loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 49 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

پیشکسوت فوتبال گفت : ما توانایی دو تا سه برابر بالاتر نسبت به قطری‌ها داریم و نشان داده ایم که کارهای نشدنی را خوب انجام می دهیم..

عکس حسین فرکی

حسین فرکی پیشکسوت فوتبال در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت : ما میدانیم که جام جهانی بزرگترین رویداد ورزشی کشور است ، سی و یک کشور جمع میشوند و هر یک نماد فوتبال کشور خود را که تیم ملی شان است در این رقابت‌ها شرکت میدهند . کشور ایران نیز سه دوره حضور در جام جهانی را تجربه کرده است و هم اکنون در آستانه صعود برای بار چهارم میباشد .

وی افزود: طبیعی است که راهیابی به مسابقات جام جهانی جدا از بحث فنی و اقتصادی شادی و نشاط را هم در تیم ملی و هم در کشور و در میان اهالی فوتبال خواهد آورد من خود نیز دو بار حضور در جام جهانی را تجربه کرده ام .

وی تصریح کرد: در دوره های گذشته نیز تجربیاتی در مراحل مقدماتی جام جهانی داشتیم گاهی صعودمان با نگرانی و اما و اگر مواجه بود . گاهی صعود پیدا نمیکردیم و در برخی اوقات نیز همچون سال ۲۰۰۶ به راحتی و با قدرت به جام جهانی راه پیدا کردیم .

فرکی تاکید داشت: در اوقاتی که راه یابی ما به جام جهانی به اما و اگر میرسد مردم بسیار اذیت میشوند فوتبال دوستان نگران صعود به جام جهانی هستند و مرور فرصت های از دست رفته آنها را ناراحت میکند اما با این وجود نباید نا امید شویم چرا که ما توانایی و پتانسیل کارهای بزرگ را داریم .

وی ادامه داد معتقدم در شرایط فعلی تیم ملی به لحاظ کار گروهی هنوز به هماهنگی مورد نظر دست پیدا نکرده است ولی ما نباید نا امید شویم چون ما توانایی دو سه برابر بالاتر نسبت به بازیکنان قطر را داریم .

جای امثال دایی هاشمیان و مجیدی در تیم ملی خالی است

پیشکوت فوتبال اظهار داشت: خلاء نبودن بازیکنی مثل علی دایی امروز در تیم ملی احساس میشود . طبیعی است وقتی نتوانیم این ضعف را در باشگاهها رفع کنیم آثارش را نیز در تیم ملی خواهیم دید .

وی افزود: تیم ملی امروز نیازمند بازیکنانی مثل هاشمیان ، دایی و مجیدی است و در تمام کردن و به ثمر رساندن گل دارای نقطه ضعف هایی است که علیرغم تلاش های صورت گرفته به نتایج مورد نظرمان نمیرسیم .

برانکو نتیجه گرفت چون فوتبال ما را می شناخت

وی عنوان کرد: در حال حاضر موجی از مربیان پرتغالی به فوتبال کشورمان راه پیدا کرده اند . در گذشته نیز مربیان کروات از جمله برانکو ایوانکوویچ ، بلازوویچ و غیره در فوتبال ملی ما حضور داشته اند . برانکو در تیم ملی خوب نتیجه گرفت چون شناختی خوبی از فوتبال ما داشت.
فرکی ادامه داد: من فکر میکنم مربیان پرتغالی علیرغم کارنامه ، شخصیت و احترام در فوتبال ما موفق عمل نکرده اند . شاید فضای فوتبال ما برای آنها مناسب نیست و با این شرایط بهترین مربیان اروپایی هم نمیتوانند از تمام پتانسیل خود در کشور بهره بگیرند .

پیشکسوت فوتبال در خصوص سه دیدار آینده تیم ملی بیان کرد: حساسیت بازی‌ها نباید باعث این شود که هر ریسکی را انجام دهیم. ما فرصت های طلایی را از دست داده ایم و حالا باید در دیدارهای باقیمانده با برنامه و حساب شده پیش برویم .

وی افزود: بازیکنان ما فشار و استرس زیادی دارند اما باید مسلط باشند و این تمرکز و تسلط بویژه از بازیکنان با تجربه بیشتر انتظار میرود .

وی ادامه داد: اگر انتحاری کار کنیم و غافلگیر شویم شرایط ما بسیار دشوار خواهد بود . ما باید ۴۵ دقیقه تمام سعی خود را کنیم تا هیچ گلی دریافت نکنیم و کاملا منسجم در نیمه دوم اجازه دهیم تا قطری‌ها کارشان را انجام دهند و سپس با بازیکنان با تجربه ای که داریم در ثانیه های نزدیک به پایان مسابقه هم که شده از حریف خود جلو بیفتیم .

کی روش در خصوص وینگادا پاسخگو باشد

فرکی در مورد وینگادا اظهار داشت: به هیچ عنوان دعوت از این مربی را در کنار کادر فنی قبول ندارم نمیتوانم درک کنم که آمدن ایشان با چه سمتی در کنار تیم ملی صورت گرفته است ما صاحب فوتبالیم و این بی نظمی‌ها نباید در کنار تیم ملی رقم بخورد . حضور وینگادا در کنار تیم ملی هیچ کمکی به ما نمیکند و کیروش باید در این خصوص پاسخگو باشد.

ملی پوش سابق تیم ملی در مورد بازی دوستانه با عمان نیز بیان کرد: این فرصتی بود که در فیفادی برای ما در نظر گرفته شده بود و سرمربی تیم ملی هم خودش به این موضوع اشراف داشته است . عقیده دارم هر بازی ملی دستاوردهایی دارد و این بازی نیز فواید و مزیت هایی برای ما داشته است ولی بدون شک این بازی هدف شباهت با بازی قطر را نداشت و فقط در حد یک بازی تدارکاتی بود .

وی در پایان خاطر نشان کرد: در شرایطی قرار داریم که نیازمان برد در مقابل حریفانمان و راه یابی به مسابقات جام جهانی که امیدواریم به آن دست پیدا کنیم .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 312
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 1,686
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12,875
  • بازدید ماه : 19,135
  • بازدید سال : 72,285
  • بازدید کلی : 3,090,755
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.