loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 55 دوشنبه 27 خرداد 1392 نظرات (0)

 

پرویز مظلومی معتقد است تیم ملی فوتبال کشورمان می تواند با همدلی و اتحاد روز سه شنبه کره جنوبی را شکست دهد و راهی جام جهانی برزیل شود..

عکس پرویز مظلومی

وی در مورد بازی حساس روز سه شنبه می گوید:« روز سه شنبه بازی سختی مقابل کره ای‌ها خواهیم داشت اما من شک ندارم که بازیکنان تیم ملی می توانند درس خوبی به مربی بداخلاق کره بدهند و جواز حضور در جام جهانی را کسب کنند.بازیکنان تیم ملی تجربه بالایی دارند. در بازی های بزرگ بین المللی حضور داشته اند و به طور حتم تحت تاثیر جو میزبانی کره ای‌ها قرار نخواهند گرفت. البته امیدوارم کروش در بازی با کره جنوبی دست از احتیاط بردارد و تیمش را با یک آرایش هجومی به میدان بفرستد. چون به نظر من ما باید در خانه کره به آنها فشار وارد کنیم. آنها قدرت گذشته شان را ندارند و به نظرم تیم ملی می تواند حتی آنها را شکست دهد.»
مظلومی همچنین درباره اظهارات سرمربی تمی ملی کره جنوبی می گوید:« این مربی ضعیف بودن شخصیت خودش را نشان داد. البته حرف های او به نفع ما تمام شد چون تجربه نشان داده که در چنین شرایطی بازیکنان ما بیشتر برای کسب پیروزی انگیزه پیدا می کنند. آنها در تهران باختند. میزبانی ایران اصلا بد نبود. اتفاقا میزبان خوبی هم بودیم و حالا باید به آنها درس بزرگی بدهیم.»
از مظلومی درباره شرایط کار در تیم آلومینیوم هرمزگان می پرسیم که وی در پاسخ می گوید:« دوست دارم در آلومینیوم بمانم. این باشگاه مدیریت خوبی دارد که به کادر فنی آرامش می دهند و کمک می کنند که مشکلات کم شود. از طرفی مردم خونگرم و دوست داشتنی اینجا هم مزید بر علت شده تا کار کردن در آلومینیوم برایم افتخار باشد. اما نمی توانم این حقیقت را کتمان کنم که اگر از سوی یک تیم لیگ برتری پیشنهاد خوبی داشته باشم ترجیحا در لیگ برتر مربیگری خواهم کرد. با این همه اما فعلا با آلومینیوم راحت هستم و دوست دارم در این تیم بمانم.»
اما غلامحسین مظلومی برادر پرویز مظلومی همچنان در بستر بیماری است. مظلومی در این باره اینگونه واکنش نشان می دهد:« امیدوارم غلامحسین زودتر بهبود کامل پیدا کند. دوره چهارم شیمی درمانی او به زودی آغاز خواهد شد و ما نیازمند دعای خیر مردم هستیم. لازم می دانم از همه عزیزان و دوستانی که به غلامحسین لطف داشته اند و به ملاقاتش آمده اند کردند تشکر کنم. غلامحسین اسطوره فوتبال ما است که هیچ کس زحمات او در استقلال و تیم ملی را فراموش نمی کند. او آدم احساساتی است و باور کنید با یک ملاقات ساده روحیه بالایی می گیرد. باز هم از همه تشکر می کنم.»
مظلومی در ادامه گفت و گوی خود درباره استقلال نیز اظهار نظر می کند:« امیدوارم استقلال خیلی زود یارگیری مورد نظرش را انجام دهد و تمریناتش با نظم و انسجام بیشتری برگزار شود. امیدوارم این کادر مدیریتی و فنی حفظ شوند تا بتوانند به کمک یکدیگر به قهرمانی آسیا برسند. اما نکته ای که باعث دلخوری من شده این است که دوستان ما با برخی بازیکنان قراردادهای میلیاردی می بندند اما هنوز بدهی ۳۰۰ میلیونی من را پرداخت نکرده اند. این برخوردها درست نیست. همین برخوردهای تبعیض آمیز باعث می شود که امثال من علیرغم میل باطنی خود دست به شکایت ببرند. من یکی از مربیانی بوده ام که با کمترین مبلغ قرارداد برای استقلال کار کرده ام. حالا توقع ندارم که آقایان این طور با من برخورد کنند و حق و حقوقم را نادیده بگیرند.»
سرمربی اسبق استقلال در پایان می گوید:« جالب اینجا است که من مالیات پولی که هنوز دریافت نکرده ام را پرداخت کرده ام. می گویند مالیات بر درآمد نه مالیات بر چک برگشتی! با همه اینها باز هم برای آنها آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم بتوانند خیلی زود از این بلاتکلیفی مالی خارج شوند. چون این سئوال همیشه در ذهن من بوده که بالاخره چه کسی یا چه نهادی قرار است جوابگوی بدهی های باشگاه استقلال باشد. باشگاهی که همین طور بدهی روی بدهی می گذارد و جالب اینکه برخی دوستان از خصوصی شدنش نیز صحبت می کنند. امیدوارم استقلال من را به جایی نرساند که برای گرفتن حق و حقوقم به مراجع قضایی شکایت کنم.»

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 406
  • بازدید امروز : 1,217
  • باردید دیروز : 2,277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 22,720
  • بازدید ماه : 52,067
  • بازدید سال : 105,217
  • بازدید کلی : 3,123,687
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.