loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 48 دوشنبه 31 تیر 1392 نظرات (0)

مهدی تاج از تماشاگران درخواست کرد که کم کم به استفاده از بلیت‌های الکترونیکی رو بیاورند..

عکس مهدی تاج

رییس سازمان لیگ در نشست معرفی سیستم جدید بلیت فروشی لیگ برتر اظهار کرد: ما هر ساله برای برگزاری بازی‌های داربی مشکل داشتیم به طوری که مردم می‌آمدند از شب قبل از بازی کنار ورزشگاه می‌خوابیدند و فدراسیون هم مجبور بود برای آن‌ها چلوکباب بیاورد، تئاتر برگزار کند یا اینکه روحانی بیاورد که برایشان صحبت کند و این موضوع باعث می‌شد که هزینه‌های زیادی به فدراسیون تحمیل شود. ما دیدیم همه جای دنیا بلیت بازی‌ها الکترونیکی شده و گفتیم که ما هم باید همین کار را انجام دهیم. عمده مشکل ما هم در بازی‌های داربی بود اما قرار است با این سامانه همه بازی‌ها با بلیت الکترونیکی پوشش داده شود.

وی ادامه داد: ما در این زمینه قراردادی با شرکت برهان مبین که وابسته به ریاست جمهوری است منعقد کردیم و قرار است که این شرکت تولید بلیت الکترونیکی مخصوص بازی‌های لیگ برتر را انجام دهد که فکر می‌کنم کارهایش تا حد زیادی صورت گرفته است. در حال حاضر ورزشگاه آزادی آماده پذیرایی از تماشاگران با بلیت الکترونیکی است اما متاسفانه برای هفته اول لیگ و بازی پرسپولیس با تراکتور هیچ کس نیامده بلیت بخرد و فقط ۲ هزار نفر بلیت الکترونیکی خریده‌اند. به همین دلیل گفتیم امروز جلسه‌ای داشته باشیم تا بیشتر به مردم اطلاع‌رسانی شود که ظرف این دو روز تعداد بلیت بیشتری بخرند.

تاج گفت: تراکتورسازی نامه داده که ۴۰ درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی در بازی مقابل پرسپولیس را به هواداران این تیم اختصاص دهیم. با این حال ما برای پیش بردن پروژه بلیت الکترونیکی عجله نمی‌کنیم و باید کم کم استفاده از این بلیت‌ها را میان تماشاگران جا بیندازیم.

وی گفت: من انتظارم این است که رسانه‌ها به خوبی این موضوع را پوشش دهند تا مردم از این کار مطلع شوند. من می‌دانم شما رسانه‌ها دنبال این هستید که من یک حرف چکشی بزنم و همان را تیتر کنید که مثلا من بگویم فلان کس را باید اعدام کنید اما رسانه‌ها هم برای این کار پیشنهاد دهند تا بتوانیم این راه را به درستی طی کنیم.

رییس سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود باشگاه‌های بدهکار بدون هیچ مشکلی می‌توانند در لیگ شرکت کنند گفت: شک نکنید که ما مثل سایر کارهایمان روی حرفمان هستیم. در اواخر لیگ قبل در یک ورزشگاه ۳۰ هزار نفری به من فحش دادند آن هم از سوی هواداران تیمی که برایش زحمت کشیده بودم. اما من این مسئله را پذیرفتم و با خودم گفتم طبیعی است. هدف‌مان حمایت از تیم ملی بود که به جام جهانی برود. اگر ما آن موقع لیگ را تمام نکرده بودیم مطمئن باشید تا الان هم تمام نمی‌شد. جشن قهرمانی مناسبی برای قهرمان لیگ برتر و جام حذفی برگزار کردیم، مراسم برترین‌ها را هم برگزار کردیم که درست است ضعف‌هایی داشت اما شروع خوبی بود. در حال حاضر هم در حال نوشتن یک مرام‌نامه هستیم که در آن تعیین شود برترین‌ها چطور انتخاب شوند. امسال هم برای این کار از رسانه‌ها، باشگاه‌ها، سرمربی و کاپیتان‌های تیم‌ها هم نظرخواهی می‌کنیم.

تاج درباره تذکر یکی از نمایندگان مجلس به روزه‌خواری بازیکنان استقلال گفت: ما پیش از آغاز ماه رمضان برای رعایت موازین اخلاقی و فرهنگی به همه باشگاه‌ها نامه نوشتیم. اگر باشگاهی رعایت نکرده، باید مدیرش وارد شود. هرچند که من می‌دانم تک تک مدیران باشگاه‌ها افراد متدینی هستند که روزه خود را می‌گیرند. درباره بدهی باشگاه‌ها هم باید بگویم ما محکم پای این موضوع ایستاده‌ایم. سازمان لیگ نمی‌تواند همه مطالبات باشگاه‌ها را بدهد. خوشبختانه بدهی باشگاه‌ها هم به حداقل رسیده است و دو روز پیش هم مسئولان باشگاه‌ها صورتجلسه‌ای را امضا کردند که طبق آن ۳۰ درصد از محل درآمدهای باشگاه‌ها خرج بدهی‌شان شود.

وی درباره اعتراض رویانیان به برنامه‌ریزی نیم فصل اول لیگ هم گفت: ما به همه باشگاه‌ها پیشنهاد داده بودیم که نقطه نظرات خود را درباره این برنامه بگویند. فعلا در حال رسیدگی به این موضوع هستیم. به هر حال او مدیر یک باشگاه بزرگ است و تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال حق دارند که نسبت به این چیزها نگران باشند.

تاج درباره افزایش قیمت بلیت‌های لیگ برتر در فصل جدید هم گفت: به نظر من این افزایش قیمت طبیعی است. شما اگر افزایش قیمت سایر کالاها را نگاه کنید متوجه می‌شوید که افزایش ۲۰ درصد قیمت بلیت‌ها در عرض سه سال رقم بالایی نیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 323
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 2,226
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13,415
  • بازدید ماه : 19,675
  • بازدید سال : 72,825
  • بازدید کلی : 3,091,295
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.