loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 46 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال گفت: درست است که بعد از مصدومیتم کمکم نکردند ولی در سایپا هم آرزوی قهرمانی استقلال را دارم..

کیانوش رحمتی پس از ۴ سال حضور در تیم استقلال سرانجام از این تیم جدا شد و به تیم فوتبال سایپا پیوست.

این بازیکن که سابقه حضور در سایپا را دارد در گفت و گویی در خصوص حضورش در این تیم و جدایی اش از استقلال صحبت های زیر را انجام داد.

چطور شد که به سایپا پیوستی؟

در ابتدا استقلالی‌ها با من تماس گرفتند ولی دیگر خبری از آنها نشد. وقتی مسئولان استقلال یارگیری های خود را انجام دادند دیگر با من تماس نگرفتند و حتی من تا آنجا که توانستم منتظر ماندم که با من تماس بگیرند ولی وقتی خبری نشد و با یکی دو تیم شهرستانی که پیشنهاد داشتم مذاکره کردم. امسال چهاردهمین سال حضورم در تهران بود و کمی سخت بود که بتوانم در شهرستان بازی کنم. از همین رو وقتی سایپا پیشنهاد داد به این تیم آمدم.

سایپا را چطور می بینی؟

سایپا تیم جوان، یکدست و خوبی است. من بعد از ۴ سال به این تیم آمدم.سایپا به قولی خانه من بوده و هست. تیم آرام و کم حاشیه ای است.بیشتر تمرکزم هم ان شاالله روی بازی خوب و تمرین کردن خواهد بود.

کار کردن با فیرات چطور است؟

من همیشه به سایپا لقب آرام را می دهم. همه دارند تلاش می کنند.فیرات نزدیک به ۵۰ روز است که با این تیم کار می کند. بدنسازی خیلی خوبی کردیم.با این کادر فنی و برنامه ریزی که من می بینم همه چیز روی اصول پیش می رود.امیدوارم سایپا با این کادر فنی به جایگاهش برسد. در این دو سه فصل سایپا نتوانست به نتایج دلخواه خود برسد.

چطور شد که امسال کمتر برای استقلال بازی کردی؟

من در کل نیم فصل دوم سال گذشته تمرین کردم و به گفته خود آقای قلعه نویی یکی از بهترین‌ها بودم.شرایط خیلی خوبی هم داشتم.همیشه به نظر سرمربیانم احترام گذاشتم ولی فکر می کنم شرایط این را داشتم که به استقلال کمک کنم ولی صلاح کادر فنی این بود که بازی به من نرسید.

با قلعه نویی صحبتی نکردی؟

هر بازیکنی مصدوم می شود قانونش این است که به او کمک شود.به خصوص وقتی که برای آن باشگاه آسیب دیده باشد.ولی واقعا به من هیچ کمکی نشد.من استقلال را دوست دارم و نمی خواهم حرفی بزنم که خدای ناکرده کسی از دست من ناراحت شود.فکر می کنم به بقیه مصدوم‌ها بیشتر کمک شد و خیلی خوب برگشتند و تمام تلاشم را هم انجام دادم که مفید باشم.

فکر می کنی حضور نکونام و هم پستی بودن با او نمی توانستی بازی کنی یا اینکه تفکرات مربی این بوده؟

من می توانم بگویم هر دو حالت در بازی نکردن من دخیل بود.نکونام در فوتبال ایران جایگاه خاصی دارد و از طرفی هم نظر کادر فنی این بود که من بازی نکنم. من احساسی حرف نمی زنم و همیشه منطقی بودم شاید برای کادر فنی بازی دادن به من ریسک بود ولی وقتی من خوب تمرین می کردم دیگر نمی شد اسم این موضوع را ریسک گذاشت. البته من سه فصل برای استقلال بازی کردم و یک فصل هم اینگونه گذشت. مردم به اندازه توانایی های من خاطرات خوبی دارند و خوشحالم که صد در صد توانم را خرج کردم. بزرگترین خوشحالی من این است که در هر تیمی بازی کردم توانایی خودم را به کار بستم و شبها راحت می خوابم.

قبلا هم گفته بودی از لحاظ مالی در استقلال ضررکردی..

ما درگیر سه جام بودیم و بدون شک کمترین دریافتی را در استقلال من داشتم و کمترین حرف را هم من زدم.من در دو فصل گذشته و در عرض ۲۰ ماه، ۱۴۰ میلیون پول گرفتم. این در حالی است که یک بازیکن لیگ یکی دو برابر این پول را در یک سال می گیرد.سعی کردم چون تیم درگیر سه جام بود زیاد وارد حاشیه نشوم و به تیم لطمه نزنم.امیدوارم باشگاه استقلال نسبت به این کار ما رفتار حرفه ای داشته باشد.نه اینکه چون کسی حرف نمی زند باشگاه بگوید او صدایش در نمی آید و به این کارمان ادامه دهیم. حرف زدن خیلی راحت است ولی وقتی کسی اینگونه رفتار می‌کند باید برای او ارزش قائل شوند. اما حرف هایی هم دارم.

بگو؟

من خاطرات خیلی خوبی با استقلال و هوادارانش دارم. با این تیم دو قهرمانی به دست آوردم و در چهار دربی پی در پی با استقلال پیروز شدم که در هر ۴ بازی ۹۰ دقیقه بازی کردم.حالا هم که در سایپا هستم دوست دارم استقلال قهرمان شود و بازیکنان این تیم در آسیا بدرخشند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 331
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 3,391
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14,580
  • بازدید ماه : 20,840
  • بازدید سال : 73,990
  • بازدید کلی : 3,092,460
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.