loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 50 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

وقتی پرسپولیسی‌ها با برد دیشب در صدر جدول به سپاهان چسبیدند حساسیت بازی‌های این دو تیم در هفته آینده چندبرابر شد..

عکس احسان  حاج صفی

به خصوص بازی سپاهانی‌ها که این هفته یک حریف ویژه به نام تراکتورسازی را در مقابل دارند. در آستانه دیدار حساس سپاهان و تراکتور احسان حاج‌صفی درباره شرایط زردپوشان در این روزها و نقشه‌هایشان برای این بازی با قانون آنلاین گفتگو کرده است.


نزدیک بود به گسترش فولاد ببازید!

اجازه ندادیم که این اتفاق بیفتد.بازی خوبی انجام دادیم و مستحق این بودیم که به پیروزی برسیم.بازیکنان حریف بی‌جهت خودشان را به زمین می‌انداختند و با این کار روند بازی را کند کرده بودند.ضمن این‌که گلی هم که دریافت کردیم با بدشانسی وارد دروازه‌مان شد.
با این وجود، مقابل تیم تازه‌وارد گسترش، انتظار بیشتری از تیم‌تان می‌رفت.
درست است که گسترش یک تیم تازه‌وارد است اما بازی این تیم برابر استقلال نشان داد که نباید آنها را دست‌کم بگیریم. اگر چه تیم ما در مصاف با گسترش تیم برتر میدان بود ولی آنها هم نمایش بدی نداشتند و می‌توانم بگویم که خودشان را خوب و آماده نشان دادند. فقط اگر بیش از حد خودشان را زمین نمی‌انداختند می‌توانستیم به پیروزی هم برسیم.
با این تساوی، پرسپولیس هم‌امتیازتان شد و در همسایگی با شما قرار گرفت تا یک تهدید جدی برای‌تان باشد. دغدغه‌ای از این بابت ندارید؟
از حالا نباید دغدغه این‌جور مسایل را داشته باشیم. هنوز اول راه هستیم و فکر کردن به چنین مسایلی جز اینکه تمرکزمان را به هم می‌زند چیز دیگری عایدمان نمی‌کند. فعلا هیچ تیمی را تهدید حساب نمی‌کنیم چون تا پایان لیگ اتفاقات زیادی رقم خواهد خورد.
لیگ این فصل را چطور می‌بینی؟ خیلی‌ها پیش‌بینی لیگی سخت را برای مدعیان کرده‌اند. نظر تو چیست؟
با توجه به صعود تیم ملی به جام جهانی، همه بازیکنان دنبال این هستند تا خودشان را به تیم ملی برسانند. همین باعث می‌شود تا آنها برابر حریفان‌شان باانگیزه‌تر از همیشه ظاهر شوند. از طرفی با توجه به کاهش تعداد تیم‌ها و افزایش مدعیان، رقابت سخت‌تر و فشرده‌تر شده است. همین باعث می‌شود تا لیگی سخت و طاقت‌فرسا برای تیم‌ها رقم بخورد. فکر می‌کنم نه‌تنها مدعیان، بلکه آنهایی هم که دنبال بقا در لیگ هستند کار سختی خواهند داشت.
شانس کدام تیم را برای قهرمانی بیشتر از سایر تیم‌ها می‌دانی؟
این فصل اکثر تیم‌ها خوب و پرمهره بسته شده‌اند و می‌توان گفت ستاره‌های لیگ در همه تیم‌ها به نسبت هستند و این‌طور نیست که یک تیم خالی از ستاره باشد. اما خب باید قبول کرد که تیم‌هایی مثل تراکتور، سپاهان، استقلال و پرسپولیس پرستاره‌تر هستند. جنگ قهرمانی میان این تیم‌ها صورت خواهد گرفت. هم زود و هم سخت است که بخواهیم در خصوص شانس تیم‌ها برای قهرمانی صحبت کنیم اما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم خودمان را به عنوان شانس اصلی قهرمانی معرفی کنیم.
این هفته به مصاف تراکتور خواهید رفت. پیش بینی‌ات از این بازی چیست؟
تراکتور پس از دو هفته نه‌چندان خوبی که سپری کرد، برابر ذوب‌آهن قدرت همیشگی‌اش را به حریفان نشان داد. این تیم در دیدار با ذوب‌آهن ثابت کرد که در دو هفته ابتدایی اسیر بدشانسی شده بود. تراکتور در آستانه بازی با سپاهان به یک پیروزی پرگل رسید تا برای بازی با ما به لحاظ روحی شارژ شود. مصاف با این تراکتور پرقدرت و البته باروحیه خیلی سخت خواهد بود. با توجه به برگزاری بازی در اصفهان، شانس‌مان برای پیروزی را زیاد می‌دانیم ولی با این حال نباید چندان روی میزبانی‌مان حساب کنیم چرا که حریف‌مان در بازی گذشته در یک دیدار بیرون از خانه آن پیروزی پرگل را رقم زد. مطمئن هستم که هواداران‌مان در این بازی ما را تنها نخواهند گذاشت و با تشویق‌هایشان زمینه‌ساز پیروزی ما خواهند شد.
انصاری‌فرد و کریمی در دیدار با ذوب‌آهن ستاره‌های تیم‌شان بودند و توانستند تراکتور را به پیروزی برسانند. نمی‌ترسی که این دو بازیکن در دیدار با سپاهان هم برایتان مشکل‌ساز شوند؟
در این‌که این دو بازیکن از بهترین‌های تراکتور هستند هیچ شکی نیست اما در دیدار با این تیم باید حواس‌مان به همه بازیکنانش باشد چرا که همه آنها ستاره هستند. در هر صورت تلاش می کنیم تا خیلی خوب کریمی و انصاری‌فرد را مهار کنیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 363
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 5,629
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,818
  • بازدید ماه : 23,078
  • بازدید سال : 76,228
  • بازدید کلی : 3,094,698
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.