loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 49 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

در هفته های ابتدایی شروع به کار پپ گواردیولا با بایرن مونیخ و در شرایطی که تیم باواریایی قبل از برگزاری سوپرکاپ المان هیچ چالش بزرگی را پشت سرنگذاشته بود، روزنامه مارکا در گزارشی به بررسی شرایط زندگی پپ در آلمان پرداخته..

عکس پپ گواردیولا

این طور به نظر می رسد که تنها مشکلی که پپ درحال حاضر با آن مواجه است، جی پی اس اتومبیلش است. البته هر مشکلی یک راه حل دارد. پپ به تمام جزئیات توجه زیادی دارد و تیم هایش را با دقت و توجه خاصی به جزئیات آماده می کند.اما شاید برایتان جالب باشد تا جزئیات بیشتری از زندگی سرمربی اسپانیایی بایرن بدانید

*محل اقامت پپ دربایرن

این روزها پپ درهتلی درمرکز مونیخ درخیابان ماکسیمیلیان زندگی می‌کند و انتظار آمدن خانواده اش را می کشد. او هنوز خیلی زیاد در شهر مونیخ گردش نکرده وبعداز مراسم معارفه اش دربایرن با شاگردانش برای برگزاری یک اردوی دو هفته ای به ایتالیا رفت و بعد از آن هم درتله کام کاپ شرکت کرد.آنها بعد از آن هم در هوینس کاپ مقابل بارسلونا قرارگرفتند

* نه پپ به استفاده از دو محور در تیمش و احتمال استفاده از بازیکن ۹ کاذب

دستیاران نزدیک پپ می دانند که او پیشرفتهای بزرگی در دیدگاه فوتبالی باواریایی‌ها ایجاد کرده.جذب تیاگو و استفاده از تونی کروس در خط میانی، تغییراتی اساسی در بایرن بوده وتدریجا بازیکنان با ویژگی های برنامه پپ آشنا خواهند شد. او به سیستم استفاده از دو بازیکن محوری در تیم خاتمه داده وبازیکنان کناری خیلی جلوترازقبل قرار می گیرند. حتی ممکن است پپ درتیمش از یک بازیکن شماره ۹ کاذب بهره ببرد.این یعنی پیاده سازی سبک مورد علاقه پپ..ممکن است این بازیکن ریبری باشد و یاروبن

*راز در توپ است

سرمربی اسپانیایی به دنبال یک انقلاب دربایرن نیست:« ما خوب بازی می کنیم» او به بازیکنان جدیدش اطمینان دارد و فقط از آنها می خواهد که خوب بازی کنند.پپ فقط به دنبال یک سبک جذاب برای بازیکنان و برای هواداران تیم است. او به شاگردانش گفته که دراین حرفه قرار نیست ازکوه بالا رفته و یا دیوارهایی را بشکنند:«راز کار ما در توپ نهفه است. عشق به توپ است که از بچگی ما را مبدل به فوتبالیست می کند.این معنا وواقعیت فوتبال است.»باز هم مثل همیشه توپ حرف اول را درتمرینات پپ می زند

*یک روز ونیم برای انتخاب خانه

پپ چندین ماه درنیویورک مشغول یادگیری زبان آلمانی بود.توافق زودهنگام او با بایرن به او کمک کرد تا به خوبی خودش را برای این چالش جدید آماده کند.تا اینجا مشکلی نیست. درماه آوریل، کریستینا،همسر پپ به مونیخ سفر کردتا با این شهر آشنا شده وشرایط زندگی درمونیخ را فراهم کند.تنهایک روز و نیم زمان لازم بود تا آنها خانه مورد علاقه اش را پیداکرده و سه فرزندش را درمدرسه ثبت نام کنند.

*فکر ترک بارسابعد ازبرد سانتوس

درحالی که خانواده گواردیولا آخرین روزهای تعطیلاتشان را دربارسلونا سپری می کنند و مراحل آماده سازی خانه آنها درمونیخ طی می شود، پپ هم حال وروز خوبی دارد.او در روزهای پایانی حضورش روی نیمکت مربیگری بارسا به شدت خسته بودوبعد از ۵ سال فراموش نشدنی، حسی فرسایشی راسپری می کرد ودرنهایت درفینال جام حذفی و دربازی با اتلتیک برای آخرین بار بارسا راهدایت کرد و ازاین تیم جداشد.ولی او ازماه دسامبرسال ۲۰۱۱وبعد از شرکت تیمش درجام باشگاه های جهان وبرد مقابل سانتوس دربازی فینال به فکر جدایی از بارسا افتاده بود. پپ درآن بازی تیمش را با سیستم ۰-۷-۳ به میدان فرستاده وهمه را متحیر نموده بود.درماه های بعد از آن، بدترین اتفاقات ممکن رخ داد؛ از بیماری تیتو گرفته تا عدم درک متقابل با روسل و خستگی فرسایشی که روزبه روز او را خسته تر می کرد.

*پپ ورویای هدایت تیم ملی آمریکا

شاید تصورش کمی سخت باشد.اما این رویایی است که پپ درزمان زندگی درنیویورک آن را درسرپرورداند. او این را با خانواده اش نیز درمیان گذاشته. ۴روز بعد از ورود پپ و خانواده اش به منهتن بود که یک روزنامه ورزشی تصاویری از خانه لوکس و مجلل پپ درنیویورک را منتشر کرد.یک سال بعد پپ نیویورک را ترک کرد وماریا دختر۱۲ساله اش از این اتفاق به شدت ناراحت بود. برنامه رویایی پپ این است که روزی هدایت تیم ملی آمریکا رادردست بگیرد. او شیفته دیدگاه آمریکایی‌ها به ورزش است.البته این اتفاق ممکن است در آینده ای دوردست رخ دهد.

*صحبت کردن به زبان آلمانی

پپ کار آسانی ندارد ولی آنقدرپرانگیزه است که دقیقا مثل روزهای ابتدایی حضورش در باشگاه بارسا به نظر می رسد. او انرژی و انگیزه اش را بازیافته ووقتی دراولین روزهای حضورش دربایرن با زبان آلمانی صحبت کرد، نشان داد که چقدرپرانگیزه است.

*بازیکنان و درک خواسته های پپ

به علاوه این طور به نظر می رسدکه بازیکنان بایرن هم شروع به تفسیروتحلیل ایده های او نموده اند. او تیمی مملو از ستاره را دراختیار دارد ونویر،لام، شواین اشتایگر،کروس،گوتزه و مولر که مهره های اساسی بایرن هستندهمگی آلمانی است. با حضور این هسته آلمانی کار کردن برای پپ ساده تر شده است. علاوه بر اینها اوبازیکنان بزرگ دیگری را هم دراختیار دارد:دانته، آلابا، روبن و ریبری که هریک در پست خود، دقیقا بازیکنان ایده آل گواردیولا هستند.

*تیاگو تنهادرخواست پپ ازباواریایی ها

خرید تیاگو تنهادرخواست پپ از باواریایی‌ها بود. او همیشه تیاگورا بازیکن بزرگی می دانسته واین پپ بود که او را ازتیم پایه ای به تیم اصلی بارسا آورد.پپ درمورد الکانتارا می گوید:« فراموش نکنید که او پسر مازینیو است. او قوی است و می توانددرهرپستی بازی کند.ضربه سربزند و شوت بزند.اگر لازم باشد به عنوان بازیکن ۱۱ به میدان برودهم خوب کار می‌کند و حتی اگر مجبور باشد بازیکن ۳ باشد هم همین طور. او ارزش زیادی دارد.»اگر بایرنی‌ها او را نمی خریدند، پپ هیچ تقاضای دیگری از آنها نداشت و تنها تیاگو را می خواست.مانل استیارته، اسطوره واترپلو و دوست ومشاور گواردیولا درمورد او می گوید:« ورزشکاران نمی توانند پپ را فریب دهند.» و دقیقا هم همین طور است.

*خاوی مارتینس،یک مهره کلیدی برای پپ

درتیمی که با دو محور بازی نمی کند، طبیعی این است که خاوی مارتینس در قلب خط دفاع قرار بگیرد؛ یعنی دقیقا درهمان پستی که بیه لسا دراتلتیک بیلبائو از او بازی می گرفت. خاوی مارتینس هم آاده انجام این کار است.دستیاران پپ اخیرا گفته اند که او از آنچه می بیند راضی است: تیمی جوان و پرانرژی که خیلی سریع نسبت به توقعات موجود واکنش نشان می دهند. پپ از تیمش راضی است و دراین تیم احساس خوشبختی می کند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 6,620
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17,809
  • بازدید ماه : 24,069
  • بازدید سال : 77,219
  • بازدید کلی : 3,095,689
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.