loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 62 شنبه 15 تیر 1392 نظرات (0)

علی فتح الله زاده می گوید استقلال بدون جباری لنگ نخواهد زد. او برای کاپیتان سابق تیمش آرزوی موفقیت دارد و می گوید هر جایی که برود ، مجتبی آخرش به استقلال بر می گردد!.

عکس علی فتح الله زاده

علی فتح الله زاده به جدایی مجتبی جباری از این تیم واکنش نشان داد. او در این باره گفت:« برای مجتبی آرزوی موفقیت می کنم. ما دعوایی با هم نداریم او سال‌ها برای تیم زحمت کشیده و حالا هم به تیمی رفت که شرایطش با شرایط ایده آل او نزدیک تر بود. خوب است که او فضاهای دیگری را هم تجربه کند. من که برایش آرزوی موفقیت دارم. به هر حال او یکسری اعتقاداتی داشت ، ما هم اعتقاداتی . حاصل این اتفاق جدایی او بود. امیدوارم که بتواند در سپاهان هم موفق باشد.»
اما با نرفتن جباری خط هافبک استقلال خالی از بازیساز نمی شود؟ این سئوالی است که در جوابش مدیر آبی‌ها می گوید:« حالا لیگ شروع می شود و با تدبیر مربی تیم می بینید ما مشکل بازیساز داریم یا نه. این حرف را در شرایطی می زنید که فصل قبل هم تقریبا تمام نیم فصل اول را مجتبی مصدوم بود و ما امتیازهای زیادی را برای قهرمانی مان در همین بازی‌ها بدست آوردیم.»
او سپس درباره آن بیانیه و اینکه جباری گفته هرچه منتظر ماند کسی برای آن کار عذر نخواست می گوید:« تا جایی که من یادم هست قرار بود کس دیگری عذرخواهی کند. به هر حال هیچ چیز برای هیچ یک از ما مهمتر از خود استقلال نیست. بحث ما هم با او اصلا شخصی نبود. به هر حال بدنیست چه مجتبی چه هر کس که دوست دارد بیاید باکس ایمیل‌ها ، پیامک‌ها و پیام های صوتی هواداران تیم به باشگاه را بشنود تا متوجه شود چرا تیم ناچار به آن تصمیم شد. البته این را هم بگویم که من برای خرید یا نگه داشتن بازیکن یک توانی دارم.»
این یعنی احتمال جدایی خسرو حیدری هم از تیم هست؟ فتح الله زاده می گوید:« ما که اعتقاد داریم خسرو در تیم می ماند. مذاکرات خوبی داشتیم و بزودی به توافق می رسیم با این وجود این را هم باید باری دیگر تاکید کنم من هر قیمتی را نمی توانم برای خرید بازیکن بپردازم. دست مان مثل بعضی از تیم‌ها خیلی باز نیست. از یک رقمی بیشتر نمی توانیم بپردازیم . چاره ای ندارم غیر از اینکه به اندازه توانم خرج کنم. چاره ای هم نیست. باید بر اساس مصوبات هیات مدیره بازیکن بگیرم. »
او درباره اینکه می گویند بعضی از تیم‌ها ارقام میلیاردی به بازیکنان می دهند هم گفت:«ما هم داریم میلیاردی پول می دهیم ولی نه مثل دیگران چند میلیاردی. من که می گویم میلیاردی ، می شود یک میلیارد یا یک میلیارد ، نهایت ۱۰۰ میلیون هم رویش اما برای بعضی باشگاه‌ها رقم های میلیاردی شان ، ۲ میلیاردی و بیشتر است. به یک جوان برداشتند ۲ میلیارد پول دادند ، دیگر او بازی هم یادش رفته. این‌ها درد فوتبال ماست. بعد شما مدام می آیید یقه مرا می گیرید. به هر حال ما هم توانی داریم و همه امیدمان به این است که بچه‌ها تخفیف بدهند یا رعایت حال مان را بکنند ولی به هر حال آنها هم زندگی دارند.»
او سپس از هواداران تیمش تشکر کرد و گفت:« واقعا مرد آگاهانه از باشگاه حمایت می کنند. شرایط را می بینند و بر اساس شرایط موجود به ما واکنش نشان می دهند. برخوردها ، پیام‌ها و گفته های شان باعث دلگرمی است. ما با همه مشکلات مان داریم تلاش می کنیم تا شرایطی ایده آل را برای تیم رقم بزنیم. به هر حال این رفت و برگشت‌ها همیشه هست. مگر ۲ سال قبل خسرو نرفت و دوباره برگشت ، علی کریمی چند بار از پرسپولیس رفته و باز برگشته؟ مجتبی هم می‌رود و دوباره بر می گردد ولی استقلال همیشه استقلال می ماند و مردم بیش از هر چیز این تیم را دوست دارند. وقتی نمی توانم پول بالاتر بدهم ، دیگر چاره ای نیست.»
او درباره شرایط تمدید قرارداد با مهدی رحمتی هم گفت:« او همان شبی که جواد آنجا بود آمد با ما امضاء کرد الان امضای قراردادش هم در اتاق من هست. هر وقت خواستید بیایید نشان تان بدهم!»
فتح الله زاده درباره جواد نکونام و بحث پرداخت ۷۰۰ میلیونی به او هم می گوید:« مشکلی با جواد نداریم . به او درباره پولی که باید می گرفته توضیح دادم و این مشکل هم حل شده. او بزودی به تیم اضافه می شود.»
اما درگیری رحمتی و نکونام به کجا می کشد؟ شوالیه استقلال در این باره می گوید:«این چیزها با حرف زدن رودررو حل می شود. مهدی دو تا بچه دارد ، جواد هم که همین روزها پدر می شود. این‌ها بچه های شان همدیگر را عمو صدا خواهند کرد. دوستی مهدی و جواد خیلی قدیمی است. بهتر است خودشان مشکل را حل کنند . اینکه مدام بگوییم آنها قهر هستند ، شایسته نیست. آنها بزرگند و بالاغ و این قهر ، قهر بازی‌ها را کنار می گذارند.»
فتح الله زاده برای نگه داشتن صادقی ماشین زیر پایش را به او داده اما از این تصمیم هم ناراحت نیست:« ایرادی ندارد. نوش جانش. وقتی امیر با من سفید امضاء کرد ، این قدر معرفت داشت که من هم جوگیر بشوم و ماشینم را به او بدهم. این کارش برایم بیشتر هم ارزش داشت.»
و البته آندو؟ او می گوید:« آندو قرار شده در ایران فقط برای استقلال بازی کند. این را به ما قول داده. امیدوارم که بزودی او هم تکلیفش مشخص شود.»
اما به راستی استقلال امسال تیم خوبی است؟ بهتر از پارسال؟ فتح الله زاده می گوید:« جواب این سئوال را باید سرمربی تیم بدهد. ما همه تلاش مان را کردیم. انشالله که تیمی شایسته برای بازی های لیگ قهرمانان آسیا خواهیم داشت اما شرایط مان خیلی هم ساده نیست. بخصوص با این بی پولی مطلق!»

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 311
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 1,501
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12,690
  • بازدید ماه : 18,950
  • بازدید سال : 72,100
  • بازدید کلی : 3,090,570
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.