loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 62 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

در بازی با میلان رورا به من گفت که بازی نمی کنم و من نه تنها این تصمیم را درک کردم بلکه با اوموافقت کردم.درک می کنم که بازیکنانی باید بازی کنند که در شرایط فیزیکی خوبی هستند..

عکس کارلس پویول

کارلس پویول کاپیتان باتجربه بارسلونا روز جمعه درکنفرانسی خبری شرکت کرد ودرصحبت هایی به این نکته اشاره کرد که از سران بارسا خواسته تا تمدید قرارداد او را به تعویق بیندازندتا ببیند که بعد از جراحی برروی زانویش دوباره می تواند به روزهای اوج بازگردد یا نه. او درکنفرانس خبری اش از مسائل مختلفی صحبت کرد.دراینجا می توانید متن صحبت های پویول را در دو قسمت مطالعه کنید.

این بخش دوم صحبت های پویول است که در آن به توضیح مصدومیت و روزهای سخت مصدومیت پرداخته:

«عصر بخیر؛ اول از همه می خواهم از حضور همه شما تشکر کنم.می خواهم درمورد عمل جراحی ام برایتان صحبت کنم. چرا و چطور زیر تیغ جراحی رفتم.یک سال بود که یک عمل آرتروسکوپی انجام داده بودم.همه چیز مهیا بود تا فصل را با ۱۰۰% آمادگی شورع کنم، تا اینکه اردوی پیش فصل از راه رسید.دراولین بازی حضور یافتم و حالم خوب بود. در بازی بعد دیدیم که تنها می توانم ۶۰ دقیقه بازی کنم و در دقیقه ۴۰ بازی از ناحیه زانو مشکلاتی را احساس کردم.تنها تا دقیقه ۴۵ در میدان ماندم.. به نظر رسید که بیش از حد تلاش کرده ام. با همین مشکلات کم و بیش بازیها را ادامه دادم ولی در اولین بازی تیم در لالیگا تنها توانستم ۴۵ دقیقه مقاومت کنم و بعد از آن هم بازی با رئال از راه رسید.قبل از بازی با بنفیکا هم مصدوم شدم.این مصدومیت‌ها هیچ وقت مثبت نیستند ولی من حس کردم که این مصدومیت‌ها برای بهبود مشکل زانویم که ادامه داشت، خوب است. بدین ترتیب تا پایان سال ۲۰۱۲ را سپری کردم. با مشکلات به کارم ادامه دادم و دربازی با بتیس به میدان رفتم ولی در بازی با اتلتیکو تنها دقایقی بود که بدون درد بازی می کردم.

دراین میان از سوی باشگاه با من برای تمدید قراردادم تماس گرفتند.گفتم که باآنها صحبت خواهم کرد.ازهمین رو رئیس باشگاه دراین باره صحبت کرد.درادامه تعطیلات سال نو شروع شدند و درماه ژانویه دوباره ناراحتی های من ادامه یافتندو حس کردم که در زانویم احساس خالی بودن می کنم. کاملا این حس را درک می کردم و قبل از آن هم آن را تجربه کرده بودم. آن بار هم مجبور شده بودم که عمل کنم وکمی بعد به میادین بازگشته بودم.خب با پزشکان حرف زدیم و تصمیم گرفتیم که تا جایی که می توانم ادامه دهم؛ می خواستم تا پایان فصل صبر کنم وبعداز آن به تمرینات ادامه دادم ولی یک روز حس کردم که حتی نمی توانم تمرین تیم را به پایان ببرم. با پزشکان جلسه گذاشتم و گفتم که نمی توانم ادامه دهم وباید جراحی کنم وبه سران باشگاه گفتم که روند تمدیدقراردادم را به تعویق بیندازم. اگر تمدید نکنم، احساس آرامش بیشتری دارم.گفتم که وقتی حالم خوب شود، قراردادم را تمدید خواهم کرد.

رئیس باشگاه مرا به آرامش دعوت کرد و گفت که اینها مسائل مربوط به فوتبال است. من از او تشکر کردم و گفتم که اگر حالم خوب نباشد، نمی توانم قراردادم را به پایان ببرم. فردای آن روز به شهرک ورزشی رفتم تا با مدیران تیم دیدار کنم.لحظات سختی برای تیم بود. به آنها گفتم که باید تلاش کنیم تا بتوانم درکنار تیم باشم و تاجایی که زانویم اجازه دهد مقاومت می کنم. مشکلات افزایش یافته بود.لحظاتی هست که می توانی ولی لحظاتی هم هست که نمی توانی.همیشه با مصدومیت‌ها به سختی تمرین می کردم. به خاطر همین مصدومیت‌ها شرایط فیزیکی ام افت کرده بود. در بازی با میلان رورا به من گفت که بازی نمی کنم و من نه تنها این تصمیم را درک کردم بلکه با اوموافقت کردم.درک می کنم که بازیکنانی باید بازی کنند که در شرایط فیزیکی خوبی هستند. از آن مرحله به دور بعد رفتیم، چند دقیقه ای بازی کردم و بعد در یک جلسه تمرینی در یک بازی با بارسای بی، دوباره زانویم به شدت درد گرفت و روز بعد از آن نتوانستم تمرین کنم.وقتی کیستی داشته باشی که در آن آب جمع شده باشد، نمی توانی پایت را خم و راست کنی. اکوگرافی کردم و کیسه آب یخ استفاده کردم و به من گفتم که صبر کنم. این کیست شرایطش مثل قبل است.من تصمیم گرفتم که تمرین کنم ولی نتوانستم.درمیانه جلسه تمرینی، زمین را ترک کردم.پزشکان مرا با خود بردند و کوگات به من گفت که دیگر نمی توانم بازی کنم. او به من گفت که حدود یک ماه از میادین دور خواهم بود و به او گفتم که مراعمل کند. عمل جراحی ای که می بایست نیم ساعت طول می کشید، دو ساعت و نیم ادامه یافت. ولی ماجرا همین نبود... بدترین چیز برای یک بازیکن این است که مصدوم باشد. ۴ تا ۶ هفته حتی نمی توانستم راه بروم. الان حالم بهتر است و هرزمان که پیش دکتر کوگات می روم، پزشکان بارسلونا هم با من می آیند. الان حالم خوب است وامیدوارم بتوانم فصل بعد را خوب شروع کنم.»

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 3,487
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14,676
  • بازدید ماه : 20,936
  • بازدید سال : 74,086
  • بازدید کلی : 3,092,556
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.