loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 57 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)

حسین کعبی که در سال‌های اخیر نتوانست آنطور که باید و شاید نمایش خوبی از خود داشته باشد به استقلال خوزستان رفته تا با کمک عبدا... ویسی به همان کعبی چند سال قبل برگردد و بازی‌های خوبش را انجام دهد..

عکس حسین کعبی

کعبی درمصاحبه با ایران ورزشی رابطه با دلیل انتخاب استقلال خوزستان، شرایطش و ... صحبت می‌کند.

چطور شد که به استقلال خوزستان رفتی؟
چیز خاصی نشد. قسمت بود با کسی کار کنم که همبازی‌ام بوده. آقای عبدا... (ویسی) در بازی‌های آخر فوتبالش با من در یک تیم بودیم و من نه تنها افتخار همبازی بودن با او را دارم، بلکه امسال شاگرد او هم هستم. آقا عبدا... واقعا رفیق خوبی برای بازیکنانش است و خوشحالم که به استقلال خوزستان آمدم. به شهرم برگشتم تا دینم را به فوتبال اینجا ادا کنم. تیم هم جوان است اما مطمئنا می‌تواند نتایج خیلی خوبی بگیرد.
چند سال پیش وقتی در پرسپولیس بودی و برای بازی با فولاد به اهواز رفتی و آن اتفاقات افتاد، دیگر اصلا فکر نمی‌کردیم یک روز پیش بیاید که کعبی به اهواز برگردد و بخواهد در شهر خودش فوتبال بازی کند اما این اتفاق افتاد!
خب این مسائل در فوتبال عادی است. مطمئن باشید طوری بازی می‌کنم که همه تشویقم کنند. من به اهواز آمدم تا هم پیش خانواده‌ام باشم و هم به فوتبال استانم خدمت کنم اما بعضی‌ها می‌گویند فوتبال کعبی و امثال کعبی تمام شده و به‌خاطر این برگشتند. درحالی‌که اینطور نیست. نه‌تنها فوتبالمان تمام نشده بلکه شروع شده و دارد رشد می‌کند! عبدا... ویسی در این سال‌های مربیگری‌اش نشان داده می‌تواند بازیکنان را به‌خوبی احیا کند. رضا عنایتی و میلاد نوری احیا شدند، پس کعبی و امثال کعبی هم احیا می‌شوند و بازی‌های خوبی انجام خواهند داد.
پس امسال استقلال خوزستان زنگ تفریح حریفان نخواهد بود و نتایج خوبی می‌گیرد...
صددرصد. مطمئن باشید استقلال خوزستان با بازیکنان باتجربه‌ای که گرفته حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، ضمن اینکه در اهواز و کلا خوزستان اکثر مردم استقلالی هستند و برای بازی‌های استقلال خوزستان به ورزشگاه می‌آیند و حمایت می‌کنند که این مساله به نتیجه‌گیری تیم کمک زیادی خواهد کرد.
ظاهرا مبعلی هم قرار است به تیم اضافه شود.
مبعلی دیروز (سه‌شنبه) با ما تمرین کرد اما نمی‌دانم قرارداد بسته یا نه. ایمان بیاید جمعمان جمع می‌شود.
پس فولادی‌های سابق جمع شدند و می‌خواهند استقلال خوزستان را متحول کنند.
فوتبال همین است و لذت آن به این اتفاقات. خوشحالیم که در تیم شهر خودمان دور هم جمع شدیم. ما روزهای خوبی داشتیم اما از هم دور افتادیم و حالا می‌خواهیم جبران کنیم.
آن زمان که فولاد قهرمان شد، اتفاق بدی بود که یکدفعه همه از فولاد رفتید و تیم را تنها گذاشتید.
مقصر خودشان هستند. خودشان قدر خودشان را نمی‌دانستند. فولاد آن زمان ۷ ملی‌پوش داشت، الان یکی هم ندارد.
باشگاه ‌آن زمان چه کاری می‌توانست انجام دهد که ۷ ملی‌پوش خود را حفظ کند؟
نمی‌دانم. منظور از مقصر، بازیکنان بودند، نه باشگاه. شما الان می‌بینید یک بازیکن وقتی یک سال در لیگ برتر خوب بازی می‌کند می‌خواهد به استقلال یا پرسپولیس برود اما این تیم‌ها بازیکنان را محو می‌کنند. من ۲ سال پرسپولیس بودم و حضور در این تیم را امتحان کردم، می‌دانم سخت است. من ۹ سال تیم ملی بودم اما در این تیم‌ها محو شدم.
اما همان زمان تصور می‌شد حسین کعبی می‌تواند از پس خودش بربیاید و بهترین عملکرد را از خودش داشته باشد و جایگاه خوبی به‌دست بیاورد. چرا اینطور نشد؟
من به کسی باج ندادم. وقتی من با پرسپولیس شروع کردم، ملی‌پوش بودم اما متاسفانه کسی پشتمان نبود و محو شدیم. این اتفاق فقط برای خوزستانی‌ها می‌افتد.
یعنی همه بازیکنانی که در این تیم‌ها جایگاه خوبی به‌دست می‌آورند، کسی پشتشان است؟
نه، منظورم این نبود که رابطه دارند. آنها مشاور خوب دارند. کسی که راهنمایی‌شان کند چطور رفتار کنند، چطور کار کنند و چطور بدرخشند. ما خوزستانی‌ها ساده هستیم و دل پاکی داریم. به‌خاطر همین گفتیم صادقانه می‌رویم و کارمان را می‌کنیم اما محومان کردند. ان‌شاءا... شانس به فوتبال خوزستان برمی‌گردد و نشان می‌دهیم ما همچنان بهترین در فوتبال ایران هستیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 406
  • بازدید امروز : 2,060
  • باردید دیروز : 2,277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 23,563
  • بازدید ماه : 52,910
  • بازدید سال : 106,060
  • بازدید کلی : 3,124,530
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.