loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 44 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: فراز جدیدی در فوتبال علی کریمی می‌بینیم و این بازیکن دوباره احیا می‌شود..

عکس جلال چراغپور

جلال چراغپوردر مورد حضور علی کریمی در تراکتو‌ر‌سازی تبریز گفت: در این ارتباط نظر شخصی خودم را اعلام می‌کنم. در تاریخ فوتبال هر کشوری تک ستاره‌هایی ظهور می‌کنند که بعد از مدت افولشان دیگر تولید‌شدنی و تکرار شدنی نیستند. به طور مثال بازیکنانی مثل مارادونا اگر بر اثر فرآیند تولید فوتبال کشور آرژانتین ظهور پیدا می‌کردند تاکنون حداقل باید سه نفر نظیر آنها را می‌دیدیم. علی دایی صد سال یک بار در یک کشور به وجود می‌آید. علی کریمی نیز یکی از این ستاره هاست که اعتقاد دارم عمر فوتبالی او هنوز تمام نشده است.

وی افزود: افرادی که در دوران جوانی باعث شادی تمامی ایرانی‌ها شدند و افتخارات بسیاری به وجود آورده اند باید برخوردی در حد شان آنها صورت بگیرد. نباید اجازه دهیم تا به راحتی این بازیکنان کنار بروند. مجید جلالی با انتخابی که انجام داد و با توجه به شور و شعف مردم و علاقه‌ای که تبریزی‌ها به کریمی دارند فرازی جدید را از زندگی ورزشی این بازیکن مشاهده خواهیم کرد و کریمی دوباره می‌تواند رشد و احیا داشته باشد. ۸۰ درصد مسائل فنی بازیکنان را موضوعات روحی روانی تشکیل می‌دهد و با توجه به جو خوبی که در تبریز وجود دارد فوتبال علی کریمی می‌تواند باز هم رشد کند.

چراغپور در مورد اینکه وضعیت تیم ملی ایران پیش از بازی مقابل کره جنوبی خاطرنشان کرد: در درجه اول به عنوان یک ایرانی آرزو دارم تیم ملی به جام جهانی صعود کند. تیم ملی قبل از رسیدن به دیدار مقابل کره دو گام متفاوت را پشت سر گذاشت. در بازی با قطر با توجه به اینکه در خانه حریف به میدان می‌رفتیم بیشتر در عقب زمین و روی حفظ بازی مقابل کار می‌کردیم تا از تک‌موقعیت‌هایی که برایمان به وجود می‌آید استفاده کنیم. بازی با لبنان شرایط متفاوتی داشت در این دیدار حریفمان توانایی جلو آمدن از نیمه زمین خود را نداشت و هیچ خطری را نمی‌توانست روی دروازه ما ایجاد کند. همانطور که در مقدماتی جام ملت‌های آسیا پنج گل به این تیم زدیم در این مسابقه نیز چهار گل به ثمر نشست.

وی افزود: دیدار مقابل کره جنوبی همان شرایط دیدار مقابل قطر را با حساسیت و خطر بیشتر دارد. باید در خارج از خانه به مصاف این تیم برویم. تنها مسئله این است که هفته گذشته مسابقه ای داشته‌ایم که هیچ خطری برای ما ایجاد نکرده است و این موضوع شاید شرایط را برای ما سخت ‌کند البته باید بدانیم کره دیگر آن شکل فوتبال آلمانی را که با هیدینگ آغاز کرد ارائه نمی‌کند. کره فوتبالی مستقیم با تفکر سانتر‌های آسیایی انجام می‌دهد و از دو مهاجم نوک و بلند‌زن استفاده می‌کند.

کارشناس فوتبال ایران گفت: اگر تیم ملی مقابل کره بتواند ارسال‌های بلند را کنترل کند و در مرکز دفاع توپ سرگردانی در اختیار کره‌ای‌ها قرار نگیرد می‌توانیم نتیجه بگیریم. یا باید با سه دفاع مرکزی کار کنیم و یا اینکه با دو مدافع مرکزی و یک هافبک دفاعی که متمایل به عقب است کار کنیم. اگر دفاع ایران مقاومت کند و در مقابل بریز بریز‌ها و سانترهای آسیایی و متمادی کره‌ای‌ها مستحکم بمانیم بخش حمله ما می‌تواند گلزنی کند تا از این دیدار دست پر خارج شویم.

چراغپور در مورد جنگ رسانه‌ای که سرمربی کره آغاز کرده است اظهار داشت: رفتن به جام جهانی برای تیم‌های آسیایی حکم مرگ و زندگی را دارد به همین خاطر دست به هر ترفندی می‌زنند تا در این امر به موفقیت برسد. شاید در این راستا مسائل جوانمردانه، اخلاقی و پهلوانی را نیز رعایت نکنیم. شما دیدید مربی لبنان از طریقی منفی و اینکه می‌خواست تیم خود را ضعیف نشان دهد و بگوید ما چند گل می خوریم جنگ روانی راه بیندازد. حال ممکن است جنگ روانی به صورت مثبت باشد و با ضعیف نشان دادن تیم حریف این مسئله ابراز شود. البته این اتفاقات در همه جای دنیا وجود دارد و در فینال اروپا دیدیم که مربیان دورتموند و بایرمونیخ در صحبت‌های خود خیلی محترمانه به این مسائل اشاره می‌کردند. همیشه دیدیم مورینیو نیز در صحبت‌های خود چنین کاری را انجام می‌دهد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 341
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 4,103
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,292
  • بازدید ماه : 21,552
  • بازدید سال : 74,702
  • بازدید کلی : 3,093,172
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.