loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 55 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (0)

خداداد عزیزی گفت: اگر به جام‌جهانی صعود نکنیم، فوتبال‌مان ۱۰ سال عقب خواهد ماند..

بازیکن اسبق تیم ملی، همچنین عنوان کرد: تنها موضوعی که من را نگران می‌کند، این است که فوتبالمان به جام‌جهانی صعود نکند، زیرا اگر این اتفاق بیفتد قطعا ۱۰ سال عقب می‌مانیم و از طرف دیگر صعودمان به جام‌جهانی یعنی رفتن بازیکنان ایرانی به اروپا و در نتیجه پیشرفت فوتبال‌مان و بالا رفتن اعتماد به نفس میان جوانان.

وی در مورد بازی پیش‌روی تیم ملی فوتبال برابر لبنان تصریح کرد: به نظرم بازی با لبنانی‌ها سخت نیست و فقط عده‌ای گاهی هیجان ایجاد می‌کنند که لبنان را نباید دست‌کم گرفت ولی طبیعی است که بازیکنانمان آنها را دست‌کم نمی‌گیرند اما واقعا آنها حرفی برای گفتن ندارند. لبنان تیمی ضعیف است که به راحتی می‌توانیم از پیش‌رویمان برداریم.

وی ادامه داد: شاید تا به حال لبنان در داخل خانه خیلی از تیم‌ها را برده است ولی در خارج از خانه هیچ حرفی برای گفتن ندارد و امتیازی هم کسب نکرده و این در حالی است که در بازی گذشته با ما در مقدماتی جام ملت‌های آسیا پنج گل دریافت کردند اما این ملاک نیست. با این حال آنها ۲-۳ بازیکن محروم دارند و قطعا حرفی در این بازی نخواهند داشت.

عزیزی خاطرنشان کرد: فقط آرزو می‌کنم بازی تیم‌های فوتبال کره‌جنوبی و ازبکستان مساوی نشود زیرا بازی آخر کار ما برابر کره‌جنوبی‌ سخت خواهد شد و با این شرایط صعود ما به اما و اگر کشیده می‌شود که خیلی سخت است. بهترین نتیجه برای ما پیروزی کره‌جنوبی در آن بازی است و قطعا اگر مثل بازی قطر با فکر و حساب‌ شده فوتبال بازی کنیم، فکر می‌کنم مقابل کره‌جنوبی هم بازنده نیستیم.

بازیکن اسبق تیم ملی به پیروزی برابر قطر در هفته گذشته اشاره و بیان کرد: در آن بازی شرایط بازیکنان از نظر روحی و روانی نسبتا خوب بود و فقط استرس آن بازی بود که طبیعی هم بود، زیرا در خارج از خانه بازی برایشان سنگین بود و این یک مقدار شرایط را سخت‌تر کرد اما در مجموع شرایط خوبی داشتند. خوشبختانه قطر هم آن چیزی نبود که فکر می‌کردیم و یکی و دو بازیکنان خوبش را در اختیار نداشت و به نظرم چنگی به دل نزد اما بازیکنان ایران جزو معدود روزهایی بود که خیلی تاکتیکی و حساب شده بازی کردند و به غیر از یک اشتباه خط دفاعی، بقیه خیلی خوب کار کردند.

عزیزی عنوان کرد: نگرانی مسوولان فدراسیون فوتبال و همچنین وزیر ورزش در قطر از حاشیه‌ها بود که خوشبختانه بازیکنان تحت تاثیر آن قرار نگرفتند و خیلی با فکر بازی کردند.

وی در مورد شرایط فوتبال ایران هم اظهار کرد: شک نکنید که شرایط حال حاضر فوتبالمان خوب نیست و این واقعا دور از ذهن است، زیرا همیشه جزو تیم‌های برتر آسیا بودیم ولی الان فوتبال خوبی نداریم و به روزی افتادیم که دعا می‌کردیم به قطر نبازیم و بتوانیم با پیروزی از آن بازی بیرون بیاییم؛ در حالی که قطر هیچ وقت حریف سختی برای ما نبوده و نخواهد بود. شرایط فوتبالمان طوری است که الان از تیمی مانند قطر هم می‌ترسیم؛ در حالی که در گروه به این سادگی باید با خیال راحت از بالای جدول نظاره‌گر درگیری تیم‌های ملی فوتبال کره‌، ازبکستان و قطر می‌بودیم ولی یک سری امتیاز را به راحتی به تیم‌های ازبکستان، لبنان و قطر دادیم و به همین دلیل است که در حال حاضر یک مقدار شرایط ما خوب نیست.

عزیزی با بیان اینکه هیچ ستاره‌ای در تیم ملی فعلی حضور ندارد، افزود: فکر می‌کنم این موضوع را مردم و کارشناسان هم می‌بینند و دیگر بازیکنانی مانند علی دایی، کریم باقری، علی کریمی، احمدرضا عابدزاده و خیلی‌های دیگر در تیم ملی نداریم که بتوانند نتیجه یک بازی را عوض کنند. بازیکنانی که واقعا ستاره باشند و بتوانند در نتایج تاثیرگذار باشند، در تیم ملی حضور ندارند. فکر می‌کنم تا وقتی روی تیم‌های پایه‌یمان کار نکنیم، فوتبالمان آینده‌ای ندارد.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا در شرایط حال حاضر فوتبال ایران مربی خارجی می‌توانست کارساز باشد یا ایرانی، تاکید کرد: این تشخیص ما نیست ولی اعتقاد داشتم که یک مربی ایرانی می‌توانست به تیم ملی کمک کند ولی الان نباید در مورد این مسائل حرفی بزنیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 6,624
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17,813
  • بازدید ماه : 24,073
  • بازدید سال : 77,223
  • بازدید کلی : 3,095,693
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.