loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 192 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
فیفا - تشکر نایب رئیس فیفا از ایران
 

نشست کمیته‌ اجرایی فیفا چند روز پیش در زوریخ سوئیس برگزار شد. شاهزاده علی بن حسین، نایب رییس اردنی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در بیانیه‌ای از دستاوردهای جلسه اخیر کمیته‌ اجرایی فیفا سخن گفت..

جواد حسین پور بازدید : 173 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
علی دایی - علی دایی: شاید متخلفان در فدراسیون هم باشند
 

علی دایی در حاشیه مراسم تجلیل از "مردان قانونمندار فوتبال ایران" که درتالار وحدت برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با هدف فدراسیون فوتبال در برخورد قاطع با متخلفان و تبانی کنندگان در لیگ ، اظهار کرد: ان‌شاءالله این برخوردها در حد حرف نباشد و قاطعانه جلو بیایند تا خیلی از چیزها روشن شود، زیرا باید ریشه فساد در فوتبال ایران خشک شود..

جواد حسین پور بازدید : 159 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
 
کریم باقری - کریم باقری به زودی روی نیمکت می‌نشیند
 

یکی از دلایل غیبت باقری بر روی نیمکت پرسپولیس عدم داشتن کارت مربیگری بود. از همین رو باقری در یک دوره کلاس مربیگری در تهران شرکت کرد و به مدت چند روز از دایی مرخصی گرفته است..

جواد حسین پور بازدید : 124 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
 
علی دایی  - دایی: در هیاهوی قهرمانی غرق شده‌اند؛ حکم صادره را قبول ندارم
 

 علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حکم ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال اظهار داشت: اصلا این حکم را قبول ندارم البته هنوز رای صادر نشده و باید منتظر رای نهایی باشیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و آن وقت از همه چیز مطمئن شویم..

جواد حسین پور بازدید : 118 سه شنبه 16 مهر 1392 نظرات (0)
 
محسن قهرمانی - قهرمانی و کمک‌داور دوم بازی سپاهان و پرسپولیس محروم شدند
 

آخرین جلسه رسیدگی به پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان در ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای فوتبال برگزار شد که در پایان علیپور دبیر این ستاد در جمع خبرنگاران از محرومیت داور و کمک‌داور دوم بازی سپاهان و پرسپولیس خبر داد..

جواد حسین پور بازدید : 131 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
 
لیگ برتر فوتبال ایران - برنامه کامل بازی های هفته 13 لیگ برتر فوتبال ایران
 

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال پس از وقفه بدلیل اردوی تیم ملی و دیدار برابر تایلند از سری مسابقات جام ملت‌های آسیا، طی سه روز از پنجشنبه بیست و پنجم مهر ماه 1392 پیگیری می‌شود..

جواد حسین پور بازدید : 101 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
 
نیلسون - گزارش روزنامه پرتیراژ فولیا دسائوپائولو از نیلسون و پرسپولیس
 

 به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، روزنامه برزیلی فولیا دسائوپائولو که پرتیراژترین روزنامه منطقه آمریکای جنوبی خوانده می شود در یکی از شماره های اخیر خود، به انتشار گزارشی از باشگاه پرسپولیس و نیلسون جونیور پرداخته است..

جواد حسین پور بازدید : 126 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
 
علی دایی و رویانیان - دایی و بی‌توجهی به دستور سردار؛ رویانیان سوار بر موج!
 

مصاحبه   ديروز محمد رويانيان  بعد از به پا شدن اختلاف دايي و مايلي كهن عاقلانه  و مدبرانه بود.او در اين مصاحبه از علي دايي به عنوان مسوول فني تيمش خواست تا تمركز خود را روي تيم پرسپوليس بگذارد و از آنجا كه او به عنوان نفر اول كادر فني پرسپوليس وظيفه سنگيني برعهده دارد بيشتر از اين  پي اين ماجرا را نگيرد..

جواد حسین پور بازدید : 104 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
 
علی دایی - دایی از مایلی‌کهن و فریادشیران شکایت کرد
 

«پیشبین» وکیل علی دایی به دلیل مصاحبه‌های اخیر محمد مایلی‌کهن علیه علی دایی صبح امروز با حضور در دادگاه فرهنگ و رسانه پرونده شکایت خود را تشکیل داد و رسیدگی به آن را آغاز کرد..

جواد حسین پور بازدید : 122 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)
 
رضا حقیقی - باشگاه استقلال جذب هافبک پرسپولیس را تکذیب کرد
 

طی یکی دو روز گذشته صحبت‌های زیادی مبنی بر حضور رضا حقیقی در استقلال و مذاکره مسئولان این باشگاه با هافبک پرسپولیس مطرح شده اما علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال خبر حضور هافبک سرخ‌پوشان را در جمع آبی‌پوشان تکذیب کرد..

جواد حسین پور بازدید : 93 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
علی دایی - انتقادات تند علی دایی علیه محمد مایلی کهن
 

سرمربی پرسپولیس در حاشیه مراسم گلریزان موسسه بهشت رویایی که در هتل المپیک تهران برگزار شده بود، گفت: آقای رویانیان به من گفتند که این مراسم برگزار می‌شود و من هم اطاعت امر کردم و با ایشان در این مراسم حاضر شدم. ان‌شاءالله که همه مردم در چنین مراسمی حاضر شوند و دست به دست هم بدهیم تا به افراد نیازمند کمک کنیم چون با این کارهای پسندیده جامعه سالم‌تری خواهیم داشت..

جواد حسین پور بازدید : 99 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
محمد رویانیان - رویانیان: وکیل پرسپولیس پیگیر ادعاهای مایلی‌کهن است
 

محمد رویانیان در حاشیه مراسم گلریزان موسسه خیریه بهشت رویایی درباره این مراسم گفت: اینگونه مراسم‌ها ورزش را قشنگ می‌کند و رسم پهلوانی را احیا می‌کند. من هم به همراه علی دایی در این مراسم شرکت کردم..

جواد حسین پور بازدید : 97 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
محسن قهرمانی - مصاحبه صریح محسن قهرمانی: برای پول به علی دایی زنگ زدم
 

هفته نامه تماشاگر با حضور در منزل محسن قهرمانی مصاحبه ای مفصل با وی انجام داده است. در باره گذشته، حال و آینده خبرساز ترین داور فوتبال ایران. طبق مشاهدات مصاحبه کننده، قهرمانی که در خانه ای 100 متری با امکانات اندکی زندگی می کند، ابتدا به دلیل احتمال سانسور شدن حرف هایش حاضر به مصاحبه نبوده و در نهایت با وساطت علی خسروی دل به گفت و گو می دهد. مصاحبه محسن قهرمانی را بخوانید..

جواد حسین پور بازدید : 109 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
محمد رویانیان و علی دایی - هشدار رویانیان به دایی: دایی باید خویشتن‌دارتر باشد
 

محمد رویانیان در اولین واکنش به درگیری سرمربی تیمش و مایلی کهن گفت دایی باید خویشتن دارتر باشد. رویانیان در این خصوص گفت:
  از آقاي دايي مي‌خواهم اگر سخت هم باشد مقابل اتفاقات اخير سکوت کند و وارد دعوا نشود..

جواد حسین پور بازدید : 100 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
حسین ماهینی - حسین ماهینی: 3،2 روز دیگر مصدومیتم برطرف می‌شود
 

حسین ماهینی که در جمع ملی‌پوشان حضور پیدا کرده است در خصوص تشکیل اردوی تیم ملی اظهار داشت: خوشحالیم که بعد از مدت‌ها دوباره دور هم جمع شده‌ایم ولی فکر می‌کنم هنوز دیر نشده و امیدوار هستم مقابل تایلند نتیجه خوبی بگیریم..

جواد حسین پور بازدید : 90 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
علیرضا حقیقی - علیرضا حقیقی: به نیمکت‌نشینی در خانه خودم افتخار می‌کنم
 

 علیرضا حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط پرسپولیس در 13 هفته گذشته اظهار داشت: به نظرم با توجه به شرایط تیمی و بازی‌هایی که انجام دادیم تا الان نتیجه خوبی گرفتیم البته می‌توانستیم حتی بهتر هم باشیم اما بدشانسی آوردیم..

جواد حسین پور بازدید : 88 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
دایی - دایی: مایلی‌کهن اگر یکی از حرف‌هایش را ثابت کرد من از ایران می‌روم
 

علی دایی در خصوص اظهارات مایلی کهن پس از بازی با صبا اظهار داشت: من نمی‌خواستم جواب این آقا را بدهم در فوتبال ما آقایان راحت می‌توانند چشم خود را ببندند و هر چه در دهانشان است باز کنند و آن را بگویند.آقای عزیز موقعی که دو بار محکوم می‌شوید قطعا حرف هایی می‌زنی که نمی‌توانی آن را ثابت کنی..

جواد حسین پور بازدید : 104 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)
 
علی دایی - دایی در کنفرانس مطبوعاتی: با توجه به برد تراکتور ماهم باید ببریم
 

دایی در این کنفرانس مطبوعاتی از صبا تعریف کرد و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره ماجراهای محسن قهرمانی تاکید کرد که دیگر در این‌باره صحبتی نخواهد کرد..

جواد حسین پور بازدید : 104 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
 
مذاکرات پرسپولیسی‌ها با میلانی‌ها - آخرین مذاکرات پرسپولیسی‌ها با میلانی‌ها برای انجام بازی دوستانه
 

پس از ناراحتی مهدی مهدوی کیا برای برگزاری بازی خداحافظی‌اش توسط باشگاه پرسپولیس که در چند وقت اخیر به امروز و فردا کشیده می‌شود، مسئولان باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفتند با موافقت محمد رویانیان به هر طریقی که شده ستاره‌های آ.ث میلان را به تهران دعوت کنند..

جواد حسین پور بازدید : 103 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)
 
محمدرضا خلعتبری - دغدغه پرسپولیسی‌ها برای پرداخت قسط دوم خلعتبری
 

پس از کمک مالی حسین هدایتی به مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب محمد‌رضا خلعتبری از تیم عجمان امارات، قرمزپوشان برای تامین کامل پول درخواستی مسئولان باشگاه اماراتی به کمک مالی بیشتری نیاز داشتند، از همین رو خیّر دیگری به نام امیری از جنوب کشور به محمد رویانیان اعلام کرد که حاضر است قسط دوم بابت حضور خلعتبری در پرسپولیس را به عجمانی‌ها پرداخت کند و حتی این فرد در تمرینات پرسپولیس نیز شرکت و مورد استقبال گرم قرمز‌پوشان قرار گرفت اما اکنون که کم کم پرسپولیسی‌ها به زمان پرداخت قسط دوم عجمانی‌ها به دلیل جذب خلعتبری در پرسپولیس نزدیک می‌شوند این فرد خیر ناپدید شده او حتی جواب تلفن‌های خود را نمی‌دهد و مشخص نیست که چند مدت است که چرا هیچ خبری از او نیست..

جواد حسین پور بازدید : 106 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
 
پیام صادقیان - پیام صادقیان: بعد از حضور در برنامه 90 خون ریختم!
 

 پیام صادقیان، درباره شرایط پرسپولیس پیش از بازی مقابل صبای قم در هفته‌ دوازدهم لیگ برتر اظهار کرد: خوشبختانه بعد از پیروزی با ارزشی که برابر فجرسپاسی داشتیم، شرایط خوبی داریم. در این هفته‌ تمرین‌های منظمی را انجام داده‌ و خودمان را برای یک بازی سخت مقابل صبا آماده ‌کرده‌ایم..

جواد حسین پور بازدید : 91 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
 
مایلی‌کهن و دایی - دوئل مایلی‌کهن و دایی و تداوم صدرنشینی فولاد
 

هفته دوازدهم لیگ برتر در روزهای پنجشنبه و جمعه و باز هم در غیاب استقلال برگزار می‌شود. آبی‌پوشان تهرانی امروز باید در دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم اف‌سی سئول کره جنوبی بروند..

جواد حسین پور بازدید : 93 چهارشنبه 10 مهر 1392 نظرات (0)
 
شجاع خلیل زاده - تحلیل حقوقی؛ ابهامات جریمه 60 میلیونی شجاع خلیل زاده!
 

سایت رسمی فدراسیون فوتبال از جریمه 60 میلیون تومانی شجاع خلیل زاده خبر داده و نوشته است«شجاع خلیل زاده بازیکن فصل گذشته مس کرمان در فصل 91-92 مبادرت به انعقاد دو قرارداد همزمان با تیم های فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس کرده است.  برهمین اساس کمیته انضباطی به استناد بند 1 ماده 21 آیین نامه نقل و انتقالات و تعیین وضعیت بازیکنان وی را به پرداخت  مبلغ ششصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.».

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 251
  • بازدید امروز : 1,379
  • باردید دیروز : 584
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,660
  • بازدید ماه : 2,935
  • بازدید سال : 56,085
  • بازدید کلی : 3,074,555
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.