loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 181 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
 
لیونل مسی - آقای گل مرحله مقدماتی جام جهانی چه کسی خواهد بود؟
 

لیونل مسی در آخرین دیدارهای آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی باعث می‌شود لوییس سوارس، روبین ون‌پرسی و ادین ژکو به کسب عنوان بهترین گل‌زن مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 امیدوار باشند. اما عجیب آن که در صدر لیست نامی ناآشنا قرار گرفته..

جواد حسین پور بازدید : 217 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
 
جان لوییجی بوفون - بوفون: توتی یک بازیکن جاودانه است
 

فرانچسکو توتی در این فصل از رقابت‌های کالچو ایتالیا موفق به زدن سه گل شده و 6 پاس گل نیز به هم‌تیمی‌هایش داده تا به همراه رم از هفت دیدار خود 21 امتیاز به دست آورده و صدرنشین سری A شوند..

جواد حسین پور بازدید : 203 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
 
کریستیانو رونالدو - رونالدو: پرتغال به صورت مستقيم به جام جهانی راه می يابد
 

کریستیانو رونالدو مهاجم تیم ملی فوتبال پرتغال اعلام کرد کشورش در گروه اف رقابت های مقدماتی جام جهانی برزیل صدرنشین خواهد شد و به صورت خودکار به این رقابت ها راه خواهد یافت..

جواد حسین پور بازدید : 161 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
 
میروسلاو کلوزه - میروسلاو کلوزه: می خواهم تا 2016 برای آلمان بازی کنم
 

میروسلاو کلوزه، مهجم باتجربه تیم ملی آلمان، اعلام کرد قصد دارد تا سال 2016 برای این تیم بازی کند؛ البته ابتدا باید بعد از جام جهانی 2014 جایگاهش را ارزیابی کند..

جواد حسین پور بازدید : 197 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
 
زوبی زابتا و ساندرو راسل - جلسه تکنیکی در بارسلونا برای خرید یک بازیکن شماره 9
 

ظهر امروز رستوران فریه سا ی بارسلونا میزبان مقامات عالی باشگاه بارسلوناست. در این ناهار رسمی، ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا، جراردو مارتینو سرمربی تیم، جوزپ ماریا بارتومئو، نایب رئیس باشگاه، آندونی زوبی زابتا، مدیر ورزشی تیم و چارلی رکساچ و جوزپ ماریا فوسته مشاوران ساندرو روسل نیز حضور خواهند یافت..

جواد حسین پور بازدید : 181 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)
 
مهرداد بیت‌آشور - مهرداد بیت‌آشور کنار تیری آنری و دیوید بکهام + عکس
 

تیم فوتبال منتخب لیگ آمریکا طبق رسم هر ساله دیداری را با یکی از تیم‌های مطرح جهان برگزار می‌کند. این تیم در سال 2011 با نتیجه 4 بر صفر مقابل منچستریونایتد تن به شکست داد. تیم ستارگان لیگ آمریکا سال گذشته موفق شد نتیجه خوبی کسب کند و با نتیجه 3 بر 2 مقابل چلسی به برتری رسید. چلسی در تاریخ 19 مه سال گذشته (29 اردیبهشت) در ضربات پنالتی در آلیانتس آرنا مقابل بایرن مونیخ پیروز شده و جام قهرمانی را بالای سر برده بود و در تاریخ 25 ژوییه (3 مرداد) با نتیجه 3 بر 2 در چستر پنسیلوانیا مقابل برترین‌های آمریکا شکست خورد..

جواد حسین پور بازدید : 181 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
درودگر - درودگر: نمایندگانAFC گفتند تغییر مداوم مالکیت باشگاه مشکل‌ساز می‌شود
 

 صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تهدید نمایندگان AFC به صادر نشدن پروانه حرفه‌ای برای باشگاه ملوان گفت: امروز نمایندگان AFC حدود یک ساعت با من جلسه داشتند و نکته مبهمی که برای آنها وجود داشت، تغییر مداوم مالکیت باشگاه بود و آنها می‌خواستند بدانند اکنون مالک باشگاه چه کسی است، من هم توضیح دادم که در حال حاضر هیئت‌مدیره باشگاه فعال است و 30 درصد سهام هم در اختیار نیروی دریایی است که آنها از من پرسیدند آیا نیروی دریایی برای تیم هزینه می‌کند که من پاسخ دادم خیر و آنها در مورد علت جدایی مالک جدید باشگاه پرسیدند که من توضیح دادم به خاطر شرایط مالی از باشگاه رفته است..

جواد حسین پور بازدید : 227 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
علی فتح الله زاده - اعلام آمادگی سفیر ایتالیا جهت همکاری‌های نزدیک با باشگاه استقلال
 

ظهر امروز لوکا جیانسانتی، سفیر محترم ایتالیا در باشگاه استقلال حضور و  با دکتر فتح‌الله‌زاده،‌ مدیرعامل باشگاه استقلال دیدار و گفت‌وگو کرد. در این جلسه دکتر فتح‌الله‌زاده  حضور ایشان را در باشگاه استقلال تبریک گفتند..

جواد حسین پور بازدید : 181 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
آرین روبن - روبن: بایرن، ورژن دوم بارسا نیست
 

 آرین روبن، ستاره بایرن مونیخ، تاکید کرد که تیمش تلاش نمی کند سبک بازی بارسا را کپی کند و ترجیح می دهند فلسفه فوتبالی خودشان را داشته باشند..

جواد حسین پور بازدید : 169 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
ملوان - نمایندگان AFC ملوان را تهدید به کنار گذاشتن از لیگ برتر کردند
 

نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای بازدید از امکانات باشگاه‌های لیگ برتری به ایران سفر کردند امروز صبح در انزلی از امکانات باشگاه ملوان انزلی بازدید کردند. پس از این بازدید این نمایندگان به مدیران باشگاه ملوان اعلام کردند چرا مالکیت این باشگاه مدام در حال تغییر است. یک سال متعلق به نیروی دریایی بوده، چند سال در اختیار منطقه آزاد انزلی بوده، سال گذشته شرکت استیل آذین مالکیت آن را در اختیار داشته و اکنون نیز وضعیت مالکیت آن نامشخص است..

جواد حسین پور بازدید : 173 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
امیر قلعه‌نویی - قلعه‌نویی: از من انتقاد کردند، حرفم را زدم و جریمه شدم
 

 امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و مسائل مختلف صحبت‌هایی را انجام داده که در زیر می‌خوانید..

جواد حسین پور بازدید : 195 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
جی لوید ساموئل - بی اطلاعی استقلالی‌ها از ساموئل/ صادقی اخراج نشده است
 

جی لوید ساموئل هافبک اهل ترینیداد و توباگو بعد از دیدار استقلال و اف سی سئول راهی انگلیس شد ولی با آغاز تمرینات خود را به کادر فنی معرفی نکرده است..

جواد حسین پور بازدید : 192 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
فیفا - تشکر نایب رئیس فیفا از ایران
 

نشست کمیته‌ اجرایی فیفا چند روز پیش در زوریخ سوئیس برگزار شد. شاهزاده علی بن حسین، نایب رییس اردنی فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) در بیانیه‌ای از دستاوردهای جلسه اخیر کمیته‌ اجرایی فیفا سخن گفت..

جواد حسین پور بازدید : 173 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
علی دایی - علی دایی: شاید متخلفان در فدراسیون هم باشند
 

علی دایی در حاشیه مراسم تجلیل از "مردان قانونمندار فوتبال ایران" که درتالار وحدت برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در رابطه با هدف فدراسیون فوتبال در برخورد قاطع با متخلفان و تبانی کنندگان در لیگ ، اظهار کرد: ان‌شاءالله این برخوردها در حد حرف نباشد و قاطعانه جلو بیایند تا خیلی از چیزها روشن شود، زیرا باید ریشه فساد در فوتبال ایران خشک شود..

جواد حسین پور بازدید : 206 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
مجید جلالی و علی دایی - روایت مجید جلالی از فساد پشت پرده فوتبال ایران
 

درباره مسائل رخ داده در رزهای اخیر در فوتبال ایران درباره وجود فساد در فوتبال ایران اظهار کرد: دو سال پیش در برنامه «90» راجع به این فساد مفصل صحبت کردم و در انتهای برنامه گفتم که مقابله با این فساد از دست نهادهای فوتبال خارج است و آنها نمی‌توانند با شبکه فساد برخورد کنند..

جواد حسین پور بازدید : 164 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
کارلوس کی‌ روش - کارلوس کی‌روش: به دنبال صعود از مرحله گروهی هستیم
 

کارلوس کی‌روش پس از دریافت تندیس و لوح تقدیر در مراسم تجلیل از "مردان قانونمند فوتبال ایران"، اظهار کرد: از همه برگزار کنندگان این مراسم و تمامی حضار و همچنین همه فوتبالیست‌هایی که در تمام طول تاریخ، فوتبال را زنده نگه داشته‌اند و مربیانی که به خاطر حضور آنها فوتبال توسعه یافته است صمیمانه قدردانی می‌کنم..

جواد حسین پور بازدید : 190 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
اشکان دژاگه - اشکان دژاگه: دوست دارم با آلمان یا انگلیس همگروه شویم
 

اشکان دژاگه یکی از موثر ترین بازیکنان تیم ملی در راه صعود به جام جهانی است.این بازیکن که در ابتدای حضورش در فولهام دچار آسیب دیدگی شد نتوانست تیم ملی ایران را در سه دیدار حساس خرداد ماه گذشته همراهی کند ولی نقش او آنقدر پررنگ بود که اعضای تیم ملی عکس او را روی پیراهن های تیم ملی حک کرده و از او به عنوان ستاره تیم ملی یاد کردند..

جواد حسین پور بازدید : 189 چهارشنبه 17 مهر 1392 نظرات (0)
 
جک ویلشر - ویلشر: مهاجمان خوبی داریم؛ از جرارد و لمپارد درسهای زیادی می گیرم
 

جک ویلشر ستاره خط میانی باشگاه آرسنال معتقد است که مهاجمان تیم ملی انگلیس نمایش خیره کننده ای در رساندن این تیم به جام جهانی 2014 خواهند داشت..

تعداد صفحات : 222

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 178
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 1,383
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 3,801
  • بازدید ماه : 3,076
  • بازدید سال : 56,226
  • بازدید کلی : 3,074,696
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.