loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 126 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
استوک سیتی و فولهام - نتایج دیدارهای امشب لیگ برتر: پیروزی لیورپول و فولهام
 

در ادامه دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلیس، دقایقی پیش چهار دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی، لیورپول با درخشش روج خط حمله اش، سوارس و استوریج، 3-1 کریستال پالاس را شکست داد..

جواد حسین پور بازدید : 106 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)
 
تیم ملی انگلیس - فهرست بازیکنان تیم ملی انگلیس اعلام شد؛ رونی و هارت هم هستند
 

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس، فهرست تیمش برای دو دیدار پیش رو مقابل مونته نگرو و لهستان در مقدماتی جام جهانی 2014 را اعلام کرد و در آن نام وین رونی و جو هارت هم دیده می شود..

جواد حسین پور بازدید : 91 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
 
پپ گواردیولا - پپ گواردیولا: تازه اول راه هستیم
 

بایرن‌مونیخ موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه‌ سه بر یک منچسترسیتی را در انگلیس شکست دهد و با شش امتیاز از دو دیدار در صدر جدول این گروه قرار گیرد..

جواد حسین پور بازدید : 103 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
 
مانوئل پلگرینی - پلگرينی: ديدار بايرن با سيتی جنگ بين گوارديولا و من نيست
 

در ادامه هفته دوم از رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا، امشب منچستر سیتی میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.به گزارش شبکه تلویزیونی یورونیوز، منچستر سیتی طی دو سال اخیر در مرحله گروهی حذف شده است اما امسال این باشگاه بلندپروازی دیگری دارد و اولین دیدار خود را با پیروزی آغاز کرده است..

جواد حسین پور بازدید : 97 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
 
پپ گوارديولا - پپ گوارديولا : سيتی می تواند تيم شگفتی ساز اين فصل باشد
 

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ در آستانه دیدار امشب تیمش در لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی گفت تیم انگلیسی می تواند تیم شگفتی ساز این گروه باشد و معادلات را به هم بریزد..

جواد حسین پور بازدید : 89 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
 
منچستر سیتی و بایرن مونیخ - پیش بازی: منچستر سیتی - بایرن مونیخ
 

مانوئل پیگرینی و پپ گواردیولا که چندان با هم غریبه نیستند چهارشنبه شب از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف هم خواهند رفت؛ جایی که مانوئل پیگرینی شیلیایی هرگز نتوانسته به عنوان سرمربی طی زمان حضورش در ویارئال،مالاگا و رئال مادرید برابر پپ 42 ساله به برتری برسد..

جواد حسین پور بازدید : 109 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)
 
فرانک ریبری - منچستر سیتی - بایرن مونیخ؛ زورآزمایی جدید پیگرینی و گواردیولا
 

پیکارهای مرحله رفت لیگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) با 8 دیدار در گروه‌های اول تا چهارم پایان می‌یابد. از جمله دیدارهای مهم این تاریخ می‌توان به رویارویی منچسترسیتی انگلیس با بایرن مونیخ، قهرمان فصل قبل این بازی‌ها اشاره کرد. رقبایی که از نظر کادر فنی دستخوش تغییراتی شده‌اند..

جواد حسین پور بازدید : 108 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)
 
جیمز میلنر - نتایج دیدارهای امشب لیگ برتر: شکست سیتی و یونایتد
 

دیدارهای هفته ششم رقابت های لیگ برتر انگلیس امروز آغاز شد و در مهمترین دیدار دو تیم تاتنهام و چلسی به تساوی 1-1 رسیدند..

جواد حسین پور بازدید : 107 جمعه 05 مهر 1392 نظرات (0)
 
خسوس ناواس - برنامه بازی های هفته ششم لیگ برتر انگلیس؛ فصل 2013/14
 

هفته ششم لیگ برتر انگلیس فردا (شنبه) آغاز خواهد شد. در این تاریخ منچستریونایتد در اولدترافورد میزبان وست برومویچ آلبیون است. یونایتد ها که هفته گذشته شکست تلخ 4 بر یک را در دربی شهر منچستر مقابل سیتی ها متحمل شدند،برای جبران مافات و تلافی آن خواهان کسب هر سه امتیاز بازی با برومویچی ها هستند..

جواد حسین پور بازدید : 107 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
 
منچستر سیتی ، منچستر یونایتد - منچستر سیتی - منچستر یونایتد: دربیِ بی فرگوسن شهر منچستر
 

منچستر سیتی امیدوارست تا با پیروزی در بازی یکشنبه شب جایی که به میزبانی منچستر یونایتد می رود با روحیه ای بالا به کورس قهرمانی بازگردد.

جواد حسین پور بازدید : 181 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)
 
اورتون - نتایج دیدارهای دیشب لیگ برتر؛ شکست لیورپول، پیروزی اورتون
 

در آغاز دیدارهای این هفته لیگ برتر انگلیس، دقایقی پیش پنج دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها، لیورپول با یک گل مغلوب ساوتهمپتون شد..

جواد حسین پور بازدید : 152 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)
 
کریستیانو رونالدو - محبوب ترین بازیکن های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت ورزش 11 می توانند بازیکن مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین بازیکنان جهان، از نگاه کاربران سایت ورزش 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 99 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
 ریو فردیناند - ریو فردیناند: کمبود بازیکن انگلیسی در لیگ برتر افتضاح است
 

در سال‌های اخیر تعداد زیادی از بازیکنان خارجی و غیر انگلیسی به لیگ برتر انگلیس آمده‌اند. تعداد زیادی از بازیکنان حاضر در ترکیب تیم‌هایی مانند چلسی، آرسنال، منچستریونایتد و منچسترسیتی غیر انگلیسی هستند که این موضوع مورد انتقاد ریو فردیناند قرار گرفته است..

جواد حسین پور بازدید : 139 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)
 
باشگاه فوتبال آث میلان - محبوب ترین باشگاه های جهان از نگاه کاربران ورزش 11
 

کاربران سایت می توانند باشگاه مورد علاقه خود را در این سایت محبوب کنند. با توجه به استقبال خوب شما عزیزان لیست محبوب ترین باشگاه های جهان، از نگاه کاربران سایت 11 هر هفته اعلام می گردد..

جواد حسین پور بازدید : 133 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

رده بندی 10 تیم اروپایی که بیش ترین هزینه را کرده اند

 

 

 

جواد حسین پور بازدید : 131 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

http://up.football-fans.ir/up/football-fans/footballnews/liver-man.png

در ادامه هفته سوم لیگ برتر انگلیس امروز یک بازی برگزار شد که در آن تیم لیورپول موفق شد با برتری مقابل منچستر یونایتد ناکامی های خود را در مقابل منچستر به پایان برساند.

جواد حسین پور بازدید : 109 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

http://up.football-fans.ir/up/football-fans/footballnews/mn-hal.png

در ادامه ديدارهاي هفته سوم ليگ برتر انگليس عصر امروز (شنبه) منچسترسيتي در ورزشگاه خانگي خود (اتحاد) به مصاف هال‌سيتي رفت و موفق شد 2 بر صفر بر هال‌سيتي تازه صعود کرده غلبه کند.

جواد حسین پور بازدید : 129 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

http://s4.picofile.com/file/7914172040/lig.jpg

قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا امشب طی مراسمی در موناکو فرانسه انجام شد که از مهترین قرعه ها مصاف غول های اسپانیا و ایتالیا در مرحله گروهی است.

جواد حسین پور بازدید : 76 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

سرمربی شیلیایی یکشنبه شب شاهد باخت تیمش مقابل کاردیف سیتی بود و درپایان مسابقه گفت که بازیکنان تیم میزبان کار را برای شاگردانش سخت کرده بودند.

مانوئل پیگرینی سرمربی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش در بازی با کاردیف سیتی که روز یکشنبه برگزار شد اصلا راضی نبود. سیتی دراین بازی با نتیجه ۲-۳ مغلوب میزبانش شد.

شاگردان پیگرینی که فصل را با برد ۰-۴ مقابل نیوکاسل شروع کرده بودند در ولز مغلوب کاردیف شدند و این درحالی بود که اولین گل این بازی را ادین ژکو در دقیقه ۵۲ به ثمر رساند ولی ۸ دقیقه بعد گانارسون بازی را به تساوی کشاند و با وجود گل آلوارو نگردو برای سیتی، تیم میزبان با دو گل دیگری که به ثمر رسانده بود، توانست سه امتیاز بازی را مال خود کند.

درپایان این مسابقه مانوئل پیگرینی به اسکای سپورتس گفت:« قطعا خط دفاع تیم ما می توانست بهتر از این کار کند. کسی نمی تواند باور کند که تیم حریف چنین گلهایی به ما زده است. ما باید تمرکزمان را برروی بازیمان قرار دهیم. ما دو گل زدیم ولی سرنوشت بازی از روی دو کرنر رقم خورد.»

البته پیگرینی می دانست که بازیکنان کاردیف کار را برای شاگردانش سخت خواهند کرد ولی به گفته این مربی شیلیایی شاگردانش در نیمه اول چندان موفق کار نکردند و اشتباهات تدافعی آنها به ویژه در نیمه دوم کار دستشان داد:« ما مقابل تیم سختی بازی کردیم. کاردیف ۱۰ بازیکن نزدیک محوطه جریمه اش قرار داده بودو ازهمین رو گلزنی برای تیم ما واقعا سخت بود.ما خوب بازی نکردیم. در نیمه اول کند بودیم وبعد از از راه رسیدن گل اولمان می توانستیم بهتر از این کار کنیم. کاردیف تیم سرسختی است که روی ضد حملات خوب کار می کند. از روی دو کرنر سرنوشت بازی رقم خورد»

پیگرینی درادامه یادآوری کرد که از سر دستپاچگی در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات به دنبال مهره جدیدی نخواهد بود. آنها درحال حاضر ونسان کمپانی را به دلیل مصدومیت دراختیار ندارند و او تا ۴هفته دیگر از میادین به دور خواهد بود.

 

جواد حسین پور بازدید : 71 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

مانوئل پیگرینی، سرمربی منچسترسیتی، از ادین ژکو خواست تا به همین سطحی برگردد که باعث شد این باشگاه دو سال و نیم قبل، ۳۷ میلیون یورو برایش پرداخت کرد..

عکس ادین ژکو

این ستاره بوسنیایی که فصل گذشته توسط روبرتو مانچینی نیمکت نشین شده بود، در اولین دیدار این فصل سیتی از ابتدا به میدان رفت. او در این دیدار هماهنگی خوبی با آگوئرو و داوید سیلوا داشت اما پیگرینی تاکید کرد که اگر ژکو می خواهد همچنان در ترکیب اصلی سیتی باقی بماند، باید گلزنی کند.

او به خبرنگاران گفت:" ژکو مقابل نیوکاسل خوب بازی کرد اما نه خیلی خیلی خوب. او باید علی رغم همه تلاش هایی که کرد، گل هم می زد. او بدشانس بود و مطمئنا در بازی های بعدی خیل بهتر بازی خواهد کرد.

البته من تردیدی ندارم که او گلزنی می کند. او در تمام طول دوران حرفه ای اش این کار را کرده است.

من پیش از اینکه به سیتی بیایم، با او صحبت کردم و به او گفتم اگر امسال اینجا بماند، باید نشان بدهد که چرا سیتی دو سال قبل او را به خدمت گرفت.

ژکو از آن دست بازیکنانی است که باشگاه های زیادی به دنبال به خدمت گرفتن او هستند. این برای او مهم است که بداند همه ما به او اطمینان داریم؛ نه تنها من، بلکه سایر بازیکنان، باشگاه و هواداران.

من انتظار ندارم که او تعداد معینی گل به ثمر برساند. اولین مسئله پیروزی تیم است. اگر تیم پیروز شود، اینکه چه کسی گل زده، مهم نیست.

طبیعتا گلزنی کار مهاجمان تیم است اما در تیم من، همه بازیکنان می توانند گل بزنند. این خیلی مهم است.

نمی خواهم در مورد فصل قبل صحبت کنم. این وظیفه من نیست. می دانم که باید چه کاری انجام بدهم. وظیفه من، صحبت با همه بازیکنان است؛ نه فقط با یک یا دو بازیکن. "

در این بین گفته می شود که مدیران منچسترسیتی به پیگرینی قول داده اند که در صورت صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان، ۵۸ میلیون یورو بودجه در بازار نقل و انتقالات زمستانی در اختیار خواهد داشت.

سیتی در این تابستان با خرید بازیکنانی مانند فرناندینیو، ناواس، نگردو و یووتیچ، ۱۰۴ میلیون یورو هزینه کرد.

 

جواد حسین پور بازدید : 77 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

یحیی توره، هافبک باتجربه منچسترسیتی، اعلام کرد که بارسا باشگاهی بود که همیشه در قلبش جای داشت و تایید کرد که هرگز فکر نمی کرد آبی و اناری‌ها را به مقصد منچسترسیتی ترک کند..

عکس یحیی توره

این ستاره ساحل عاجی که در سال ۲۰۱۰ با انتقالی ۳۰ میلیون یورویی از بارسا به سیتی پیوست، یکی از ارکان اصلی این تیم در سه فصل اخیر بود و در ۱۳۵ دیداری که به میدان رفت، ۲۹ گل به ثمر رساند.

با این وجود، او در گفتگو با نشریه اسپانیایی اسپورت اعلام کرد که هیچ گاه به ترک بارسا فکر نمی کرده و تنها نیمکت نشینی در نوکمپ باعث شد تا او به باشگاهی دیگر برود.

تورت گفت:" بارسا در قلب من جای داشت. من می خواستم برای سال‌ها در بارسا بمانم در این باشگاه از فوتبال خداحافظی کنم. من علاقه زیادی به هم تیمی هایم داشت، والدس، اینیستا، ژاوی، بوستکس و بقیه. ما مانند یک خانواده بودیم؛ همین طور پیکه و پویول.

من ۲۷ ساله بودم که بارسا را ترک کردم؛ زمانی که رقابت زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم وجود داشت. من می خواستم بیشتر بازی کنم و نمی خواستم نیمکت نشین باشم. ترک بارسا، سخت ترین تصمیم زندگی ام بود. من عاشق این باشگاه و هوادارانش بودم. اما اکنون از بودن در سیتی راضی هستم."

توره با سیتی قهرمانی در لیگ برتر، اف ای کاپ و چریتی شیلد را جشن گرفت و در اولین هفته از فصل جدید لیگ برتر مقابل نیوکاسل گلزنی کرد.

 

جواد حسین پور بازدید : 89 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

تیم‌های فوتبال هال سیتی و استوک سیتی در دیدارهای خانگی مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

در ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر انگلیس تیم‌های فوتبال هال سیتی و استوک سیتی مقابل میهمانان خود به برتری رسیدند و سه بازی به تساوی انجامید.

هال سیتی میزبان نوریچ سیتی بود و موفق شد با تک گل برادی از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۲۲ با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دهد. همچنین در این بازی ساگبو از تیم میزبان در دقیقه ۲۷ با دریافت کارت قرمز مستقیم از داور مسابقه اخراج شد.

در دیدار دیگر تیم فوتبال استوک سیتی با نتیجه دو بر یک میهمان خود کریستال پالاس را شکست داد.

آدام در دقیقه ۵۸ و شاکروس ۶۲ برای میزبان گلزنی کردند و شاماخ در دقیقه ۳۱ تک گل میهمان را به ثمر رساند.

در سایر دیدارها نتایج زیر به دست آمد:

اورتون ۰ وست‌برومویچ ۰

نیوکاسل ۰ وستهام ۰

ساوتهمپتون ۱ ساندرلند ۱

 

جواد حسین پور بازدید : 70 جمعه 01 شهریور 1392 نظرات (0)

یحیی توره، هافبک منچسترسیتی، معتقد نیست که تیمش شانس اصلی قهرمانی در رقابت های این فصل لیگ برتر است..

عکس یحیی توره

این هافبک باتجربه اعلام کرد که در رقابت های این فصل لیگ برتر، سه تیم از بیشترین شانس برای قهرمانی برخوردارند.

او در گفتگو با نشریه مارکا، در پاسخ به این سوال که آیا منچسترسیتی مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است، گفت:" نه، فکر می کنم ما تیم قدرتمندی هستیم اما چلسی با حضور مورینیو و منچستریونایتد با مویس، هم شانس زیادی دارند. به همین خاطر، پیش بینی دشوار است. ما حریفان سرسختی داریم."

توره همچنین مانوئل پیگرینی، سرمربی جدید تیمش، را به خاطر ایده های هجومی اش، مورد ستایش قرار داد و گفت:" پیگرینی و مانچو مربیان متفاوتی هستند. شاید از نظر فوتبالی، ما سبک بازی مان را تغییر داده باشیم. ما اکنون هجومی تر بازی می کنیم؛ با سبکی اسپانیایی تر. بازیکنان اسپانیایی مهارت بیشتری دارند و متوازن تر هستند. ناواس خیلی سریع و باهوش است. داوید سیلوا هم به خوبی فضاها را پیدا کی کند.

باید صبر کنیم و ببنیم چه رخ خواهد داد. ما چند خرید خوب داشتیم و با توجه به تجربیات سال قبل، باید امیدوار باشیم که بتوانیم قهرمان شویم.

البته این فصل هدف اصلی ما قهرمانی در چمپیونزلیگ است. ما باید فصل فوق العاده ای داشته باشیم تا بتوانیم بهترین های اروپا را پشت سر بگذاریم."

 

جواد حسین پور بازدید : 71 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

سمیر نصری، هافبک منچسترسیتی، تاکید کرد نگران نیست که در این فصل زیر ذره بین رسانه‌ها قرار بگیرد و معتقد است که به اندازه کافی پخته شده است..

عکس سمیر نصری

این ملی پوش فرانسوی بعد از فصل نه چندان درخشانی که در منچسترسیتی پشت سر گذاشت، با انتقادات زیادی روبرو شد و پیوستن بازیکنانی مانند خسوس ناواس و استوان یووتیچ، جایگاه او در ترکیب اصلی سیتی را تهدید کرد.

اما نصری معتقد است که می تواند با فشار فصل جدید کنار بیاید و با توجه به اتفاقاتی که در فصل گذشته برایش رخ داده، به اندازه کافی پخته شده است.

او به خبرنگاران گفت:" آیا این فصل به دقت زیر نظر گرفته خواهم شد؟ بله، من به این مسئله عادت کرده ام. من از ۱۷ سالگی زیر این فشار، بازی کرده ام.

اکنون بسیار پخته تر شده ام.اتفاقاتی که در یورو ۲۰۱۲ رخ داد (درگیری با یک روزنامه نگار) و از دست دادن کنترل اعصابم، دیگر رخ نخواهد داد. می خواهم با ارتباط و گفتگو همه چیز را حل کنم، از زندگی لذت ببرم و همیشه لبخند بزنم.

فصل گذشته اندکی از شرایط خوبم دور شده بودم اما این فصل دوباره خودم هستم، خیلی بهتر از فصل قبل."

 

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,750
  • بازدید ماه : 3,025
  • بازدید سال : 56,175
  • بازدید کلی : 3,074,645
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.