loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 59 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

کرانچار: از تماشاگران خواهش می‌کنم تا فقط به تشویق تیم خود پرداخته و با توجه به تمهیدات جدید سازمان لیگ و سیستم‌ تنبیهی جدیدی که در فصل جاری با کسر امتیاز برابر تیم‌هایی که تماشاگرانش به داور و یا بازیکنان رقیب توهین می‌کنند، خدای ناکرده زمینه‌ای برای ایجاد این مشکل فراهم نسازند..

عکس زلاتکو کرانچار

زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از تبریک "عید سعید فطر " و روز "خبرنگار " در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش با تراکتورسازی تبریز، اظهار کرد: تمام مسابقات ما سخت است و قطعا فردا بازی سختی با تیم تبریزی خواهیم داشت. تراکتورسازی تیمی است منسجم که سعی می‌کند از همین ابتدای مسابقات وضعیت خود را در بالای جدول به صورت مطلوب نگه دارد. قرمزپوشان تبریزی تیمی خطرناک هستند که از بازیکنان خوب و بعضا فراملی نظیر علی کریمی و انصاری فرد استفاده می‌کند. آنها بازیکنانی هستند که قادر هستند سرنوشت یک بازی را تغییر دهند.

کرانچار در پاسخ به این سوال یکی از خبرنگاران درباره بازی هفته‌ گذشته ذوب آهن با تیم تراکتورسازی و فرصت‌ طلبی علی کریمی در دقایق پایانی بازی و استفاده از تجربه این بازیکن در دقایق پایانی، تصریح کرد: به طور قطع علی کریمی بازیکن صاحب کلاسی است و شائبه‌ای وجود ندارد که این بازیکن، یک بازیکن صاحب سبک و با کلاس در فوتبال ایران است. منتهی تیم تراکتورسازی متکی به یک یا چند بازیکن خاص نیست. آنها به معنای کامل یک تیم هستند. قطعا تمهیدات لازم برای مقابله با شیوه تیمی آنها در بازی فردا اندیشیده‌ شده است و قطعا در بازی فردا اجازه نخواهیم داد آنها به نتیجه‌ دلخواه خود دست یابند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد انتقادات برخی از کارشناسان نسبت به ناهماهنگی خط دفاعی این تیم، گفت: قطعا دو بازیکن میانی خط دفاعی ما به نام های هادی عقیلی و شجاع خلیل زاده هم به صورت تیمی و هم انفرادی کاملا هماهنگ هستند. منتهی اگر نقطه ضعفی در خط دفاعی ما وجود داشته باشد مربوط به بازیکنان کناری این دو بازیکن است. به نوعی می‌توان گفت که مدافعان کناری سپاهان در موقع انجام حمله توسط تیم سپاهان بعضا کمی با تاخیر به خط دفاعی‌ می پیوندند و این کمی برای خط دفاعی ما مشکل ساز می‌شود. ولی شما مطمئن باشید که با گذر زمان و انجام چندین بازی دیگر هماهنگی لازم در خط دفاعی ایجاد خواهد شد.

کرانچار در مورد استفاده کمتر از یعقوب کریمی در خط حمله تیم سپاهان گفت: کریمی به علت مصدومیت دو و نیم ماهه از میادین فوتبال دور بوده است و با افت شدید بدنی روبرو شده است، منتهی از زمانی که این بازیکن به سپاهان آمده با انجام تمرینات مناسب روز به روز و آرام آرام دارد شرایط انجام مسابقه در لیگ برتر را باز می‌یابد و امیدواریم که از وجود این بازیکن در آینده‌ای نزدیک بهره ببریم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر علت عدم استفاده از اکبر ایمانی، هافبک جنگنده سال‌های قبل سپاهان که هم اکنون و در این فصل به تیم ذوب آهن پیوسته است، گفت: اکبر ایمانی بازیکنی جوان و با انگیزه بود و در چندین و چند موقعیت از سپاهان به این بازیکن فرصت بازی داده شد،‌ منتهی به علت وجود یک بازیکن خیلی خوب در پست او فرصت بازی به وی در سپاهان نمی رسید و شاید اکبر ایمانی با انتخاب تیم ذوب آهن و خروج از سپاهان بهترین انتخاب را برای خود کرده و به نوعی شانس خود را در تیم دیگری آزمایش کرد.

کرانچار در پایان با آرزوی پر شدن سکوهای خالی ورزشگاه توسط تماشاگران تیم سپاهان در بازی فردا (یکشنبه) گفت: هواداران خون گرم سپاهان در این فصل برای اولین بار از نزدیک بازی تیم خود را مشاهده خواهند کرد و ما امیدواریم که تماشاگران با حضور خود و تشویق‌های بی‌امان بتوانند روحیه‌ای مضاعف به تیم سپاهان داده و ما را در به دست آوردن سه امتیاز این بازی یاری کنند.

وی افزود: از تماشاگران خواهش می‌کنم تا فقط به تشویق تیم خود پرداخته و با توجه به تمهیدات جدید سازمان لیگ و سیستم‌ تنبیهی جدیدی که در فصل جاری با کسر امتیاز برابر تیم‌هایی که تماشاگرانش به داور و یا بازیکنان رقیب توهین می‌کنند، خدای ناکرده زمینه‌ای برای ایجاد این مشکل فراهم نسازند.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 351
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 4,383
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,572
  • بازدید ماه : 21,832
  • بازدید سال : 74,982
  • بازدید کلی : 3,093,452
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.