loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 47 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بازی سختی مقابل نفت تهران داریم چون این تیم نسبت به پارسال قوی‌تر شده است.

عکس منصور ابراهیم زاده.

سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بازی سختی مقابل نفت تهران داریم چون این تیم نسبت به پارسال قوی‌تر شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های فوتبال راه‌آهن و نفت اظهار کرد: بازی سختی خواهیم داشت. چون تیم نفت یارگیری خوبی در فصل نقل‌وانتقالات انجام داد و بازیکنان جوان و باانگیزه خوبی دارد. آنها در خط حمله تغییراتی را به وجود آورده‌ و زهر‌دارتر شده‌اند. بازیکنانی همچون نوروزی، اولادی، نزهتی و امیری که یکی از بازیکنان جوانشان است،‌ عملکرد خوبی دارند که برای هر تیمی خطرناک هستند.

وی افزود: دفاع و هافبک نفت هم فوق‌العاده‌ است. دفاع‌شان تقریبا همان خط دفاع سال گذشته است که در لیگ سوم شد اما در مجموع ما هم برای هر بازی برنامه ویژه‌ای داریم و جدا از مسائل فوتبال سعی می‌کنیم که بازی خوب و قابل قبولی را انجام دهیم.

ابراهیم زاده در واکنش به این که فصل گذشته خودتان هدایت همین خط دفاعی را که سوم شد، بر عهده داشتید و اکنون شناخت‌تان از آنها چه کمکی به موفقیت راه‌آهن می‌کند، تصریح کرد: به هر حال مربیان فعلی هم از این بازیکنان شناخت خوبی دارند. نفت در سه بازی گذشته سه گل خورده که آمار خوبی است. تغییرات بیشتر آنها در خط حمله بود که قوی‌تر شده‌اند.

وی درباره وضعیت مصدومان تیمش نیز گفت: امین منوچهری تنها بازیکن مصدوم ماست که در آخرین بازی آسیب دید اما مابقی بازیکنان سالم هستند و خوشبختانه محرومی هم نداریم.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به این سوال که برخی از مربیان لیگ نسبت به توپ‌های مسابقات که متعلق به شرکت آل‌اشپورت است، انتقاد دارند و شما چه نظری در این باره دارید، اظهار کرد: دو قیاس در اینجا مطرح است: اول این که این توپ‌ها نسبت به توپ‌های پارسال بهتر است اما حالت دوم این است که نسبت به توپ‌هایی که در بسیاری از کشورهای پیشرفته استفاده می‌شود، سطح پایین‌تری دارد. در مسابقات آسیایی از توپ‌های نایک استفاده می‌کنند. در آسیا نماینده داریم و باید در جام‌جهانی هم بازی کنیم. فکر می‌کنم که اگر از این توپ‌ها استفاده کنیم، خیلی بهتر است. البته این به شرایط سازمان لیگ برمی‌گردد، چون بالاخره باید اسپانسری وجود داشته باشد.

وی افزود: از طرفی باید شرکت آل‌اشپورت را متقاعد کنند که توپ‌های بروز را در اختیار فوتبال ما قرار دهد. الان بهترین توپ‌ها با مارک نایک و آدیداس در پاکستان تولید می‌شود. می‌توانیم توپ‌هایی را در همین حد برای فوتبال‌مان داشته باشیم.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا از روند فنی تیمش در بازی‌های گذشته رضایت دارد، گفت: ممکن است وقتی در کنار زمین هستم، توقعاتم برآورده نشود اما بعد از این که فیلم مسابقات را بررسی می‌کنم، می‌بینم که بازیکنان خوب بوده‌اند. در هر حال یکسری ایرادات وجود دارد که باید برطرف شوند. در هر بازی برای آن مسابقه برنامه داریم. مقابل ملوان تغییراتی در سبک بازی‌مان نداشتیم و به این علت بود که تیم حریف روی ضدحملات و استفاده از اشتباهات فردی تیم ما متمرکز شده بود. اگر اشتباهات فردی ما برطرف شود، فوتبال ما قابل قبول است اما هیچکدام از این دلیل‌ها قابل‌قبول نیست و تیمی خوب است که گل بزند.

سرمربی راه‌آهن با بیان این که بعد از نسل علی دایی و رضا عنایتی پدیده خاصی در گلزنی ظهور نکرده، اظهار کرد: گلزنی یک کار ذاتی است. یک تیم هر چقدر خوب بازی کند اما گل نزد فایده‌ای ندارد. سعی می‌کنیم شانس گلزنی‌مان را زیاد کنیم اما در عین حال باید بپذیریم که گل زدن کاملا یک فن ذاتی است. امروزه شاهد گلزنان برجسته زیادی بعد از نسل علی دایی و رضا عنایتی نیستیم. یک سال کریم انصاری‌فرد خوب است ولی افت می‌کند. اما می‌بینید که رضا عنایتی همیشه گل می‌زند یا الان برهانی، رافخایی و خلعتبری خوب گل می‌زنند اما بازیکن جدیدتری هنوز نیامده است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 363
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 5,457
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,646
  • بازدید ماه : 22,906
  • بازدید سال : 76,056
  • بازدید کلی : 3,094,526
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.