loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
داداش علی بازدید : 98 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا اعلام کرد دوست ندارد همه جا جار بزند که جاسوس نیست.

 

 

عکس ایکر کاسیاس

ایکر کاسیاس در خصوص حضور دیگو لوپز در رئال مادرید اظهار داشت: کاری که باید انجام می‌دادم، تمرین کردن و به دست آوردن جایگاهم در تیم مثل سایر هم‌تیمی‌ها بود. دیگو بازیکن بزرگی بود و لیاقت بازی کردن را داشت. او فصلی فوق‌العاده را پشت سر گذاشت.

یکی از مشکلاتی که کاسیاس در رئال مادرید داشت شایعاتی بود که او را به جاسوس بودن متهم می‌کرد و وی در این باره گفت: تلاش می‌‌کنم نظر کسانی را جلب کنم که فکر می‌کنند بد بازی می‌کنم. نمی‌خواهم همه جا بچرخم و از بالا و پایین فریاد بزنم که من جاسوس نیستم.

وی ادامه داد: نمی‌خواهم مشکلی ایجاد کنم. اگر روزی به من بگویند که باید بروم، بدون هیچ احساس بدی از تیمی که خانه من است، خواهم رفت. بعضی چیزها را نمی‌فهمم. وقتی مصدوم بودم، تمرین می‌ کردم تا بهتر شوم و وقتی حضور نداری و می‌بینی که مردم درباره تو صحبت می‌کنند، دلیلش را نمی‌فهمی.

دروازه‌بان رئال مادرید در خصوص حمایت‌های آلوارو آربلوا از ژوزه مورینیو خاطرنشان کرد: آربلوا انسان بسیار خوبی است، ما اختلافات خودمان را داریم اما آنها را حل می‌کنیم. پرداختن به این موضوع هیچ فایده‌ای ندارد. هر کس نظر خودش را دارد و باید به آن احترام گذاشت.

 

 

داداش علی بازدید : 104 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (1)

چلسی و آرسنال به دنبال جذب او هستند و البته خود رونی احتمال انتقالش به تیم های غیر انگلیسی را هم رد نمی کند

دیوید مویس سرمربی جدید منچستریونایتد در نظر دارد تا رو در رو باوین رونی ستاره تیمش به صحبت بپردازد تا او را برای ماندن در اولدترافورد متقاعد کند.

او می خواهد شانسش را امتحان کند تا رونی را برای ادامه حضور در یونایتد راضی کرده و مانع از جدایی او شود

بعد از بازنشستگی سرالکس فرگوسن ، دیوید مویس سرمربی سابق اورتون به عنوان جانشین او انتخاب شد و او از روز دوشنبه رسما کارش را شروع خواهد کرد و به دنبال متقاعد کردن رونی است تا ستاره انگلیسی اختلافات گذشته را فرموش کرده و در یونایتد بماند.

او امیدوار است تا بتواند با رونی آشتی کرده و او را در تیمش نگاه دارد. این درحالی است که تیم های بزرگ اروپا برای جذب رونی تلاش می کنند و می خواهنداو را به رختکن تیمشان ببرند.به عنوان مثال چلسی و آرسنال به دنبال جذب او هستند و البته خود رونی احتمال انتقالش به تیم های غیر انگلیسی را هم رد نمی کند.

سران یونایتد در سال ۲۰۰۴ با پرداخت ۲۷ میلیون پوند رونی را از اورتون به خدمت گرفتند و حالا امیدوارند تا او را درتیمشان حفظ کنند.

 

داداش علی بازدید : 100 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

آندرس اینیستا، ستاره خط میانی بارسا، با پرداخت ۲۴۰ هزار یورو از بدهی باشگاه آلباسته به بازیکنانش، از سقوط این باشگاه به دسته پایین تر جلوگیری کرد.

 

 

عکس آندرس  اینیستا

این باشگاه دسته دومی که با مشکلات مالی شدیدی روبرو است، در صورتی که نمی توانست تا امروز این بدهی را بپردازد، به دسته چهارم سقوط می کرد.

اما اینیستا که دوران حرفه ای اش را در این باشگاه آغاز کرد و یکی از سهامداران اصلی آلباسته محسوب می شود، به کمک آنها آمد و با پرداخت حقوق بازیکنان از حساب شخصی اش، آنها را از بحران خارج کرد.

این اولین بار نیست که اینیستا به کمک باشگاه آلباسته می آید. او در سال ۲۰۱۱ نیز ۴۲۰ هزار یورو به این باشگاه داده بود.
اینیستا پیش از اینکه به عنوان یک نوجوان ۱۲ ساله در سال ۱۹۹۶ به بارسا بپیوندد، دو سال عضو آلباسته بود.

 

 

داداش علی بازدید : 102 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

باشگاه آژاکسیو اعلام کرد که بعد از یک مذاکره طولانی، با الساندرو دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس به توافق نرسید.

عکس الساندرو دل پیرو

این مهاجم باتجربه که سال گذشته از یوونتوس به اف سی سیدنی استرالیا پیوست، مورد توجه آژاکسیو قرار گرفت که فصل آینده فابریتسیو راوانلی را فصل آینده روی نیمکت می بیند.

آنها تلاش زیادی برای متقاعد کردن دل پیرو انجام دادند اما در نهایت نتوانستند به توافق برسند.

در بیانیه باشگاه فرانسوی آمده است:" در طول چند هفته گذشته، ما مذاکرات زیادی با الساندرو دل پیرو، مهاجم سرشناس ایتالیایی داشتیم.

او در نهایت تصمیم گرفت تا به آژاکسیو نیاید. بعضی جزئیات موجب شد تا او تصمیم بگیرد ماجراجویی اش را در استرالیا ادامه بدهد."
دل پیرو و راوانلی زمانی در یوونتوس همبازی بودند و در فینال چمپیونزلیگ ۱۹۹۶ مقابل آژاکس، از ابتدا در ترکیب بیانکونری قرار گرفتند.

 

داداش علی بازدید : 108 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که فرانک ریبری، ستاره فرانسوی این باشگاه، قراردادش را تا سال ۲۰۱۷ تمدید کرد.

عکس فرانک  ریبری

ریبری که در سال ۲۰۰۷ از المپیک مارسی به بایرن پیوست، یک ماه قبل با مدیران بایرن برای تمدید قراردادش به کدت چهار سال دیگر به توافق رسید و امروز این قرارداد جدید را امضا کرد.

او در گفتگو با سایت اختصاصی باشگاه بایرن گفت:" خیلی خوشحالم. همیشه گفته ام که احساس می کنم بایرن مانند خانه ام است.

از بودن در اینجا احساس خوبی دارم؛ هم خودم و هم خانواده ام. امیدوارم شرایط در سال های پیش رو هم به همین ترتیب باشد."
ریبری یکی از ارکان اصلی بایرن در رقابت های فصل اخیر بود و نقش مهمی در رسیدن این تیم به سه گانه داشت.

 

داداش علی بازدید : 80 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

عکس

 

سرپرست سابق پرسپولیس که به تازگی به عضویت هیات مدیره این باشگاه درآمده بود، از حضور در جلسه فردا (شنبه) این هیات انصراف داد و گفت: نمی خواهم جلوی هواداران پاک و خوب پرسپولیس قرار بگیرم. محمود خوردبین با اعلام انصراف از حضور در جلسه فردا (شنبه) هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: فکر می کردم که حضورم در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می تواند به تیم کمک کند اما با حرف های امروز (جمعه) رویانیان فهمیدم که برکناری او از قبل از فینال جام حذفی معلوم بوده و حالا با اضافه کردن ما به هیات مدیره می خواهند این مساله را به نام امثال من و علی پروین تمام کنند.وی در ادامه به اختلاف نظرش با محمد رویانیان اشاره کرد و گفت: درست است که با رویانیان اختلاف دارم اما این مساله دلیل نمی شود که بخواهم به پرسپولیس لطمه بزنم...

داداش علی بازدید : 74 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (0)

امانوئله جاکرینی، هافبک ملی پوش ایتالیا، اعلام کرد او بوده که از بونوچی خواسته تا پنالتی آخر تیمش در دیدار شب گذشته مقابل اسپانیا را بزند.

عکس لئوناردو بونوچی

جاکرینی قصد داشت به عنوان هفتمین پنالتی زن ایتالیا در دیدار شب گذشته پشت ضربه قرار بگیرد اما آن را به بونوچی داد. مدافع یووه پنالتی را خراب کرد تا خسوس ناواس با گل کردن ضربه آخر اسپانیا، تیمش را راهی فینال جام کنفدراسیون‌ها کند.

او در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:" من نرفتم تا ضربه را بزنم زیرا احساس خوبی نداشتم. با بونوچی صحبت کردم و گفتم لئوناردو، تو برو. زیرا معتقد بودم که او می تواند ضربه اش را گل کند. متاسفانه همیشه پنالتی زدن مانند قمار است.

اما ایتالیا نمایش فوق العاده ای داشت. ما بازی خیلی خوبی انجام دادیم. این بار بدشانس بودیم اما خیلی اسپانیا را به دردسر سر انداختیم."

جاکرینی امیدوار است که بازی های خوبی که در جام کنفدراسیون‌ها انجام داد باعث شود تا پراندلی او را برای رقابت های جام جهانی نیز در فهرست تیمش قرار بدهد.

" حضور در جام جهانی مانند یک رویاست. من تلاش زیادی کردم تا به تیم ملی برسم. به همین خاطر باید برای نگه داشتن این جایگاه تمام تلاشم را بکنم."

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 128
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,792
  • بازدید ماه : 3,067
  • بازدید سال : 56,217
  • بازدید کلی : 3,074,687
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.