loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 53 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (1)

ما مثل یک خانواده بزرگ هستیم.کاش می توانستیم همیشه همگی درکنار هم بمانیم ولی متاسفانه فوتبال این طورنیست..

کارلس پویول کاپیتان بارسا ناامید نشده است، او معتقد است که با وجود سن و سال بالا و مصدومیت طولانی مدتی که گریبانگیر او شده، هنوز می تواند از جایش برخاسته و به روزهای اوج بازگردد.پویول در گفت و گو با روزنامه ال موندو دپورتیوو نظرش را درمورد مسائل مختلف ابراز کرده.دراینجا می توانید گزیده ای از این گفتگو را در دو قسمت مطالعه کنید؛ این بخش دوم و پایانی گفت و گوی پویول است:

*بارسا لالیگا را بافتح ۱۰۰امتیاز به پایان برد ولی احساس می شود که این تیم به تغییرات زیادی نیاز دارد

این ناعادلانه است. بارسا فصل خیلی خوبی را پشت سرگذاشت.ما قهرمان لالیگا شدیم. آمار وارقام تیم فوق العاده بوده

*بحث این است که در دوئل های بزرگ رودررو، بارسا قدرت زیادی نداشته:مثل مصاف با بایرن، پاری سن ژرمن و رئال

باید مصافهایمان با این تیم‌ها را آنالیز کنیم. خستگی ای که این تیم یدک می کشد؛ قهرمانی‌ها و ناکامی های مادرطول این ۵ سال؛ اردوهای ملی.همه اینها نقش دارند.به علاوه باید مصدومیت‌ها دربازه های مهم فصل را هم اضافه کرد که کار را سخت می کند. لئو نیمه مصدوم بود

*وابستگی بیش ازحد به مسی، بارسا را بیمار کرده؟

مسی بود ولی ما غایبان زیادی در خط دفاعی وخط میانی هم داشتیم. لئو امسال و همیشه برای ما مهم است.چه تیمی دلتنگ چنین بازیکنی نمی شود؟ دقیقا مثل این است که کریستیانو را ازرئال بگیرید.بارسا بازیکنان خیلی خوبی دارد ولی لئو اعتماد به نفس را منتقل می کند.

*وحالا نیمار می آید

باید ببینیم که او چطور با شرایط تیم تطبیق پیدا می کند.ازنظر من او بازیکن خیلی خوبی است و بازیکنان کمی مثل او وجود دارند. باتوجه به حرفهایی که نیمار می زند، او با انگیزه های زیادی به اینجا می آید.من مامور مهار او بوده ام، بازی اش را آنالیز کرده ام و مقابل او بازی کرده ام.نیمار بازیکن متفاوتی است؛ از آنهایی که لنگه ندارد و حضورش به ما کمک خواهد کرد

*بهترین ویژگی فوتبالی نیمار چیست؟

عملکردش درمصافهای تک به تک. او از حریف عبور می کند. بارسا به چنین بازیکنی نیاز داشت. به ویژه حالا که بازیکنان حریف بازی ما را می بندند. بازیکنان زیادی نیستند که بتوانند چنین آسیب هایی وارد کنند. وقتی فضا نداری هم برهم ریختن انسجام حریف،حیاتی است. نیمار قدرت گلزنی بالایی هم دارد. او بازیکن کاملی است.

*کرویف اخیرا گفته بود که دوکاپیتان نمی توانند باهم یک کشتی را هدایت کنند

ما درسالهای اخیر بازیکنانی را درتیممان داشته ایم که دارنده توپهای طلا بودند و بازیکنانی که جزو ۵بازیکن برتر دنیا بودند..بازیکنانی که نامشان را در تیم منتخب سال می دیدند..مشکلی نخواهد بود.برعکس او تیم را قوی تر خواهد کردو مسی و نیمار درکنار هم بهتر می شوند.چون وقتی درمحاصره بهترین هاباشی، به عنوان یک فوتبالیست رشد می کنی

*نظرت درمورد خداحافظی با آبیدال چه بود؟

تا زمانی که آبیدال بیمار بود، سران باشگاه با او رفتاری استثنایی داشتند.هیچ بازیکن مصدومی نمی تواند گلایه ای داشته باشد، نه الان و نه در طول تاریخ. وقتی که بازیکن بهبود می یابد، دیگر بحث اعضای کادر مدیریتی و سوبی سارتاو کادر فنی مطرح می شود.او می خواست دربارسا بماندو ما هم دوست داشتیم که او بماند ولی درنهایت بارسا یک تیم فوتبال است وباید به دنبال بهترین راهکارها بود.این موضوع پیچیده ای بود. هرزمان که یک بازیکن محبوب از جمع ما می رود،یک دوست از میان ما رفته؛ چون ما مثل یک خانواده بزرگ هستیم.کاش می توانستیم همیشه همگی درکنار هم بمانیم ولی متاسفانه فوتبال این طورنیست.

*اگر تو جای تیاگو آلکانتارا بودی چه می کردی؟

من واقعا از او خوشم می آید وامیدوارم که از بارسا نرود.نمی دانم که چه خواهد شد.او بازیکنی تماشایی و آینده دار است.او بازیکن صبوری است. چابی هم زمانی شرایط او را داشت. تیاگو بازیکن مهم ومتفاوتی برای ماست.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 351
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 4,444
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,633
  • بازدید ماه : 21,893
  • بازدید سال : 75,043
  • بازدید کلی : 3,093,513
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.