loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 50 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

اصر شهبازی امیدوار است شجاع خلیل‌زاده با شکایت مس به کمیته انضباطی به این تیم برگردد. .

عکس شجاع  خلیل زاده

مدیرعامل مس کرمان، درباره عملکرد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات اظهار کرد: ما اگر بازیکنی را در مس نگه داشتیم بر اساس عملکردش در فصل گذشته بوده و اگر هم بازیکنی از جمع ما جدا شده به کارنامه او در سال قبل نگاه ‌کرده‌ایم. در حال حاضر به غیر از رضا عنایتی سایر بازیکنانی که از مس جدا شده‌اند تیم ندارند و بیرون هستند.

وی ادامه داد: به غیر از عنایتی که از میانه‌های فصل قبل مشکلاتی داشت و می‌خواست جدا شود، باشگاه سایر بازیکنان را نخواست. از بازیکنانی که در بازی‌های آخر فصل گذشته به ما کمک کرده‌اند ۹۰ درصد شان مانده‌اند. بازیکنانی که جذب ‌کرده‌ایم بر اساس نقاط ضعف تیم بود و در حال حاضر تنها روی دفاع وسط تمرکز ‌کرده‌ایم که برای این پست هم تدابیری اندیشیده‌ایم.

شهبازی در پاسخ به این سوال که ماجرای شکایت شما به کمیته‌ انضباطی درباره شجاع خلیل زاده به کجا رسید؟ گفت: در این پرونده‌ همه چیز به نفع ماست. جلسات مختلفی با مسئولان اتحادیه و هم با مسئولان فدراسیون داشتم تا در این زمینه حق باشگاه را بگیرم. بر اساس آیین‌نامه سال‌های قبل هر قرارداد یا رضایت نامه‌ای در ظرف ۷۲ ساعت در هیات فوتبال ثبت می‌شد که این موضوع درباره خلیل زاده اتفاق نیفتاده است، ضمن این که فردی که رضایت نامه او را امضا کرده اصلا حق امضا نداشته است. مدارک ما در این زمینه کامل و مستدل است و کاملا امیدواریم که خلیل زاده را به مس بازگردانیم.

وی درباره این موضوع که خلیل زاده گفته که امسال دلش با مس نیست گفت: ما کار را از طریق قانونی پیگیری می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین اتفاق برای مس کرمان بیفتد.

شهبازی گفت: به غیر از عنایتی همه بازیکنان خط حمله فصل قبل خود را داریم و کریم اسلامی و ادینیو هم به این جمع اضافه شده‌اند و به نظر من مس امسال ۶۰ – ۷۰ درصد نسبت به فصل قبل قوی‌تر است، آن هم با نقل و انتقالات پیچیده‌ای که امسال با آن روبرو بودیم و اتفاقات زیادی افتاد. بعضی از باشگاه‌ها عدد و رقم‌هایی را به بازیکنان پیشنهاد می‌دهند که به هیچ عنوان توان پرداختش را ندارند. آنها ترجیح می‌دهند که نیمکتشان را قوی نگه دارند، اما بازیکنان ذخیره خود را به تیم‌های دیگر ندهند. طبق بررسی که من انجام دادم در چند پست مثل دفاع میانی به اندازه انگشتان یک دست هم بازیکن جابجا نشده است.

مدیرعامل مس کرمان درباره کادر فنی مجتبی تقوی در فصل جدید، گفت: کادر فنی مس به غیر از مربی دروازه‌بان‌ها کامل است. هاروت پس از حضور بوناچیچ در ذوب آهن به یکباره در ساعت ۱۲ شب اردوی مس را ترک کرد و به ذوب آهن رفت. به دنبال یک مربی دروازه‌بان خوب هستیم و با دو، سه گزینه در این زمینه مذاکره ‌کرده‌ایم.

شهبازی در پاسخ به این سوال که آیا ادینیو همان بازیکن دو فصل پیش است و می‌تواند در این فصل به مس کمک کند؟ گفت: شما باید ببینید از بازیکنی که به خدمت گرفته‌اید چه انتظاری دارید؟ در حال حاضر کشورهای عربی بیشتر بازیکنان با تجربه اروپایی را به لیگ‌های خود می‌آورند. در حال حاضر ادینیو از نظر بدنی با دو سال پیش فرقی نکرده، حتی آماده‌تر هم شده است. او در زدن ضربات ایستگاهی مهارت داشت که اگر دقت کرده باشید این مهارت با بالا رفتن سن بازیکن بهتر هم می‌شود. مثلا مهدوی کیا می‌تواند تا ۴۵ سالگی هم ضربات ایستگاهی خوبی بزند. ما بازی‌های ادینیو را در یکی، دو سال گذشته بررسی ‌کرده‌ایم او هم به خاطر علاقه‌ای که به مردم کرمان داشت، بار دیگر به مس آمد،‌ در حالی که سه، چهار باشگاه بزرگ پشت سر هم به او پیغام می‌دادند و حتی حاضر بودند دو برابر پولی که به او می‌دادیم را پرداخت کنند.

مدیرعامل مس کرمان درباره این شایعه که گفته می‌شد تقوی گزینه مورد نظر او نبوده و از سوی مدیران شرکت مس به او تحمیل شده، به ایسنا گفت: در انتخاب مربی فقط یک نفر دخیل نیست و هر فردی در هیات مدیره نظر خود را می‌گوید و در پایان این جمع است که تصمیم می‌گیرد چه کسی مربی باشد. من مدیرعامل هم تابع تصمیم جمع هستم. ممکن است تقوی گزینه اول ما نبوده باشد، اما یکی از گزینه‌های مورد نظر ما بود.

وی درباره علل جدایی لوکا بوناچیچ از مس گفت: ما خودمان لوکا را آورده بودیم. بار قبل او با حالت خوبی کرمان را ترک نکرده بود و بازگشتش با احیای او مصادف شد. قرارداد او یک نیم فصل بود و نتایج خوبی هم گرفت، اما بحث‌های دیگری به غیر از نتیجه‌ گرفتن وجود دارد. اختلاف خاصی با او نداشتیم. اما انتظارات دو طرف برآورده نشد.

به گزارش ایسنا، سازمان لیگ در فصل جدید قانون سقف قراردادها را برداشت، اما از باشگاه‌ها خواست که بودجه کل فصل خود را به این سازمان ارائه کنند. شهبازی در این رابطه گفت: اتفاقا من روز گذشته با عزیز محمدی در این رابطه صحبت کردم و به او گفتم که بودجه ما در هیات مدیره تصویب شده و به تایید مجمع شرکت مس هم رسیده است. هر زمان که مسئولان خواستند حاضریم بودجه خود را ارائه دهیم و عملکردمان هم دقیقا بر اساس همین بودجه است.

شهبازی در پایان گفت: ما ۹۰ درصد بازیکنانمان را حفظ ‌کرده‌ایم و برای فصل جدید زیاد خرج نکرده‌ایم. بازیکنی مثل مصطفی شجاعی که در ۱۰ بازی ۱۴ گل زد و از نظر من آقای گل واقعی لیگ برتر است، این فصل به ما کمک می‌کند، ضمن این که ما سمیر بکریچ را یک بازیکن خلاق است از بوسنی به خدمت گرفته‌ایم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 356
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 5,275
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,464
  • بازدید ماه : 22,724
  • بازدید سال : 75,874
  • بازدید کلی : 3,094,344
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.