loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 217 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
 
جان لوییجی بوفون - بوفون: توتی یک بازیکن جاودانه است
 

فرانچسکو توتی در این فصل از رقابت‌های کالچو ایتالیا موفق به زدن سه گل شده و 6 پاس گل نیز به هم‌تیمی‌هایش داده تا به همراه رم از هفت دیدار خود 21 امتیاز به دست آورده و صدرنشین سری A شوند..

جواد حسین پور بازدید : 125 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
 
آندره‌آ پیرلو - دیلی میل: آندره‌آ پیرلو زیر ذره بین رئال مادرید
 

در جریان بازی این هفته یوونتوس مقابل میلان، آندره آ پیرلو یکی از بازیکنان خوب بینکونری بود که یک بار با ضربه آزاد موفق به گلزنی شد و یکی دیگر از گلهای یووه را نیز جووینکو با بهره گیری از ریباند ضربه آزاد پیرلو به ثمر رساند..

جواد حسین پور بازدید : 114 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
 - نتایج دیدارهای امشب سری آ؛ هفته هفتم
 

در ادامه دیدارهای این هفته سری آ، دقایقی پیش شش دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار، تیم ناپولی توانست با پیروزی 4-0 مقابل لیوورنو، جایگاهش در رتبه دوم جدول را تثبیت کند. در این دیدار پاندف، اینلر، کایخون و همسیک برای ناپولی گلزنی کردند..

جواد حسین پور بازدید : 138 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
یوونتوس و آث میلان - پیش بازی: یوونتوس - آث میلان؛ میهمانی بدون بالوتلی،کاکا و الشعراوی
 

یوونتوس قهرمان فصل گذشته سری آ و مدافع عنوان قهرمانی هنوز در این فصل سری آ شکست نخورده اما یکشنبه شب برابر میلان چالشی سخت خواهند داشت..

جواد حسین پور بازدید : 93 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
 
روبرتو مانچینی - مانچینی: پنالتی عجیبی به نفع یووه اعلام شد
 

روبرتو مانچینی سرمربی تیم گالاتاسرای پس از کسب تساوی 2-2 در استادیوم یوونتوس در نخستین تجربه سرمربیگری این تیم می‌گوید پنالتی گرفته شده برای یوونتوس صحیح نبوده است..

جواد حسین پور بازدید : 99 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
 
دیدیه دروگبا - یوونتوس 2-2 گالاتاسرای؛ دروگبا مهاجم تمام نشدنی
 

یوونتوس در گروه B در تورین به دیدار گالاتاسرای ترکیه رفت و با تساوی 2 بر 2 متوقف شد. تیم ترکیه‌ای که روبرتو مانچینی را برای اولین بار روی نیمکت خود می‌دید، ابتدا در این دیدار پیش افتاد. دیدیه دروگبا مهاجم تمام نشدنی ساحل عاجی موفق شد در دقیقه 36 گل اول بازی را به ثمر برساند. این اولین گل دروگبا در این فصل لیگ قهرمانان بود. نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید..

جواد حسین پور بازدید : 90 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
 
پل پوگبا - تورینو 0-1 یوونتوس؛ یووه برنده دربی تورین شد
 

گل جنجالی پل پوگبا پیروزی یک بر صفر یوونتوس را در دربی تورین در ورزشگاه استادیو المپیکو رقم زد. پس از اینکه کارلوس توز ضربه بیرون پای لئوناردو بونوچی را به تیر دروازه کوبید، ملی‌پوش فرانسوی در برگشت توپ آن را وارد دروازه تورینو کرد. این در حالی بود که بسیاری معتقد بودند مهاجم آرژانتینی در موقعیت آفساید قرار داشت..

جواد حسین پور بازدید : 102 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
 
ایگنازیو آباته - برنامه بازی هفته ششم سری آ ایتالیا؛ میلان در اندیشه پایان طلسم
 

هفته ششم رقابت های سری آ ایتالیا فردا (شنبه) به روال همیشه با دو دیدار آغاز خواهد شد. در نخستین دیدار جنووا پذیرای ناپولی خواهد شد..

جواد حسین پور بازدید : 125 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
 
یوونتوس - برنامه بازی های هفته ششم سری آ ایتالیا، داربی گورخرها
 

رقابت های هفته ششم سری آ ایتالیا شنبه شب با دو دیدار آغاز می شود و یکشنبه شب با هفت دیدار ادامه می یابد و در نهایت دوشنبه با مصاف فیورنتینا برابر پارما به پایان می رسد.

جواد حسین پور بازدید : 85 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
 
بازیکنان یوونتوس - کیه‌وو 1-2 یوونتوس؛ پیروزی سخت در بنته‌گودی
 

تیم فوتبال یوونتوس، امشب در چهارچوب هفته پنچم سری‌آ میهمان تیم کیه‌وو ورونا بود که در پایان در حالی که نیمه نخست را 1-0 واگذار کرده بود موفق شد بازی را 2-1 به سود خود به اتمام برساند..

جواد حسین پور بازدید : 89 سه شنبه 26 شهریور 1392 نظرات (0)
 
آنتونیو کنته - آنتونیو کنته: یوونتوس یک تیم توسری خور ولی خطرناک است
 

آنتونیو کنته سرمربی ایتالیایی باشگاه یوونتوس در صحبت هایی اعلام کرده که تیمش تیمی توسری خور درلیگ قهرمانان اروپاست و درعین حال خطرناک نیز هست.

جواد حسین پور بازدید : 103 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
 
اینتر میلان ، یوونتوس  - اینتر میلان 1-1 یوونتوس ؛ هفته سوم سری آ ایتالیا
 

در اولین بازی از هفته سوم سری آ ایتالیا تیم فوتبال اینتر میلان در دربی ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا میزبان یوونتوس بود که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید..

جواد حسین پور بازدید : 104 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
 
اینتر میلان و یوونتوس - پیش بازی: اینترمیلان - یوونتوس؛ نبرد ماتزاری و کونته
 

هفته سوم سری آ ایتالیا شنبه شب با برگزاری سه دیدار آغاز خواهد شد و در مهمترین بازی دو تیم اینترمیلان و یوونتوس در جوزپه مه آتزا برگزار کننده دربی ایتالیا خواهند بود..

جواد حسین پور بازدید : 152 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 
کریستیانو رونالدو - محبوب ترین بازیکن های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت ورزش 11 می توانند بازیکن مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین بازیکنان جهان، از نگاه کاربران سایت ورزش 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 139 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
باشگاه فوتبال آث میلان - محبوب ترین باشگاه های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت می توانند باشگاه مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین باشگاه های جهان، از نگاه کاربران سایت 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 133 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

رده بندی 10 تیم اروپایی که بیش ترین هزینه را کرده اند

 

 

 

جواد حسین پور بازدید : 129 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7914172040/lig.jpg

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امشب طی مراسمی در موناکو فرانسه انجام شد که از مهترین قرعه ها مصاف غول های اسپانیا و ایتالیا در مرحله گروهی است.

جواد حسین پور بازدید : 75 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

جی جی بوفون، کاپیتان یوونتوس، فاش کرد که دو سال قبل در آستانه جدایی از این باشگاه بود اما صحبت کردن با آنتونیو کونته باعث شد تا در تورین بماند..

عکس جیان لوئیجی  بوفون

او که در سال ۲۰۰۰ به یوونتوس پیوست، احساس می کرد که زمان آن رسیده که به دوران حضورش در این باشگاه پایان بدهد.

بوفون به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" می خواستم بروم اما کونته با من تماس گرفت و حرف های زیبا و مهمی زد. از آن موقع، من بیشتر از قبل یوونتوسی شده ام.

یک فصل پیش از آن (۱۱-۲۰۱۰)، که اولین سال ریاست آندره آنیلی بود، به دلیل مصدومیت در نیم فصل اول بازی نکردم و در نیم فصل دوم هم تمرکز نداشتم. ذهنم جای دیگری بود.

احساس می کردم که شاید زمان برای تغییر، برای ترک یوونتوس، فرا رسیده است؛ من همیشه یک احساس مسئولیت بزرگ می کردم اما این حس را از دست داده بودم.

اما سپس با مدیران جدید باشگاه آشنایی بیشتری پیدا کردم و آنها نظر من را تغییر دادند.

پختگی و بهبود رابطه بعد از یک دوره اختلاف، افراد را به هم نزدیک تر می کند."

 

جواد حسین پور بازدید : 73 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

مهاجم آرژانتینی در بازی اول تیمش در سری آ تاثیرگذار بود و تک گل یووه را به ثمر رساند.

کارلوس تبس مهاجم آرژآنتینی باشگاه یوونتوس بعد از برد ۰-۱ تیمش در هفته اول سری آ غرق در شادی و سرور بود و شنبه شب را شب فوق العاده ای توصیف کرد.

او دراین دیدار موفق شد تا تک گل تیمش را در مقابل سمپدوریا و درحضور روبرتو مانچینی سرمربی سابقش در داخل استادیوم به ثمر برساند. این دو در منچسترسیتی رابطه پرفراز و نشیبی داشتند.

در پایان بازی شنبه شب تبس ۲۹ ساله به خبرنگاران گفت:« نمی دانستم که مانچینی در ورزشگاه است. ما رابطه خوبی با هم داریم. واقعا خوشحالم که دریوونتوس هستم ولی جا افتادن در سیستم بازی تیمی جدید کار آسانی نیست و زمان می برد. شنبه شب ، شب بی عیب و نقصی بود : یک گل و یک پیروزی . راضی هستم. چون آمدن در اینجا و بازی کردن در چنین زمین سختی کار آسانی نبود.»

آنتونیو کنته سرمربی یوونتوس هم در پایان بازی به تمجید از عملکرد تبس پرداخت و به این نکته اشاره کرد که تیمش در هفته های آتی بهتر کار خواهد کرد:« صحبت های زیادی در موردتبس شنیده می‌شد ولی او از تلاش زیاد و سختکوشی هراسی ندارد.»

کنته ادامه داد:« من از مهاجم ایستا و کم تحرک خوشم نمی آید ولی تبس نه تنها به کیفیت خط حمله تیم ما افزوده، بلکه در امور تدافعی نیز به تیم کمک می کند. او تا به اینجای کار دو بار برای ما گلزنی کرده و مشارکت خوبی در جریان بازی‌ها دارد. این کاری است که تمام بازیکنان تیم ما باید انجام دهند. با گذشت زمان ، تبس، یورنته و اگوبونا بهتر از این خواهند شد.آنها تلاش زیادی می کنند و این اصلا آسان نیست. ما در مورد بازیکنان تراز اولی صحبت می کنیم.»

 

جواد حسین پور بازدید : 67 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

دروازه بان باتجربه یوونتوس بی صبرانه منتظر آن است که تا قبل از خداحافظی از دنیای فوتبال یک افتخار اروپایی به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

عکس جیان لوئیجی  بوفون

جانلوئیجی بوفون دروازه بان باتجربه یوونتوس بی صبرانه درانتظار آن است تا بتواند با بینکونری قهرمان اروپا شود و قبل از خداحافظی با دنیای فوتبال این افتخار را کسب کند

در فصل ۳-۲۰۰۲ بوفون تا یک قدمی فتح این جام پیش رفته بود ولی در کسب این افتخار ناکام ماند. یوونتوس فصل گذشته هم تا مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسید و به دست بایرن مونیخ حذف شد. حالا دروازه بان بینکونری در انتظار قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپاست.

بوفون در صحبت هایی به تی.جی ۱ گفت:« فتح اسکودتو قطعا حسی است که هیچ وقت از فتح آن سیر نمی شوی ولی نمی توان این را نادیده گرفت که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا حس دیگری است. این تورنمنت، چیزی نیست که بتوانی به راحتی در آن قهرمان بشوی. من در سال ۲۰۰۳ به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدم ولی نتوانستم از آن تجربه لذت زیادی ببرم؛ چون تیم ما در آن فینال بازنده بود.»

بوفون ادامه داد:« برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا حاضرم چه چیزی بدهم؟ خب اگر قرار باشد که ۶ یا ۷ سال دیگر از عمر فوتبالی من باقی باشد، با کمال میل، ۳ یا ۴ سال از این عمر باقی مانده را می دهم تا قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم.»

قرعه کشی رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روز ۲۹ آگوست در موناکو انجام خواهد شد.

 

جواد حسین پور بازدید : 82 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا اعلام کرد ممکن است ستاره‌های پا به سن گذاشته را برای جام‌جهانی به تیم ملی دعوت کند..

چزاره پرندلی اعلام کرد ممکن است به شکل غیر منتظره‌ای فرانچسکو توتی و الساندرو دل پیرو را برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به تیم ملی دعوت کند.

تیم ملی فوتبال ایتالیا در گروه B مقدماتی راهیابی به جام جهانی صدرنشین است. او مدتی پیش تاکید کرده تمامی فوتبالیست‌های ایتالیایی که در تمام دنیا در حال فوتبال بازی کردن هستند را مورد بررسی قرار خواهد داد تا بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کند.

دل پیرو از سال ۲۰۰۸ تاکنون در ترکیب آتزوری به میدان نرفته ولی فصل گذشته در ترکیب باشگاه سیدنی استرالیا در ۲۱ بازی موفق شد ۱۴ بار گلزنی کند.

پرندلی در این مورد به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در مارس و آوریل (فروردین و اردیبهشت) وضعیت همه بازیکنان ایتالیایی از جمله فرانچسکو توتی، آنتونیو دی ناتاله و حتی الکس دل پیرو را بررسی می‌کنم. در آن برهه زمانی نمی‌‌توانم هیچ برنامه‌ای داشته باشم، فقط می‌خواهم قوی‌ترین تیمی که می‌توانم را با خودم به جام جهانی ببرم.

وی در ادامه گفت: به دنبال بازیکنانی هستم که بتوانند موثر واقع شوند. دل پیرو هنوز هم اشتیاق زیادی برای فوتبال دارد، به همین خاطر او را نیز زیر نظر دارم.

دیدار بعدی ایتالیا در مقدماتی، راهیابی به جام جهانی در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) مقابل بلغارستان خواهد بود.

 

جواد حسین پور بازدید : 77 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، معتقد است که یوونتوس مدعی اصلی قهرمانی در رقابت های فصل جدید سری آ است..

عکس چزاره پراندلی

یوونتوسی‌ها که در دو فصل اخیر قهرمان سری آ شدند، در این تابستان بازیکنانی مانند فرناندو یورنته و کارلوس تبس را به خدمت گرفتند.

آنها شب گذشته در دیدار سوپرکاپ ایتالیا، ۴-۰ لاتزیو را شکست دادند و پراندلی پیش بینی کرد که تیم کونته در فصل جدید هم قدرت اول کالچو باشد.

سرمربی لا نازیوناله به اسکای ایتالیا گفت:" برای قهرمانی در لیگ، یوونتوس همیشه مدعی اصلی است. بعد از آنچه کونته در دو فصل اخیر انجام داد، آنها در تابستان خریدهای تازه ای داشتند؛ به همین خاطر دشوار است که آنها را از جایگاه مدعی اصلی کنار بگذاریم."

بعد از یوونتوس، پراندلی انتظار دارد که ناپولی و فیورنتینا در فصل جدید نتایج خوبی کسب کنند.

ناپولی بعد از جدایی والتر ماتزاری، رافا بنیتس را به خدمت گرفت و بازیکنانی مانند ایگواین، په په رینا، کایخون و آلبیول را به تیم شان اضافه کردند.

فیورنتینا هم علی رغم از دست دادن یووتیچ، خریدهای خوبی داشت و بازیکنانی مانند ایلیچیچ، ماریو گومز، ماسیمو آمبروسینی، خواکین، خوان گیرمو کوادرادو و الکساندر یاکوونکو را به آرتمیو فرانکو بردند.

" ناپولی و فیورنتینا رویای هواداران شان را برآورده کردند. آنها در بازار نقل و انتقالات عالی عمل کردند."

 

جواد حسین پور بازدید : 61 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

جان لوئیجی بوفون، کاپیتان یوونتوس، پس از پیروزی ۴-۱ تیمش مقابل لاتزیو در سوپرکاپ ایتالیا، اعلام کرد بیانکونری هر وقت که لازم باشد، بهترین بازی هایش را به نمایش می گذارد..

عکس جیان لوئیجی  بوفون

شاگردان کونته در دیدارهای پیش فصل در هیچ دیداری به پیروزی نرسیدند اما شب گذشته با ارائه یک نمایش خیره کننده، پنجمین قهرمانی شان در سوپرکاپ را جشن گرفتند؛ همین باعث شد تا بوفون هم تیمی هایش را مورد ستایش قرار بدهد.

او به رای اسپورت گفت:" این پنجمین قهرمانی من در سوپرکاپ است. من یک پنج گانه دارم.

یوونتوس در این دیدار خودش را نشان داد؛ این شیوه ای است که بازیکنان و تیم های بزرگ دارند. نباید یووه را بر اساس دیدارهای دوستانه اش در آمریکا و چین ارزیابی کرد. ما وقتی لازم باشد، خودمان را نشان می دهیم."

اوهمچنین در مورد سر و صداهای دائمی کونته در کنار زمین، حتی زمانی که یووه با چهار گل پیش بود، گفت:" رفتار کونته در کنار زمین برای ما بسیار مهم است و این قهرمانی، بیش از همه به او تعلق دارد و بخش کوچکی از آن، مال ماست. این اولین تک بازی بود که ما توانستیم مقابل هواداران مان آن را جشن بگیریم. سال گذشته نتوانستیم در فینال کوپا ایتالیا به پیروزی برسیم و سوپرکاپ هم در چین برگزار شد. به همین خاطر، بردن این جام در ایتالیا واقعا فوق العاده بود."

 

جواد حسین پور بازدید : 69 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم آرژانتینی یوونتوس در صحبت هایی به تمجید از روحیه پیروزی طلب سرمربی ایتالیایی تیمش پرداخته است.

کارلوس تبس ستاره آرژانتینی باشگاه یوونتوس در صحبت هایی به مقایسه آنتونیو کنته و سرالکس فرگوسن پرداخته است.

آپاچی آرژانتینی پیش از پیوستن به منچسترسیتی، در منچستریونایتد و زیر نظر سرالکس فرگوسن توپ می زد و در بازار نقل و انتقالات تابستانی به تیم آنتونیو کنته منتقل شد و حالا و بعد از برد ۰-۴ بینکونری مقابل لاتزیو در سوپرکاپ ایتالیا او زبان به تمجید از روحیه مربیگری کنته گشوده

تبس در گفتگو با رای سپورتس گفت:« کنته دقیقا مثل فرگوسن است؛ چون او هم یک برنده است. کنته دقیقا مثل سرالکس، هیچ چیزی را به دست شانس واگذار نمی کند.»

این ستاره ۲۹ ساله یکی از گلزنان یووه در این بازی بود که توانست دروازه تیم ولادیمیر پتکوویچ را بگشاید و تبس از اینکه اولین گلش را برای بینکونری به ثمر رسانده واقعا خوشحال است. البته او یادآوری کرد که باید به روزهای اوجش بازگردد. تبس در صحبت هایی گفت:« من از نحوه پیش روی تیممان در بازی یکشنبه شب راضی هستم. از نحوه علمکرد تیممان در این بازی واقعا رضایت دارم. من مدتی است که بازی نکرده ام. البته از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارم و فقط کمی با روزهای آرمانی ام فاصله دارم.»

تبس در ادامه در تمجید از میرکو ووچینیچ گفت:« او کیفیت فوق العاده ای دارد. این دومین بازی ای است که ما در کنار یکدیگر انجام می دهیم و همیشه بازی کردن درکنار بازیکنان بزرگ خیلی خوب است.»

 

جواد حسین پور بازدید : 69 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

جان‌لوئیجی بوفون از پیروزی در سوپرجام ایتالیا خوشحال است. او نقش کونته را در قهرمانی‌های اخیر یوونتوس بسیار پر رنگ دانست..

عکس جیان لوئیجی  بوفون

یوونتوس در سوپرجام ایتالیا با چهار گل لاتزیو را در هم کوبید تا بوفون جام قهرمانی را بالای سر برد.

بوفون از اینکه یوونتوس نخستین جام خود را در فصل جدید به دست آورد، بسیار خوشحال است. او به ستایش از آنتونیو کونته پرداخت و نقش او را در بازگشت یونتووس به قدرت نخست فوتبال ایتالیا پر رنگ توصیف کرد.

بوفون پس از پایان بازی در گفت‌وگو با شبکه رای اسپورت ابراز کرد: ثابت کردیم که همان یونتووسی هستیم که همه می‌شناسند. نتایج بازی‌های دوستانه محک خوبی برای سنجش نیست. نشان دادیم که تیمی هستیم که توان و شایستگی حضور در رقابت‌های بزرگ را دارد. نباید نقش کونته را کمرنگ دانست. او تاثیر زیادی در بازگشت یوونتوس به قهرمانی داشت. سال‌ها بود که در عطش عنوان قهرمانی در رقابت‌های سری A بودیم که با آمدن کونته این عطش برطرف شد. نمی‌توانم نقش بازیکنان را در موفقیت‌های اخیر یوونتوس نادیده بگیرم با این حال ستایش از کونته و دستاوردهای او ضروری است.

کاپیتان یوونتوس و تیم ملی فوتبال ایتالیا افزود: برای پنجمین بار بود که توانستم قهرمانی در سوپرجام فوتبال ایتالیا را تجربه کنم که خوشبختانه این بار در ایتالیا این جام را بالای سر بردم. فصل قبل هم پیروزی ارزشمندی را برابر ناپولی در سوپر جام به دست آوردیم اما گرفتن جشن قهرمانی در ایتالیا و میان هواداران طعم دیگری دارد.

 

جواد حسین پور بازدید : 65 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

یوونتوس دیشب در بازی سوپرکاپ ایتالیا با نتیجه ۰-۴ از سد لاتزیو عبور کرده و جام قهرمانی را مال خود نمود.

بعد ازاتمام بازی سوپرکاپ ایتالیا که میان دوتیم یوونتوس (قهرمان فصل قبل سری آ) و لاتزیو(قهرمان فصل قبل جام حذفی ایتالیا) برگزار و با برد ۰-۴ تیم بینکونری به پایان رسید، آنتونیو کنته، سرمربی جوان و موفق یووه پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

این اولین جام یوونتوس در فصل جدید است و آنتونیو کنته براین باور است که تیمش آمادگی این را دارد تا به تسلطش به فوتبال ایتالیا در فصل پیش روادامه دهد.

کنته درگفتگو با رای سپورت گفت:« ما به تاریخ سازی مان ادامه می دهیم. این بازیکنان عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند و شایستگی این موفقیت را داشتیم.»

سرمربی بینکونری ادامه داد:« پارسال ما فاتح اسکودتو و وسوپرکاپ ایتالیا شدیم و حالا خوشحالم که امسال هم این موفقیت را تکرار کردیم.من می دانستم که به خوبی در این بازی تک حذفی به میدان خواهیم رفت. این بازی تنها یک بازی بود و فردا دیگر بازی ای در کار نیست و باید تمام تلاشمان را در همین تک بازی به کار می گرفتیم.»

کنته در بخش پایانی صحبت هایش گفت:« فراموش نکنید که ما تنها در یک بازی مان درطول ۹۰ دقیقه در اردوی پیش فصل شکست خوردیم و آن هم مقابل لس آنجلس گلکسی بود. ما می دانیم که هنوز باید به شدت تمریناتمان در اردوی پیش فصل را دنبال کنیم. در مورد قهرمانی درسوپرکاپ ایتالیا هم باید بگویم که با شایستگی به این پیروزی رسیدیم و از این بابت واقعا خوشحالم.»

یوونتوس فصل گذشته قهرمان سری آ شد و با فاصله ۹ امتیازی نسبت به ناپولی رده دومی مقتدرانه قهرمانی اش را جشن گرفت.

 

جواد حسین پور بازدید : 68 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

یوونتوس با پیروزی پر گل مقابل لاتزیو برای ششمین بار موفق شد سوپر جام باشگاه های ایتالیا را بالای سر ببرد..

عکس تیم یونتوس

دیدار سوپر جام باشگاه های ایتالیا بین تیم های یوونتوس و لاتزیو انجام شد که یووه با نتیجه پر گل چهار بر صفر حریف را در هم کوبید.

پل پوگبا در دقیقه ۲۳ گل نخست دیدار را وارد دروازه حریف کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست پابرجا ماند. در حالی که تنها هفت دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود جورجیو کیه لینی برای بار دوم دروازه بیانکوچلستی را باز کرد. در ادامه، استفن لیخت اشتاینر ۵۴ و کارلوس توز ۵۷ گل های سوم و چهارم بیانکونری را وارد دروازه حریف کردند تا نخستین جام فصل در ایتالیا به نام بانوی پیر شود.

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,746
  • بازدید ماه : 3,021
  • بازدید سال : 56,171
  • بازدید کلی : 3,074,641
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.