loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 55 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد ۱۰ نفره شدن در دیدار مقابل ملوان به این تیم کمک کرده تا به پیروزی دست یابد..

قاسم دهنوی در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل ملوان، ۱۰ نفره شدن سرخپوشان، حضور شاگردان دایی در جمع بالانشینان جدول رده‌بندی، بازی هفته آینده سرخپوشان با نفت تهران و ... صحبت‌هایی را مطرح کرد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

چرا اینقدر سخت ملوان را شکست دادید؟

نمی‌دانم چرا بازی‌ها را خوب شروع نمی‌کنیم. دست خودمان هم نیست و متاسفانه شروع خوبی نداریم. شاید ذهن‌مان نسبت به این قضیه منفی شده است. تا ۳۰ دقیقه ابتدایی، بازی هیچ چیز نداشت نه موقعیتی پیش آمد و نه توپ آنچنان به گردش در می‌آمد. در آن دقایق واقعاً بازی کسل‌کننده بود.

دقیقاً در همین دقایق هم بود که پرسپولیس ۱۰ نفره شد.

فکر می‌کنم ۱۰ نفره شدن به نفع ما تمام شد و توانستیم چند موقعیت خوب هم در نیمه اول روی دروازه ملوان داشته باشیم اما موفق به گلزنی نشدیم.

بین ۲ نیمه در رختکن چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس توانست در نهایت برنده بازی باشد؟

علی آقا در رختکن از ما خواست که از حق خود به عنوان میزبان بازی دفاع کنیم. او گفت: ۱۰ نفره و ۱۱ نفره نداریم و باید برنده بازی باشید، در غیر اینصورت به رختکن راه‌تان نمی‌دهم تا شرمنده هواداران شوید که این همه شما را تشویق می‌کنند. خدا را شکر لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم با اینکه فشار روی تیم بسیار زیاد بود، برنده شویم.

حدود ۶۰ دقیقه جور مهرداد کفشگری را هم کشیدی، شرایط چطور بود؟

خودتان می‌دانید بازی کردن در پرسپولیس مسئولیت سنگینی دارد و هواداران همیشه از شما توقع دارند خوب باشید. واقعاً شرایط در این تیم با تیم‌های دیگر متفاوت است، چون همه بازیکنان و تیم‌های رقیب مقابل پرسپولیس انگیزه دارند. من تا پیش از اینکه به پرسپولیس بیایم نمی‌توانستم این مسئله را درک کنم و فکر می‌کردم خیلی راحت بتوانم در این تیم بازی کنم اما فشار زیاد است. البته وقتی مربی به شما اعتقاد دارد کار راحت‌تر می‌شود.

کفشگری خیلی زود از زمین خارج شد در این مورد چه صحبتی دارید؟

مهرداد بازیکن خوبی است اما به قول شما زود از زمین خارج شد که این مسئله کار تیم ما را سخت کرد. با این حال به خاطر رفیق‌مان بیشتر در زمین مایه گذاشتیم و ۶۰ دقیقه پرفشار را تجربه کردیم. شرایط طوری بود که حتی محمد نوری هم عقب آمده بود تا به کار دفاع کمک کند. مهم ۳ امتیاز این بازی بود که به دست آوردیم.

پرسپولیس با ۱۰ امتیاز در جمع صدرنشینان جدول حضور دارد آیا این بالانشینی ادامه‌دار خواهد بود؟

به خاطر این قضیه خدا را شکر می‌کنیم. فکر می‌کنم غیر از زمانی که علی آقا سرمربی پرسپولیس بود و این تیم از ۴ بازی ۹ امتیاز گرفت سابقه نداشته که پرسپولیس از ۵ بازی ابتدایی خود ۱۰ امتیاز بگیرد، در این بین فقط یک گل هم دریافت کردیم که آمار بسیار خوبی است. این نشان می‌دهد که چه انسجام خوبی در سیستم دفاعی تیم وجود دارد.

به همان نسبتی که پرسپولیس کم گل خورده کم گل هم به ثمر رسانده چرا؟

این مسئله را قبول دارم اما مهم این است که ۳ امتیاز بازی را به دست بیاوریم، چرا که پیروزی یک بر صفر با ۵ بر صفر هیچ تفاوتی ندارد. خوشبختانه الان شرایط طوری شده که روحیه تیم به این سمت رفته که اول گل نخوریم سپس گل بزنیم. فکر می‌کنم این مسئله بسیار مهم است.

مصدومیت رضا حقیقی چقدر روی روند تیمی پرسپولیس تاثیرگذار است؟

رضا بازیکن خوبی است و امیدوارم هرچه سریع‌تر به میادین برگردد، چون بازیکنی تاثیرگذار است که می‌تواند حتی در جام جهانی ستاره تیم ملی باشد و به اروپا هم برسد.

در خصوص بازی جمعه شب با نفت تهران چه نظری داری؟

هنوز فیلم بازی‌های نفت را ندیده‌ام اما وقتی تیمی در ۱۵ دقیقه ۴ گل به ثمر می‌رساند معلوم است که قدرت بالایی دارد. ما سعی می‌کنیم مقابل این تیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و حداکثر امتیاز را بگیریم.

در این مدت محبوبیت خوبی هم بین هواداران پرسپولیس به دست آوردی.

وقتی من به تیمی می‌روم دوست دارم کامل دینم را به آن تیم ادا کنم تا با تلاشی که انجام می‌دهم پولم حلال باشد. هواداران به من لطف دارند اما من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای وظیفه خودم را انجام می‌دهم هر چند که ممکن است هر بازیکنی روز خوب و بدی داشته باشد. امیدوارم که بتوانم به اندازه حق و حقوقم دینم را به پرسپولیس ادا کنم تا پشت سرم حرف و حدیث نباشد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 353
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 4,856
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16,045
  • بازدید ماه : 22,305
  • بازدید سال : 75,455
  • بازدید کلی : 3,093,925
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.