loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 52 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: من برای پر کردن جیبم به کرمان نیامده‌ام و می‌خواهم تجربه جدیدی با این باشگاه کسب کنم..

عکس مجتبی تقوی

پس از انتشار اخبار و حواشی تمرینات چند روز اخیر تیم فوتبال صنعت مس، خبرنگاران به سراغ مجتبی تقوی سرمربی مس رفتند تا با وی در خصوص روند آماده سازی مس کرمان و نگرانی‌های هواداران مس در خصوص ضعیف بسته شدن این تیم گفت و گو کنند صحبت‌های تقوی را می‌خوانید؛

می خواهم با مس مدارج بالاتری را در فوتبال به دست آورم

مجتبی تقوی اظهار داشت: مس یکی از تیم های بزرگ فوتبال کشور است. پس از پایان مسابقات فصل گذشته و با توجه به دریافت دو پیشنهاد از باشگاه‌های کشور ترجیح دادم تا مس کرمان را انتخاب کنم. در اینجا می‌توانستم فضای کاری جدیدی را تجربه کنم .ضمن اینکه انگیزه بالایی در درون من وجود داشت تا با پذیرفتن سمت در این تیم توانایی‌های خود را نشان دهم. به مدارج بالاتری از موفقیت در فوتبال دست یابم.

از دست رفتن زمان به ضرر ما رقم خورد

وی افزود: فکر می‌کنم مس آخرین تیمی بود که تمریناتش را برای حضور در لیگ سیزدهم آغاز کرد. مشکل و حریف اصلی ما در این بین زمان بود چراکه از دست دادن زمان به ضرر ما رقم خورد . بسیاری از تیم‌های لیگ برتری در حال حاضر مشغول برگزاری دیدارهای تدارکاتی پایانی خود هستند در صورتی که ما باید به دنبال برگزاری بازی‌های تدارکاتی میانه خود باشیم. ما تا الان فقط با یک حریف لیگ برتری بازی کرده‌ایم . با شرایط فعلی نیز باید به دنبال دو سه حریف لیگ برتری خوب باشیم تا هرچه سریع‌تر خود را به شرایط اید‌ه‌آل حضور در لیگ و برگزاری مسابقات برسانیم.

تقوی در پاسخ به سوالی در این خصوص که چه کسی مقصرایجاد این شرایط برای مس در فصل آماده سازی است، گفت: من قاضی نیستم. از زمانی که به عنوان سرمربی مس معرفی شدم، طبق زمان بندی از هفت روز بعد در کرمان بودم . در این بین مشکلاتی وجود داشت بازیکنان سال قبل خیلی دیر با باشگاه به توافق رسیدند و در تمرینات شرکت کردند ضمن اینکه مشکلات دیگری نیز در این بین مزید بر علت شد تا تمرینات مس دیرتر از موعد مقرر آغاز شود . البته با تمام این مشکلات و در اختیار داشتن زمان اندک تصمیمات درست و عاقلانه‌ای برای آماده سازی تیم اتخاذ شد.

تمرینات ترکیبی را در دستور کار قرار دادیم

سرمربی مس کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به زمان اندکی که در اختیار ما قرار داشت، تمرینات تیم را بر اساس تمرینات ترکیبی با توپ طراحی کردیم . تنها کار بدون توپ ما همین دویدن پس از پایان تمرین در دور زمین است. در کرج تمرینات بدنسازی، وزنه، کار با توپ به خوبی انجام شد و من از شرایط اردو رضایت دارم چراکه امکانات تمرینی شامل زمین تمرین و در دسترس بودن حریفان برای انجام بازی‌های تدارکاتی نیز مزید بر علت شده بود.

چالش‌‌هایی در جذب بازیکن داشتیم

وی در خصوص از دست دادن ۱۴ بازیکن از نفرات تیم از فصل گذشته نیز گفت: مربیگری سلیقه‌ای است . مشکلات عمیق و چالش‌هایی در جذب بازیکن داشتیم. البته من بازیکنانی چون رضا عنایتی و کیوان امرایی را نیاز داشتم. همچنین شجاع خلیل زاده را. عنایتی که به دلیل مشکلات خانوادگی باید حتما در تهران فوتبال بازی کند. امرایی نیز به دلیل مشکلات غیر فوتبالی که برایش بوجود آمده بود دیگر در کرمان نمی‌توانست به فوتبالش ادامه دهد و خلیل زاده هم که با وجود قرار دادی که با باشگاه داشت به صورت غیر قانونی کرمان را ترک کرد.این بازیکن همچنان بازیکن مس کرمان محسوب می شود و باشگاه هیچ رضایتنامه‌ای را برای وی صادر نکرده است .

تقوی خاطرنشان کرد: با توجه به کندی روند مذاکرات و جذب بازیکن، از باشگاه اجازه گرفتم تا شخصا با برخی بازیکنان صحبت کنم اما در این بین بازیکنان معیارهایی را برای خودشان در نظر می گرفتند. ملاک‌هایی چون بازی در تهران و یا در تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا. ضمن اینکه بازیکن به دنبال حضور در تیمی است که در آنجا آرامش باشد. باتوجه به اخبار و مسائلی که این روزها پیرامون تیم مس در رسانه‌ها منتشر می‌شود برخی بازیکنان عملا از حضور در کرمان منصرف می‌شوند.البته در این بین باید عنوان کنم تماشاگران و هواداران مس نیز حق دارند نگران وضعیت تیمشان باشند ، بنده به عنوان سرمربی تیم همیشه پذیرای انتقادات و نظرات هواداران تیم هستم و این مسئله را به مدیریت باشگاه نیز انتقال داده‌ام. باید اذعان کنم مردم کرمان مردمی با فرهنگ و مهربان هستند .

سرمربی مس کرمان بیان داشت: در این بین پرداخت مبالغ هنگفت توسط برخی باشگاه‌ها نیز موجب شده تا برخی بازیکنان با بازار گرمی به دنبال ایجاد یک فضای حباب گونه برای خود باشند تا از این طریق باشگاه‌ها را برای دریافت مبلغ بیشتری تحت فشار گذارند که این مسئله امسال در سیاست های باشگاه مس گنجانده نشده است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 369
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 2,305
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23,890
  • بازدید ماه : 53,237
  • بازدید سال : 106,387
  • بازدید کلی : 3,124,857
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.