loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 54 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: به تبریز آمده‌ام تا با تمام وجودم به این تیم خدمت کنم اما به من ثابت شده تراکتورسازی همیشه با هوادارانش زنده می‌ماند..

کریم انصاری‌فرد، درباره حضورش در تبریز اظهار داشت:‌خدا را شکر می‌‌کنم، پس از توافقی که با تراکتورسازی‌ها داشتم شرایطم در این تیم روز به روز بهتر می‌شود تا بتوانم به هدف اصلی‌ام در روزهای آینده با پیراهن این تیم خوب و پرطرفدار تبریزی برسم.

وی افزود: ما بازی‌های خوبی را در هفته‌های گذشته انجام دادیم اما در برخی بازی‌ها غافلگیر شدیم و شاید این در هفته‌های اولیه لیگ طبیعی باشد اما خوشبختانه خیلی خوب به خودمان آمده‌ایم و حالا همردیف تیم‌های دیگر مدعی در بالای جدول هستیم. من معتقدم هنوز اتفاقی نیافتاده و تازه اول راه هستیم. ما مسیر طولانی در راه داریم، چون اتفاقات زیادی در پیش است و باید با تلاش و یکدلی که در تیم وجود دارد مشکلات را کنار بزنیم و به موفقیت برسیم.

وی در پاسخ سؤالی که آیا در تبریز راحت هستی یا خیر، گفت: خدا را شکر، از آن چیزی که خیال می‌کردم واقعا از من استقبال خوبی شد. در تبریز راحتم و انشاءالله با کمک هوادارانی که واقعا در آسیا تک هستند به کار خودم ادامه می‌دهم.

انصاری فرد یادآور شد: ‌مطمئن باشید همیشه تراکتورسازی با این هوادارانش زنده خواهد ماند و به نظرم این هواداران تبریزی هستند که این تیم را با تشویق‌ها و حضورشان دلگرم می‌کنند و مسئولان را مجبور می‌کنند تا به صورت ویژه به تراکتور نگاه کنند. واقعا من از هواداران تراکتور سپاسگزارم که در همین مدت من را قبول کردند و باید کاری کنم که دل آنها را بیشتر به دست بیاورم.

وی افزود: همچنین به دنبال این هستم تا نظر مسئولان تراکتور را بیشتر جلب کنم تا جواب زحماتشان را در خصوص حضورم در این تیم بدهم.

مهاجم تراکتورسازی درباره حرف و حدیث‌ها در خصوص قراردادش نیز گفت: در این باره از باشگاه بپرسید، من یک بازیکن هستم و الان هم هدفم خدمت به تراکتوسازی است و به هیچ چیز دیگری به جز این مسئله فکر نمی‌کنم. من هدفم حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل است و آمده‌ام تا در تبریز پس از مؤثر بودن برای تیمم دوباره پیراهن تیم ملی را بپوشم. تمام تلاش و کوششم را به کار خواهم گرفت تا مسافر جام جهانی باشم. مطمئن باشید از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

انصاری فرد در خصوص گلزنی‌اش در دیدار با ذوب‌آهن نیز گفت: بالاخره هر مهاجمی دوست دارد پایش به گلزنی باز شود، این برایم خوب بود که هفته سوم هم گل زدم و هم خدا را شکر در زدن گل های دیگر هم مؤثر باشم، اما باز هم می‌گویم راه ما تازه شروع شده و هنوز هیچ اتفاق خاصی نیافتاده است. البته من قبول دارم گرفتن ۶ امتیاز از اصفهان کار راحتی نیست، اما باید این‌ بردها را زود فراموش کنیم و به دیدارهای آینده فکر کنیم. این برد مبارک هواداران، کادر فنی و مسئولان تراکتورسازی است.

انصاری فرد در خصوص شرایط پرسپولیس نیز گفت: من بازیکن تراکتورسازی هستم و درباره مسائل دیگری حرفی نمی‌زنم. فقط از صمیم قلب برای هواداران پرسپولیس مثل همیشه که مانند تراکتوری‌ها واقعا پرشور و تک هستند آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره عملکرد علی کریمی نیز گفت: بالاخره کریمی را همه می‌شناسند و ایشان تجربه بالایی دارند، همه بچه‌ها هم سعی می‌کنند از تجارب ایشان بهترین استفاده را کنند و به همین دلیل خوشبختانه در تیم همدلی و اتحاد بسیار خوبی به وجود آمده است.

انصاری فرد در مورد آخرین وضعیت مهدی کریمیان پس از سانحه رانندگی نیز گفت: خدا را شکر می‌کنم که وضعیت مهدی کریمیان بهتر شده است. روز حادثه ما اوقات بسیار سختی را سپری کردیم اما واقعا راز و نیاز هواداران تراکتور برای سلامتی بازیکن دلخواهشان برای من بسیار جالب و شیرین بود. هواداران تراکتور در بیمارستان، کوچه و خیابان برای او دعا می‌کردند که من دست تک تک آنها را می‌فشارم و از همه آنها بابت دعاهای پاکشان در ماه مبارک رمضان به عنوان یک عضو کوچک سپاسگزارم. هواداران تراکتور واقعا در روزهایی که کریمیان در بیمارستان بود، سنگ تمام گذاشتند و این هم نشانگر دل بزرگ آنها و عاشق بودن نسبت به تیمشان است. انشاءالله ما بتوانیم دل این هواداران را شاد کنیم.

وی در پایان در پاسخ سؤالی که آیا امید به قهرمانی دارید یا خیر، گفت: همه چیز دست خداست، اما مطمئن باشید شخصا از هیچ سعی و تلاشی دریغ نمی‌کنم و تا آنجایی که خدا به من یاری بدهد برای تراکتورسازی تلاش خواهم کرد تا به هدفش برسد اما باز هم می‌گویم تازه اول راه هستیم و باید همینطور ادامه دهیم چون خدای ناکرده اگر بخواهیم دست کم بگیریم دچار مشکل خواهیم شد. خوشبختانه ما کارد فنی و بازیکنان خوب و باتخربه‌ای داریم که همه شرایط را به خوبی درک می‌کنند. امیدوارم که امسال، سال خوبی برای تراکتور و هواداران خونگرمش باشد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 351
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 4,478
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,667
  • بازدید ماه : 21,927
  • بازدید سال : 75,077
  • بازدید کلی : 3,093,547
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.