loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 59 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)

من با هرکسی نمی سازم.رفتار بعضی‌ها را نمی پسندم اما هیچ وقت به کسی هم بی احترامی نکردم اگرچه من حرفم را هم می زنم و اگر انتقادی باشد می کنم.

خداداد عزیزی ،با معرفت است. پای رفیقش می ایستد حتی اگر تیم نداشته باشد.شیرین است.حتی بعد از ۴۰ سالگی . شاید به خاطر کودک درونش است که از جوانی پا به پایش آمده . مهاجم سابق تیم ملی و حماسه ساز ملبورن را بعد از صعود تیم ملی گیر انداختیم . مصاحبه سایت گل با خداداد را بخوانید :

تیم ملی به جام جهانی رفت؟

خب بله همه خوشحال شدیم اگرچه فوتبال دلخواه مردم نبود اما همینکه به جام جهانی رفتیم خداراشکر و باید خوشحال باشیم.

مشکل این تیم چه بود؟

چون پایه ای کار نکردیم.نسل فوتبال نسل ضعیفی شده است و در این مدت بازیکن سازی نکردیم.به نظرم بهتر است همین الان به سراغ جوان‌ها برویم و برای جام جهاتی روی آنها سرمایه گذاری کنیم .

یعنی با این بازیکن‌ها به جام جهانی نرویم؟

حالا در جام جهانی هم نتیجه نگیریم... به نظرشما اتفاق خاصی می افتد؟ اما می توانیم برای جام ملت های بعدی و جام جهانی بعدی با قدرت ظاهر شویم و از جوانان خوبی که در اختیار داریم بهره برداری کنیم.اگر این کار را نکنیم می شود مثل ۹۸ که بعدش تا مدت‌ها بازیکنی نداشتیم و فقر بازیکن تیم ملی را اذیت می کرد.

چرا به لیگ برتر بر نمی گردید؟

دوستان به جای ما هستند.ما دوست داریم باشیم اما جایی نیست.همینکه دوستان هستند ما خوشحالیم.مهم این است که فوتبال بچرخد فرق نمی کند که ما باشیم یا نباشیم.

اما جای شما خالی است بهتر نیست تیم بگیرید؟

می خواهم ۱۰۰ سال تیم نگیرم.جو فوتبال خراب است.من با تیم ملی به قطر رفتم اما حتی به هتل بازیکنان نرفتم می توانستم خودم را به خیلی از مسئولین بچسبانم اما این چیزها در وجود من نیست.اینکه عید بشود به همه تبریک بگویم و یا وفات بشود به همه اس ام اس بدهم ... من از این اخلاقها ندارم.من این مدلی نیستم.

این مدلی یعنی پاچه خوار؟

پاچه خوار یا هر چیز دیگر من نگاهم به فوتبال جور دیگری است.من نه نیازی به پول فوتبال دارم و نه به شهرتش.من برای دلم و عشقم و کمک به جوانهای فوتبال می خواهم باشم نه چیز دیگر واگرنه خیلی راحت می توانستم از روابطی که دارم سوءاستفاده کنم و تیم بگیرم.اگر کسی من را بخواهد من شرایط خودم را دارم و با هر شرطی کنار نمی آیم و حاضر نیستم به هر قیمتی تیمداری کنم. منی که بلند می شوم و برای جلسه به تاجیکستان می روم خب چرا باید بدم بیاید در لیگ ایران خدمت کنم؟

راستی رفتنتان به تاجیکستان و حضور در آنجا به کجا رسید؟

۱بار رفتم جلسه گذاشتم و برنامه هایم رادادم.یکی از دوستانم انجاست که با من تماس گرفت و از تمایل آنها به حضور من گفت.اگرچه بعداً شنیدم یکی از کسانی که در فدراسیون فوتبال است آنجا زیرآب مرا زده است و نمی دانم چه هدفی داشته و جالب اینجاست که صحبتهای این آدم هیچ تاثیری نداشته و همچنان آنها علاقه من به حضورم هستند.فعلاً چیزی قطعی نیست اما احتمالاً یک جلسه دیگر داریم که آن زمان روشن می شود که می روم یا نه..

مهاجرانی خدادادوحالا قوچان نژاد همیشه پای یک مشهدی در میان است؟

این هم دیگر قسمت است.بله مشهدی‌ها همیشه تاثیر گذار هستند البته این را باید از آقای مهاجرانی بپرسید.اما خب این هم خواست خدا بوده است.

چرا اکثر اوقت شما روحیه ای تهاجمی دارید؟

من با هرکسی نمی سازم.رفتار بعضی‌ها را نمی پسندم اما هیچ وقت به کسی هم بی احترامی نکردم اگرچه من حرفم را هم می زنم و اگر انتقادی باشد می کنم.

به هرحال یک طوری شده که همه از شما چهره یک آدم ناسازگار را در ذهن دارند .

من اگر نقدی می کنم واقعیت‌ها را می گویم من از روی غرض حرف نمی زنم.آقای کیروش ۷.۵ میلیون دلار گرفته اند آنوقت این فوتبال مملکت ماست.ما به جام جهانی رفتیم قبول.من هم مثل همه خوشحالم. ما در ۳بازی ۹امتیاز گرفتیم آفرین دارد.اما چرا کسی نمی گوید در ۵بازی ۷امتیاز گرفتیم؟ خدا کمک کرد و ما به جام جهانی رفتیم واگرنه ما از نظر تاکتیکی به چه نقطه ای رسیدیم.چه تغییری کرده ایم؟ کی روش کجای شکل فوتبال مارا عوض کرده است؟ در ایران فرقی نمی کند مربی دنیزلی باشد یا گل محمدی به نظر من این دو فرق زیادی ندارند چرا که فوتبال ما عجیب غریب است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 5,124
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,313
  • بازدید ماه : 22,573
  • بازدید سال : 75,723
  • بازدید کلی : 3,094,193
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.