loading...
كانون هواداران كريستيانو رونالدو
جواد حسین پور بازدید : 41 شنبه 26 مرداد 1392 نظرات (0)

سکات کوپر سرمربی تیم بوریرام تایلند می گوید گاهی اوقات حضور پرشور تماشاگران برای تیم میزبان نتیجه عکس دارد. .

اسکات کوپر سرمربی انگلیسی تیم فوتبال بوریرام تایلند در گفت و گو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در مورد دیدار با استقلال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرده است:

تیم فوتبال بوریرام یونایتد چالش جدید استقلال قهرمان ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا است. اسکات کوپر مربی انگلیسی نمانده تایلند که چند ماهی است جایگزین آتافول پوسپاکوم شده است به آینده این تیم امید زیادی دارد.

این مربی انگلیسی که به صورت ناگهانی جانشین آتافول در تیم بوریرام شد، توانست با حذف بنیادکار ازبکستان به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. بوریرام که در آستانه دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ تایلند است، در ماه می با نتیجه ۲ بر ۱ بنیادکار را از پیش رو برداشت و حالا کوپر از اینکه قرار است به مصاف استقلال قهرمان دو دوره رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برود، هیجان‌زده است. بوریرام در صورت پیروزی برابر استقلال نخستین تیم تایلندی است که در یک دهه گذشته به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا می‌کند.

کوپر در گفت و گو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا می گوید: «من پیش از این به عنوان دستیار مربیان فعالیت می‌کردم و البته ۷۰ درصد از کارهای مربیگری و تمرین بر عهده‌ من بود. به هر حال به سادگی پیشرفت کردم. در ماه‌های گذشته که هدایت بوریرام را بر عهده گرفتم، در سبک بازی این تیم تغییرات تاکتیکی ایجاد کردم و آهنگ بیشتری به بازی تیم دادم. پیش از بازی با بنیادکار من تنها دو دیدار را با بوریرام در لیگ تایلند پشت سر گذاشته بودم اما از آنجا که تا پیش از این ۷۰ درصد فعالیت های مربیگری با خودم بود، تفاوت زیادی را احساس نکردم.»

او ادامه می دهد: «ما فقط به صورت جدی به کارمان چسبیده‌ایم و من هم اثر خود را بر روی تیم گذاشته‌ام و فکر می‌کنم که تیم ما هفته به هفته بهتر می‌شود. البته نمی‌توان گفت نسبت به آنچه که پیش از این بودیم، تغییر عمده ای کرده ایم، چرا که در تمرینات من آزادی زیادی به بازیکنانم می دهم.»

تیم فوتبال بوریرام در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تاریخ ۲۱ آگوست در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال می‌رود و چهار هفته بعد در دیدار برگشت میزبان این تیم خواهد بود. این تیم در مرحله گروهی تنها یک بار مقابل اف سی سئول شکست خورد و در نهایت به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. با این حال کوپر اطمینان دارد که تیمش می‌تواند همین سطح از عملکرد را حفظ کند و قدم جای پای تیم تایلندی «بک ترو ساسانا» فینالیست لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۰۳ بگذارد.

سرمربی بوریرام در مورد تیم فوتبال استقلال می گوید: «استقلال باشگاه بزرگی است که به خوبی از سوی هوادرانش حمایت می شود، اما جای خوشحالی دارد که بازی برگشت در خانه ما انجام می شود. ورزشگاه آزادی ورزشگاه‌ عظیمی است و آنها به خوبی حمایت می شوند، بنابراین ما می دانیم که استقلال از جو ورزشگاه خانگی خود روحیه می گیرد، اما چنانچه بتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم و آن را به آنها تحمیل کنیم، علاوه بر استقلال هواداران این تیم را هم دلسرد می‌کنیم. گاهی اوقات داشتن تماشاگران زیاد در ورزشگاه می‌تواند نتیجه برعکس داشته باشد و ما می توانیم به خوبی از این امتیاز استفاده کنیم.»

کوپر در بخش دیگری از صحبت هایش می گوید: «استقلال در هر پست بازیکنان خوبی دارد و پیش از نشان داده اند که قدرت گلزنی بالایی دارند. آنها تیمی سازمان یافته اند و بازیکنان این تیم استعداد انفرادی خوبی دارند و این به این معنی است که ما باید در بهترین شرایط خود باشیم و برای آنها احترام قائل شویم.»

کوپر تیم خود را با به خدمت گرفتن بازیکنانی چون خاویر پاتینو ملی پوش فیلیپینی، برونو هررو و خسوس بروکال زوج اسپانیایی، و سیریساک فیدونگ دروازه بان برای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا تقویت کرده است. پاتینو بازیکنی است که به فیلیپین کمک کرده تا به چلنج کاپ سال ۲۰۱۴ راه پیدا کند.

این مربی انگلیسی در مورد شرایط تیم خود می گوید: «ما ترکیب خوبی از بازیکنان را در اختیار داریم. بوریرام به اندازه کافی بازیکنان جوان در ترکیب خود دارد و به همان اندازه از بازیکنان با تجربه بین المللی برخوردار است. ما فقط به بازیکنان ملی خود اتکا نمی‌کنیم، وقتی بازیکنان با تجربه و جوان تایلندی دور هم جمع می‌شوند توازن خوبی در تیم ایجاد می شود.»

کوپر در پایان می گوید: «دست ما برای انجام تغییرات باز است و یک مربی همواره باید بتواند از نیمکت خود کمک بگیرد، نه اینکه پیش‌بینی شده کار کند. بازیکنان باتجربه تایلندی خیلی خوب هستند و ما همچنین بازیکنان جوان بسیار خوبی را هم در ترکیب داریم. از ترکیب این دو به تیم خوبی رسیده ایم.»

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم را دوست دارید؟
    ایا از این وب راضی هستی ؟در صورت گزینه ی 2 دلیل ان را لطفا به ما نظر کنید
    رئال مادرید

    Widget powered by WhatstheScore.com


    رئال مادریدRT

    Widget powered by WhatstheScore.com


    آمار سایت
  • کل مطالب : 6702
  • کل نظرات : 337
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 10
  • آی پی امروز : 341
  • آی پی دیروز : 337
  • بازدید امروز : 4,117
  • باردید دیروز : 1,646
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15,306
  • بازدید ماه : 21,566
  • بازدید سال : 74,716
  • بازدید کلی : 3,093,186
  • تبلیغات 120*240

    بنیاد خیریه مهر نور, بنر حمایتی,بنر خیریه,بنر مهر نور

    اخبار سایت
    1- پوزش در مورد بروز نبودن سایت در 27شهریور.

    2- سایت فوتبال3 نویسنده میپزیرد.