loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 60 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر کسی بهتر از من کار کند جایگزینم شود و همیشه از این قضیه استقبال کرده ام هرچند همیشه آماده خدمت به تیم ملی هستم.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال در گفتگو با یک برنامه زنده تلویزیونی گفت:خوشحالیم که تیم ملی کشورمان با اقتدار به جام جهانی صعود کرد.ما از گذشته هم عادت داشته ایم که دربازی های ساده و ابتدایی خوب کار نکنیم تا به روزهای سخت برسیم و به هر صورت توانستیم خیال خودمان و مردم را از بابت صعود راحت کنیم.

وی افزود: در سه بازی حساس مقابل قطر،لبنان و کره جنوبی کار سختی در پیش داشتیم و البته توانستیم بهترین استفاده را کنیم و نتیجه بسیار خوبی کسب کنیم.اگر در کره حتی یک امتیاز از دست می دادیم به پلی آف می رفتیم و کارمان برای صعود بسیار دشوار می شد.

قطری‌ها پای حرف هایشان نایستادند

کفاشیان اظهار کرد:وقتی ما تیم ملی قطر را شکست دادیم مسوول فدراسیونش قول داد برای حفظ حیثیت فوتبالشان در مقابل ازبکستان تمام توان خودش را بگذارد.اما متاسفانه شاهد بودیم که آنها حتی ۵ بازیکن اصلی شان را به مسابقه نبردند ولی هرگاه خدا بخواهد کسی را بالا ببرد هیچ کس دیگر کاری از پیش نمی برد.

وی تاکید کرد: ناراحتی ما از این است که قطری‌ها به وعده های خود عمل نکردند و البته من خوشبینم و امیدوارم که آنهاتبانی نکرده اند.

بازی های تدارکاتی با تیم های قوی برگزار می کنیم

رییس فدراسیون فوتبال بیان داشت:جلسه سه ساعته ای با کی روش داشتیم که سرمربی تیم ملی در آن برنامه لیگ و تیم ملی را مشخص کرد.

وی افزود: تصمیم داریم تا با تیم های قوی مسابقات تدارکاتی داشته باشیم و کی روش نیز لیگ را با دقت رصد می‌کند و امیدواریم تیم ملی در آینده خوب کار کند و خوب هم نتیجه بگیرد.

هیچوقت از ماندن یا رفتن حرفی نزده ام

کفاشیان ادامه داد: هیچوقت از ماندن و رفتن حرف نزده ام. دوست دارم که اگر کسی بتواند بهتر از من کار کند جایگزینم شود اما در حال حاضر برنامه های زیادی در پیش داریم.

وی افزود: در آبان ماه کنگره ای داریم که بلاتر به کشور می اید و برنامه های دیگری نیز داریم.دوست دارم هر اتفاقی به نفع فوتبال است رخ بدهد. من به خدمت کردن فکر میکنم.نباید کشتی فوتبال را وسز دریا رها کرد و شاید ماندنم در فوتبال به یک یا دو سال بکشد.

اختلافات را کنار بگذاریم و فقط حمایت کنیم

رییس فدراسیون فوتبال گفت:اختلاف سلیقه‌ها گاهی مشکل ساز می شود. کمبودها،عدم وجود امکانات و اختلاف‌ها گاهی کار را مشکل می کند.بسیاری از کشورها بودجه های چندین برابر ما دارند و اما ما نتایج به مراتب بهتری گرفته ایم.

کفاشیان تاکید کرد: ما در فوتبال بزرگسالان-نوجوانان-ساحلی و فوتسال نتایج خوبی کسب کرده ایم و حالا باید اختلافات را کنار بگذاریم و فقط حمایت کنیم.

سعی میکنیم پاداش به همه تعلق بگیرد

کفاشیان در خصوص پاداش قهرمانی به بازیکنان گفت: گفته بودیم پاداش به بازیکنانی نظیر دژاگه و رحمتی تعلق نمی گیرد اما حالا تمام تلاشمان را می کنیم تا این بازیکنان را نیز در لیست پاداش قرار بدهیم چراکه زحمت زیادی برای تیم ملی کشیده اند و آنها نیز در موفقیت تیم تاثیرگذار بوده اند.

رییس جمهور همیشه از ما حمایت کرد

رییس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: احمدی نژاد در مقاطع مختلف حمایت های ویژه ای از تیم ملی داشت. احمدی نژاد از ما فوتبالی تر است و شناخت خوبی روی این رشته دارد.

وی افزود: رییس جمهور پیشنهاد کرده است تا برنامه یکساله تیم ملی در نظر گرفته شود و بودجه آن نیز مشخص شود تا بودجه مورد نیاز در همین دولت تامین شود. اگر این اتفاق بیفتد خیالمان راحت میشود.

وی بیان کرد: در این صورت می توانیم به فکر تیم های پایه و جوان ترها باشیم. اردوهای تیم ملی نیز از مردادماه آغاز میشود و باید با تیم های قوی بازی تدارکاتی داشته باشیم تا برای جام جهانی آماده شویم.

استقلال نیز مثل تیم ملی است

کفاشیان اعلام داشت: با روحیه خوب بازیکنان تیم ملی باید گفت تیم استقلال نیز مثل تیم ملی است و معتقدیم که باید از تیم ملی حمایت همه جانبه کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مورد نام جعلی لیگ خلیج عرب نیز از طریق سفارت ایران در امارات قضیه را پیگیری خواهیم کرد و بدون شک دراین زمینه کوتاه نخواهیم آمد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 406
  • بازدید امروز : 1,254
  • باردید دیروز : 2,277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 22,757
  • بازدید ماه : 52,104
  • بازدید سال : 105,254
  • بازدید کلی : 3,123,724
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.