loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 62 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

حسین ماهینی می گوید اگر در ثانیه‌های پایانی دیدار با کره دروازه تیم ملی ایران باز می‌شد، ۱۰، ۱۲ نفر از بازیکنان سکته می‌کردند..

عکس حسین ماهینی

صحبت‌های علی فتح‌الله‌زاده، حسین ماهینی، پسر جنوبی و آرام قرمزها را نیز برآشفت تا حرف‌هایی بزند که ما را متعجب کرد. این مصاحبه را بخوانید تا شما هم شوکه شوید:

*از پرسپولیس چه خبر؟

خدا را شکر همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود. تمرینات را شروع کرده‌ایم و بعد از یک دوره بدنسازی منطقی، کار تاکتیکی می‌کنیم.

*تو تجربه کار با علی دایی را نداشتی. الان نظرت در مورد او چیست؟

دایی مربی بزرگی است. یک آدم بزرگ و یکی از بزرگان فوتبال ایران. من به شما می‌گویم همه بازیکنان آرزو دارند با چنین مربی‌ای کار کنند و این افتخار حالا نصیب من شده است. باور کنید خوشحالم کنار آقای دایی هستم زیرا با مدیریت خوبی که دارد، ما را در لیگ مدعی می‌کند.

*به نظرت در یارگیری، مثل سپاهان، تراکتور و استقلال خوب و منطقی عمل کرده‌اید؟

کاری به این کارها ندارم ولی می‌دانم که اکثر بازیکنان فصل گذشته‌مان در پرسپولیس ماندگار شدند و اسکلت تیمی حفظ شد. علی دایی هم برای پر کردن نقاط ضعف تیم، چند بازیکن دیگر را به پرسپولیس آورد. حالا تیمی پرقدرت، باتجربه و جوان داریم. انگیزه‌ها چندبرابر بیشتر شده و فکر می‌کنم از حالا باید پرسپولیس را در لیگ‌برتر مدعی بدانید.

*نگران جایگاهت در ترکیب اصلی نیستی؟

باید سعی و تلاشم را در این فصل بیشتر کنم چون می‌دانم کار سختی در لیگ بعدی داریم و می‌خواهم مثل فصل قبل اکثر بازی‌ها را فیکس بازی کنم. البته همه ما برای فوتبال بازی کردن باید کمی ترس هم داشته باشیم، ترس از اینکه کسی نیاید و جای‌مان را بگیرد، به همین خاطر باید بیشتر تلاش کنیم و خودمان را همیشه در اوج آمادگی نگه داریم. نگرانی خاصی ندارم ولی قول می‌دهم بیشتر از فصل گذشته بجنگم.

*فصل قبل دو چهره متفاوت از تو دیدیم. اوایل فصل خیلی خوب بودی و اواخر فصل...

در فصل قبل من و سیدجلال حسینی بیشترین تعداد بازی را برای پرسپولیس داشتیم که این موضوع باعث خستگی مفرط‌مان در نیم‌فصل دوم شد. به خصوص که قبل از شروع لیگ، اصلاً بدنسازی نکردیم و مستقیماً از اردوی تیم‌ملی به اردوی پرسپولیس رفتیم. فاصله بین بازی‌ها نیز بسیار کم بود. همه اینها باعث افت شدید بدنی من شد. البته به نظر خودم فصل قبل برای من خوب بود، حداقل اینکه آن‌قدرها هم بد نبود.

*سال قبل همین روزها بود که با تو تماس گرفتیم چون به تازگی پرسپولیسی شده بودی اما گفتی پدربزرگت از تو پرسپولیسی‌تر است. فوت پدربزرگت تأثیری در فوتبال تو نداشت؟

واقعاً اتفاق تلخی بود. قبل از اینکه سؤال بپرسید، می‌خواستم بگویم مرگ پدربزرگم واقعاً سخت بود. اگر امروز زنده بود، باز هم برای استقلالی‌ها کری می‌خواند. واقعاً از دست دادنش باعث افت روحی من شد و آن خاطرات تلخ را هرگز فراموش نمی‌کنم. پدربزرگم یک پرسپولیسی واقعی بود که روزی دو، سه بار با او حرف می‌زدم و به من انرژی می‌داد ولی متأسفانه فوت کرد. امیدوارم صعودمان به جام‌جهانی‌، روحش را شاد کرده باشد.

*عجب صعود شیرینی هم بود!

بله، همه چیز عوض شد. بازیکنانی که بازی می‌کردند و بازیکنان نیمکت‌نشین یکدل و یک‌صدا بودند و یک اتفاق عجیب و غریب را رقم زدیم. خیلی‌ها حتی بزرگان فوتبال ایران هم فکرش را نمی‌کردند ما از سه بازی ۹ امتیاز بگیریم و به عنوان تیم اول برویم به جام‌جهانی‌ اما این اتفاق با برنامه‌ریزی درست و اصولی کارلوس کروش رخ داد. دعای خیر مردم و تلاش بیش از اندازه بازیکنان سبب شد برویم جام جهانی. دیدید مردم در خیابان‌ها چه کار می‌کردند و چگونه جشن می‌گرفتند! واقعاً همه چیز عوض شد و همه خوشحال بودند.

*خاطره خاصی از بازی با کره‌جنوبی داری که تعریف کنی؟

لحظه به لحظه‌‌اش خاطره بود. ما با روحیه پیروزی از تهران به اولسان رفتیم و کار را تمام کردیم. در ۱۰ دقیقه آخر، کسی نمی‌توانست روی نیمکت بنشیند. همه چهارزانو جلوی نیمکت بودیم و کف دست‌مان روی زمین بود. نمی‌توانستیم روی پا بند باشیم. در یک صحنه که بازیکن کره‌جنوبی از سمت چپ سانتر کرد و مهاجم‌شان ضربه سر زد و از نزدیک تیر عمودی به اوت رفت، نفس‌مان بند آمد. اگر آن توپ گل می‌شد ۱۰، ۱۲ نفر از بازیکنان سکته می‌کردند. حال‌مان اصلاً خوب نبود، ترس و وحشت داشتیم ولی خدا به دل ایرانی‌ها نگاه کرد و به جام‌جهانی‌ رفتیم.

*همه بازیکنان دوست دارند در فصل نقل و انتقالات مصاحبه‌های جنجالی داشته باشند اما تو چرا حرف نمی‌زنی؟

عادت ندارم به این کارها. من بازارگرمی بلد نیستم. به خدا قسم فصل قبل فقط ۵ دقیقه به دیدار سردار رویانیان رفتم و با اینکه از تراکتور، استقلال، سپاهان و فولاد پیشنهادات مالی بهتری نسبت به پرسپولیس داشتم اما به پرسپولیس آمدم چون خودم را هوادار این تیم می‌دانستم. این فصل هم با اینکه ۳۵ درصد قرارداد فصل گذشته‌ام را نگرفته‌ام و حتی یک هزارتومانی از لیگ بعدی به من نداده‌اند اما بدون کوچک‌ترین سروصدایی رفتم سر تمرین و کار را دنبال کردم. شاید این مسئله به ضررم باشد ولی می‌توانید از رویانیان و شیرینی بپرسید که چگونه در تیم کار می‌کنم. حتی اگر به من پول هم ندهند، باز هم بازی خواهم کرد.

*لیگ بعدی لیگ سیزدهم است. به نظرت پرسپولیس می‌تواند قهرمان این لیگ شود؟

حتماً، چراکه نه؟ ما توانایی‌های زیادی داریم. البته من از یکسری هواداران که مدام می‌گویند عدد سیزده عدد نحسی است، گلایه دارم. ما نباید این حرف‌ها را بزنیم چون عدد سیزده در شرع و دین ما نیز عدد مقدسی است. من هم شماره سیزده می‌پوشم و ان‌شاءا... در لیگ سیزدهم و با همین شماره سیزده، جام قهرمانی را بالای سر می‌برم.

*حرف‌های فتح‌الله زاده که گفته بود بازیکنان پرسپولیس بنز و بی‌ام‌و می‌گیرند را شنیدی؟

بله و البته خیلی ناراحت شدم. آقای فتح‌اللهزاده فقط می‌خواهد مردم را فریب بدهد اما نمی‌داند مردم دیگر گول این حرف‌ها را نمی‌خورند. اصلاً به کسی چه ربطی دارد که بازیکنان پرسپولیس چه اتومبیلی دارند؟ من دوست دارم با تانک بروم سر تمرین یا سایر بازیکنان هم همین‌طور، چرا باید به کسی جواب بدهیم. ما قرارداد بسته‌ایم و زحمت‌کشیده‌ایم، به همان میزان پول گرفته‌ایم و دوست داریم خرج کنیم. این مسئله به کسی چه ارتباطی دارد؟ فتح‌الله‌زاده فقط بلد است مردم را با حرف‌هایش فریب بدهد. اگر مردم نمی‌دانند، خودمان که می‌دانیم بازیکنان استقلال همه‌شان بیشتر و راحت‌تر از ما پول گرفته‌اند. فتح‌ا...‌زاده چند بازیکن را می‌انداخت جلو که مصاحبه کنند تا شاید به استقلال هم پول بدهند. من نمی‌دانم ایشان به دنبال چیست که مدام از ما ایراد می‌گیرد. استقلالی‌ها قراردادشان بسیار بیشتر از پرسپولیسی‌ها بود. بروید و تحقیق کنید تا متوجه شوید آنها چقدر فصل قبل پول گرفتند و ما چقدر گرفته‌ایم. مگر استقلالی‌ها ماشین گرانقیمت سوار می‌شوند، مسئولان ما می‌گویند چرا؟ دلیل اینکه فتح‌الله زاده چنین مصاحبه‌هایی انجام می‌دهد، چیزی به غیر از گول زدن مردم است؟ این حرف‌ها واقعاً درست نیست.

*ولی نمی‌توان منکر این قضیه شد که برخی بازیکنان فصل قبل پرسپولیس اتومبیل‌های گرانقیمت یعنی بنز و پورشه گرفته‌اند!

اصلاً گرفته‌ایم، چرا باید پنهان کنیم؟ ولی به خدا قسم این طور نبود. من می‌گویم هنوز از فصل قبل ۳۵ درصد قراردادم را نگرفته‌ام. حالا بماند که از فصل آینده چیزی به ما نداده‌اند. این یعنی چه؟ یعنی بازیکنانی که پورشه سوار می‌شوند، حق ندارند زندگی کنند؟ به خدا من شرایط خودم را به شما می‌گویم که برای فصل آینده حتی یک هزار تومانی هم نگرفته‌ام و بدتر اینکه با ما صحبت مالی هم نمی‌کنند. البته مجانی هم شده برای پرسپولیس بازی می‌کنم و برای من فرقی نمی‌کند ولی حرف‌های فتح‌ا...‌زاده درست نبود که ما را متهم به گرفتن بنز و پورشه می‌کند، در حالی که بازیکنان تیم خودش، بهترین پول‌ها را می‌گیرند و همه می‌دانند پرسپولیس در شرایط فعلی پولی ندارد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 344
  • آی پی دیروز : 406
  • بازدید امروز : 1,859
  • باردید دیروز : 2,277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 23,362
  • بازدید ماه : 52,709
  • بازدید سال : 105,859
  • بازدید کلی : 3,124,329
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.