loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 44 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حرف من این بود که اگر مجمع تشکیل شد و اشخاص دیگری می‌توانند فدراسیون را اداره کنند ما می‌گوییم بسم‌الله..

عکس علی کفاشیان

علی کفاشیان در خصوص روند نتیجه‌گیری تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام جهانی اظهار داشت: برای صعود به جام جهانی تلاش کردیم اما ممکن است اتفاقاتی در این بین رخ داده باشد و در بعضی بازی‌ها هم نتیجه نگرفته باشیم اما امیدواریم در این دو مسابقه نتیجه مطلوب را کسب کنیم تا دل مردم شاد شود.

وی تأکید کرد: خوشبختانه در این مدت فضای ورزش کشور فضای بسیار خوبی شد و صعود تیم ملی به جام جهانی می‌تواند در تمام رده‌های تیم ملی برای ما مفید باشد. اگر به جام جهانی صعود نکنیم مثل این است داخل یک چاله افتاده‌ایم و می‌خواهیم خود را به سختی بالا بکشیم. ما باید حواسمان به همه چیز باشد و تیم‌های رده‌‌های پایه و فوتسالمان هم باید مورد توجه قرار بگیرند. امیدوارم که به زودی این دو بازی آینده را پیروز شویم و به جام جهانی برویم و مردم هم مثل همیشه از ما حمایت کنند تا تیم ملی بتواند به مقاصد خود برسد و مطمئن باشید اگر این اتفاق افتاد فدراسیون فوتبال در سال آینده برنامه‌های بسیار گسترده‌ای دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که قبول دارید تمام نتایج و زحمات در فدراسیون به صعود به جام جهانی بستگی دارد، گفت: با این حرف موافق هستم و ما باید در تمام رده‌ها شاهد نتیجه‌گیری باشیم. همه چیز فوتبالمان را باید در تیم‌های پایه ببینیم و در این چند سال دو بار نوجوانان ما به جام جهانی رفت و فوتبال ساحلی و فوتسالمان نیز نتایج خوبی گرفته است. البته باید نتیجه‌گیری را طوری لحاظ کنیم که ابزارهایمان هم به چشم بیاید. ما به خاطر مشکلات مالی تیم ملی امیدمان شکل نگرفته است. اینها همه ایراد است که به خاطر نداشتن امکانات با آنها مواجه شده‌ایم. متأسفانه انتظارها در این فوتبال ۱۰۰ است و امکانات در اختیار گذاشته شده ۱۰. باید کشورهای دیگر را ببینیم که چطور از تیم‌های فوتبال خود حمایت می‌کنند. همه این مسائل من را آزار می‌دهد.

کفاشیان تأکید کرد: اگر ابزارها برای فوتبال کشور فراهم نشود روز به روز ضعیف‌تر می‌شویم و دیدید که با وجود اینکه بازیکنان این همه تلاش کردند و ما هم کم نگذاشتیم اما در بعضی از مواقع دچار آسیب مالی شدیم. من معتقدم روی تیم‌های پایه باید سرمایه‌گذاری شود که تیم ملی قوی و خوبی داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه چرا شب گذشته حرف از استعفاء زده است، گفت:‌ اگر من این حرف را زده‌ام به خاطر بحث ساختاری است. حرف من این بود که اگر مجمع تشکیل شد و اشخاص دیگری می‌توانند فدراسیون را اداره کنند ما می‌گوییم بسم‌الله، من حاضر نیستم به خاطر خودم فوتبال لطمه بخورد. در این چند سالی که رئیس فدراسیون هستم ارتباطاتم خیلی قوی شده ولی حاضر نیستم ببینیم این بچه‌ام روز به روز ضعیف‌تر می‌شود. من باید این مسائل را بگویم. کشورهای دیگر با سرعت در حال حرکت هستند و وظیفه‌ام است که بگویم اگر کسی می‌تواند این فدراسیون را در فضای جدید اداره کند بیاید و خدمت کند. مجمع ۷۰ عضو دارد و آنها باید قبول کنند.

وی افزود: فوتبال ایران با اروپا فرق می‌کند، شاید در آنجا رئیس فدراسیون را اصلاً نشناسند و هیچ باخت و بردی در آنها تأثیر ندارد اما اینجا باخت مال من است و پیروزی‌ها مال مربیان و بازیکنان. اینها من را آزار می‌دهد و اگر اینجا ۱۰ سال کار کنیم انگار ۱۵ سال کار کرده‌ایم.

کفاشیان در ادامه صحبت‌های خود گفت: ان‌شاءلله بتوانم به این فوتبال خدمت کنم و اگر هم نباشم تجربیاتم را در اختیار نفر بعدی می‌گذارم.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا پاداش‌ها به بازیکنان تیم ملی پرداخت شد یا خیر گفت:‌ اول از همه بگویم که من به حمایت همه اهالی فوتبال نیاز دارم و بزرگان فوتبال باید به من کمک کنند و همه باید با هم فضایی ایجاد کنیم که از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم اما در مورد پاداش‌ها بگویم که پاداش وزارت ورزش به بازیکنان پرداخت شده و ان‌شاءلله تیم ملی فردا بعد از ظهر تهران را به مقصد سئول ترک خواهد کرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 341
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 4,120
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,309
  • بازدید ماه : 21,569
  • بازدید سال : 74,719
  • بازدید کلی : 3,093,189
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.