loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 45 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

به نظر من استقلال به جز یک بازیکن که سرمربی تیم در تلاش جذب آن است ، تیم کاملی را دست و پا کرده..

عکس منصور پورحیدری

استقلال در حالی امروز به مصاف تیم صبای قم خواهد رفت که بازیکنانی چون ساموئل ، بیگ زاده و جمشیدیان را در اخنیار ندارد و با این حال درصدد کسب سه امتیاز این دیدار از چنگ شاگردان محمد مایلی کهن است تا از جمع مدعیان از ابتدای رقابت‌ها عقب نماند ، با منصور پورحیدری ، رئیس کمیته فنی آبی پوشان چند کلامی را درباره شرایط کنونی این تیم در آستانه بازی حساس امشب ترتیب داده ایم :
*وضعیت استقلال را چطور می بینید ؟
به نظر من استقلال به جز یک بازیکن که سرمربی تیم در تلاش جذب آن است ، تیم کاملی را دست و پا کرده که البته آمادگی لازم مدنظر را آن طور که باید و شاید کسب نکرده و هنوز بی نظمی هایی در بازی تیم به چشم میخورد و من اعتقاد دارم اگر این موانع رفع شود ، استقلال امسال را میتوان آماده ترین استقلال دهه اخیر نام گذاری کرد.
*مقابل فجر هم که توانستید ۳ امتیاز ارزشمند کسب کنید
بله به اعتقاد من این بازی ، بازی سنگینی بود و فشار زیادی روی بچه‌ها آمد چرا که تیم فجر ، تیم جوانی بود و با بازی در خانه و حمایت هوادارانش از انگیزه زیادی بهره می برد ، مضاف بر اینکه این تیم مربی بزرگی مثل غلامحسین پیروانی را روی نیمکت خود میدید . در مجموع موقعیت های خوبی برای هر دو طرف خلق شد که من معتقدم تجربه بچه به داد استقلال رسید و ما توانستیم با تجربه خوب نفرات تیم و همینطور تعویض های مناسب و بجای کادرفنی به امتیازات دلخواه مان برسیم.
*وضعیت گوران لاوره را چطور می بینید ؟
باید در مورد این بازیکن کمی حوصله به خرج داد تا بتواند به خوبی در مجموعه تیم خود را وفق دهد و با جو استقلال اخت شود . گوران مسلما توانایی خوبی داشته که توسط کادرفنی انتخاب شده ، باید به او فرصت داد تا با تمرینات خود به وضعیت ایده آل مدنظر کادرفنی برسد و بتواند به استقلال کمک کند.
*طبق برنامه ریزی سازمان لیگ ، پرسپولیس در چند هفته پی در پی در روزهای جمعه بازی میکند ، این مسئله را چطور می بینید ؟
ببینید با فشردگی بازی‌ها و حساسیت بازی‌ها ، من تا حدودی به سازمان لیگ حق می دهم که در برنامه ریزی های خود کمی دچار مشغله شود ولی شما ببینید ، یک اعتراضی را پرسپولیسی‌ها قبل از شروع بازی‌ها درباره برنامه ریزی لیگ انجام دادند و بلافاصله برنامه تغییر کرد ، در صورتی که اگر بیاییم و برنامه ریزی های چند سال اخیر سازمان لیگ را نگاه کنیم ، می بینیم که اکثرا پرسپولیس بعد از استقلال بازی کرده است . به هر حال منم امیدوارم برای دور برگشت دوستان عدالت بیشتری را در چینش بازی‌ها انجام دهند.
*بازی امشب ، باز ی حساسی برای استقلال است ، چه نگاهی به آن دارید ؟
به هر حال بازی‌ها هفته به هفته سخت تر می شوند ، و تیم صبا هم اصولا تیمی بوده که در مقابل استقلال بازی سخت و دشواری را رقم زده و ما در بازی امشب جدال سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت ، ولی در مقابل استقلال هم بازی به بازی به هارمونی تاکتیکی خود بیشتر نزدیک می شود و بازی های ما به مرور دیدنی و تماشاگر پسند شده ، من هم امیدوارم که در این بازی خانگی با حمایت هواداران مان بتوانیم سه امتیاز حساس این بازی را کسب کنیم ، هدف اصلی ما پیروز در مقابل تیم تیلندی در بازی های جام باشگاههای آسیاست ، تمیمی که طبق اطلاعات ما ۷ بازیکن اسپانیایی و ۳ بازیکن تایلندی دارد و از مهره های خوبی بهره می برد ، در کنار بازی های لیگ ، نگاه ویژه ای هم به اسیا داریم.

*داستان کسر امتیاز از استقلال به کجا رسید ؟
ما با قانون هیچ مشکلی نداریم ولی به نظر من اگر برخورد انضباطی هم با تیم‌ها صورت میگیرد ، باید منطقی باشد ، قانونی باشد و یا حداقل در آئین نامه انضباطی قید شده باشد ، بحث کسر امتیاز از تیم‌ها حتی از اول فصل هم اعلام نشد و آقایان شب خوابیدند و صبح بحث این تبصره نانوشته را مطرح کردند ، این که یک هفته یک برخورد بشود و هفته بعد غیر از آن به نظر من اصلا منطقی نیست ، ما هم اعتراض خود را اعلام کرده ایم و منتظر اعلام نتایج پیگیری هستیم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 335
  • آی پی دیروز : 406
  • بازدید امروز : 1,578
  • باردید دیروز : 2,277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 23,081
  • بازدید ماه : 52,428
  • بازدید سال : 105,578
  • بازدید کلی : 3,124,048
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.