loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 52 یکشنبه 16 تیر 1392 نظرات (0)

سرمربی فولاد خوزستان "برنامه‌ریزی" را حلال مشکلات فوتبال ایران دانست..

عکس حسین فرکی

حسین فرکی، رسیدن به جام‌جهانی را هدف همه کشورهای صاحب فوتبال دانست و گفت: بدون شک همه کشورها می‌خواهند در بالاترین جایگاه فوتبال دنیا حضور داشته باشند و به جمع ۳۲ تیم برتر جهان راه یابند. دلیل این مساله هم کاملا روشن است. ملت‌ها را می‌شود از طریق ورزش شناخت و ما هم برای چهارمین بار می‌توانیم خود را به جهان بشناسانیم. در کنار این مساله، تاثیر در اقتصاد و سیاست هم قابل انکار نیست اما شادی و نشاطی که در بین مردم شکل گرفت، بهترین نتیجه‌ صعود به جام‌جهانی بود.

وی در ادامه گفت: طبیعی است که رسیدن به جام‌جهانی در داخل کشور تاثیر مثبت می‌گذارد. در سه دوره قبلی که به جام‌جهانی رفتیم این فضا را تجربه کردیم. مردم مشکلاتی دارند که هر روز با آن درگیر هستند ولی وقتی تیم ملی به جام‌جهانی صعود کرد، همه به خیابان ریختند و به رقص و پایکوبی پرداختند. مردم به دلیل موفقیت فوتبال مشکلات خود را فراموش کردند که این مساله می‌تواند برای هر کشوری یک دستاورد مثبت تلقی شود.

فرکی که خود سابقه نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال را در جام‌جهانی دارد، درباره حمایت‌هایی که تیم ملی در مدت باقی مانده تا جام‌جهانی نیاز دارد، اظهار کرد: این روزها شاهد موفقیت‌های والیبال هستیم که حاصل کار مدیریت، کادرفنی و بازیکنان خوب است. امروز به داشتن چنین تشکیلاتی افتخار می‌کنیم. به فوتبال که چندین برابر والیبال طرفدار دارد، هم باید بیش از این‌ها توجه شود. مسئولان ورزشی از وزارت ورزش و جوانان گرفته تا فدراسیون باید تلاش کنند که کادرفنی تیم ملی با کمترین نقص تیم را وارد جام‌جهانی کند.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال همچنین گفت: دوست نداریم به گذشته بازگردیم و بررسی کنیم که چگونه به جام‌جهانی رسیدیم ولی بر کسی پوشیده نیست که با قدرت به عنوان تیم اول گروه به جام‌جهانی صعود کردیم اما در این راه پرفشار و پراسترس با لطف خدا و حمایت رسانه‌ها و مردم به علاوه بازیکنان یک کار خدایی صورت گرفت که به برزیل رسیدیم. حالا باید از اتفاقات گذشته درس بگیریم.

فرکی ادامه داد: حضور در جام‌جهانی باید با برنامه‌ریزی خوب همراه باشد. پیش‌بینی اردوهای خوب و بازی‌های تدارکاتی مناسب در کنار تزریق خون تازه به تیم ملی می‌تواند به موفقیت فوتبال ایران در جام‌جهانی کمک کند. تیم ملی می‌تواند با حضور بازیکنان جوان در کنار بازیکنان باتجربه شرایط خوبی را رقم بزند. هر چند برای تقویت تیم به بازی‌های تدارکاتی نیاز داریم که در چند سال اخیر به دلایل سیاسی برایش مشکل داشتیم.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در ادامه گفت: اگر شرایط لازم را برای تیم ملی فراهم کنیم، می‌توانیم به نتایج خوب آن امیدوار باشیم. ما هنوز به مرحله دوم جام‌جهانی صعود نکرده‌ایم؛ در حالی که تیم‌های آسیایی مثل کره‌جنوبی، ژاپن و استرالیا چنین کاری را کرده‌اند. با پتانسیلی که داریم می‌توانیم در این زمینه هم موفق شویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره میزان تعامل مربیان لیگ برتری با سرمربی تیم ملی تیم گفت: این حرف من شاید تکراری باشد اما کادرفنی تیم ملی و مربیان باشگاه‌ها یک هدف را دنبال می‌کنند. در اجرای برنامه‌ها مشکل داریم و اگر قرار باشد هر کدام مسیر جداگانه‌ای را طی کنیم، همان اتفاق را شاهد خواهیم بود که فصل قبل بین کارلوس کی‌روش و مربیان لیگ برتری رخ داد.

وی ادامه داد: به هر چه گفته بودیم، عمل کردیم و با این که از تعطیلی‌های لیگ لطمه خوردیم، سعی کردیم به تیم ملی کمک کنیم و آن را در اولویت قرار دهیم. به همین دلیل است که می‌گویم برنامه‌ریزی مشکل فوتبال ایران را حل می‌کند که این کار به سازمان لیگ بازمی‌گردد. ان‌شاءالله با کمتر شدن مشکلات، برنامه‌ریزی‌ها طوری باشد که باشگاه‌ها هم لطمه نبینند.

سرمربی فولاد خوزستان در ادامه درباره روند آماده‌سازی این تیم برای حضور در فصل سیزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: مثل سایر تیم‌ها در مرحله سوم اردوی خود در تهران هستیم که هدفمان برگزاری بازی‌های تدارکاتی است. تاکنون یک بازی انجام داده‌ایم و به ترتیب، امروز (یکشنبه) با صبا، ۱۹ تیر با راه‌آهن و ۲۳ تیر با پرسپولیس بازی می‌کنیم.

وی در پایان درباره بازیکنان تیمش هم گفت: در حال ارزیابی بازیکنان جذب شده داخلی و خارجی و بازیکنانی هستیم که از امید فولاد به ما اضافه شده‌اند. همچنین به دلیل جذب یک مهاجم هستیم که اگر در زمان باقی مانده به نتیجه‌ قطعی برسیم، اعلام می‌کنیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 319
  • آی پی دیروز : 406
  • بازدید امروز : 1,418
  • باردید دیروز : 2,277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 22,921
  • بازدید ماه : 52,268
  • بازدید سال : 105,418
  • بازدید کلی : 3,123,888
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.