loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 59 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

کارلوس کروش در مسیر بازگشت از کره در جمع خبرنگاران درباره صعود ایران به جام جهانی حرف های جالبی زد..

عکس کارلوس کی‌روش

کارلوس کروش می گوید حاضر نیست مربی تیمی باشد که در جام جهانی زنگ تفریح باشد. او می خواهد در تیمی کار کند که برای صعود به برزیل می رود. یعنی باید همه چیز در بهترین شرایط باشد. این خواسته اوست برای ماندن در ایران که خیلی شفاف در جمع خبرنگاران مطرحش می کند. او در مسیر بازگشت از کره در هواپیمای اختصاصی تیم ملی این گفت و گو را خیلی صریح با همه خبرنگاران حاضر در هواپیما انجام داده است.


سفر خاطره انگیزی شد. آمدن به کره و رسیدن به جام جهانی.
بله شکی نداریم. روزی بود که متحد و هم دل کنار هم بودیم و به نتیجه کارمان رسیدیم. افرادی که اشتیاق به هدف رسیدن را کنار نگذاشتند به هدف رسیدند و روز به یاد ماندنی را ساختند. واقعا احساس خیلی خوبی است. احساسی داریم که می‌خواهیم آن را با هواداران میلیونی ایرانی تقسیم کنیم. یک احساس خوب و فوق العاده. واقعا حائز اهمیت است که اشاره کنیم تک تک بازیکنان که در خط مقدم این مبارزه بودند با انگیزه و روحیه بالا جنگیدیند. ما در زمین جنگیدیم و به جام جهانی رسیدیم.
و اگر قرار باشد این شادی را با کسی تقسیم کنید ؟
اول از همه با مردم خوب ایران اما بعد از آنها ، باید از کسان دیگری هم تشکر کنم البته عده آن‌ها زیاد نیست! این عده به تیم ملی نزدیک بودند و همیشه اعتماد به نفس را به ما منتقل کردند و ایمان داشتند که ما می توانیم کارمان را انجام دهیم. کفاشیان هیچ وقت به ما پشت نکرد. اعتماد به نفس را به ما می داد. همه گونه حمایت می کرد و این اعتماد و ایمان را داشت که می توانیم موفق باشیم. مشکلات زیادی در طول این دو سال و دو ماه داشتیم که با توجه به تمام این مشکلات ریئس فدراسیون هیچ گاه میدان را ترک نکرد .البته باید تشکر کنم تشکر ویژه از اعضای هیات رئیسه. آقای نبی و همچنین از هواپیمایی آسمان که در این پرواز حساس همیار ما بود. در انتها می‌خواهم این را بگویم که بعضی از شما دوستان در ابتدای حضور من در ایران در کنار من بودید. این دفعه پنجم است که در رده بزرگسالان تلاش برای جام جهانی را به عنوان سرمربی تجربه می کردم . در این ۵ بار ، سه بار موفق شدم به جام جهانی برسم. به عنوان ناظر تکنیکی و مدیر فنی تیم ایالت متحده هم که حضور داشتم ۴ بار در جام جهانی حضور پیدا کردیم اما به عنوان سرمربی سه بار این اتفاق افتاده است.
مسیرمان سخت شده بود اما در نهایت پیروز شدیم.
من نگاهم همیشه به این فرایند صعود نگاه قدم به قدم بوده. به یاد دارم که ابتدا گفتم به شما که راه صعود ما سخت و دشوار خواهد بود. ما با توفان و دریای پرتلاطم مواجه خواهیم شد. بعضی روزها هم آرام خواهد بود.
در طول روزهای خوب مثل امروز که روز بسیار خوبی هست شما می توانید شاهد دوستانتان در کنارتان باشید. امروز آقای کفاشیان دوستان بسیار زیادی دارد. ولی وقتی شما روزهایی را پشت سر می گذارید که روزهای خوبی نیست شما کیفیت دوستان خودتان را می بینید. اینجا می خواهم بگویم که با کیفیت دوستان مان بود که توانستیم به موفقیت برسیم. تعدادشان زیاد نبود ولی دوستان بسیار خوبی بودند. و رمز و راز این موفقیت و فرمول موفقیت این بود که این دوستان متحد کنار هم بودند و همدیگر را تنها نگذاشتند. بعضی از آن‌ها بازیکنان بودند. من باز هم در انتها این را می خواهم بگویم که فوتبال ایران باید افتخار کند چون بازیکنان خوبی دارد که باید در اختیار تیم ملی باشند.
همه الان دوست دارند درباره آینده بشنوند؟
حالا در مورد آینده صحبت کنیم. آینده خیلی ساده است. شما دو راه دارید. یا می‌خواهیم برای تعطیلات به برزیل سفر کنید. یا می‌خواهید به برزیل بروید تا با تمام شرافت و غرور رقابت کنید. اگر می خواهید برای تعطیلات به برزیل بروید من نمی خواهم عضوی از این گروه باشم. چون واقعا من دوست ندارم برای تعطیلات به آنجا بروم. ترجیح می دهم جای دیگری را در زمان دیگری بروم برای تعطیلات. اگر ایران می خواهد به جام جهانی برزیل سفر کند که با تمام غرور بجنگد باید خیلی از چیزها را عوض کنیم. نمی توانیم این مسیر را ادامه دهیم و هر روز به خودمان دروغ بگوییم. اولین کاری که باید انجام دهیم این است که باید سعی کنیم خیلی سخت تلاش کنیم و سعی کنیم انگیزه تیمی را به وجود بیاوریم و به مسیرمان ادامه دهیم. باید برنامه بسیار خوبی را تنظیم کنیم تا آماده باشیم که رقابت کنیم. اگر غیر از این باشد سریعا کشته می شویم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 333
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 3,561
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14,750
  • بازدید ماه : 21,010
  • بازدید سال : 74,160
  • بازدید کلی : 3,092,630
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.