loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 212 سه شنبه 28 خرداد 1392 نظرات (0)

تیم ملی ایران در آخرین بازی گروه A مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل روز سه شنبه ۲۸ خرداد ماه ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در سئول به مصاف کره جنوبی می رود..

عکس تیم تیم ملی ایران و تیم کره جنوبی

ملی پوشان کشورمان در گروه A آسیا به همراه کره جنوبی – ازبکستان – قطر و لبنان برای صعود به جام جهانی تلاش می کرد و می کند، البته لبنان با تنها ۵ امتیاز از هشت دیدار پرونده خود برای صعود به جام جهانی را بست و بدون شک به این رقابت‌ها راه پیدا نمی کند، قطر نیز همین شرایط را دارد و به جام جهانی نمی رود.

عکس تیم تیم ملی ایران و تیم کره جنوبی

حالا تیم ملی کشورمان با برد مقابل لبنان و از طرف دیگر برد کره مقابل ازبکستان شانس صعود مستقیم به جام جهانی را پیدا می کنند.

عکس تیم تیم ملی ایران و تیم کره جنوبی

تیم سوم گروه A نیز به مصاف تیم سوم گروه B می‌رود تا برنده آن دیدار نیز به مصاف سهمیه پلی آف آمریکای جنوبی برود.

بدون شک صعود همراه با اما و اگر در شرایط پلی آف مسیر سختی است که نباید کارمان به آن جا برسد. ما باید تمام تلاشمان را کنیم تا در دیدار مقابل کره برنده بازی باشیم، البته در این جا تمام احتمالات را بررسی خواهیم کرد.

** نگاهی به جدول گروه A

همان طور که ذکر شد در گروه A تیم های کره جنوبی – ایران – ازبکستان – قطر و لبنان با هم به رقابت می پردازند.

تنها تیم لبنان هشت دیدار انجام داده است و عدم صعودش به مسابقات جام جهانی قطعی شده و تیم های کره – ایران – ازبکستان و قطر نیز هر کدام یک دیدار دیگر دارند.
در حال حاضر کره جنوبی تیم صدرنشین جدول در گروه A می باشد.

کره ای‌ها با ۱۴ امتیاز از هفت مسابقه در رتبه اول قرار دارند. چهار برد، ۲ تساوی و یک باخت حاصل کار چشم بادامی‌ها بود.


یکی دیگر از شرایط خوب کره ای‌ها تفاضل گل بالای آن‌ها نسبت به سایر تیم های جدول است، کره ای‌ها ۱۳ گل زده و شش گل خورده در کارنامه کاری خود دارند.

تیم ملی کشورمان نیز از هفت دیدار انجام داده خود، ۱۳ امتیاز کسب کرده و در جایگاه دوم جدول قرار گرفته است. تیم ملی از هفت دیدار خود، چهار برد، یک تساوی و ۲ باخت داشته اند و در مقابل هفت گل زده، ۲ گل نیز دریافت کرده اند. خوشبختانه با چهار گلی که شاگردان کی روش در دیدار با لبنان به ثمر رساندند، تفاضل گل ما به ۵+ رسید.

تیم سوم جدول نیز ازبکستان است ازبک‌ها به نوعی حریف اصلی ما برای صعود مستقیم به جام جهانی هستند.

ازبک‌ها از هفت دیدار انجام داده خود به ۱۱ امتیاز رسیده اند و سه برد، ۲ تساوی و ۲ باخت در کارنامه خود به ثبت رسانده اند، البته یکی از مزایای ما نسبت به ازبک‌ها این است که آن‌ها نسبت به ما تفاضل گل کمتری دارند و اگر شرایط یکسانی برای ما و آن‌ها به وجود بیاید ما به صورت مستقیم صعود خواهیم کرد.

تیم چهارم جدول نیز قطر می باشد. قطری‌ها با هفت بازی به هفت امتیاز رسیده اند و دو برد، یک تساوی و چهار باخت در پرونده کاری خود دارند که به جام جهانی نخواهند رفت.

لبنان نیز همان طور که گفته شد تیم پایانی جدول است و هیچ دیدار جدیدی نیز در مرحله مقدماتی نخواهد داشت.

** احتمالات تیم ملی

تیم ملی کشورمان یک دیدار دیگر در مرحله مقدماتی دارد، مصاف با تیم کره جنوبی در سئول. ازبکستان نیز با قطر مسابقه خواهد داد.

ابتدا شرایط امتیازگیری سه تیم بالای جدول گروه A را بررسی می کنیم.

ایران اگر ببرد ۱۶ امتیازی می شود، ببازد ۱۳ امتیازی می ماند و اگر مساوی کند ۱۴ امتیازی می شود.

ازبکستان اگر ببرد ۱۴ امتیازی می شود اگر مساوی کند ۱۲ امتیازکسب می‌کند و اگر ببازد ۱۱ امتیازی می ماند.

کره جنوبی اگر ببرد ۱۷ امتیازی می شود، اگر مساوی کند ۱۵ امتیازی می شود و اگر ببازد ۱۴ امتیازی می ماند.

سه شنبه ۲۸ خرداد همزمان ازبکستان به مصاف قطر می‌رود و ایران نیز با کره به رقابت می پردازد.

ایران با توجه به تفاضل گل بهتر شرایط خوبی دارد، اگر تیم ملی کشورمان کره را ببرد قطعاً ما به صورت مستقیم به رقابت های جام جهانی صعود خواهیم کرد.

اگر تیم ملی مقابل کره به تساوی برسد و تفاضل گل بالایش نسبت به ازبکستان حفظ شود حتی اگر ازبک‌ها برنده بازی با قطر باشند، شاگردان کی روش به صورت مستقیم به مسابقات جام جهانی راه پیدا می کنند.

یک احتمال دیگر هم وجود دارد که البته بدترین نوع ممکن خواهد بود و آن هم باخت تیم ملی کشورمان و برد ازبک‌ها خواهد بود. تیم ملی اگر ببازد ۱۳ امتیازی می ماند و ازبکستان اگر ببرد ۱۴ امتیازی می شود و این ازبک‌ها خواهند بود که به صورت مستقیم به جام جهانی راه پیدا می کنند و ما باید راهی پلی آف شویم. همه این‌ها در حالتی است که کره تیم اول جدول باشد و به همین صورت تیم اول نیز به جام جهانی صعود پیدا کند.

کره حتی اگر در بازی بعدی اش که مقابل تیم ماست ببازد چون تفاضل گل بالایی دارد حتی مدعی صعود مستقیم به جام جهانی است البته همه شرایط در این حالت بستگی به عملکرد ازبک‌ها خواهد داشت.

اگر کره به تیم ما ببازد ما به صورت مستقیم و حتی در جایگاه تیم اول به مسابقات جام جهانی راه پیدا می کنیم و ازبک‌ها هم اگر مقابل قطر ببرند ۱۴ امتیازی می شوند و هم امتیاز با کره می شوند در این شرایط کره جنوبی تنها در صورتی به پلی آف می‌رود که ازبک‌ها با تفاضل گل بسیار بالا قطر را ببرند.

اگر قطر موفق شود ازبکستان را ببرد ازبک‌ها ۱۱ امتیازی می مانند و تیم ما و کره به صورت مستقیم به جام جهانی صعود می کنیم.

در هر صورت ازبکستان فقط اگر قطر را ببرد شانس صعود مستقیم دارد و آن هم بستگی به عملکرد تیم ما خواهد داشت.

تیم ملی کشورمان ۲۸ خرداد مصاف سختی با کره خواهد داشت، مصافی که می تواند خبر شادی صعود ما به جام جهانی را به همه هواداران پرشور ایرانی بدهد. بدون شک ما لیاقت صعود به رقابت های جام جهانی آن هم به صورت مستقیم را داریم.

در همین ۲ بازی اخیر ما شور و تلاش و هیجان شاگردان کی روش را برای کسب نتیجه دیدیم و امیدواریم که تیم ملی کشورمان هدیه صعود مستقیم به جام جهانی را از سئول برای مردم ایران بیاورد.

** نگاهی به احتمالات گروه B مقدماتی جام جهانی

در کنار گروه A پنج تیم آسیایی در گروه B قرار دارند که رقابت در آن گروه نیز مثل گروه A تنگاتنگ و فشرده است.

در گروه B رقابت های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ ، تیم های ژاپن- استرالیا- عمان- اردن و عراق حضور دارند.

در این گروه ژاپن با اقتدار و امتیاز بالا به صورت مستقیم به رقابت های جام جهانی راه پیدا کرده است استرالیا نیز تیم دوم جدول است و عمان تیم سوم و اردن و عراق نیز به ترتیب چهارم و پنجم هستند.

در میان تیم های گروه ، ژاپن تنها تیمی است که هر ۸ دیدار خود را انجام داده است.

** نگاهی به وضعیت کامل تیم های گروه B

تیم ژاپن در گروه B همان طور که گفته شد صدرنشین بلامنازع است ژاپن از ۸ دیدار خود ۱۷ امتیاز گرفته است ۵ برد، ۲ تساوی و یک باخت حاصل کار ژاپنی‌ها بود از طرف دیگر تیم ژاپن تفاضل گل بالایی نیز دارد. ژاپن در کنار ۱۶ گل زده، ۵ گل نیز دریافت کرده است.

تیم دوم جدول گروه B استرالیاست؛ استرالیا در ۷ دیدار انجام داده خود ۱۰ امتیاز کسب کرده است از این ۷ دیدار، ۲ برد، ۴ تساوی و یک باخت حاصل کار استرالیایی بوده است. استرالیا در کنار ۱۱ گل زده، ۷ گل دریافت کرده است و تفاضل گل ۴+ دارد.

عمان در جدول گروه B در رتبه سوم قرار دارد عمانی‌ها از ۷ دیدار انجام داده خود به ۹ امتیاز دست پیدا کرده اند عمان از ۷ دیدار خود، به ۲ برد، ۳ تساوی و ۲ باخت دست پیدا کرده است تفاضل گل عمانی‌ها -۲ می باشد.

اردن تیم سوم جدول است بازیکنان این تیم در ۷ دیدار خود ۷ امتیاز کسب کرده اند و به ۲ برد، یک تساوی و ۴ باخت دست پیدا کرده اند و تفاضل گل عمان ۱۰+ می باشد.

عراق نیز تیم آخر جدول گروه B است عراق از ۷ بازی خود به یک برد، ۲ تساوی و ۴ باخت رسیده و ۵ امتیاز کسب کرده است تفاضل گل عراق ۳- می باشد. عراق در طول ۷ مسابقه خود ۴ گل به ثمر رسانده و ۷ گل نیز دریافت کرده است.

** احتمالات صعود در گروه B

روز ۲۸ خرداد هم گروه A و هم گروه B دو دیدار خواهند داشت در گروه B استرالیا - عراق و اردن - عمان با هم دیدار خواهند داشت.

در گروه B عراق به رقابت های جام جهانی صعود پیدا نمی کند ژاپن هم که صعود مستقیم خود را قطعی کرده و حالا رقابت برای صعود مستقیم بر سر استرالیا با وجود اینکه اردن تیم چهارم جدول است اما شانس صعود غیر مستقیم به رقابتهای جام جهانی را دارد و حتی در یک حالت بسیار خاص می تواند به صورت مستقیم به رقابت های جام جهانی راه پیدا کند و آن هم این است که با تفاضل گل بسیار بسیار بالا عمان را ببرد و استرالیا نیز با تفاضل گل بالا از عراق ببازد آن وقت اردن ۱۰ امتیازی می شود و در رده دوم قرار می گیرد.

اما در حالت طبیعی تر اگر اردن عمان را ببرد ۱۰ امتیازی شده و حالا صرف نظر از شرایط استرالیا می تواند تیم سوم جدول شده و به مرحله پلی آف برود و در واقع اردن تنها با برد شانس راه یابی به جام جهانی را دارد و اگر مساوی کند و یا ببازد باید با رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ خداحافظی کندا

اما تیم عمان شرایطی به نسبت بهتر و متفاوت با اردن دارد، عمان اگر موفق شود اردن را شکست دهد ۱۲ امتیازی می شود و در صورت تساوی با باخت استرالیا مقابل عراق به صورت مستقیم راهی مسابقات جام جهانی خواهد شد.

اما اگر عمان مساوی کند و استرالیا نیز ببازد، این ۲ تیم با یکدیگر هم امتیاز می شوند و تفاضل گل شرایط صعود مستقیم را مشخص خواهد کرد. در هر صورت برد عمان مقابل اردن تاثیر گذار ترین نتیجه برای این تیم خواهد بود ولی احتمال صعود حداقل غیر مستقیم این تیم به جام جهانی بسیار بالاست.

شرایط استرالیا به نسبت ۲ تیم مذکور به مراتب بهتر است. استرالیا اگر عراق را ببرد به عنوان تیم دوم جدول و با ۱۳ امتیاز به صورت مستقیم راهی رقابت های جام جهانی می شود.

اگر استرالیا مقابل عراق مساوی کند ۱۱ امتیازی می شود و تنها در صورت برد عمان، نمی تواند مستقیم به جام جهانی برود اگر استرالیا مساوی کند و اردن و با تفاضل بسیار بالا عمان را ببرد این اردن است که به صورت مستقیم به جام جهانی راه پیدا می کند، اما در هر صورت شانس استرالیا برای صعود مستقیم به جام جهانی بسیار بالاست.

عراق هم که شرایطش کاملا مشخص است، این تیم هیچ شانسی برای صعود به جام جهانی ندارد عراق اگر ببرد ۸ امتیازی می شود و مساوی کند ۶ امتیازی و ببازد هم ۵ امتیازی باقی می ماند.

در این میان تیم سوم گروه A که سرنوشتش نیز هنوز مشخص نمی باشد به مصاف تیم سوم گروه B در مرحله پلی آف خواهد رفت و برنده آن دیدار به مصاف تیم پنجم آمریکای جنوبی می‌رود تا برای کسب سهمیه راه یابی به جام جهانی به رقابت بپردازند./آق

آخرین ایستگاه تا مقصد جام جهانی را بهتر بشناسیم

ملی پوش فوتبال کشورمان در آخرین دیدار مقدماتی جام جهانی در اولسان مقابل کره جنوبی قرار می‌گیرند اما شرایط خاص این شهر، بازی را برای بازیکنان کشورمان سخت خواهد کرد.


به گزارشخبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بعد از باخت کره جنوبی مقابل تیم ملی کشورمان در تهران داشت، کره جنوبی در نامه‌ای به فیفا محل بازی تیم‌شان از سئول به اولسان را تغییر دادند یعنی به شهری که حتی فرودگاه هم ندارد و ۸۰ کیلومتر از فرودگاه بوسان فاصله دارد و فیفا هم این خواست کره‌ای‌ها را پذیرفت.

چوی کانگ سرمربی تیم کره جنوبی اعتراف کرده می‌خواهد از ایران انتقال بگیرد. وی بدترین الفاظ را برای تیم رقیب خود به کار برده است به گفته خودشان می خواهند در اولسان برنده بازی باشند.

کره‌ای‌ها از باخت در ورزشگاه آزادی کینه به دل گرفتند و می‌خواهند به هر شکلی انتقام این باخت را بگیرند انتقال بازی از سئول به اولسان شاید در همین راستا باشد انتخاب شهر اولسان توجیه خاصی جز سخت‌تر کردن کار ایران ندارد شهری که از هر جهت مناسب برگزاری این مسابقه نیست.

اولسان کجاست؟ اولسان در ۷۰ کیلومتری شهر بوسان قرار دارد و هفتمین شهر کره جنوبی است و بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب شرق کره جنوبی واقع است.

این شهر در کنار دریای ژاپن قرار دارد و همین مساله به تنهایی گویای وضعیت آب و هوای این شهر است.

ملی پوشان فوتبال کشورمان در روز بازی با کره جنوبی به احتمال زیراد با مشکلات آب و هوایی سختی روبرو خواهند شد.

آب و هوای این شهر در این فصل مرطوب و به شدت شرجی است که تنفس را بسیار مشکل می‌کند اما در مقایسه با شرایط آب و هوایی سئول نشان می‌دهد که هرچند پایتخت کره جنوبی شرایط مرطوبی دارد اما با توجه به فاصله‌ای که از دریا دارد رطوبت کمتری دارد.

حال کره‌ای‌ها تا اندازه‌ای خیالشان از بابت صعود به جام جهانی راحت است چرا که بعید به نظر می‌رسد ازبکستان از پس زدن ۴ گله قطر برآیند با این توصیف باید صبر کرد و دید کره جنوبی با یک تساوی هم صدر نشینی و صعودش به جام جهانی قطعی می‌شود و آیا مقابل ایران به دنبال سه امتیاز است یا به یک صعود بی‌دغدغه می‌اندیشد.

یکی از دلایل تغییر محل بازی از سئول برای کره‌ای‌ها این بود که ایران در ۸ سال گذشته در بازی‌های رسمی نه تنها در سئول به این تیم نباخته بود حتی دفعاتی پیروزی را هم در برابر این تیم تجربه کرده است. حال کره‌ای‌ها در اولسان به پیروزی می‌اندیشند در حالی که تیم ملی ایران برای آن بازی با همه نواقصی که در ترکیب دارد، به غیرت بازیکنانش و به دعای خیر ۷۵ میلیون ایرانی که بدرقه راه فرزندان‌شان بوده، چشم دوخته است.


مروری بر تاریخچه بازی های ایران و کره جنوبی

تیم ملی ایران در آخرین بازی گروه A مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل امروز ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در سئول به مصاف کره جنوبی می رود.

با یک تساوی مقابل کره جنوبی به جام جهانی صعود می‌کند به بهانه دیدار دو تیم فوتبال ایران و کره جنوبی تاریخچه بازی های این دو تیم را شرح می دهیم:

دو تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در ۵۲ سال گذشته ۲۴ بار برابر یکدیگر قرار گرفتند که تیم ایران صاحب ۹ پیروزی، ۷ تساوی و ۸ شکست مقابل حریف خود شده است.

نتایج برخی بازی های دو تیم ملی ایران و کره جنوبی پر گل بوده است که نمونه بارز این پیروزی ۶ بر ۲ تیم ملی کشورمان در جام ملت های ۱۹۹۶ امارات بود. ایران و کره جنوبی نخستین بار در بازی های آسیایی ۱۹۵۸ توکیو به مصاف هم رفتند که تیم کشورمان با دریافت ۵ گل از کره جنوبی، سنگین ترین شکست خود را برابر این تیم را متحول شد.


این شکست سنگین ۳۸ سال بعد با پیروزی ۶ بر دو و به یادماندنی تیم کشورمان در جام ملت های ۱۹۹۶ آسیا جبران شد و سنگین ترین باخت تیم کره جنوبی برابر ایران را رقم زد. تیم ملی فوتبال ایران در ۲۳ بازی گذشته خود برابر تیم کره جنوبی موفق به ثمر رساندن ۲۷ گل شده و در مقابل ۳۰ گل نیز از کره ای‌ها دریافت کرده است. علی دایی کاپیتان و سرمربی سابق تیم ملی ایران بهترین گلزن کشورمان در مقابل کره جنوبی است.

دایی در بازی یک چهارم نهایی جام ملت های اسیا ۱۹۹۶ در پیروزی تاریخی ۶ بر دو ایران موفق به ثمر رساندن ۴ گل شد.

علی کریمی نیز در جام ملت های ۲۰۰۴ در پیروزی چهار بر ۳ کشورمان مقابل کره جنوبی سه گل به ثمر رساند، کره ای‌ها یکبار سال ۲۰۰۷ در مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا در ضربان پنالتی بهتر از ملی پوشان فوتبال ایران ظاهر شدند. در آن دیدار که در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های ۲۰۰۷ آسیا برگزار شد جدال ایران و کره جنوبی در پایان ۱۲۰ دقیقه نتیجه ای جز تساوی بدون گل به دنبال نداشت، در ضربات پنالتی کره جنوبی به پیروزی ۴ بر ۲ دست یافت و به مرحله نیمه نهایی مسابقات رسید در آن مسابقات مهدی مهدوی کیا و رسول خطیبی در باز کردن دروازه کره جنوبی ناکام ماندند و ضیافت پنالتی‌ها را برای شاگردان امیر قلعه نوعی تلخ کردند.

آخرین مصاف تیم های ملی ایران و کره جنوبی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ در سئول برگزار شد و به تساوی یک بر یک دو تیم انجامید که بازماندن ایران را از راهیابی به جام جهانی فوتبال در پی داشت.

نخستین دیدار این دو تیم در سال ۱۹۵۸ بود که کره جنوبی توانست با ۵ گل ایران را در هم بکوبد.

دومین بازی ایران و کره جنوبی در سال ۱۹۷۰ اتفاق افتاد که باز هم کره جنوبی با یک گل ایران را شکست داد.

در دوره سوم بازی های دوستانه در سال ۱۹۷۱ که این دو تیم مقابل هم قرار گرفتند کره جنوبی با دو گل ایران را شکست داد.

در دوره چهارم از بازی های دوستانه که ایران مقابل کره جنوبی قرار گرفت، ایران با دو گل کره جنوبی را در هم کوبید.

ایران در جام ملت های آسیا در سال ۱۹۷۲ با دو گل کره جنوبی را شکست داد.

در سال ۱۹۷۴ در بازی های آسیایی ایران با دو گل کره جنوبی را مغلوب کرد.

در جام جهانی مقدماتی سال ۱۹۷۷ ایران دیدار دو تیم فوتبال ایران و کره جنوبی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

ایران کره جنوبی در سال ۱۹۸۲ در بازی های آسیایی به مصاف هم رفتند و ایران با یک گل کره جنوبی را شکست داد.

این دو تیم در سال ۱۹۸۶ در مقابل هم قرار گرفتند و کره جنوبی با ۵ گل ایران را در هم کوبید.

کره جنوبی در سال ۱۹۸۸ در جام ملت های آسیا توانست با ۳ گل ایران را شکست دهد.

در دوازدهمین دوره از بازی های این دو تیم که در سال ۱۹۹۰ برگزار شد ایران با یک گل کره جنوبی را در بازی های آسیایی در هم کوبید.

ایران و کره جنوبی در سال ۱۹۹۳ مقابل هم قرار گرفتند و کره جنوبی توانست ایران را با ۳ گل شکست داد.

ایران با ۶ گل در جام ملت های ۱۹۹۶ آسیا، کره جنوبی را در هم شکست.

در جام ملت های آسیا ۲۰۰۰ کره جنوبی با دو گل توانست ایران را شکست دهد.

تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا توانست با ۴ گل کره جنوبی را ببرد.

دو تیم فوتبال ایران و کره جنوبی دیدار دوستانه ای در سال ۲۰۰۵ داشتند تیم کره جنوبی توانست با دو گل حریفش را شکست دهد.

در دو دیدار مقدماتی جام ملت های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷ این دو تیم مقابل هم قرار گرفتند در اولین دیدار این بازی با تساوی دو تیم به اتمام رسید و در دیدار دوم، ایران با دو گل کره جنوبی را در هم کوبید.

در جام جهانی مقدماتی ۲۰۰۹-۲۰۱۰ در دو دیدار این دو تیم مقابل هم قرار گرفتند و هر دو دیدار با تساوی این دو تیم به پایان رسید.

این دو تیم بازی دوستانه در سال ۲۰۱۰ داشتند که ایران با یک گل توانست کره جنوبی را در هم بکوبد و ایران امتیاز این بازی مهم را از آن خود کرد.

ایران و کره جنوبی در جام ملت های آسیا سال ۲۰۱۱ باز هم با هم روبرو شدند و کره جنوبی با یک گل نتیجه بازی را از آن خود کرد.

ایران و کره جنوبی در سال ۲۰۱۲ در بازی رفت مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی کشورمان توانست با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یابد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 340
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 4,053
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,242
  • بازدید ماه : 21,502
  • بازدید سال : 74,652
  • بازدید کلی : 3,093,122
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.