loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 49 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

به نظر من لوکا بوناچیچ مربی خوبی است و اصلا بداخلاق نیست اما در هر حال هر مربی روشی برای خود دارد و دیسیپلین مخصوص به خودش را دارد؛.

عکس سینا   عشوری

چند روز پیش بود که محمود یاوری در گفتگو با رسانه‌ها به شدت از عملکرد سینا عشوری و محسن مسلمان انتقاد کرد و جدایی یک‌باره‌اش از تیم ذوب‌آهن را به تماس‌های این دو بازیکن با مسئولان ذوب‌آهن و خواسته آنها برای عدم امضای قرارداد با یاوری ارتباط داد.
صحبت‌های تند محمود یاوری باعث واکنش بازیکنان ذوب‌آهن شد و همین مسئله ما را وادار کرد که با عشوری که نیمی از اتهامات در مورد جدایی یاوری به او مرتبط شده بود، تماس بگیریم. این بازیکن که چند روزی است به اردوی ذوب‌آهن در هتل پردیس کرج اضافه شده، به سئوالات مختلف ما پاسخ داد:
همچنان مصدوم هستی؟
بله. فعلا فیزیوتراپی می‌کنم و درتلاشم که هرچه زودتر به تمرینات اضافه شوم.
مشخص شده چه زمانی به تمرینات گروهی ذوب‌آهن اضافه می‌شوی؟
نه. هنوز مشخص نیست که چه زمانی باید به تمرینات اضافه شوم چون بعد از بهبودی باید مدتی نیز بدنسازی کنم اما شرایط من بهتر است و نسبت به گذشته خیلی بهتر شده‌ام. با این حال بدون شک در بازی هفته اول تیم به میدان نمی‌روم و باید ببینم در روزهای آینده چه پیش می‌آید. هر زمان که پزشکان ذوب‌آهن تشخیص دهند، در تمرینات گروهی تیم شرکت خواهم کرد.
به نظرت باشگاه امسال بازیکنان خوبی جذب کرد؟
تیم ما شرایط بسیار خوبی دارد و با توجه به اینکه اسکلت تیم حفظ شده، شرایط ما خیلی خوب است. بازیکنان خوبی در فصل نقل و انتقالات به ترکیب تیم اضافه شده‌اند و مطمئنم که تیم خوبی برای فصل آینده بسته شده است.
خود تو یکی از بازیکنان مورد نظر قلعه‌نویی برای فصل آینده بودی اما در نهایت در ذوب‌آهن ماندنی شدی.
نه نه، اشتباه نکنید. قلعه‌نویی با من تماس نگرفت بلکه از باشگاه استقلال با من تماس گرفتند و برای فصل آینده مذاکراتی داشتند اما به هر حال اولویت من ماندن در ذوب‌آهن بود و خوشحالم که توانستم در تیم خودم بمانم.
البته فکر می‌کنم ذوبی‌ها هم توانستند از نظر مالی نظرت را جلب کنند چون قبل از تمدید قرارداد گفته بودی در صورتی می‌مانی که از نظر مالی تامین شوی.
خب به هر حال مسائل مالی برای هر فوتبالیستی مهم است و من هم از این مسئله مستثنی نیستم اما مهم‌تر از آن آرامشی بود که من در ذوب‌آهن داشتم و دوست دارم که این آرامش برای من ادامه داشته باشد؛ مطمئنم که امسال می‌توانیم فصل خوبی داشته باشیم و تیم ما بسیار بهتر از فصل قبل بسته شده است.
هنوز وقت نکرده‌ای با لوکا کار کنی اما فکر می‌کنم تمرینات را می‌بینی. لوکا واقعا بداخلاق است؟
نه اصلا اینگونه نیست. به نظر من لوکا بوناچیچ مربی خوبی است و اصلا بداخلاق نیست اما در هر حال هر مربی روشی برای خود دارد و دیسیپلین مخصوص به خودش را دارد؛ متاسفانه همه روی اخلاق لوکا زوم کرده‌اند اما به نظر من در کنار اخلاق او باید از این سرمربی چیز یاد گرفت چون لوکا مربی بزرگی است و دانش فراوانی هم دارد.
حتما شنیده‌ای که یاوری جدایی‌اش از ذوب‌آهن را به تو و مسلمان ربط داده است. گفته می‌شود پیامک‌های شما باعث شده هیات مدیره تمایلی به تمدید قرارداد با یاوری نداشته باشد. این مسئله صحت دارد؟
نه اصلا اینگونه نیست. راستش از آقای یاوری با این همه سابقه بعید بود که این حرف‌ها را بزند و از بازیکنان اسم بیاورد چون به نظرم این اصلا کار صحیحی نبود. هر بازیکن دیگری جای من و محسن بود، شاید این مسئله را از نظر قانونی هم پیگیری می‌کرد اما ما در شان و شخصیت یاوری و خودمان ندیدیم که این مسئله را پیگیری کنیم.
متاسفانه سوءتفاهم‌هایی بود که به وجود آمد و آقای یاوری خیلی بدبینانه به این موضوع نگاه کردند وگرنه ما اصلا در آن حد و اندازه‌ها نیستیم که بخواهیم برای باشگاه ذوب‌آهن تصمیم بگیریم. باشگاهی به بزرگی ذوب‌آهن مدیرعامل و هیئت مدیره دارد و همه آنها توانایی آن را دارند که تصمیم بگیرند و تصمیم‌گیری آنها به ما ربطی ندارد.
با خود یاوری در این زمینه صحبت نکردی؟
نه اما از آقای یاوری خیلی دلخور هستم.
چرا یک باره این مسائل مطرح شد؟
واقعا نمی‌دانم چرا آقای یاری یک دفعه این حرف‌ها را مطرح کرد و این اصلا کار درستی نبود. او حتی به من اتهام زد که عمدا نمی‌خواهم در بازی پلی‌آف بازی کنمن و حتی به من گفت که باید این دو بازی حتما بازی کنی و این در حالی بود که رباط داخلی من کش آمده بود و واقعا نمی‌توانستم بازی کنم.
با خودش در این زمینه صحبت کردی؟
نه صحبت نکردم اما واقعا از دست او ناراحت هستم. این سوءتفاهم‌ها باید برطرف شود و امیدوارم که حداقل از طرف یاوری این سوءتفاهم‌ها برطرف شود زیرا او واقعا در مورد من و محسن اشتباه کرد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 346
  • آی پی دیروز : 406
  • بازدید امروز : 2,047
  • باردید دیروز : 2,277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 23,550
  • بازدید ماه : 52,897
  • بازدید سال : 106,047
  • بازدید کلی : 3,124,517
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.