loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 48 جمعه 18 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با بیان اینکه تیم هایش همواره برابر استقلال و پرسپولیس فوتبال جذابی را به نمایش گذاشته است گفت: امیدوارم در همه مسابقات نتیجه بازی‌ها داخل زمین و با ارائه فوتبالی جوانمردانه مشخص شود..

عکس محمد مایلی کهن

محمد مایلی کهن ظهر امروز جمعه در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال که در محل سازمان لیگ برگزار شد ضمن تبریک عید فطر و روز خبرنگار در مورد دیدار روز شنبه برابر شاگردان امیر قلعه نویی گفت: بازی با استقلال همیشه سخت است. در هر تیمی که به عنوان سرمربی بوده ام دیدار با استقلال و پرسپولیس بازی جذابی از کار درآمده و از قابلیت های فنی خوبی نیز برخوردار بوده است. امیدوارم بتوانیم در کنار یک بازی جوانمردانه، نمایش خوبی هم ارائه بدهیم و شرایط بازی به گونه ای باشد که همگان از آن لذت ببرند.

وی در تحلیلش از شرایط تیم حریف نیز گفت: استقلال خودش را بسته تا در لیگ قهرمانان آسیا بتواند موفق باشد. بازیکنانی که درون زمین هستند جزو بازیکنان تیم ملی هستند. استقلال تیم بزرگی است و طرفداران خوبی دارد علی رغم اینکه گاها نسبت به خود ما کم لطفی شده و توهین هایی کرده اند که اعتقاد دارم کاملا هدایت شده این کارها صورت گرفته بود، اما وظیفه خودم می دانم که به مجموعه هواداران استقلال احترام بگذارم و فوتبالی کاملا جوانمردانه ارائه کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد اتفاقاتی که پیرامون داوران رخ داده است گفت: سه چهار سال پیش بود که اتفاقی برای یکی از داوران افتاد که من بسیار متاثر شدم و وظیفه انسانی ام بود که از ایشان دفاع کنم. هر چند که بعدا مورد تمسخر برخی‌ها هم قرار گرفتم. با این حال اعتقاد دارم برخی از این اتفاقات هدایت شده است.

محمد مایلی کهن خاطرنشان کرد: متاسفانه الان فضا برای هیچ یک از خانواده بزرگ فوتبال مناسب نیست. امیدوارم که واقعا همه دست در دست هم دهیم و به دنبال جذابیت های فوتبال باشیم و از آن لذت ببریم و به گونه ای نباشد که با تحریک ما به کسی جسارتی شود.

وی در مورد کسر امتیاز از برخی تیم‌ها به خاطر رفتارهای تماشاگرانشان گفت: ما قانون های خوبی داریم که باید اجرا شود. کمیته انضباطی قانون را وضع می‌کند اما اجرایش برعهده کمیته اجرایی است. باید قانونی که وجود دارد اجرا شود چرا که اجرای آن می تواند به فوتبال ما کمک کند به گونه ای که همه از فوتبال لذت ببرند. متاسفانه الان اینطور نیست و ما به دنبال بردهای بادی به هر جهت هستیم و وقتی می بازیم آسمان و ریسمان می کنیم و بعضا با تحرکات ما هوادارانی که متعصب هستند شروع به اهانت به تیم‌ها و مربیان و داوران می کنند که این مشکلاتی را ایجاد می‌کند. در سالهای اخیر کاملا مشهود است خیلی از آقایانی که بیشتر تحریکات را داشته اند همیشه از محرومیت هم در امان بوده اند.

وی افزود: داور هم یک انسان است و در همه دنیا هم اشتباهات داوری اتفاق می افتد اما امیدوارم رفتار ما به گونه ای باشد که داوران را تحت تاثیر قرار ندهیم که یک جاهایی ناگزیر باشد برخلاف عدالت رفتار کند. اعتقاد من این است که داوران ما جزو بهترین‌ها هستند. اما حمایت لازم از آنها انجام نمی شود.

مایلی کهن با تاکید مجدد بر اینکه اگر قانونی می گذاریم باید به آن عمل کنیم تا تاثیرگذار باشد خاطرنشان کرد: من تمایل دارم نتیجه بازی در زمین بازی تعیین شود. فکر می کنم اکثر آقایانی در تحریک تماشاگران و فحاشی به آدم های مختلف فوتبال نقش داشتند تیر این قضیه به سمت خودشان هم آمد و خوشبختانه هوشیار شده اند و این وضعیت را برای خودشان هم خطرناک می دانند.

کارشناس فوتبال ایران شرایط لیگ امسال را نسبت به سال گذشته بهتر دانست و گفت: اعتقادم این است که سال گذشته لیگ فاقد کیفیت لازم بود. من با هرکسی هم که اختلاف سلیقه داشته ام سعی کرده ام حقیقت را بگویم. با این حال به نظرم کیفیت امسال نسبت به گذشته بهتر است.

محمد مایلی کهن در مورد کیفیت توپ های لیگ برتر نیز که مورد اعتراض علی دایی سرمربی پرسپولیس قرار گرفته بود گفت: من روی توپ را خواندم و نمی شود گفت که فاقد کیفیت است. سال هایی که ما بازی می کردیم آرزو می کردیم زمین مناسبی داشته باشیم الان خوشبختانه زمین های اکثر ورزشگاه مناسب شده است. خود قم با اینکه کمبود آب دارد اما وقتی آقای محمدی دارد کار می‌کند کیفیت زمین را خیلی تغییر داده است. به نظر من کیفیت توپ های امسال از پارسال بهتر است اما هنوز ایده ال نیست.

دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و صبای قم در هفته چهارم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت ۲۱:۱۵ روز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 364
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 6,019
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17,208
  • بازدید ماه : 23,468
  • بازدید سال : 76,618
  • بازدید کلی : 3,095,088
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.