loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 54 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

کارلو یک مربی برنده است. این تنها چیزی است که درفوتبال به حساب می آید: برد. اصلا این بدان معنا نیست که مورینیو مربی بدی باشد.مورینیو هم یک مربی برنده است.

آندری شوچنکو برنده توپ طلای سال ۲۰۰۴ در طول دوران حضورش در میلان و چلسی زیر نظر کارلو آنچلوتی توپ زده و این سرمربی ایتالیایی را به خوبی می شناسد. او که برای تماشای مسابقات تنیس ویمبلدون و تشویق نوواک جوکوویچ، دوست صمیمی اش به انگلیس سفر کرده در گفت و گویی اختصاصی با روزنامه آ.اس شرکت کرده و دراین گفت و گو به تمجید از توانایی های کارلتو، سرمربی جدید تیم مادریدی پرداخته. شوچنکو به صورت دست و پاشکسته اسپانیایی صحبت می‌کند ولی به زبان ایتالیایی مسلط است واین گفتگو تقریبا با زبان ایتالیایی انجام شده
دراینجا می توانید گزیده ای از این گفتگو را مطالعه کنید
*قبل از آنکه به جزئیات بپردازیم، نظرت درمورد انتقال سرمربی قدیمی ات، آنچلوتی به رئال مادرید چیست؟
فوق العاده است.خیلی خوب است.به نظر من این شرایط ایده الی است.چرا که کارلو انگیزه خاصی برای هدایت رئال مادرید داشت.به علاوه فکر می کنیم که تیم های محدودی هستند که به اندازه رئال مادرید، برای سبک فوتبالی وکاری کارلو مناسب و ایده آل باشند.این برای هردو طرف خوب است.انگار این دو برای هم ساخته شده باشند.آنچلوتی باعث خواهد شد که رئال فوتبال خوبی را ارائه دهد
*او میراث مورینیو رادراختیار دارد و البته فشار زیادی برای موفقیت حس می کند.فکر می کنی که کارلو می تواند با شرایط کنار بیاید؟
کارلو یک مربی برنده است. این تنها چیزی است که درفوتبال به حساب می آید: برد. اصلا این بدان معنا نیست که مورینیو مربی بدی باشد.مورینیو هم یک مربی برنده است.هردوی آنها برنده هستندولی سبک کاری آنها و شخصیت هایشان با هم متفاوت است.تنها چیزی که دردنیای فوتبال مهم است، برد است. هردوی آنها بزرگ هستند.
*بعداز خداحافظی از دنیای فوتبال، نامزد انتخابات پارلمان اوکراین شدی. می خواهی به حضور در دنیای سیاست ادامه بدهی؟
نه.دیگر به سیاست ادامه نمی دهم. اصلا تجربه خوبی نبود.من سرمایه گذاری مالی زیادی کردم.تلاشهای زیادی هم انجام دادم
*با۴۸گل در۱۱۱ بازی ملی، برترین گلزن تاریخ تیم ملی اوکراین و سومین گلزن برتر رقابت های اروپایی (با ۶۷گل) بعد از رائول (با۷۷ گل) و اینتزاگی (با۷۰ گل)هستی.نظرت دراین باره چیست؟ چه توصیه ای برای فرزندانت داری؟ دوست داری آنها فوتبالیست بشوند؟
همین طور است.چون من همیشه می دانستم که برای یک مهاجم تنها نکته مهم گلزنی است.گلها،یک مهاجم را تعریف می کنند واگر قراردادهای خوبی بایک بازیکن بسته شده و به تیمهای بزرگتر منتقل می شود،فقط به خاطر گلهای اوست.درمورد فرزندانم، من همیشه برایشان از اهمیت ورزش می گویم ولی هیچ وقت آنهارامجبور نمی کنم؛چون می دانم که این برعکس جواب می دهد.آنهاهرکاری که دوست دارند انجام می دهند.
*دراختیار داشتن عنوان سومین گلزن برتررقابتهای اروپایی چه حسی دارد؟البته رائول درصدر این لیست است
من فقط می توانم ازخوبی های رائول تعریف کنم.او توانایی بازی درپستهای مختلف وزدن گلهای فراوانی را داشت وکارهای زیادی برای تیمش انجام داد.شاید من بازیکنی بودم که بیشتر تمرکزم روی نوک حمله بود و بیشترین تمرکزم برگلزنی متمرکز بود.
*درمورد عملکرد دوستت جوکوویچ بگو
تنسیل ورزشی فردی است که درآن تنها یک نفر بازیکن شماره یک دنیاست. درمورد جوکوویچ وسایر تنیسورهای بزرگ، چیزی که نظرم را جلب می‌کند توانایی آنها برای سرعت بخشیدن به بازیشان درلحظات مهم است.
*به رئال برگردیم.نظرت درمورد شرایط کریس چیست؟فکر می کنی که آنچلوتی او را دراختیار خواهد داشت یا کریس رئال را ترک خواهد کرد؟
مطمئنم که آنچلوتی دوست همه خواهد بود، نه فقط کریس. او تمام درها را بازخواهد کرد و به رئال هیجان خواهد داد. البته هیجان مثبت و روح تازه ای درتیم می دمد.مطمئنا او می خواهد کریستیانو را برای ماندن متقاعد کند .از سوی دیگر نمی دانم که چرا کریس می خواهد برود. وقتی کسی در رئال است، باید دراین تیم بماند.همه ما دوست داشتیم تا برای رئال مادرید بازی می کردیم.بعید می توانم او بتواند به جایگاهی بالاتر از این برسد..

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 406
  • بازدید امروز : 1,134
  • باردید دیروز : 2,277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 22,637
  • بازدید ماه : 51,984
  • بازدید سال : 105,134
  • بازدید کلی : 3,123,604
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.