loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 56 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم ملی لبنان می‌گوید وضعیت تیمش برای بازی با ایران اسف‌بار است..

تئو بوکر در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان اظهار کرد: وقتی عکاسان و خبرنگاران زیادی به اینجا آمده‌اند یعنی بازی بااهمیتی است و این موضوع نظر من را به خودش جلب کرد. بزرگ‌ترین فرقی که بین فوتبال ایران و لبنان هست، فاصله زیاد بین فوتبال ایران و لبنان است و این مشکل فوتبال ماست.

وی افزود: ما خودمان را به هیچ وجه قابل قیاس با ایران نمی‌دانیم چون در ماه‌های گذشته دو سونامی بزرگ به فوتبال ما وارد شده و ما را از شرایط عادی خارج کرده است. درباره بازی که ما ایران را بردیم می‌توانم بگویم تیم ما در آن زمان در یک سطح بسیار خوبی بود که ما توانستیم ایران را در بیروت شکست دهیم. بزرگ‌ترین مشکلی که ما در بازی دوم پیدا کردیم این بود که وضعیتی که برای هشت بازیکن ما ایجاد شد، جنجال بزرگی به وجود آورد و آنان خودشان را رها کردند. بحث تبانی و این‌ها که پیش از بازی ما مطرح شده بود باعث شد روحیه بازیکنان ما خراب شود. این مساله ما را از شرایط عادی در آن زمان خارج کرد. بعد از بازی مقابل ایران یک بار دیگر خودمان را روبه‌راه کردیم اما متاسفانه با یک مشکل دیگر روبه‌رو شدیم و آن هم این بود که ۵ بازیکن‌مان را در بازی با کره به خاطر کارت‌های قرمز و زرد از دست دادیم. در مورد بازی فردا می‌توانم بگویم ما نمی‌توانیم هیچ مقاومتی جلوی ایران داشته باشیم. می‌دانیم وضعیت‌مان چقدر نابسامان است. تنها می‌دانیم که ایران بازی را می‌برد و سه امتیاز را از ما می‌گیرد.

وی در پاسخ به این سوال ایسنا که آیا این اظهار نظر که او تیمش را از پیش باخته می‌داند یک حربه برای دست کم گرفتن بازی از سوی بازیکنان ایران است گفت: می‌توانم بگویم خودم می‌دانم که تیم‌ام در چه سطحی بازی می‌کند و در کجای دنیا هستم. اینکه درباره بردن صحبت کنم و اشتباه بگویم مسئله نادرستی است. من نیازی به این مسئله ندارم که بخواهم دروغ بگویم. خودمان می‌دانیم کجا هستیم. نمی‌خواهم حادثه جلسه گذشته تکرار شود. جلسه گذشته با این سوالات اعصاب من را خرد کردید و اگر این طور باشد جواب‌تان را نمی‌دهم.

وی در پاسخ به سوالی درباره ترکیب بازیکنانش گفت: نسبت به بازی اولی که با ایران در بیروت داشتیم تنها دو بازیکن‌مان هستند و در مقایسه با دیداری که برابر ایران پنج بر صفر باختیم، سه بازیکن ما اکنون به همراه ما هستند. در نتیجه می‌توانم بگویم ما بازیکنان جدیدی داریم و ما این بازیکنان را از رده‌های دوم و سوم تیم ملی آوردیم. این وضعیت نشان می‌دهد که ما چه اوضاع اسف‌بار و بحرانی پیش از بازی با ایران داریم.

وی در پاسخ به این سوال که چطور شد خود شما به تبانی بازیکنان تیم‌تان اعتراف کردید گفت: اولین مسئله‌ای که می‌توانم بگویم این است که ۸ بازیکن خودشان اعتراف کردند و گفتند با کلوبی که در اندونزی فعال بود، تبانی کردند. من می‌دانستم که اگر این ۸ بازیکن را از دست بدهم بازی را می‌بازم اما من آدم صادقی هستم و با علم به این که با نبود این ۸ بازیکن ما می‌بازیم و اسکلت تیم به هم می‌خورد کار را ادامه دادم و تمام این موارد را به فدراسیون فوتبال لبنان گزارش دادم.

یکی از خبرنگاران لبنانی از سرمربی تیم لبنان پرسید اهمیت بازی را با توجه به غیبت ۷ بازیکن‌تان را چقدر می‌بینید و آیا ترسی از این مسئله ندارید اظهار کرد: ترس تنها چیزی است که اصلا ما آن را نمی‌شناسیم. خودمان می‌دانیم ۷ نفر را نداریم. می‌دانیم تغییر کردیم ولی اصلا مهم نیست. با همین نفرات داریم کار می‌کنیم. بازی قبلی هم خیلی خوب بود. برای‌مان مهم نیست ۷ بازیکن را از دست دادیم. می‌توانم بگویم دو تیمی که داشتیم را داریم با هم مقایسه می‌کنیم. من اصلا ترس را نمی‌شناسم.

بوکر در پاسخ به این سوال که آیا بعد از بازی با لبنان همچنان هدایت این تیم را بر عهده خواهید داشت یا خیر، گفت: نمی‌دانم. فدراسیون باید در این‌باره تصمیم بگیرد. بعد از بازی باید با فدراسیون صحبت کنم. باید ببینم اوضاع چطور پیش می‌رود. من قراردادی ندارم. وقتی برای لبنان کار می‌کنم مسئولیت خانواده‌ام هم بر عهده دارم و نظر آن‌ها هم برایم مهم است. من از برخی کشورهای عربی پیشنهاد دارم که حتی برخی از آن‌ها بالای یک میلیون دلار هستند. باید ببینم که شرایطم در لبنان چطور می‌شود و بعد تصمیم می‌گیرم. احتمالات زیادی وجود دارد. همکاری خوبی با اعضای فدراسیون فوتبال لبنان دارم. من پیشنهادات دیگری از تیم‌های عربی دارم اما سخت است که آن‌ها را کنار هم بگذارم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 5,213
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,402
  • بازدید ماه : 22,662
  • بازدید سال : 75,812
  • بازدید کلی : 3,094,282
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.