loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 55 یکشنبه 12 خرداد 1392 نظرات (0)

کارل هاینس رومینیگه رئیس هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ مصاحبه ی مفصلی را با بیلد انجام داده است او از شرایط امروز باشگاه و حضور گواردیولا در فصل آتی می گوید..

عکس کارل هانس  رومینگه

بایرن مونیخ تا دقایقی دیگر می تواند سومین قهرمانی فصل را در فینال دی اف بی پوکال جشن بگیرد آن‌ها فینال جام حذفی را در المپیک اشتادیون برلین مقابل اشتوتگارت قرار خواهند گرفت.

کارل هاینس رومینیگه رئیس هیئت مدیره بایرن مونیخ، در مصاحبه ای اختصاصی با بیلد از جایگزینی یوپ هاینکس و حضور گواردیولا در فصل آتی روی نیمکت بایرن گفت.

آقای رومینیگه نظر شما در مورد ادامه فعالیت حرفه ای هاینکس...
هاینکس دو گزینه پیش رو خواهد داشت اول اینکه در بایرن از دنیای فوتبال خداحافظی کند و دوم آنکه مسیر بزرگ خود را ادامه دهد. من برای او خوشحالم اکنون تمام مردم جهان به خوبی وی را می شناسند و با احترام از وی صحبت می کنند و این چیزی است که او سزاوارش است من برایش خوشحالم.

بایرن برنامه ای برای هاینکس دارد؟
من دو هفته گذشته در جشن قهرمانی به او گفتم که اختیار تام دارد و در هر جایی که صلاح می داند می تواند با ما همکاری داشته باشد باشگاه علاقه مند است تا از ظرفیت های وی استفاده کنیم با شناختی که از یوپ دارم می دانم که فعلا به بازی با اشتوتگارت تمرکز کرده است و بهتر است بعد از فینال با وی جلسه داشته باشیم.

او به مربی گری در خارج آلمان و رئال فکر می کند...
در این زمینه اطلاعی ندارم

به نظر می رسد برای گواردیولا بهتر است که بایرن در دی اف بی پوکال قهرمان نشود تا هاینکس سه گانه را فتح کند نظر شما در این زمینه...
بهیچ وجه من بارها گفته ام و همه چیز برای بایرن روی میز قرار دارد پپ در پیامی قهرمانی را ما را تبریک گفت او به شدت از قهرمانی ما در فینال لیگ قهرمانان مطمئن بود اگر ما در سومین فینال در چهارمین فصل لیگ قهرمانان هم شکست می خوردیم این برای ما یک مشکل روحی ایجاد می کرد و انگیزه‌ها برای فصل آتی از بین می رفت که این برای گواردیولا هم شرایط نامساعدی رقم می زد

هاینکس گفته است تیم او و حضور گواردیولا در فصل آتی یادآور تیمی است که بکن باوئر در سال ۹۰ ساخت و سپس تحویل برتی فوگتس داد...
در حال حاضر تیم بسیار خوبی در اختیار داریم چند روز پیش با یوپ، قهوه می نوشیدم که او در مورد فصل آینده به من گفت: شما برای فصل آینده مربی ای فوق العاده با شخصیت والا در اختیار دارید او کیفیت بالایی دارد این نظرات هاینکس در مورد پپ است در باشگاه هیچ حسادتی وجود ندارد.

با توجه به موفقیت کامل بایرن در این فصل آیا تغییر مربی می تواند این را تکرا کند؟
ما با ورود هر مربی زمینه ای جدید ایجاد می کنیم و کنتورهای بایرن را صفر می کنیم بنابراین ما هیچ نگرانی ای نخواهیم داشت تنها چیزی که ما در باشگاه می خواهیم موفقیت و ثبات پایدار مالی است و شما مجبور هستید آن را حفظ کنید موفقیت شما را مجبور می‌کند که در فصل جدید هم کار کنید

بایرن در حال حاضر بهترین تیم اروپا و جهان؟
در رده بندی یوفا بارسلونا هنوز بالاتر از ما است آن‌ها در شش فصل گذشته به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافتند.

فرانک ریبری می خواهد قرارداداش را تا ۲۰۱۷ تمدید کند آن را در جشن قهرمانی روز یک شنبه اعلام خواهید کرد؟
یک شنبه که وکیل ما در تعطیلات است (می خندد) هنگامیکه ریبری در سال ۲۰۰۷ به بایرن آمد بسیاری گفتند او بازیکنی است که یک یا دو فصل در یک باشگاه می ماند اما او اکنون شش سال است که در مونیخ است و خانواده اش هم در اینجا احساس راحتی می کنند.

چه زمان انتقال لواندوفسکی را رسمی می کنید؟
ما باید توجه داشته باشبیم که او تا سال ۲۰۱۴ با باشگاه دورتموند قرارداد دارد

اشپورت بیلد از تعویض شکیری و ماندژوکیچ با لواندوفسکی خبر داده بود...
چنین گزینه ای پیش روی ما نیست هر دو بازیکن در بایرن خوشحال هستند در لیگ قهرمانان اروپا ماندژوکیچ اولین گل ما را در فینال به ثمر رساند ژردان شکیری هم فصل بزرگی را تجربه کرد او در آینده بهتر نیز خواهد شد ما پیشنهادی از دورتموند دریافت نکردیم علاقه ای نیز برای آن نداریم بنابراین این دو بازیکن با ما خواهند ماند.

صحبت هایی پیرامون انتقال رافینا به شالکه نیز مطرح است...
رافینا با ما باقی می ماند من می دانم که تونیس از جذب وی خوشحال خواهد شد اما ما می خواهیم در هر پست چند گزینه داشته باشیم این فلسفه ی ما در این فصل بود و برای فصل آینده نیز همین را دنبال می کنیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 3,339
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14,528
  • بازدید ماه : 20,788
  • بازدید سال : 73,938
  • بازدید کلی : 3,092,408
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.