loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 48 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

وز یکشنبه با انجام شش دیدار هفته ششم لیگ برتر به پایان می رسد و پرسپولیس برای اولین بار در استان البرز به مصاف سایپا می رود. .

هفته چهارم لیگ برتر روز یکشنبه و با انجام شش دیدار به پایان می رسد. نگاهی به این شش دیدار می اندازیم؛

گسترش فولاد تبریز- فجرسپاسی؛ اولین برد یا اولین امتیاز؟

گسترش فولاد تبریز هفته گذشته دقیقه ۹۰ مقابل سپاهان سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کرد تا از رسیدن به اولین برد محروم شود.

گسترش که در لیگ سیزدهم هنوز پیروزی نداشته تلاش می‌کند در این بازی اولین برد خود را دشت کند. حریف هم آخرین تیم جدول و تنها تیم بدون امتیاز لیگ برتر است.

غلام پیروانی آغاز خوبی در لیگ برتر نداشته و در این بازی هم احتمالا برای کسب یک امتیاز تیمش را به میدان می فرستد. شاگردان پیروانی در این بازی به دنبال اولین برد خود هستند و شاگردان رسول خطیبی اولین برد خود را می خواهند.

مس کرمان - ذوب آهن؛ دیدار بحران زده ها

مس کرمان فصل را با حاشیه های فراوانی آغاز کرد و بعد از باخت هفته گذشته مقابل پرسپولیس با دو امتیاز در رده دوازدهم جدول جا خوش کرده است. ذوب آهن هم با یک امتیاز در رده پانزدهم جدول است.

لوکا بوناچیچ سرمربی فصل گذشته مس کرمان اکنون دوباره به کویر بازگشته است. بوناچیچ فصل گذشته مس را از بحران خارج کرد و شاید روز یکشنبه با امتیاز گرفتن از مس به نوعی این تیم را در کانون بحران نگه دارد.

محمود یاوری با تجربه ترین مربی لیگ برتر اگر بتواند ذوب آهن را شکست بدهد از بحران فاصله می گیرد. بازنده این دیدار هر تیمی که باشد شرایط سختی در ادامه لیگ خواهد داشت. بخصوص اگر این تیم مس باشد که در خانه بازی می کند.

نفت تهران - راه آهن؛ ابراهیم زاده مقابل تیم سابق

منصور ابراهیم زاده فصل گذشته هدایت تیم نفت را برعهده داشت و در این مسابقه باید مقابل تیم سابقش بایستد. او نفت را بخوبی می شناسد و در این فصل هم با راه آهن نتایج خوبی گرفته و در رده پنجم جدول است اما نفت در رده نهم قرار دارد.

یحیی گل محمدی که از پرسپولیس به نفت آمده باید در این بازی خانگی پیروز شود. هرچند میزبانی و میهمانی برای این دو تیم کم طرفدار خیلی معنا ندارد ولی مدیران نفت قطعا از گل محمدی پیروزی می خواهند. ابراهیم زاده هم می خواهد تیمش در این فصل مثل سایر فصول جز مدعیان باشد. شاید او مقابل مدیران نفت تهران انگیزه مضاعفی داشته باشد.

ملوان - استقلال خوزستان؛ ملوان به دنبال اولین برد

استقلال خوزستان در این فصل باختی نداشته و ملوان هم تاکنون به پیروزی نرسیده است. بنابراین شاگردان دراگان اسکوکیچ می خواهند در خانه و با حضور هواداران پرشورش خود اولین برد را دشت کند. عبدالله ویسی هم که آغاز خوبی در لیگ برتر داشته می خواهد این روند خوبش را با بازیکنان اسم و رسم دار استقلال خوزستان ادامه بدهد.

دراگان اگر در این بازی خانگی پیروز نشود شرایط برای ادامه همکاری اش با ملوان دشوار خواهد شد. او هر هفته می گوید هفته آینده بهتر می شویم و این گفته باید در نتایج ملوان هم نمود پیدا کند.

سپاهان - تراکتورسازی؛ دیدار آسیایی در اصفهان

شاهد یک دیدار آسیایی در اصفهان خواهیم بود. هر دو تیم فصل آینده در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند و جمعی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران در این مسابقه حضور خواهند داشت.

تراکتورسازی هفته گذشته با چهار گل و درخشش علی کریمی و کریم انصاری فرد توانست در وقت های تلف شده از مساوی به پیروزی برسد. تراکتورسازی حالا باید مقابل تیم اول اصفهان به میدان برود و مجید جلالی اگر بتواند سپاهان را شکست بدهد هم صدر جدول را از این تیم می گیرد هم تراکتورسازی به جمع مدعیان می رسد. البته سپاهان تیم قدرتمندی است و کرانچار هم به خوبی شرایط لیگ برتر ایران را می شناسد. مساوی این دو تیم به سود رقباست به همین دلیل زرد پوشان اصفهانی می خواهند از قرمزپوشان تبریزی سه امتیاز را بگیرند. البته تراکتورسازی حریفی نیست که به راحتی تسلیم شود.

بعد از این بازی ممکن است شاید شاهد یک اتفاق ویژه هم باشیم. مصاحبه آتشین علی کریمی که وعده داده بود!

سایپا - پرسپولیس؛ سرخپوشان با سایپا به صدر می رسند؟

سایپا می خواهد برای اولین بار از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و در ورزشگاه انقلاب کرج از سرخپوشان تهرانی پذیرایی کند. البته مدیران پرسپولیس نامه ای به شواری تامین استان البرز زده اند و مواردی را برای میزبانی در ورزشگاه انقلاب کرج یادآوری کرده اند.

پرسپولیس اگر بتواند سایپا را شکست بدهد شاید صدرنشین لیگ برتر شود اما سایپا که یک امتیاز را به دلیل فحاشی تماشاگرانش از دست داده اکنون در رده چهاردهم جدول است. انگین فیرات باید در این بازی خانگی پیروز شود. او که وعده ساختن تیم اروپایی داده را داده بود باید در این بازی که تمام علاقمندان به فوتبال آن را تماشا می کنند نشان بدهد که چقدر موفق به تغییر و تحول در سایپا شده است.

برنامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال؛

هفته چهارم؛ گرامیداشت عید بزرگ بندگی روزه‌داران عید سعید فطر و تجلیل از مقاومت اسلامی

شنبه ۱۹ مرداد

فولاد خوزستان- داماش ساعت ۲۰ و ۳۰ ورزشگاه تختی اهواز

استقلال- صبای قم- ساعت ۲۱ و ۱۵ورزشگاه آزادی

یکشنبه ۲۰ مرداد

گسترش فولاد تبریز- فجر سپاسی ساعت ۱۹ و ۴۵ ورزشگاه یادگار امام تبریز

مس کرمان- ذوب‌آهن ساعت ۱۹ و ۴۵ ورزشگاه امام علی کرمان

نفت تهران- راه‌آهن ساعت ۱۹ و ۴۵ ورزشگاه دستگردی تهران

ملوان- استقلال خوزستان ساعت ۱۹ و ۴۵ ورزشگاه تختی انزلی

سپاهان- تراکتورسازی ساعت ۱۹و ۴۵ ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

سایپا- پرسپولیس ساعت ۲۰و ۳۰ ورزشگاه انقلاب کرج

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 351
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 4,341
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,530
  • بازدید ماه : 21,790
  • بازدید سال : 74,940
  • بازدید کلی : 3,093,410
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.