسط محسن قهرمانی و گرفتن پنالتی به سود سپاهان، عنوان کرد:  کاملا مشخص بود که بازیکن سپاهان در آن صحنه با یک فن کمر شبیه به کشتی گیر ها باعث سرنگونی سیدمیثم حسینی شد اما داور بازی پشت به صحنه بود و این ماجرا را ندید. بعد حسینی ضربه ای که دارای شدت نبود به بازیکن سپاهان زد که داور این صحنه را دید و یک کارت قرمز به بازیکن پرسپولیس داد که کاملا اشتباه بود چرا که اولا نیرویی در آن ضربه وجود نداشت و دوم اینکه تعریف لگد زدن این است که شما با قسمتی که درون کفش قرار می گیرد به بازیکن ضربه بزنید نه با ساق پا به همین دلیل داور بازی در اعلام پنالتی دچار اشتباه بزرگی شد او باید از کمک داور خود ماجرایی که ندیده است را می پرسید اما او بدون مشورت این تصمیم را گرفت و به عقیده من دچار ماجراجویی شد چون هم اخراج و هم پنالتی اشتباه بود..

جواد حسین پور بازدید : 91 شنبه 30 شهریور 1392 نظرات (0)
 
بازی سپاهان و پرسپولیس - پیش بازی: سپاهان - پرسپولیس؛ پیش به سوی صدر
 

دو تیم سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران امروز در حالی به مصاف یکدیگر می روند که پرسپولیس تهران با 17 امتیاز در مکان دوم و سپاهان با 15 امتیاز در مکان پنجم قرار دارد..

جواد حسین پور بازدید : 105 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)
 
مجتبی جباری - مجتبی جباری در آستانه پیوستن به استقلال!
 

قبل از اینکه علیرضا رحیمی به طور قطعی از سپاهان جدا بشود جلسه ای را با مجتبی جباری برگزار کرد که در نهایت مقرر شد این بازیکن نیز از سپاهان جدا بشود. به این ترتیب باید پرونده جباری با سپاهان را مختومه اعلام کرد. با این شرایط جباری تا نیم فصل نمی تواند برای تیمی بازی کند و بعد از آن اگر با استقلال به توافق نهایی رسید می تواند در ترکیب این تیم به میدان برود..

جواد حسین پور بازدید : 97 دوشنبه 25 شهریور 1392 نظرات (0)
 
علیرضا رحیمی - موافقت هیئت‌ مدیره سپاهان با استعفای علیرضا رحیمی
 

به نقل از سایت رسمی سپاهان، هیئت مدیره باشگاه با توجه به درخواست های مکرر علی رضا رحیمی مبنی بر استعفا از مدیریت باشگاه و عدم تمدید قرارداد، با استعفای او موافقت کرد..

جواد حسین پور بازدید : 117 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)
 
سید جلال حسینی - تابلوی کامل نتایج بازی هفته‌ی نهم لیگ برتر ایرن + جدول رده‌بندی
 

هفته ی نهم رقابت های لیگ برتر برگزار شد و طی آن استقلال برای سومین هفته ی متوالی نتوانست به پیروزی برسد و دایی و شاگردانش با کمک خلعتبری توانستند به رتبه ی دوم صعود کنند. در سوی دیگر نفت تهران در دیدار با سایپا به تساوی بدون گل رضایت داد تا یحیی گل محمدی صدر جدول را پس بزند و فولاد هم چنان در صدر بماند..

جواد حسین پور بازدید : 85 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
 
علیرضا رحیمی - خبرمهم در صفحه فیس بوک نویدکیا: رحیمی از سپاهان رفته + عکس
 

صفحه فیس بوک محرم نویدکیا که توسط هواداران او اداره می شود امروز خبری منتشر کرده که مضمون آن پایان دوره مدیریت علیرضا رحیمی در سپاهان است ..

جواد حسین پور بازدید : 101 چهارشنبه 20 شهریور 1392 نظرات (0)
 
لیگ برتر ایران - برنامه بازی های هفته نهم لیگ برتر ایران
 

هفته نهم لیگ برتر در روزهای پنج‌شنبه و جمعه این هفته برگزار می‌شود. دو تیم تراکتورسازی و استقلال روز پنج‌شنبه مقابل حریفان‌شان به میدان می‌روند و شانس صدرنشینی یک روزه و موقت را در لیگ برتر دارند. البته در صورت توقف فولاد خوزستان در روز جمعه ممکن است استقلال، تراکتورسازی یا نفت صدر جدول را از فولاد بگیرند. ضمن اینکه زمان و مکان دیدار سایپا و نفت هم با حکم کمیته انضباطی تغییر کرد و این بازی قرار است روز شنبه برگزار شود..

جواد حسین پور بازدید : 117 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 
کارلوس کی‌ روش - کارلوس کی‌روش: ترجیح دادم در این مقطع ایران نباشم
 

 پس از مشکلاتی که برای آماده‌سازی تیم ملی در راه حضور در جام جهانی پیش آمد، کارلوس کی‌روش هم ایران را ترک کرد تا بر نگرانی‌ها افزوده شود. حدس و گمان‌های زیادی درباره علت ترک ایران از سوی سرمربی تیم ملی وجود دارد، موضوعی که کی‌روش ترجیح می‌دهد به طور شفاف درباره آن صحبت نکند و مسئولیتش را بر عهده کفاشیان و تاج می‌گذارد..

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,678
  • بازدید ماه : 2,953
  • بازدید سال : 56,103
  • بازدید کلی : 3,074,573
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.