loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 43 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در تماسی که با مسئولان تیم ملی در کره داشتم خوشبختانه شرایط ملی‌پوشان خوب است و آماده دیدار مقابل کره جنوبی هستند..

عکس هادی آیت اللهی

هادی آیت‌اللهی با اشاره به شرط تیم ملی در کره جنوبی اظهار داشت: خدا را شکر وضعیت بازیکنان خوب است و ملی‌پوشان با روحیه بالا تمرینات خود را پیگیری می‌کنند تا یک بازی پرقدرت و منسجم را برابر کره جنوبی ارائه دهند.

وی در خصوص اینکه فدراسیون بنا به حساسیت مسابقه تیم ملی مقابل کره جنوبی چه تدابیری را برای مسابقه اندیشیده است،‌گفت: ما در کل برای تمامی مسابقات تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی برنامه‌ریزی کردیم و همه تلاش خود را انجام دادیم که هر امکاناتی که لازم است را در اختیار تیم ملی قرار دهیم تا ملی‌پوشان در شرایط مطلوب به آنچه که هدفشان است برسد.

آیت‌اللهی افزود: ما تلاش کردیم امکانات لازم را برای تیم ملی فراهم کنیم و انشالله خروجی کار صعود تیم ملی به جام جهانی باشد تا یک شرینی خوبی را به مردم بدهیم.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به دیدار حساس تیم ملی مقابل کره جنوبی گفت:‌ مطمئناً بازیکنان برای کسب پیروزی به مصاف کره جنوبی می‌روند و رسیدن به این هدف دور از دسترس نیست. این اتحاد و هماهنگی که در بین بازیکنان و کادر فنی و همچنین مسئولین فدراسیون فوتبال برقرار است ما را به حضور در جام جهانی و موفقیت در بازی در کره امیدوار می‌سازد، ضمن اینکه کل جامعه و مخصوصاً مطبوعات هم حمایت‌های لازم را از تیم ملی داشتند و امیدوار هستند تیم ملی نتیجه لازم را مقابل کره جنوبی کسب کند.

آیت‌اللهی با اشاره به اینکه تیم ملی در بازی‌های دور رفت مقدماتی جام جهانی نتوانست نتایج لازم را کسب کنند اما در دور برگشت خوب عمل کرد، گفت: کادر فنی در دور برگشت مسابقات بیشتر از قبل بازیکنان را در اردو در اختیار داشتند و به نوعی تمامی برنامه‌های تیم ملی بر اساس آنچه که کادر فنی از قبل تعبیه کرده بودند پیش رفت در نهایت هم تیم ملی توانست در دو بازی گذشته نتیجه لازم را بگیرد.

وی افزود: سوای این مسائل خود بازیکنان هم می‌دانستند با پیروزی در مسابقات مقدماتی جام جهانی و حضور در جام جهانی برای خودشان هم مفید خواهد بود و یک تحول خیلی خوبی در فوتبال کشورمان ایجاد خواهد شد. به همین دلیل تمامی حاشیه‌ها را کنار گذشتیم و یک دل و متحد به فکر موفقیت تیم ملی بودند.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه وقتی تیم ملی موفقیت را به دست می‌آورد این موفقیت فقط برای کادر فنی و بازیکنان است اما در هنگامی که تیم ملی شکست می‌خورد تمام تقصیرها به گردن فدراسیون فوتبال می‌افتد، گفت: همیشه همینطور بوده است ما مطمئن هستیم این روند در آینده هم ادامه خواهد داشت اما واقعیت این است وقتی پیروزی ثبت می‌شود متعلق به مردم است اما دیگران این پیروزی را به حساب بازیکنان و کادر فنی می‌نویسند و اگر خدای نکرده شکستی به دست بیاید به حساب ما در فدراسیون فوتبال می‌گذارند برای اینکه اگر مجموعه فدراسیون خوب برنامه‌ریزی‌ نکند، خوب تدارک نبیند و خوب هم اردو نگذارد مطمئناً این نتایج به دست نمی‌آمد. انشالله تیم ملی به آنچه که شایستگی آن را دارد برسد و با حضور در جام جهانی مردم را خوشحال کند.

آیت‌اللهی با بیان اینکه اگر تیم ملی مقابل کره جنوبی به پیروزی برسد پاداش ویژه‌ای به بازیکنان تعلق خواهد گرفت، اظهار داشت: این پاداش بیشتر از پاداش پیروزی مقابل لبنان و قطر خواهد بود. با مصوبه هیئت‌رئیسه میزان این پاداش را تعیین و به بازیکنان پرداخت خواهیم کرد.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اظهارات چوی‌کانگ‌هی سرمربی کره جنوبی بر علیه کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه او جام جهانی را در خانه‌اش خواهید دید و تیم ملی ایران نمی‌تواند به جام جهانی صعود کند، گفت: به نظر من این حرف‌های سرمربی کره به نفع ما است چرا که عزم بازیکنان راسخ‌تر می‌شود برای اینکه بازی خوبی را مقابل کره انجام بدهند و نتیجه لازم را بگیرند. روی غیرت ایرانی بچه‌های ما نشان دادند مرد روزهای سخت هستند. انشالله ملی‌پوشان در روز دیدار تیم ملی مقابل کره جنوبی تبلور آذر ۷۶ را این بار ۲۸ خرداد ۹۲ به وجود بیاورند.انشالله ما هم هماهنگ باشیم تا روز استقبال از ملی‌پوشان یک جشن پیروزی را در فرودگاه امام (ره) یا فرودگاه مهرآباد برگزار کنیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 324
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 2,653
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13,842
  • بازدید ماه : 20,102
  • بازدید سال : 73,252
  • بازدید کلی : 3,091,722
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.