loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 217 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
 
جان لوییجی بوفون - بوفون: توتی یک بازیکن جاودانه است
 

فرانچسکو توتی در این فصل از رقابت‌های کالچو ایتالیا موفق به زدن سه گل شده و 6 پاس گل نیز به هم‌تیمی‌هایش داده تا به همراه رم از هفت دیدار خود 21 امتیاز به دست آورده و صدرنشین سری A شوند..

جواد حسین پور بازدید : 114 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
 - نتایج دیدارهای امشب سری آ؛ هفته هفتم
 

در ادامه دیدارهای این هفته سری آ، دقایقی پیش شش دیدار برگزار شد که در مهمترین دیدار، تیم ناپولی توانست با پیروزی 4-0 مقابل لیوورنو، جایگاهش در رتبه دوم جدول را تثبیت کند. در این دیدار پاندف، اینلر، کایخون و همسیک برای ناپولی گلزنی کردند..

جواد حسین پور بازدید : 96 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
فرانچسکو توتی - اینتر میلان 0-3 آ اس رم؛ درخشش توتی
 

از هفته هفتم سری آ ایتالیا دو دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین و حساس‌ترین مسابقه تیم فوتبال اینتر میلان در ورزشگاه خانگی خود جوزپه مه‌آتزا میزبان آ.اس رم صدرنشین بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به سود آ.اس رم به پایان رسید..

جواد حسین پور بازدید : 102 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
 
ایگنازیو آباته - برنامه بازی هفته ششم سری آ ایتالیا؛ میلان در اندیشه پایان طلسم
 

هفته ششم رقابت های سری آ ایتالیا فردا (شنبه) به روال همیشه با دو دیدار آغاز خواهد شد. در نخستین دیدار جنووا پذیرای ناپولی خواهد شد..

جواد حسین پور بازدید : 89 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)
 
بازیکنان آ اس رم  - نتایج کامل سری آ ایتالیا: رم صدرنشین ماند، ناپولی متوقف شد
 

در دیدارهای امشب سری آ نتایج زیر به دست آمد. رم توانست در ادامه روند خوب خود این بار هم پیروز شود. آنها در خانه سمپدوریا دو بر صفر بازی را بردند. اما ناپولی در خانه خود نتوانست مقابل تیم قعرنشین ساسولو به برد برسد. ساسولو پیش از بازی با ناپولی در چهار بازی تنها یک گل زده بود و 15 گل دریافت کرده بود!.

درباره رم ,
جواد حسین پور بازدید : 152 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 
کریستیانو رونالدو - محبوب ترین بازیکن های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت ورزش 11 می توانند بازیکن مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین بازیکنان جهان، از نگاه کاربران سایت ورزش 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 139 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
باشگاه فوتبال آث میلان - محبوب ترین باشگاه های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت می توانند باشگاه مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین باشگاه های جهان، از نگاه کاربران سایت 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 133 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

رده بندی 10 تیم اروپایی که بیش ترین هزینه را کرده اند

 

 

 

جواد حسین پور بازدید : 129 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7914172040/lig.jpg

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امشب طی مراسمی در موناکو فرانسه انجام شد که از مهترین قرعه ها مصاف غول های اسپانیا و ایتالیا در مرحله گروهی است.

جواد حسین پور بازدید : 75 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

رودی گارسیا، سرمربی رم، با ستایش از اریک لاملا، اعلام کرد اگر این بازیکن به تاتنهام برود، جالوروسی باید جانشین مناسبی برای او پیدا کند..

عکس اریک لاملا

تاتنهامی‌ها در حال مذاکره با رم برای انتقال این ملی پوش آرژانتینی با پیشنهادی ۳۵ میلیون یورویی هستند و گفته می شود که مذاکرات در مراحل پایانی قرار دارد.

اگرچه گارسیا این بازیکن را در فهرست تیمش برای اولین دیدار فصل مقابل لیوورنو قرار داد، اما نگران از دست دادن این بازیکن است و از مدیران باشگاه خواست تا جانشینی برای او پیدا کنند.

او به خبرنگاران گفت:" هر مربی ای دوست دارد بازیکنی در اختیار داشته باشد که هر فصل ۱۵ گل به ثمر می رساند و در تیم ملی آرژانتین به طور ثابت بازی می کند.

اریک در فهرست تیم ماست؛ مانند سایر ۲۲ بازیکن دیگر. من در مورد نقل و انتقالات کاری نمی توانم انجام بدهم و به همین دلیل تنها روی دیدار پیش رو تمرکز دارم.
من به باشگاه اطمینان دارم زیرا این رم، تیمی قدرتمند خواهد بود که برای هواداران و همه ما مهم است. من به باشگاه اطمینان دارم و می دانم که آنها گزینه هایی در اختیار من قرار خواهند داد. به همین خاطر اگر بازیکنی بود، باشگاه بازیکنی با همان کیفیت جانشین خواهد کرد."

 

جواد حسین پور بازدید : 82 چهارشنبه 30 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا اعلام کرد ممکن است ستاره‌های پا به سن گذاشته را برای جام‌جهانی به تیم ملی دعوت کند..

چزاره پرندلی اعلام کرد ممکن است به شکل غیر منتظره‌ای فرانچسکو توتی و الساندرو دل پیرو را برای جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به تیم ملی دعوت کند.

تیم ملی فوتبال ایتالیا در گروه B مقدماتی راهیابی به جام جهانی صدرنشین است. او مدتی پیش تاکید کرده تمامی فوتبالیست‌های ایتالیایی که در تمام دنیا در حال فوتبال بازی کردن هستند را مورد بررسی قرار خواهد داد تا بهترین‌ها را به تیم ملی دعوت کند.

دل پیرو از سال ۲۰۰۸ تاکنون در ترکیب آتزوری به میدان نرفته ولی فصل گذشته در ترکیب باشگاه سیدنی استرالیا در ۲۱ بازی موفق شد ۱۴ بار گلزنی کند.

پرندلی در این مورد به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: در مارس و آوریل (فروردین و اردیبهشت) وضعیت همه بازیکنان ایتالیایی از جمله فرانچسکو توتی، آنتونیو دی ناتاله و حتی الکس دل پیرو را بررسی می‌کنم. در آن برهه زمانی نمی‌‌توانم هیچ برنامه‌ای داشته باشم، فقط می‌خواهم قوی‌ترین تیمی که می‌توانم را با خودم به جام جهانی ببرم.

وی در ادامه گفت: به دنبال بازیکنانی هستم که بتوانند موثر واقع شوند. دل پیرو هنوز هم اشتیاق زیادی برای فوتبال دارد، به همین خاطر او را نیز زیر نظر دارم.

دیدار بعدی ایتالیا در مقدماتی، راهیابی به جام جهانی در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) مقابل بلغارستان خواهد بود.

 

جواد حسین پور بازدید : 69 دوشنبه 28 مرداد 1392 نظرات (0)

آندره ویلاس بواس، سرمربی تاتنهام، شایعه تلاش این باشگاه برای به خدمت گرفتن پابلو اوسوالدو، مهاجم رم، را رد کرد..

عکس آندره  ویلاس بواس

تاتنهامی‌ها که فصل گذشته نتوانستند به رقابت های چمپیونزلیگ راه پیدا کنند، در اولین دیداv فصل جدید هم تنها به لطف تک گل روبرتو سولدادو از روی نقطه پنالتی، کریستال پالاس را شکست دادند.

گفته می شود آنها به دنبال خرید مهاجم ملی پوش جالوروسی هستند اما مربی جوان پرتغالی این شایعه را رد کرد.

او بعد از بازی امروز، در پاسخی به سوالی در مورد اینکه آیا باشگاه تاتنهام پیشنهادی برای خرید اسوالدو داده است یا خیر، گفت:" نه. در حال حاضر، ما مهاجم به اندازه کافی داریم. این چیزی نیست که ما در حال حاضر دنبال آن باشیم اگر بخواهیم مهاجم بخرید، گزینه های زیادی پیش روی ماست.

ما در حال حاضر به یک مدافع جدید نیاز داریم اما هنوز در این مورد تصمیم گیری نکرده ایم.

ما همچنان بازار نقل و انتقالات را زیر نظر داریم و اگر گزینه مناسبی پیدا کنیم، دست به کار می شویم."

گرت بیل در دیدار امروز غایب بود و ویلاس بواس بار دیگر تاکید کرد که غیبت این بازیکن به دلیل مصدومیت بوده است.

" او با کادر پزشکی ما دوره ریکاوری را پشت سر می گذارد. او مقابل دینامو تفلیس یا سوانسی هم حضور نخواهد داشت."

 

جواد حسین پور بازدید : 85 پنجشنبه 24 مرداد 1392 نظرات (0)

- دانیله ده روسی، هافبک رم، اعلام کرد که آماده است تا به یک باشگاه خارجی برود و تاکید کرد که هیچ وقت به یک باشگاه ایتالیایی دیگر نخواهد رفت..

عکس دانیله ده روسی

این هافبک باتجربه در این تابستان مورد توجه باشگاهی هایی مانند منچسترسیتی و چلسی قرار داشت و اگرچه هنوز با جالوروسی قرارداد دارد اما احتمال پیوستنش به یک باشگاه خارجی را رد نکرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" اگر در آینده از رم جدا بشوم، برای یک تجربه جدید به خارج می روم. احساس می کنم یکی از ارکان اصلی رم هستم و رم هم یکی از ارکان اصلی زندگی من است. اگر بخواهم از این باشگاه جدا بشوم، برای هیچ تیم ایتالیایی دیگری بازی نخواهم کرد. ترجیح می دهم به یک باشگاه خارجی بروم.

ده روسی همچنین تایید کرد که لالیگا، لیگ برتر و بوندس لیگا از سری آ پیشی گرفته اند و اعلام کرد اگر چاره ای اندیشیده نشود، لیگ فرانسه هم می تواند کالچو را پشت سر بگذارد.

" فرهنگ فوتبال ایتالیا مربوط به ۲۰-۱۰ سال قبل است. شیوه نگرش ما اشتباه است. ما پشت سر فوتبال انگلیس، اسپانیا و آلمان هستیم. شاید به زودی از لیگ فرانسه هم عقب بیفتیم.

اول از همه به ورزشگاه‌ها و زمان آغاز دیدارهای ما نگاه کنید. من این را از سر عصبانیت نمی گویم. اگر فوتبال ما غقب افتاده، حتی نحوه نگرش من هم در این مسئله تاثیرگذار بوده است."

 

جواد حسین پور بازدید : 63 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

طبق گزارش منتشره درگل بین المللی، سران رم در نظر دارند تا برای خریداری نانی، بال پرتغالی منچستریونایتد دست به کار شوند..

عکس نانی

رودی گارسیا از سران رم خواسته تا این ستاره پرتغالی را به خدمت بگیرند و البته آنها در این مسیرممکن است رقابت سختی با موناکو که به دنبال جذب نانی است داشته باشند.

نانی در اردوی پیش فصل یونایتد عملکرد خوبی داشته و در دیدار دوستانه تیمش مقابل کرو ۲گل زد و در بازی دوستانه مقابل ای.آی.کی درترکیب اصلی یونایتد بود و درنهایت مصدوم شد.

گالاتاسرای هم یکی دیگر از مشتریان این ستاره پرتغالی است که البته آنها بعد از رد پیشنهاد ۷ میلیون یورویی شان برای خرید این ستاره، از تلاش برای خریداری نانی دست کشیدند.

گل دات کام در گزارشی اختصاصی در ماه جولای به این نکته اشاره کرده بود که دیوید مویس سرمربی جدید یونایتد روی نانی حساب باز کرده وقصد دارد تا از او استفاده کند و حتی ممکن است سران باشگاه را برای تمدید قرارداد او متقاعد نماید ولی این ستاره پرتغالی که فصل گذشته تنها در ۱۷ بازی برای تیمش به میدان رفته بود ممکن است برای انتقال به ایتالیا وسوسه شود تا بعد از شش سال حضور در اولدترافورد فوتبال در لیگ دیگری را نیز تجربه کند.

به علاوه با انتقال ویلفرید زاها به رختکن یونایتد و رقابت حساس میان او با آنتونیو والنسیا و بازگشت اشلی یانگ به روزهای اوج، نانی هیچ تضمینی برای حضوردرترکیب اصلی تیمش نمی بیند.

در رم، او برای حضور درترکیب اصلی باید با بازیکنانی مثل اریک لاملا و فرانچسکو توتی و البته ژروینیو خرید جدید جلوروسی به رقابت بپردازد.

 

جواد حسین پور بازدید : 103 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

سرآلکس فرگوسن از سوی سایت ESPN در صدر فهرست برترین مربیان تاریخ فوتبال جهان قرار گرفته است..

عکس سر الکس فرگوسن

سرآلکس فرگوسن در نظرسنجی سایت ESPN درباره بزرگ‌ترین مربیان تاریخ فوتبال جهان با پیشی گرفتن از رینوس میشل و باب پیزلی در صدر این فهرست قرار دارد. در بین مربیان فعال ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی در رده چهارم قرار دارد.

فهرست ۲۰ سرمربی بزرگ تاریخ فوتبال جهان به انتخاب کاربران و کارشناسان ESPN به این شرح است:

۱- سرآلکس فرگوسن

۲- رینوس میشل

۳- باب پیزلی

۴- ژوزه مورینیو

۵- برایان کلوگ

۶- سرمت بازبی

۷- وینسته دل‌بوسکه

۸- هلینو هررا

۹- بیل شنکلی

۱۰- آریگو ساکی

۱۱- پپ گوآردیولا

۱۲ – اوتمار هیتسفلد

۱۳- جووانی تراپاتونی

۱۴- مارچلو لیپی

۱۵- والری لوبانفسکی

۱۶ – فابیو کاپلو

۱۷- ارنست هاپل

۱۸- جک استین

۱۹- بله گاتمن

۲۰- ادو لاتک

نظر‌سنجی برترین مربیان تاریخ فوتبال جهان که کارشناسان و کاربران ESPN در آن شرکت کردند، در حال جریان است.

 

جواد حسین پور بازدید : 77 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

در دیدارهای مقدماتی راهیابی به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، میلان با آیندهوون روبه‌رو می‌شود و آرسنال با فنرباغچه دیدار خواهد کرد..

قرعه کشی دیدارهای راهیابی به لیگ قهرمانان سال جاری در اروپا انجام شد که در آن ۲۰ تیم‌های حاضر حریفان خود را شناختند.

در این قرعه کشی تیم‌های آرسنال انگلیس و فنرباغچه ترکیه باید با هم روبه‌رو شوند. این در حالی است که تیم‌ ترکیه‌ای منتظر اعلام حکم دادگاه بین المللی تخلفات ورزشی به اتهام تبانی در لیگ داخلی این کشور است.

در حال حاضر هیچ حکمی نمی‌تواند فنرباغچه را از برگزاری دیدارهای رفت و برگشت مقابل آرسنال باز دارد ولی به محض مشخص شدن حکم، این باشگاه باید به آن عمل کند.

نتیجه کامل قرعه کشی به شرح زیر است:

دینامو زاگرب - آستریا وین

لودوگورتس - بازل

ویکتوریا پلژن - ماریبور

شاختیور گاراکاندا - سلتیک

استوا بخارست - لژیا ورشو

لیون - رئال سوسیداد

شالکه - متالیست خارکیف

پاکوس فریرا - زنیت سنت پترزبورگ

آیندهوون - میلان

فنرباغچه - آرسنال

گفتنی است دیدارهای رفت ۲۰ و ۲۱ آگوست (۲۹ و ۳۰ مرداد) و دیدارهای برگشت نیز ۲۷ و ۲۸ آگوست (۵ و ۶ شهریور) برگزار خواهند شد.

 

جواد حسین پور بازدید : 62 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

روسای تیم فوتبال رم در حال بررسی پیشنهاد میلیاردی به کریم بنزما هستند..

عکس کریم بنزما

به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز روسای تیم فوتبال رم اماده‌اند تا رقم ۳۰ میلیون یورو را در این ماه برای خرید بنزما به بارسلونا پیشنهاد دهند.

از قرار معلوم مذاکراتی به صورت غیر رسمی تا به حال بین ۲ طرف انجام شده و به نتایجی تقریبی رسیده اند.

البته قیمت ۳۰ میلیون یورو بدین معنی است ک رواسای رم باید قبل از فکر خرید بنزما به فکر فروش یکی از بازیکنان خود باشند تا منابع مالی مورد نظر را بتوانند از این طریق تامین کنند.

 

جواد حسین پور بازدید : 68 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

با هم اخبار امروز سری آ ایتالیا را مرور می کنیم.

عکس تیم ایتالیا

یوونتوس ۱-۳ گالکسی : یوونتوس در برابر ستارگان لس آنجلس گالسی با حساب سه گل در هم شکسته شد

میلیتو مهاجم با تجربه اینتر در تازه ترین صحبت هایش گفت :" می خواهم در بازی برابر یوونتوس به میادین بازگردم "

امروز جلسه ای مابین سران دو باشگاه ناپولی و پورتو برای انتقال احتمالی جکسون مارتینس به ایتالیا برگزار می شود

جنگ میلان و فیورنتینا بر سر آدام لیائیچ همچنان ادامه دارد .بازیکنی که تنها یک سال از قراردادش با ویولا باقی مانده و قصد تمدید قراردادش یا رفتن به باشگاهی جز میلان را ندارد.

از رم خبر می رسد با آمدن ژروینیو احتمالا توتی در مرکز خط حمله بازی خواهد کرد

کیه لینی در رابطه با احتمال پیوستن به رئال چنین گفته :" رئال ؟ یوونتوس یک پروژه بزرگ دارد"

کونته سرمربی یوونتوس در صحبت هایی گفت :"می خواهم عطش بیشتری در یوونتوس داشته باشم"

آرسن ونگر در رابطه با عملکرد ناپولی پس از فروش ادینسون کاوانی به پاریسی‌ها و بازی دوستانه ای که داشتند گفت :" ناپولی؟ یک تیم بسیار خوب .بازی برابر ناپولی بسیار خوب بود"

 

جواد حسین پور بازدید : 68 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

اسطوره ۳۶ ساله باشگاه رم از اینکه هنوز قراردادش با رم تمدید نشده به شدت ناامید است.

فرانچسکو توتی اسطوره ۳۶ ساله باشگاه رم در صحبت هایی از سران این باشگاه خواسته تا برای پایان دادن به گمانه زنی‌ها و شک و شبهات موجوددر مورد آینده او، برای تمدید قراردادش دست به کار شوند.

کاپیتان جلوروسی چند روز پیش لباسهای فصل جدید باشگاه رم را معرفثی کرد و اعلام کرد که این شاید آخر خط برای او باشد چرا که قرارداد کنونی اش با رم درتابستان پیش رو به پایان می رسد.

توتی در صحبت هایی به ایی.اس.پی.ان گفت:« آن صحبت‌ها شوخی بود؛ یک نوع بازی بود. امسال آخرین سال قرارداد من با رم است و این قرارداد در آستانه اتمام است.من هیچ مشکلی با باشگاه ندارم ولی اگر دو یا سه سال دیگر از قراردادم مانده بود، این صحبتها را برزبان نمی آوردم.»

توتی این هفته در کانزاس سیتی با جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم دیدار خواهد کرد تا درمورد آینده اش در این باشگاه با او مذاکره کند. توتی در ادامه به این نکته اشاره کرده که عشقش به رم در حدی بوده که هیچ وقت نتوانسته این تیم راترک کند:« اگر از نظر فیزیکی شرایط خوبی داشته باشم، به بازی کردن ادامه خواهم داد. من کارنامه ورزشی خوب و طولانی ای داشتم ولی با گذر زمان، برخی اتفاقات خیلی سریع رخ می دهند. من از کارنامه ورزشی ا راضی ام. البته من از آن دسته کسانی هستم که حد و مرز نمی شناسم. قطعا می توانیم جامهای بیشتری با رم کسب کنیم ولی متاسفانه دراین اواخر چنین اتفاقی رخ نداده. من همیشه یکی از هواداران رم بوده ام و برتن کردن پیراهن این تیم همیشه یکی از خواسته هایم بوده. جدای از وفاداری ای که من به باشگاه نشان دادم، آنچه مرا برای ماندن در رم وسوسه می کند، عشق و علاقه ام به باشگاه است.»

کاپیتان جلوروسی نصایحی هم برای دانیله ده روسی هم تیمی اش داشت. بازیکنی که آینده او با گمانه زنی های زیادی همراه است:« من امیدوارم که دانیله هم همان کاری که من انجام داده بودم را انجام دهد. او بازیکنی کلیدی برای رم است. یک بازیکن تراز اول که می تواند در هر لحظه و درهر بازی ای شرایط را تغییر دهد.»

 

جواد حسین پور بازدید : 77 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

فوتبال ایتالیا باز هم چوب مافیای خود را می‌خورد به شکلی که تبانی در فوتبال این کشور محرومیت کاپیتان لاتزیو را در پی داشته است..

استفانو مائوری که به اتهام تبانی مورد بازپرسی پلیس ایتالیا قرار گرفته بود، با محرومیتی ۶ ماهه روبرو و باشگاه لاتزیو نیز به خاطر دست داشتن در این اتفاق که در پایان فصل ۱۱-۲۰۱۰ رخ داده ۴۰ هزار یورو جریمه شد ولی امتیازی از آنها کسر نشد.

باشگاه جنوا بدون شک به خاطر دخالت در این ماجرا با کسر امتیاز مواجه خواهد شد. این در حالی است که باشگاه دسته سومی لچه نیز ۲۰ هزار یورو جریمه شده است.

این جریمه‌ها به خاطر دیدارهای برگزار شده بین لاتزیو و جنوا در ۱۴ می ۲۰۱۱ و لاتزیو با لچه در ۲۲ می همان سال در وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام شده است.

این حکم‌ها به زودی اجرا خواهند شد. البته لاتزیو تا ۱۶ آگوست (۲۵ مرداد) که دو روز قبل از برگزاری دیدار سوپر جام باشگاه‌های ایتالیا خواهد بود فرصت دارد به حکم محرومیت کاپیتان خود، استفانو مائوری اعتراض کند.

 

جواد حسین پور بازدید : 100 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

در میان ۱۰ ورزشکار پرطرفدار در توئیتر، هشت فوتبالیست دیده می شوند و شش تا از آنها در لالیگای اسپانیا توپ می زنند..

عکس کریستیانو رونالدو

روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید پادشاه بی چون و چرای ورزشکاران در صفحه توئیتر است.

تعداد هواداران این ستاره پرتغالی در شبکه اجتماعی توئیتر از ۲۰ میلیون نفر فراتر رفته است که البته این آمار در مقایسه با محبوبترین های توئیتر درسرتاسر دنیا فاصله زیادی دارد. جاستین بیبر، خواننده نسل جوان در حال حاضر ۴۲.۴ میلیون هوادار در توئیتر دارد و کتی پری، دیگر خواننده سرشناس، ۴۰ میلیون هوادار دارد.

اما تعداد هواداران کریستیانو رونالدو، از تمام ورزشکارهای دیگر بیشتر است.کاکا با ۱۶.۲ میلیون هوادار در رده دوم است .

در میان ده ورزشکار محبوب در توئیتر، نام ۸ فوتبالیست دیده می شود که شش تا از آنها در لالیگا بازی می کنند. علاوه بر کریستیانو رونالدو و کاکا، نیمار، اینیستا ، پیکه و سسک هم سایر بازیکنان محبوبی هستند که در لالیگا بازی می کنند.

رنکینگ ۱۰ ورزشکار محبوب در توئیتر بدین ترتیب است
۱-کریستیانو رونالدو: ۲۰.۱ میلیون هوادار

۲-کاکا : ۱۶.۲ میلیون هوادار

۳- لبرون جیمز : ۹.۳ میلیون هوادار

۴-نیمار: ۷.۸ میلیون هوادار

۵- شکیل اونیل : ۷.۴ میلیون هوادار

۶- رونالدینیو: ۶.۹ میلیون هوادار

۷- وین رونی: ۶.۸ میلیون هوادار

۸- آندرس اینیستا: ۶.۵ میلیون هوادار

۹- جرارد پیکه: ۶.۴ میلیون هوادار

۱۰-سسک فابرگاس: ۶.۴ میلیون هوادار

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,692
  • بازدید ماه : 2,967
  • بازدید سال : 56,117
  • بازدید کلی : 3,074,587
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.