loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 54 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

علی کریمی وجودش در تیم القا کننده خیلی از موارد مثبتی است که هر تیمی برای برنده شدن به آنها نیاز دارد. او می تواند الگوی بازیکنان تیم من باشد.

وقتی علی کریمی به تراکتورسازی پیوست خیلی‌ها درباره این انتقال با دید منفی صحبت کردند اما مجید جلالی جذب این بازیکن را پیرزوی بزرگی برای تیمش دانست. او حضور کریمی را اتفاق مثبتی ارزیابی می‌کند و امیدوار است که تراکتور امسال نتیجه بگیرد.جلالی که حتی در تبریز معلم ترکی هم گرفته است در مورد وضعیت تراکتور و مسائل دیگر به سوالات سایت فوتبال ایران پاسخ می دهد.

اقای جلالی! از خریدهای باشگاه رضایت دارید؟

بله، کاملا راضی هستم و از باشگاه ممنونم که تلاش زیادی به کار گرفت تا بازیکنانی که مد نظرم بود را جذب کند. خریدهای خیلی خوبی داشتیم که همه این خریدها با مطالعه صورت گرفت و امیدوارم فصل خوبی در پیش داشته باشیم.

مساله شما در تراکتورسازی چیست؟

من می خواهم تلاش کنم. می خواهم این روحیه را به بازیکنانم هم منتقل کنم تا آنها نیز با انگیزه وارد زمین شوند و برای برنده شدن بجنگند. دوست دارم هواداران تیمی را ببینند که فوتبال زیبایی ارائه می‌کند و صاحب شخصیت ویژه ای در لیگ برتر است.

آیا به قهرمانی فکر می کنید؟

مگر می شود به قهرمانی فکر نکرد. البته این تنها شامل حال ما نمی شود. الان ۱۶ تیم خود را برای لیگ برتر آماده می‌کند که قطعا ۱۲ تیم از این ۱۶ تیم به کسب سهمیه اسیا فکر می کند. ۶ تیم هم می خواهد برای قهرمانی بجنگد. منظورم این است که الان همه تیم‌ها اهداف بلندپروازانه ای دارند اما باید به ظرفیت های خودمان هم نگاه کنیم.

از خریدهای خوب حرف زدید. می توانید چند مورد نام ببرید؟

همه بازیکنانی که جذب شدند خوب هستند. من همه آنها را به یک چشم نگاه می کنم. حامد لک، سعید دقیقی و میثم بائو بازیکنانی هستند که در پایان این فصل شما خواهید دید که چقدر از لحاظ فنی بزرگ می شوند و می توانند خیلی به تیم ما کمک کنند.

علی کریمی چطور؟

علی کریمی برای تیم ما تعیین کننده خواهد بود. تا امثال این بازیکن در زمین بازی وجود نداشته باشند شما نمی توانید به ارتقا سطح فنی دیگر بازیکنان تان دل ببندید.

اما وقتی این بازیکن را جذب کردید حرف و حدیث های زیادی مطرح شد. نظر خودتان چیست؟

من کاری به حرف دیگران ندارم. علی کریمی وجودش در تیم القا کننده خیلی از موارد مثبتی است که هر تیمی برای برنده شدن به آنها نیاز دارد. او می تواند الگوی بازیکنان تیم من باشد.

شما تجربه کار کردن با بازیکنان بزرگ را دارید. دیدگاه شما در مورد علی کریمی چیست؟

من با علی دایی کار کردم. با خداداد عزیزی کار کردم. اینها بازیکنان بزرگی بودند. حالا هم قصد دارم با علی کریمی فصل خوبی را پشت سر بگذارم. ببینید این خیلی مهم است که بازیکن بداند مربی با او صادق است. به او دروغ نمی گوید. در مورد علی کریمی و به طور کلی مساله کار کردن با بازیکنان بزرگ باید بگویم که این مساله فوتبال ماست. در واقع مساله باشگاه های بزرگ ما این است که مربیان نمی توانند با بازیکنان بزرگ کار کنند. اما این خیلی مهم است که شما بتوانید از راه درست این بازیکنان را وادار به اطاعت پذیری از شرایط تیم کنید.

چطور؟

ببینید برای اینکه شما یک بازیکن بزرگ را در تیم خود به بازیکنی مطیع تبدیل کنید سه راه وجود دارد. اول اینکه به این بازیکنان پول زیادی پرداخت کنید. البته این راه در مورد هر بازیکن بزرگی جواب نمی دهد. راه دوم این است که آن بازیکن به هر دلیلی از شما بترسد. این دلیل می تواند اخراج باشد یا جریمه یا هر چیز دیگر. در این صورت هم کارآیی این بازیکن تا مدت زمان خاصی اعتبار دارد اما راه سوم این است که آن بازیکن احساس کند در کنار شما پیشرفت می‌کند و شما طوری با او رفتار می کنید که شور و اشتیاق پیشرفت در او زنده شود. در واقع آن بازیکن احساس کند که از شما چیزهای تازه ای یاد می گیرد. خب در این صورت شما و آن بازیکن ارتباط درست و حرفه ای برقرار کرده اید. معتقدم علی کریمی را نه می شود با پول فریب داد و نه می توان او را ترساند. با علی کریمی باید صادق بود. در این صورت شما خواهید دید که او چگونه با تمام وجود در تیم شما به بازیکنی مطیع تبدیل خواهد شد.

آقای جلالی! شور و هیجان صحبت کردن شما هم کمی به تبریزی‌ها نزدیک شده است. قبول دارید؟
(می‌خندد) بله، اینجا را دوست دارم. ما هواداران خیلی خوبی داریم که اطمینان دارم به تیم ما کمک می کنند. من از چند روز پیش معلم ترکی گرفته ام و تصمیم دارم که زبان آذری را یاد بگیرم تا بتوانم بیشتر با این هواداران و تیمم رابطه برقرار کنم

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 324
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 2,767
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13,956
  • بازدید ماه : 20,216
  • بازدید سال : 73,366
  • بازدید کلی : 3,091,836
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.