loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 42 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

حکم روسای هیئت‌ها را هم رییس مجمع که رییس فدراسیون است صادر می کند.

انتخابات هیئت فوتبال بوشهر قرار بود سال گذشته برگزار شود اما با گذشت حدود ۶ماه این امر به سرانجام نرسیده و حالا براساس اعلام سایت اداره کل ورزش و جوانان استان، طی ابلاغ سجادی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارتخانه مبنی بر تفویض اختیار صدور حکم سرپرست هیات فوتبال استان به مدیرکل استان، رضا جمشیدی مدیرکل ورزش بوشهر با عزل دوانی از ریاست هیئت فوتبال،حکم سرپرستی هیات فوتبال استان را برای کمال صالح احمدی معاون ورزشی خود زد.

دوانی:مشغول کارم هستم

دوانی اما تلاش دارد بماند. او می گوید: با رای مجمع عمومی و حکم کفاشیان رییس مجمع، عهده دار مسئولیت شده و با رای مجمع هم می روم. در خصوص هیات فوتبال اصفهان نیز وزارت ورزش چنین رویه ای را در پیش گرفت، اما به مشکل برخورد، چرا که دخالت دولت در ورزش محسوب شده و تبعاتی برای فدراسیون دارد. اکنون در هیات فوتبال هستم و همچنان که گفتم با رای مجمع عهده دار مسئولیت شده ام و با این رای نیز کنار می روم.

وی پیش از این هم در گفت و گویی گفته بود: بر اساس اساسنامه و طبق نظر فدراسیون فوتبال تا زمانی که انتخابات انجام نشده رئیس قبلی به قوت خود کارش را نه به عنوان سرپرست بلکه به عنوان عنوان رئیس هیات فوتبال ادامه می دهد.

می خواهند من نباشم

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: ظاهر قضیه اینگونه نشان می‌دهد که اداره کل ورزش و جوانان اراده ای برای بر طرف کردن مشکلات ندارد؛ این اول و آخر این قضیه است، اداره کل ورزش به صورت مرتب و مداوم با وزارت ورزش در ارتباط است یا حضوری مراجعه می کنند یا نامه نگاری می کنند و اصل حرف آنها این است که دوانی نباشد.

محمد دوانی اضافه کرد: ما هم مثل مابقی کاندیداها با شرایطی که وجود دارد می توانیم کاندیدا شویم و انتخابات برگزار شود هر کسی که رای آورد همان رئیس هیئت است فرقی نمی‌کند نفراتی باشد که اداره ورزش و جوانان مد نظر دارد یا شخص دیگری باشد.

وی ادامه داد: من کسی هستم که اگر واقعا رای به ضرر یا به نفع من باشد با روی باز آن را می‌پذیرم و ما برای استقلال فوتبال و اجرای دقیق قوانین و به‌ویژه اساسنامه هیات‌ها و فدراسیون آمادگی کامل داریم و ایستادگی می کنیم.

دوانی افزود: هیچگونه تخلفی از اساسنامه نداریم و حرف‌هایی که زده می‌شود بی‌انصافی است و هدف چیز دیگری است هر چند که هدف از اول مشخص بوده و چون که هدف مشخص بوده حالا شما هر کاری که دوست دارید انجام بدهید، یک نخواستنی وجود دارد و این نخواستن به دست آنهاست و در اختیار شخص دیگری نیست ولی تصمیم نهایی را اداره کل ورزش نمی گیرد و جای دیگری باید تصمیم نهایی را بگیرد.

وی یادآور شد: آقایان در اداره ورزش و جوانان می گویند دوانی با ما همکاری و تفاهم ندارد در صورتی که از بین تمامی هیات‌های ورزشی موجود هیچکدام مثل هیات فوتبال با اداره ورزش و جوانان همکاری ندارد ولی بحث لجبازی و غرض‌های شخصی است.

گفتند دفتر نقل و انتقالات را ببر تهران!

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر گفت: ما تا دو سال پیش مشکلی نداشتیم ولی دو سال پیش که گفتند دفتر نقل و انتقالات هیئت فوتبال باید به تهران برود تا بازیکنان شاهین که همه انجا بودند قرارداد ثبت کنند و ما گفتیم تخلف است و نفرستادیم ، یک سری کارهای سیاسی انجام شد و ما ایراد گرفتیم و انتقاد کردیم ولی بعضی‌ها این نظر را دارند که رئیس هیات نباید از دستگاه ورزش یا مثلا افراد انتقاد کند و ایراد بگیرد ولی ما نظرمان غیر از این است و اصل قضیه اینجاست.

وی ادامه داد: اگر قرار شد بازنشسته‌ها از کار کنار گذاشته شوند، هر چه رئیس هیات در استان و کشور هستند باید کنار بروند، هر چه رئیس فدراسیون بازنشسته است باید بروند و اگر این به نفع ورزش کشور است خوب انجام بدهند.

دوانی خاطرنشان ساخت: آنچه که در اساسنامه نوشته شده اجرا می شود، اساسنامه هیات‌ها و فدراسیون‌ها به تائید و تصویب هیئت دولت رسیده و فدراسیون فوتبال و فیفا آن را تائید کرده اند و اگر می‌توانند قانون را عوض کنند؛ ما با قانون جنگ نداریم و هیچ گونه مشکلی نداریم هر کجا قانون و اساسنامه صراحت دارد همان انجام شود.

وی اضافه کرد: بر اساس اساسنامه و طبق نظر فدراسیون فوتبال تا زمانی که انتخابات انجام نشده رئیس قبلی به قوت خود کارش را انجام می دهد با همان عنوان رئیس هیات فوتبال و نه سرپرست هیات فوتبال، چرا که ما سه ماه قبل از انقضای تاریخ چهارساله کارهای کامل مربوط به انتخابات را انجام دادیم و دستگاه دیگری آمده و مخالفت کرده است.

رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر بیان داشت: اساسنامه صراحت دارد که در صورتی که رئیس هیات فوت شود، استعفاء کند یا توسط مجمع بر کنار شود، نایب رئیس یا دبیر آن هیات می تواند به مدت سه ماه متولی کار شود و کارهای هیات را انجام دهد تا انتخابات برگزار شود و چیزی به نام سرپرست در اساسنامه وجود ندارد.

دوانی تصریح کرد: بنده با صراحت اعلام می کنم وقتی که پا به هیات گذاشتم منتظر آمدن کسی نبودم و نه حالا منتظر رفتن کسی هستم؛ ربطی به من ندارد که دولت دکتر روحانی چه کسی را مدیرکل ورزش می گذارد یا مدیر چه کسی است، این ارتباطی با من پیدا نمی کند و من از طرف مجمع هیات فوتبال انتخاب شده ام و نماینده اداره ورزش همان موقع نیز در انتخابات حضور داشته است حالا هم انتخابات باید برگزار شود و نماینده اداره ورزش نیز باید در این انتخابات شرکت کند و من منتظر تغییر دولت و تعویض مدیر کل اداره ورزش نیستم.حکم روسای هیئت‌ها را هم رییس مجمع که رییس فدراسیون است صادر می کند.

وی در پایان گفت: تاریخ برگزاری انتخابات مجمع هنوز مشخص نیست و رئیس فدراسیون باید به عنوان رئیس مجمع تاریخ مشخص کند و ما تا برگزاری انتخابات طبق وظیفه ای که داریم تقویم سالانه را تنظیم می کنیم و در این رابطه با فدراسیون مکاتبات لازم را انجام داده ایم و ما بقیه کارها بر عهده مجمع است.

کفاشیان:هرچه اساسنامه بگوید

رییس فدراسیون در این باره گفت:چند ماه پیش هم اداره کل ورزش بوشهر طی نامه ای این جابجایی را به ما اعلام کرده بود و ما جواب آنها را داده ایم.اساسنامه مشخص است و هر چه اساسنامه بگوید را باید پذیرفت. این اساسنامه به تایید هیئت دولت رسیده و نمی توان از آن عبور کرد.همه چیز در اختیار مجمع است و اداره کل هم در مجمع یک عضو است .او درباره این که حکم رییس یا سرپرست را باید چه کسی صادر کند هم گفت:رییس مجمع.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 338
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 3,950
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,139
  • بازدید ماه : 21,399
  • بازدید سال : 74,549
  • بازدید کلی : 3,093,019
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.