loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 42 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

سرمربی تیم فوتبال مس با بیان اینکه اختیارات فنی ناموس یک مربی در هر تیم است، گفت: اجازه نمی‌دهم کسی در مسائل فنی دخالت کند، یکی از دلایلی که سبب شد از فجر و ذوب آهن جدا شوم، همین مسائل بود..

در حالی که هنوز یک ماه از حضور محمود یاوری در کنار تیم فوتبال مس نمی‌گذرد، سرهنگ پس از پایان دیدار چهارم این تیم در برابر ذوبی‌ها لب به انتقاد از نحوه جذب بازیکن و یارگیری مجموعه مدیریتی باشگاه کرده و می‌گوید، هنوز هم اعتقاد دارم، کفه ترازوی نفرات جدا شده از مس در قیاس با بازیکنان جذب شده سنگینی بیشتری دارد.

وی که با سئوال خبری نگرانی مبنی بر اینکه طرح این مسئله به این معنی است که شما از نحوه تیم بستن مس در نقل و انتقالات ناراضی هستید، می‌گوید، بله، این تیم در نقل و انتقالات خوب بسته نشده است و نفرات تاثیرگذاری که باید در این تیم حفظ شوند از مس جدا شده و به سایر تیم‌ها پیوسته‌اند.

یاوری صحبت‌هایش را این‌چنین تکمیل می‌کند، برخی بازیکنان مس از لیگ یک به این تیم آمده‌اند و این نفرات نه با شرایط بازی در لیگ برتر هماهنگ شده‌اند و نه اینکه توانایی بالایی از خود نشان داده‌اند، اگر من در نقل و انتقالات سرمربی مس بودم هرگز اجازه جذب برخی از این نفرات را نمی‌دادم.

یاوری که نمی‌توانست، بحث فنی پیرامون نحوه جذب بازیکنان مس در نقل و انتقالات را بیش از این باز کند، خطاب به خبرنگاران گفت: ما به زمان نیاز داریم و با گذشت زمان می‌توانیم، چهره تیم را دگرگون کنیم، البته در این بین یک دفاع میانی و یک بازیکن طراح و بازی‌ساز نیز نیاز اصلی تیم هستند که می‌توانند، خلأهای موجود در این مناطق زمین را پوشش دهند.

وی همچنین با بیان اینکه اختیارات فنی ناموس یک مربی در هر تیم است، بیان داشت: اجازه نمی‌دهم کسی در مسائل فنی دخالت کند، یکی از دلایلی که سبب شد از فجر و ذوب آهن جدا شوم، همین مسائل بود و اگر کسی در حیطه فنی من دخالت کند، قطعا با او همکاری نمی‌کنم.

محمود یاوری در حالی این‌گونه عملکرد مجموعه مدیریتی باشگاه مس در نقل و انتقالات را به باد انتقاد می‌گیرد که پیش از این نیز نفراتی چون مجتبی تقوی سرمربی سابق و مستعفی مس و فرزاد حسین‌خانی کاپیتان نارنجی‌پوشان نیز عملکرد مسئولان مس در نقل و انتقالات را نقد کرده بودند.

جدایی بیش از ۱۰ بازیکن تاثیرگذار فصل گذشته از مس، نامشخص بودن خواسته‌های فنی از بازیکنان جدید در خطوط مختلف بر اساس نیاز تیم و از دست دادن زمان در فصل نقل و انتقالات را می‌توان، سه دلیل عمده ضعف مدیریت مس در نقل و انتقالات ارزیابی کرد.

یاوری را می‌توان یکی از مربیان با تجربه شاغل در فوتبال ایران دانست، وی که در نخستین ساعات هفته اول لیگ برتر به نیمکت مس کرمان اضافه شد، به یکباره و پس از گذشت چهار هفته توان تحمل هجمه انتقادات را در خود ندید و پس از شنیدن نخستین فریاد اعتراض برخی هواداران مس علاوه بر سخن گفتن بی‌پرده از ضعف یارگیری در مس از توقعات و خواسته‌های بالای هوادارانی سخن گفت که انتظار پیروزی از این تیم را دارند،

یاوری حتی در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا مس دو دیدار خانگی‌اش را با پیروزی پشت سر نگذاشته است، گفت: اصلا چرا باید این دو دیدار را می‌بردیم، این پاسخ سئوال گونه یاوری به رسانه‌ها نیز نشان می‌دهد، یاوری در همین ابتدای راه به ضعف مفرط در برخی خطوط حساس مس اشراف کامل یافته است یا شاید وی در این چند دیدار دانسته که تیمش توان انجام حملات را بر روی دروازه حریفان ندارد.

حرکات محسن مسلمان در دیدار شب گذشته مس و ذوب آهن نیز تایید گفته‌های سرمربی مس را به دنبال داشت، ارائه یک بازی سرد و کسل کننده از سوی بازیکنان مس و ضعف خطوط سه‌گانه مس در این دیدار موجب شد تا سرمربی مس در همان ابتدای نیمه دوم دستور تعویض مصطفی شجاعی آقای گل فصل گذشته تیمش را صادر کند.

عدم حضور یک بازی‌ساز خلاق در چهار دیدار گذشته مس موجب شده تا خط حمله نارنجی‌ها در این چهار مسابقه آمار ناراحت کننده تنها یک گل زده را برای خود به ثبت رساند.

عدم حضور بازیکن بازی‌ساز در میانه میدان بارها و بارها از سوی برخی رسانه‌ها در پیش از آغاز فصل به مسئولان و مدیریت باشگاه مس تذکر داده شده بود، اما شهبازی در گفت‌وگوهای مختلفی جذب سمیر بازیکن خارجی مس را یکی از بهترین اقداماتش در فصل نقل و انتقالات دانسته و عنوان کرده بود که این بازیکن توانایی‌های بالایی در پست بازی‌ساز و طراح دارد در حالی که بازی‌های ضعیف این بازیکن بوسنیایی موجب شد تا یاوری در دیدار برابر ذوب آهن به این بازیکن نیمکت مس را نشان داده تا از کنار زمین نظاره‌گر بازی باشد.

شکافته شدن خط دفاعی مس نیز در چند حمله ذوبی‌ها به خوبی دیده شد، جدایی همه بازیکنان تاثیرگذار در خط دفاعی از تیم فصل گذشته و عدم جذب بازیکنان توانمند در این منطقه حساس از زمین موجب شده تا استرس و نگرانی‌های هواداران مس در قبال این منطقه هر روز بیشتر و بیشتر شود.

اما سئوالی که مسئولان باشگاه مس و در رأس همه آنها شهبازی باید در برابر مردم کرمان و رسانه‌ها پاسخگوی آن باشد این است که علت اصلی عدم جذب بازیکن طراح و بازی‌ساز در میانه میدان و یکی دو مدافع میانی قدرتمند و با توانایی بازی در سطح لیگ برتر چه چیز است، آیا سوء مدیریت وی در کنار عوامل دیگری ضعیف بسته شدن مس در نقل و انتقالات را رقم نزده است.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 341
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 4,177
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,366
  • بازدید ماه : 21,626
  • بازدید سال : 74,776
  • بازدید کلی : 3,093,246
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.